UDK je odličan izbor za indie developera, ok licence, odlična podrška, hrpa tutova.
Najvjerovatnije na njega selim u skoroj budućnosti :)
Dosta priče i hvala vam svima što ste mi pomogli, sad se selimo na rad :D
UDK je odličan izbor za indie developera, ok licence, odlična podrška, hrpa tutova.
Najvjerovatnije na njega selim u skoroj budućnosti :)
Dosta priče i hvala vam svima što ste mi pomogli, sad se selimo na rad :D
pronašao sam na netu jako korisnu stvar pa da vam podjelim...naime evo presjeka za pravit profil lajsni bilo za prijelaz strop>zid ili pod>zid i još razne druge stvari...
http://www.vray-c4d-cafe.com/wp-content/uploads/2011/09/profiles.jpg
Evo malo se igram sa zelenilom...isprobavam razne teksture za lišće i tak...friško ispečen rend
Jedino mi 2D lišće blizu kamere kvari dojam, to obavezno zamijeni sa 3D modelima, ostalo je super.
Malo testiranja u Vray-u...
btw: ucionica je stara i iz nekog razloga ima rozi odsjaj...
EDIT: Ponovo vray test, ima neki krov, sa prozorima (staklo je jako zahtjevno!).
EDIT2: opet vray, druga kamera (sada Phisical a bila je CameraDome), smanjen FOV i ima ona cudna polica sa inspiracijom iz prilozene slike. Nisam mogao naci sliku... XD
Znam raditi u AutoCAD 3D-u. Znam oblikovat element, dodat texture, boju, materijal, osvjetlit objekt i renderirat ga.
Zanima me što bi vi izdvojili kao glavnu prednost 3Ds Max nad AutoCAD-om jer meni se ćini da se sve što ste vi napravili u 3Ds MAxu može napraviti i u AutoCAD-u.
U principu, imamo ovu temu za to, pa ću ti tamo i odgovoriti.
Znam raditi u AutoCAD 3D-u. Znam oblikovat element, dodat texture, boju, materijal, osvjetlit objekt i renderirat ga.
Zanima me što bi vi izdvojili kao glavnu prednost 3Ds Max nad AutoCAD-om jer meni se ćini da se sve što ste vi napravili u 3Ds MAxu može napraviti i u AutoCAD-u.
Također, odgovoriti ću u ovoj gore temi.
imam 11 godina i zanima me 3d modeliranje
koji program preporucujete(samo ne blender)
imam 11 godina i zanima me 3d modeliranje
koji program preporucujete(samo ne blender)
Zašto ne Blender? Anyways, Autodesk nudi učeničke licence, dovoljno je predočiti potvrdu o školovanju u nekoj obrazovnoj instituciji i dobiješ original key za ful verziju programa, naravno u svrhu učenja.
Stara bezinska pumpa iz 1950-ih.
Stari, radiš neki privatni projekt...igra? (Vidim svako malo novi low poly model.)
Stara bezinska pumpa iz 1950-ih.
Stari, radiš neki privatni projekt...igra? (Vidim svako malo novi low poly model.)
Ne to je za portfolio a mapa je ionako prevelika za igru treba biti oko 1024x1024.
kako da smanjim refleksiju ceste, hvala
Čini mi se da ti je i na kamenju desno sličan problem. U osnovi, smanjiš glossiness, pa onda količinu refleksije prilagodiš. Nisi naveo koji software i koji renderer doduše.
kako da smanjim refleksiju ceste, hvala
Čini mi se da ti je i na kamenju desno sličan problem. U osnovi, smanjiš glossiness, pa onda količinu refleksije prilagodiš. Nisi naveo koji software i koji renderer doduše.
da i na kamenju isto, ugl. korisitm 3ds max 2012, a render je vray
kako da smanjim refleksiju ceste, hvala
Čini mi se da ti je i na kamenju desno sličan problem. U osnovi, smanjiš glossiness, pa onda količinu refleksije prilagodiš. Nisi naveo koji software i koji renderer doduše.
da i na kamenju isto, ugl. korisitm 3ds max 2012, a render je vray
Ovako, ovisno znači o izgledu koji želiš postići, probaj i za kamen i za cestu nešto ovako:
- za "Reflect" koristi istu mapu (teksturu) koju koristiš za diffuse ceste i kamena, ali makni boje (desaturate), a svjetlinom tih mapa ćeš kontrolirati količinu refleksije
- za glossiness probaj 0.4-0.6 ili isto stavi ovu gore mapu (desaturate) pa vidi jel ti to bolje izgleda, s time možeš postići varijacije u tipu materijala ali ne izgleda uvijek dobro sa jednom teksturom pa je u tim situacijama bolje sa brojkama definirati tip materijala
- uključi "Fresnel", ako ti se čini da nakon ovoga nemaš dovoljno refleksija na cesti možeš isključiti "L" (link), a onda možeš kontrolirati ručno "Fresnel IOR" (index loma) pa probaš nešto između 2-4 recimo, možeš naravno i posvijetliti "Reflect" mapu i/ili povećati glossiness
- ako ne koristiš interpolaciju (iako je ona dosta brža i može dati ok rezultate, ja izbjegavam kad god je moguće), trebat ćeš nešto veći broj samplova za refleksije ali to ovisi uvelike o postavkama samplera...
Ja uvijek koristim DMC, u tom slučaju, broj samplova na materijalu se dijeli sa brojem max samplova u sampleru da bi dobio koliko uzoraka ide po pixelu za tu stavku (refleksije u ovom slučaju). Ja bi krenuo sa recimo Min. 2-4, Max. 6-8 za DMC sampler te 24 subdiv. za materijal. Ovdje to imaš dobro objašnjeno ako te interesira:
http://interstation3d.com/tutorials/vray_dmc_sampler/demistyfing_dmc.html
Ima i usporedba sa Adaptive subdivision metodom, te starijim QMC.
Glossyji znaju biti dosta nezgodni u smislu render time-a, tako da na kraju možda interpolacija i niže postavke daju jednako dobar rezultat - treba uvijek malo eksperimentirati ako imaš vremena. Nema smisla sada potratiti (karikiram) 3 sata na render ovakve scene kada to možda možeš izvesti 3 puta brže, a dobiti nezamjetno manju kvalitetu.
Ovak nekak to izgleda uglavnom:
Btw. ajmo preselit u onu drugu temu ako imaš još pitanja da ne offtopičarimo tu.
Ideju mi je dao frend koji mi je pokazao onu zadnju sliku.
Da li bi dobio onaj efekat odbijanja svjetla sa plocicama na podu sa refleksijom? I imate li kakvu ideju?
Da, ali moraš imati GI. Sviđa mi se ideja.
WIP....drvo
Odličan je model, a izvrsna mi je i ova tekstura tla, blendano više njih pretpostavljam. Dodao bih na materijal lišća transclucent efekt, sporije se renda onda ali izgleda odlično.
Na brzinu neki model.
Izgleda kao nešto i Warcrafta:Frozen...
Na brzinu neki model.
Izgleda kao nešto i Warcrafta:Frozen...
To je zato sto je ista tehnika pravljenja teksture koristena.
Na brzinu neki model.
Izgleda kao nešto i Warcrafta:Frozen...
To je zato sto je ista tehnika pravljenja teksture koristena.
To kažem kao pohvalu da me nebi shvatio krivo;)
Sad sam išao odigrat jednu partiju i potražit koju kantu ali je nigdje nema
ps.
spušio sam od undedova na normalu (moram ja tražit kante)