a modo je???? inace model je radit u blenderu 2.56....
Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.047.514
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.
Integrirani scanline rendereri uglavnom ne podrzavaju nikakve akceleracije. GPU akceleracija renderiranja ti je jos uvijek relativan novitet. Ja znam za samo 2 GPU akcelerirana renderera: komercijalni Octane i besplatni Lux render (cini se da luxov site ne radi trenutno).
To su ti eksterni rendereri koji nisu vezani ni za jednu specificnu 3D aplikaciju, npr Lux render podrzava Blender, Cinemu4D, Softimage, 3D Studio...
Octane ih isto podrzava dosta, ali ne znam tocno koje.
jel mi mozes objasnit kako da iz cineme 4d exportam file u OCTANE , on ima neki odredeni format koji moze otvorit a ja neznam kako u cinemi sremit objekt na taj nacin.
Lijep model!
Ma probao sam sve , pretrazio sve tutoriale i nema nacina da se renderiranje prebaci na gpu , moze se koristiti octane ali nikako nemogu prebacit aplkaciju iz cineme u njega ,tj treba kupit plugin lol , nista od toga dok neki program ne bude imao integrirano gpu rendanje samo mi nije jasno cemu onda sluze one profesjonalne grafe tipa quadro i tesla ako se nemoze rendat gpu-om i ako je to novitet na trzistu , a te grafe se proizvode vec godinama.
Ma probao sam sve , pretrazio sve tutoriale i nema nacina da se renderiranje prebaci na gpu , moze se koristiti octane ali nikako nemogu prebacit aplkaciju iz cineme u njega ,tj treba kupit plugin lol , nista od toga dok neki program ne bude imao integrirano gpu rendanje samo mi nije jasno cemu onda sluze one profesjonalne grafe tipa quadro i tesla ako se nemoze rendat gpu-om i ako je to novitet na trzistu , a te grafe se proizvode vec godinama.
Ček, ja sad ne kontam, koji ti software koristiš? Max ima integrirano, za ostale ne znam.
Ma probao sam sve , pretrazio sve tutoriale i nema nacina da se renderiranje prebaci na gpu , moze se koristiti octane ali nikako nemogu prebacit aplkaciju iz cineme u njega ,tj treba kupit plugin lol , nista od toga dok neki program ne bude imao integrirano gpu rendanje samo mi nije jasno cemu onda sluze one profesjonalne grafe tipa quadro i tesla ako se nemoze rendat gpu-om i ako je to novitet na trzistu , a te grafe se proizvode vec godinama.
Ček, ja sad ne kontam, koji ti software koristiš? Max ima integrirano, za ostale ne znam.
pa skinuo sam 3dmax ali imam problema sa crackom , ugl o tome ne smijemo na forumu pa sam pokrenuo trial verziju i ona isto koristi cpu za rendanje , ajd mi objasni kako da rendanje prebacim na gpu u njemu? i da ,uspio sam expotrtat file iz cineme u octane ali je malo glupo i uzme vremena i neznam radit sa octaneom , ali istina koristi grafu za rendanje.
EDIT:ma evo malo koristim taj OCTANE , dok renda sliku grafa bude na 85-90% (gtx285) ali rendanje svejedno dugo traje , uostalom nekako mi je cudan , ne prikazuje isto ono sto vidim u cinemi4d , boje i pozadina su drukcije , nije mi ucitao tocnu sliku ,i komplicirano je sad se svaki put zahebavat sa prebacivanjem slike u njega pa rendanje , da li se onda u 3ds max-u moze najnormalnije rendat s gpu-om i kako se to radi? jer ovo je puno bolje , mogu radit sta me volja dok on renda.
Hvala minoza
Ma probao sam sve , pretrazio sve tutoriale i nema nacina da se renderiranje prebaci na gpu , moze se koristiti octane ali nikako nemogu prebacit aplkaciju iz cineme u njega ,tj treba kupit plugin lol , nista od toga dok neki program ne bude imao integrirano gpu rendanje samo mi nije jasno cemu onda sluze one profesjonalne grafe tipa quadro i tesla ako se nemoze rendat gpu-om i ako je to novitet na trzistu , a te grafe se proizvode vec godinama.
Ček, ja sad ne kontam, koji ti software koristiš? Max ima integrirano, za ostale ne znam.
pa skinuo sam 3dmax ali imam problema sa crackom , ugl o tome ne smijemo na forumu pa sam pokrenuo trial verziju i ona isto koristi cpu za rendanje , ajd mi objasni kako da rendanje prebacim na gpu u njemu? i da ,uspio sam expotrtat file iz cineme u octane ali je malo glupo i uzme vremena i neznam radit sa octaneom , ali istina koristi grafu za rendanje.
EDIT:ma evo malo koristim taj OCTANE , dok renda sliku grafa bude na 85-90% (gtx285) ali rendanje svejedno dugo traje , uostalom nekako mi je cudan , ne prikazuje isto ono sto vidim u cinemi4d , boje i pozadina su drukcije , nije mi ucitao tocnu sliku ,i komplicirano je sad se svaki put zahebavat sa prebacivanjem slike u njega pa rendanje , da li se onda u 3ds max-u moze najnormalnije rendat s gpu-om i kako se to radi? jer ovo je puno bolje , mogu radit sta me volja dok on renda.
Pa, normalno da ti neće biti isto kao i u Cinemi jer je to sasavim drugačiji renderer i normalno je da dobivaš drugačiji rezultat.
A u ostalom, ne kužim u čemu je problem sa Cineminim integriranim renderom? Do sad su ga svi bez problema koristili i nitko se nije previše bunio; tj. zašto bi morao biti baš neki GPU renderer?? Nije tolika ogromna razlika u brzini rendanja da bi sad baš pod svaku cijenu morao rendati u GPU rendereru. Jasno, treba čekati da se neka kompleksnija scena izrenda, ali uz praksu i optimizaciju, se može smanjiti vrijeme rendanja.
Drži se ti za sad onoga što ti radi i što znaš koristiti.
P.S. A kolko dugo ti se rendala ta slika koju želiš izrendati u Cinemi sa njezinim rendererom? Ako je to par desetaka minuta ili par sati, onda ne vidim u čemu bi bio problem, jer je to normalno ako nemaš neki bjesni stroj ili render farmu (a ako i imaš, onda je problem do optimizacije scene i postavki renderera, tako da se to može onda još skratiti). Evo jedan primjer; ovo sam radio davno, kad sam se počeo bavit sa 3d-om; finalna slika se rendala skoro 2 dana: http://dejankober.com/wp-content/uploads/2010/12/25.jpg
P.P.S. A što se tiće max-a i njegovog GPU renerera, računaj na to da ćeš isto dobiti drugačiji rezultat i da ćeš morati prilagoditi materijale za 3ds max (Cinemini materijali ne rade u max-u, a preko OBJ-a ne možeš exportirati baš sve podatke o materijalima), tako da to opet zahtjeva i neko znanje max-a.
Iskreno, mislim da si samo kompliciraš život sa tim GPU rendanjem, a nećeš dobiti ništa vrijednog tolke zafrkancije.
Ma probao sam sve , pretrazio sve tutoriale i nema nacina da se renderiranje prebaci na gpu , moze se koristiti octane ali nikako nemogu prebacit aplkaciju iz cineme u njega ,tj treba kupit plugin lol , nista od toga dok neki program ne bude imao integrirano gpu rendanje samo mi nije jasno cemu onda sluze one profesjonalne grafe tipa quadro i tesla ako se nemoze rendat gpu-om i ako je to novitet na trzistu , a te grafe se proizvode vec godinama.
Ček, ja sad ne kontam, koji ti software koristiš? Max ima integrirano, za ostale ne znam.
pa skinuo sam 3dmax ali imam problema sa crackom , ugl o tome ne smijemo na forumu pa sam pokrenuo trial verziju i ona isto koristi cpu za rendanje , ajd mi objasni kako da rendanje prebacim na gpu u njemu? i da ,uspio sam expotrtat file iz cineme u octane ali je malo glupo i uzme vremena i neznam radit sa octaneom , ali istina koristi grafu za rendanje.
EDIT:ma evo malo koristim taj OCTANE , dok renda sliku grafa bude na 85-90% (gtx285) ali rendanje svejedno dugo traje , uostalom nekako mi je cudan , ne prikazuje isto ono sto vidim u cinemi4d , boje i pozadina su drukcije , nije mi ucitao tocnu sliku ,i komplicirano je sad se svaki put zahebavat sa prebacivanjem slike u njega pa rendanje , da li se onda u 3ds max-u moze najnormalnije rendat s gpu-om i kako se to radi? jer ovo je puno bolje , mogu radit sta me volja dok on renda.
Pa, normalno da ti neće biti isto kao i u Cinemi jer je to sasavim drugačiji renderer i normalno je da dobivaš drugačiji rezultat.
A u ostalom, ne kužim u čemu je problem sa Cineminim integriranim renderom? Do sad su ga svi bez problema koristili i nitko se nije previše bunio; tj. zašto bi morao biti baš neki GPU renderer?? Nije tolika ogromna razlika u brzini rendanja da bi sad baš pod svaku cijenu morao rendati u GPU rendereru. Jasno, treba čekati da se neka kompleksnija scena izrenda, ali uz praksu i optimizaciju, se može smanjiti vrijeme rendanja.
Drži se ti za sad onoga što ti radi i što znaš koristiti.
P.S. A kolko dugo ti se rendala ta slika koju želiš izrendati u Cinemi sa njezinim rendererom?
P.P.S. A što se tiće max-a i njegovog GPU renerera, računaj na to da ćeš isto dobiti drugačiji rezultat i da ćeš morati prilagoditi materijale za 3ds max (Cinemini materijali ne rade u max-u, a preko OBJ-a ne možeš exportirati baš sve podatke o materijalima), tako da to opet zahtjeva i neko znanje max-a.
Iskreno, mislim da si samo kompliciraš život sa tim GPU rendanjem, a nećeš dobiti ništa vrijednog tolke zafrkancije.
u cinemi ovisi.. ako se ne stavljaju nekakvi efekti 2 minute , ali ako se razvali antianalising , ambient occlusion i par bogova za kvalitetu gledam crni ekran sat vremena , on renda , proc na 100% a ne vidim s od slike , uostalom nemogu nista radit dok on renda pa bi mi bilo puno draze da mi gpu to radi , evo sredio sam 3dmax radi mi pa ako netko zna kako radi taj integrirani gpu rending u njemu nek mi pojasni. EDIT: finalna slika ti se rendala 2 dana a ti na kompu nisi nista mogao radit ? eto vidis zasto zelim da mi gpu renda-
a modo je???? inace model je radit u blenderu 2.56....
modo je do 2010 godine bio jedan od najboljih 3d alata i program koji je zadnjih godina bio najzastupljeniji u svijetu i najprodavaniji, koji je kombinirao sistem skulpturiranja, brushiranja tekstura po modelu brushem i naravno poligonalno modeliranje, te je jedini sa najboljim kvalitetnim defaultnim rednerom. od 2010 autodesk je svojim novim tehnologijama doslovce pregazio svu konkurenciju od video montaže i obrade do 3d grafike i animacije. sa 2012 verzijama doslovce mu vise nijedan 3d developer nije ni ravan.
u cinemi ovisi.. ako se ne stavljaju nekakvi efekti 2 minute , ali ako se razvali antianalising , ambient occlusion i par bogova za kvalitetu gledam crni ekran sat vremena , on renda , proc na 100% a ne vidim s od slike , uostalom nemogu nista radit dok on renda pa bi mi bilo puno draze da mi gpu to radi , evo sredio sam 3dmax radi mi pa ako netko zna kako radi taj integrirani gpu rending u njemu nek mi pojasni. EDIT: finalna slika ti se rendala 2 dana a ti na kompu nisi nista mogao radit ? eto vidis zasto zelim da mi gpu renda-
ako imas viseprocesorsku jezgru ostavi si jedan procesor slobodan a render stavi da koristi ostale procesore. kraj price. mozes surfati i slicno, slusati mjuzu a u pozadini ti renda. nadam se da cinema takve opcije ima. ja znam da autodeskovi proizvodi imaju.
Da, može u max-u jer on ima V-ray za render koji podržava i GPU i CPU renderiranje.
ako se ne varam i mental ray podrzava. bar ovaj u 2012 verziji. a time i scanline.
Da budem iskren, niti ne znam. Znam da ovaj u Mayi 2011 ne podržava GPU, a gledao sam novosti za Mayu 2012 i nisam nigdje vidio neke novosti za MR. Uglavnom, ako bude moguće GPU rendanje u 2012 onda odlično! :)
ja na fejsu pratim autodesk i njihove proizvode i bila je prezentacija upravo o prosirenju podrske za rendere.
A može jedno pitanje?
Što misliš tko barata iscrtavanjem stvari na tvom ekranu, te tko barata iscrtavanjem 3D objekata u viewportu?
Grafička kartica; Pa ako ćeš ti okupirati svoju grafičku karticu sa rendanjem, onda je moguće da nećeš moći ni miša pomaknuti po ekranu, jer če ti grafička kartica rendati tvoju sliku umjesto da ti "renda" prikaz slike na ekranu ili tvojih 3D modela u viewportu.
Tako da tek onda zaboravi na "rad dok komp renda".
Najbolja varijanta ti je ako želiš nešto raditi dok komp renda, ono što je Rabenbal rekao; ako imaš višejezgreni CPU, onda oslobodi jednu jezgru od rendanja i možeš onda mirno surfati, slušati muziku, a možda čak i pogledati koji film.
Inaće, dok imaš tako nešto za izrendati, onda radiš preview rendove ili rendaš samo segmente slike, da bi vidio dal je sve u redu, a kad sve posložiš, onda pustiš da se renda preko noči dok spavaš.
Svi bi mi da nam se izrenda ultra-mega-super-duper lijepa i kompleksna slika za 15 sec. ali to za sad još ne funkcionira baš tako.
Korisnije ti je poigrati se sa postavkama, pa možda ne "razvaliti" antialiansing do ibera nego ga malo smanjiti, pa probati podesiti neke druge postavke i sl. pa usput i nešto više naučiš o samom renderu. A i nebi bilo na odmet probati rendati u passovima pa u Photoshopu spojiti sve skupa u finalnu sliku.
Da se na sitnicama puno vremena ušparati....
A može jedno pitanje?
Što misliš tko barata iscrtavanjem stvari na tvom ekranu, te tko barata iscrtavanjem 3D objekata u viewportu?
Grafička kartica; Pa ako ćeš ti okupirati svoju grafičku karticu sa rendanjem, onda je moguće da nećeš moći ni miša pomaknuti po ekranu, jer če ti grafička kartica rendati tvoju sliku umjesto da ti "renda" prikaz slike na ekranu ili tvojih 3D modela u viewportu.
Tako da tek onda zaboravi na "rad dok komp renda".
Najbolja varijanta ti je ako želiš nešto raditi dok komp renda, ono što je Rabenbal rekao; ako imaš višejezgreni CPU, onda oslobodi jednu jezgru od rendanja i možeš onda mirno surfati, slušati muziku, a možda čak i pogledati koji film.
Inaće, dok imaš tako nešto za izrendati, onda radiš preview rendove ili rendaš samo segmente slike, da bi vidio dal je sve u redu, a kad sve posložiš, onda pustiš da se renda preko noči dok spavaš.
Svi bi mi da nam se izrenda ultra-mega-super-duper lijepa i kompleksna slika za 15 sec. ali to za sad još ne funkcionira baš tako.
Korisnije ti je poigrati se sa postavkama, pa možda ne "razvaliti" antialiansing do ibera nego ga malo smanjiti, pa probati podesiti neke druge postavke i sl. pa usput i nešto više naučiš o samom renderu. A i nebi bilo na odmet probati rendati u passovima pa u Photoshopu spojiti sve skupa u finalnu sliku.
Da se na sitnicama puno vremena ušparati....
pa iskreno dok je octane rendao grafa je bila na 90% i mogao sam radit sta sam htio , jedno pitanje, ako je to tako i svi koriste cpu za rendanje čemu sluze profesjonalne grafičke kartice kao nvidia tesla i quadro?
Quadro kartice se koriste za poboljšanje performansi za rad u viewportu, jer imaju posebno napisane instrukcije za bolji rad sa profesionalnim programima, ali u osnovi, što se tiće hardware-a imaju više-manje iste komponente ko i gamerske kartice... i poprilično su skupe:
http://www.abaton.hr/index.php?cPath=397&sort=price. One jeftinije modele nemoj ni gledati, jer su to stariji modeli i po performansama ih tuku čak i jeftinije gamerske kartice novije generacije. A što se tiće skupljih, glavna prednost im je stabilnost i pouzdanost, ali i nešto bolje performanse, od jednako "jakih" gamerskih kartica, ali i poprlično veća cijena, koja po mom mišljenju ne opravdava te bolje performanse, jer da bi imao koristi od takve kartice, trebao bi na dnevnoj bazi raditi sa scenama sa nekoliko desetaka milijuna polygona, da bi ti se isplatila investicija od preko 10 000kn za jednu grafičku karticu... A pitanje je dal bi te performanse bile išta bolje od recimo dvije top gamerske kartice u SLI-u za istu cijenu.
A što se tiće tesla kartica, iako izgledaju kao grafičke kartice, one su zapravo dodatna procesorska jedinica koja koristi GPU procesore prilagođene za generalne kalkulacije i nisu (osim oblikom) nimalo slične grafičkim karicama koje koristimo u računalima. Prvi problem sa tim karticama je cijena koja se kreće od 1500$ za najjeftiniji model, pa do 12 000$ za top model. Drugi problem je taj što ne možeš kupiti tu karticu, staviti ju u komp i očekivati da će ona onda rendati sama od sebe; da bi ju neki program znao iskoristiti, taj program mora onda imati napisane CUDA instrukcije za baratanje sa tom karticom. A i te kartice nisu napravljene za to da bi se na njima rendalo, nego im je primarna upotreba u znanstvenim izračunima; ako pogledaš listu podržanih programa (http://www.nvidia.com/object/cuda_app_tesla.html) vidjet ćeš da što se tiće 3D modeliranja, jedino di ih možeš koristiti je kod upotrebe jednog plugina za 3ds max i dva za Mayu.
Quadro kartice se koriste za poboljšanje performansi za rad u viewportu, jer imaju posebno napisane instrukcije za bolji rad sa profesionalnim programima, ali u osnovi, što se tiće hardware-a imaju više-manje iste komponente ko i gamerske kartice... i poprilično su skupe:
http://www.abaton.hr/index.php?cPath=397&sort=price. One jeftinije modele nemoj ni gledati, jer su to stariji modeli i po performansama ih tuku čak i jeftinije gamerske kartice novije generacije. A što se tiće skupljih, glavna prednost im je stabilnost i pouzdanost, ali i nešto bolje performanse, od jednako "jakih" gamerskih kartica, ali i poprlično veća cijena, koja po mom mišljenju ne opravdava te bolje performanse, jer da bi imao koristi od takve kartice, trebao bi na dnevnoj bazi raditi sa scenama sa nekoliko desetaka milijuna polygona, da bi ti se isplatila investicija od preko 10 000kn za jednu grafičku karticu... A pitanje je dal bi te performanse bile išta bolje od recimo dvije top gamerske kartice u SLI-u za istu cijenu.
A što se tiće tesla kartica, iako izgledaju kao grafičke kartice, one su zapravo dodatna procesorska jedinica koja koristi GPU procesore prilagođene za generalne kalkulacije i nisu (osim oblikom) nimalo slične grafičkim karicama koje koristimo u računalima. Prvi problem sa tim karticama je cijena koja se kreće od 1500$ za najjeftiniji model, pa do 12 000$ za top model. Drugi problem je taj što ne možeš kupiti tu karticu, staviti ju u komp i očekivati da će ona onda rendati sama od sebe; da bi ju neki program znao iskoristiti, taj program mora onda imati napisane CUDA instrukcije za baratanje sa tom karticom. A i te kartice nisu napravljene za to da bi se na njima rendalo, nego im je primarna upotreba u znanstvenim izračunima; ako pogledaš listu podržanih programa (http://www.nvidia.com/object/cuda_app_tesla.html) vidjet ćeš da što se tiće 3D modeliranja, jedino di ih možeš koristiti je kod upotrebe jednog plugina za 3ds max i dva za Mayu.
dakle u principu je quadro preskup i neisplativ a tesla je za profesjonalnu upotrebu , aj oke , iako jos uvjek bi volio naci nacin da mi 3ds max renda gpu-om , vido sam tj netko mi je napisao na stranici izad program quicksilver , ali nemogu ga nac crackanog na torrentina -.-.
netko mi je napisao na stranici izad program quicksilver , ali nemogu ga nac crackanog na torrentina -.-.
Ne, Quicksilver nije program već renderer koji je integriran u Max 2011, znači dolazi sa 3DS Max 2011.
netko mi je napisao na stranici izad program quicksilver , ali nemogu ga nac crackanog na torrentina -.-.
Ne, Quicksilver nije program već renderer koji je integriran u Max 2011, znači dolazi sa 3DS Max 2011.
Pa kako ga koristim ?
netko mi je napisao na stranici izad program quicksilver , ali nemogu ga nac crackanog na torrentina -.-.
Ne, Quicksilver nije program već renderer koji je integriran u Max 2011, znači dolazi sa 3DS Max 2011.
Pa kako ga koristim ?
Ako imaš Max 2011, imaš u opcijama rendera. Stisni F10, pod Common parametrima scrollaj do dna i tamo ćeš naći Assign renderer -> Production, tu mijenjaš render engine.
netko mi je napisao na stranici izad program quicksilver , ali nemogu ga nac crackanog na torrentina -.-.
Ne, Quicksilver nije program već renderer koji je integriran u Max 2011, znači dolazi sa 3DS Max 2011.
Pa kako ga koristim ?
Ako imaš Max 2011, imaš u opcijama rendera. Stisni F10, pod Common parametrima scrollaj do dna i tamo ćeš naći Assign renderer -> Production, tu mijenjaš render engine.
fala , na inf sam , probat cu kad dodem doma.
Evo, kad si baš tolko zapeo, evo par videa vezano za quick silver renderer unutar max-a:
Generalno, quicksilver renderer je OK i može se iskoristiti za podosta stvari. Ja osobno ga ne koristim, zato jer ne mogu sa njime dobiti rezultat kakav dobijem sa Vray renderom i nemam tolku mogučnost prilagodbe i konfiguracije rendera ovosno o sceni. A sama brzina rendanja mi nije previše bitna, jer rađe žrtvujem vrijeme nego kvalitetu. A uz malo znanja i igranja sa postavkama, Vray može napraviti solidno kvalitetan rend unutar 10min, na nekom slabijem quadcore proceosru što je zadovoljavajuće vrijeme.
evo uspio sam sve , loži gpu kad renderira , samo pitanje je koliko je to bolje ovako , jedna stvar je sto mi se cinema4d puno vise svida od 3dmax-a ,2. stvar evo upravo rendam nesto u cinemi , sve jezgre ne padaju ispod 100% i sve ok radi , malo zabloka ali je ok , istina gpu renda masu brže ali s obzirom da mi se 3dmax ne svida jos cu vidit sta cu koristit , nego sta sa onima koji imaju gtx580 3-way sli , njima je zivi grijeh koristit cpu za rendanje ? zanima me koliko vas renda cpu-om a koliko vas koristi quicksilver , btw sta to znaci "realtime".
Mislim da se previše opterećuješ time, čim kreneš rendati neke scene i sam ćeš skužiti da ti je CPU jednostavno bolji izbor jer uz prave postavke ćeš izvući u normalnom vremenu dobar render... a ovak ćeš potrošiti više vremena oko postavljanja GPU-a, a da ne pričam razno razne probleme podrške, tipa displacement za V-Ray RT, jednostavno se ne isplati s time natezati... Ako si toliko željan da ti GPU renda, upali neku igru.
Uostalom jel ti oš modelirat il benchat grafu? Chillax, složi scenu i pusti nek se renda prek noći ako je baš toliko kompleksna... Meni se najkompleksnija scena ikada renderirala svega nekoliko sati (ona brvnara moja) u fullHD.
Real-time znači u stvarnom vremenu, iako V-Ray RT (real time) nije baš toliko real time jer mu ipak treba nekoliko sekundi da napravi rend ali je definitivno brz za preview. Znači imaš gotovo instant preview u viewportu, ali ima dosta nedostataka, nije baš idealno rješenje za ranije spomenuti displacement, a niti Environment override ne voli i tak...
Mislim da se previše opterećuješ time, čim kreneš rendati neke scene i sam ćeš skužiti da ti je CPU jednostavno bolji izbor jer uz prave postavke ćeš izvući u normalnom vremenu dobar render... a ovak ćeš potrošiti više vremena oko postavljanja GPU-a, a da ne pričam razno razne probleme podrške, tipa displacement za V-Ray RT, jednostavno se ne isplati s time natezati... Ako si toliko željan da ti GPU renda, upali neku igru.
Uostalom jel ti oš modelirat il benchat grafu? Chillax, složi scenu i pusti nek se renda prek noći ako je baš toliko kompleksna... Meni se najkompleksnija scena ikada renderirala svega nekoliko sati (ona brvnara moja) u fullHD.
Real-time znači u stvarnom vremenu, iako V-Ray RT (real time) nije baš toliko real time jer mu ipak treba nekoliko sekundi da napravi rend ali je definitivno brz za preview. Znači imaš gotovo instant preview u viewportu, ali ima dosta nedostataka, nije baš idealno rješenje za ranije spomenuti displacement, a niti Environment override ne voli i tak...
a onda bi mi bilo najbolje da koristim cinemu4d koja mi se iz pocetka i najvise svidala , ali jos jednom cu pitat , sta sa onima koji imaju gtx580sli? takvi moraju bit ludi da koriste cpu rendering? i opet cemu sluze quadro kartice ako se za rendering pretezito cpu koristi ,evo netko tko koristi cinemu cemu bi njemu sluzila jedna quadro kartica u kompu? I DA , ako se upali antianalising , ambient occlusion , to su neke stvari koje mora grafa obradivati , zar je uopce moguce da cpu zaostrava rubove tj antianalizira , mislim procesor nije namjenjen da se bavi grafikom , a meni je gtx-ica kod rendanja u cinemi na apsolutnih 0%
a onda bi mi bilo najbolje da koristim cinemu4d koja mi se iz pocetka i najvise svidala , ali jos jednom cu pitat , sta sa onima koji imaju gtx580sli? takvi moraju bit ludi da koriste cpu rendering? i opet cemu sluze quadro kartice ako se za rendering pretezito cpu koristi ,evo netko tko koristi cinemu cemu bi njemu sluzila jedna quadro kartica u kompu? I DA , ako se upali antianalising , ambient occlusion , to su neke stvari koje mora grafa obradivati , zar je uopce moguce da cpu zaostrava rubove tj antianalizira , mislim procesor nije namjenjen da se bavi grafikom , a meni je gtx-ica kod rendanja u cinemi na apsolutnih 0%
Eh, puno si pitanja postavio, teško je u kratko na sve to odgovoriti. Quadro grafe, kao što je kolega Berko rekao, služe za viewport - probaj učitati 12 milijuna poligona u viewportu pa ćeš vidjeti o čemu se radi.
Ne znam dali imaju još koju svrhu. Znači kompanija koja si to može priuštiti, a stalno radi sa teškim scenama, onda koristi takve grafe. Gleda se omjer uloženo/dobiveno.
AA nije ništa drugo doli matematička kalkulacija, kao i sve ostalo u procesu renderiranja, ne vidim zašto procesor to ne bi radio...
Mislim da ti je Berko objasnio za šta će ti grafa u 3d-u ili SLI/Crossfire
Za bolji rad u viewportu....ili te profesionalne grafičke...Ako imaš kompleksnu scenu onda će ti se viewport vrtit s malo FPS-a i brejkat....a onda ako imaš jaću grafu vrtit će se bez beda..
Ako baš želiš brz render nabavi si render farmu i rendaj sa par kompjutera istovremeno; evo odmah da iskoristim priliku za početak možeš si pogledat ovo; http://www.3dhr.net/forum/index.php?topic=3082.msg36539#new
Znam da je tesko odgovorit al eto , kao svaki geek znatizeljan sad :D , ugl otprilike sam shvatio , nije sve u rendanju , grafa se koristi i u samom radu , jel mi mozete objasnit sto je wiewport? i u cemu bi bila razlika npr da se modelira u cinemi sa nekom 9600gt i gtx 580 , cemu sluzi cuda ? znam da se to koristi u takvim aplikacijama , ugl ono sto mene zanima je kakva je uopće korist od dobre grafe ako se za renderiranje koristi procesor?
Znam da je tesko odgovorit al eto , kao svaki geek znatizeljan sad :D , ugl otprilike sam shvatio , nije sve u rendanju , grafa se koristi i u samom radu , jel mi mozete objasnit sto je wiewport? i u cemu bi bila razlika npr da se modelira u cinemi sa nekom 9600gt i gtx 580 , cemu sluzi cuda ? znam da se to koristi u takvim aplikacijama , ugl ono sto mene zanima je kakva je uopće korist od dobre grafe ako se za renderiranje koristi procesor?