Vaši 3D modeli izdvojena tema

poruka: 7.704
|
čitano: 2.047.600
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
nixXxa kaže...

M10 sa teksturama.

 

Još specular nabaci, a AO ako imaš malo ga pojačaj. Odlično izgleda model.

3D Designer
Poruka je uređivana zadnji put pon 7.3.2011 19:11 (Minoza).
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

jos malo pa dovršeni model...gitare gibson les paul....

 

http://img121.imageshack.us/i/polaposla.png/

 

 

dex
 
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
nixXxa kaže...

M10 sa teksturama.

 

1. ako podjelis oruzje u 3 regije po samozadanim ID-ovima dobit ces vrhunsku kvalitetu, nece biti mutna, sto znaci morat ces koristiti mix material jer ces imati 3 image fajle od 500x500 pixela

2. svaki ID (regiju poligona) ces morati unwrapati i mapirati zasebno, zato ces i imati 3 img fajle

4. takav stil se koristi u igrama i animacijama visoke produkcije, taj isti nacin ne znaju ovi iz RIOT-a koji su radili LoL zato im likovi i jesu urnebesno mutnih tekstura, kao i ostatak modela u igri.

 

3. preskoci.

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.3.2011 9:37 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...

 

1. ako podjelis oruzje u 3 regije po samozadanim ID-ovima dobit ces vrhunsku kvalitetu, nece biti mutna, sto znaci morat ces koristiti mix material jer ces imati 3 image fajle od 500x500 pixela

2. svaki ID (regiju poligona) ces morati unwrapati i mapirati zasebno, zato ces i imati 3 img fajle

4. takav stil se koristi u igrama i animacijama visoke produkcije, taj isti nacin ne znaju ovi iz RIOT-a koji su radili LoL zato im likovi i jesu urnebesno mutnih tekstura, kao i ostatak modela u igri.

 

3. preskoci.

 

Opa, ovo nisam znao, hvala ti! Dali to utječe na "draw"? Obično više materijala vuče više instrukcija. Baš sam gledao to na jednom modelu iz igre i nije mi bilo jasno zašto ima 3 teksture za jedno oružje, evo, sad sam povezao. {#}

 

Također, kolika onda reza mora biti za recimo model oružja za koji sam imao jednu 1024x1024 teksturu? Zar to znači da mogu imati 3 takve teksture? Pa na to bi mogao ukrcati pregršt detalja!! {#}

3D Designer
Poruka je uređivana zadnji put uto 8.3.2011 10:41 (Minoza).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...
Rabenbal kaže...

 

1. ako podjelis oruzje u 3 regije po samozadanim ID-ovima dobit ces vrhunsku kvalitetu, nece biti mutna, sto znaci morat ces koristiti mix material jer ces imati 3 image fajle od 500x500 pixela

2. svaki ID (regiju poligona) ces morati unwrapati i mapirati zasebno, zato ces i imati 3 img fajle

4. takav stil se koristi u igrama i animacijama visoke produkcije, taj isti nacin ne znaju ovi iz RIOT-a koji su radili LoL zato im likovi i jesu urnebesno mutnih tekstura, kao i ostatak modela u igri.

 

3. preskoci.

 

Opa, ovo nisam znao, hvala ti! Dali to utječe na "draw"? Obično više materijala vuče više instrukcija. Baš sam gledao to na jednom modelu iz igre i nije mi bilo jasno zašto ima 3 teksture za jedno oružje, evo, sad sam povezao. {#}

 

Također, kolika onda reza mora biti za recimo model oružja za koji sam imao jednu 1024x1024 teksturu? Zar to znači da mogu imati 3 takve teksture? Pa na to bi mogao ukrcati pregršt detalja!! {#}

Ne. Ako bi radio jedan fajl i zelio bi to oruzje u visokoj kvaliteti morao bi imati min 2000x2000 pixela image fajl, jedan. medjutim ako podjelis u tri regije, recimo tijelo, magazin i (uzmi nesto po izboru, vjeorjatno mozes i u dvije regije ga stavit), onda mozes napravit 500x500 pixela img fajlu. stvar je sto kad podjelis po regijama i unwrapas imas manje objekata i mozes ih rastegnuti po cijeloj image fajli. kad imas jednu image fajlu, ona mora biti velike rezolucije zbog jako puno djelova koje moras texturirati. sto ti je veca textura to ti vise memorije u rendanju se zauzme. s obzirom da bi imao ond ai specular i bump to ti je 3x(2000x2000) = previse megabajta po modelu. ako imas 3 GB Rama moci ces max 14-18 tekstura takvih ocitati, sto znaci max 5-6 modela ce ti biti teksturirano samo na ostalima se nece vidjeti tekstura. znaci... skreses to na regije, imas dvije, tri ili vise img fajle nakon unwrapa svakog ID-a zasebno, velicine 500x500 pixela i prakticki mozes imati stotine modela, a manje modele mozes stavit i na 256x256, ako bas nisu vazni niti u prvom planu.

 

mozes napravit 2 il 3 teksture od 1024x1024. iako mislim da iznad 500x500 ne trebas ici ako djelis neki jednostavni model na 3 ili vise ID-a. Mislim da za tvoj moze ici 2 ID-a puta 1024x1024 unwrap. Neka bude ipak 3... kundak+magazin+tijelo. to mozes ond ai stavit ovako magazin i kundak 500x500 a tijelo stavis 1024x1024. ustedio si si masu memorije, imas high rend i to ti je to. i ovaj ako koristis indeksirani png (tojest ako png ekstenziji indeksiras boje i sastav) fajla ce ti biti manja od kompresiranog jpeg-a za dvostruko. jpeg ne mozes kvalitetno indexirati, tako da si time napravio skoro nemoguce. teksture od par kilobajta, visokih reza. ;)

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.3.2011 14:01 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...
...

 

Hvala još jednom za iscrpno objašnjenje!

 

Što se tiče kompresije, uz alate za CryEngine sam dobio CryTiff plugin koji koristim za kompresiju ali ok, dobro je znati. {#}

3D Designer
Poruka je uređivana zadnji put uto 8.3.2011 14:29 (Minoza).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...
Rabenbal kaže...
...

 

Hvala još jednom za iscrpno objašnjenje!

 

Što se tiče kompresije, uz alate za CryEngine sam dobio CryTiff plugin koji koristim za kompresiju ali ok, dobro je znati. {#}

indexirani png je najmanja fajla u informatici. mislim velicina, a prednost joj je sto zadrzava kvalitetu, tojest ne narusavas kvalitetu slike. tiff i jpeg to ne mogu, kao ni gif.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...

indexirani png je najmanja fajla u informatici. mislim velicina, a prednost joj je sto zadrzava kvalitetu, tojest ne narusavas kvalitetu slike. tiff i jpeg to ne mogu, kao ni gif.

 

Ma koristio bi ja još najradije png ali na žalost CryEngine se baš i ne snalazi s njime...

3D Designer
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...
Rabenbal kaže...

indexirani png je najmanja fajla u informatici. mislim velicina, a prednost joj je sto zadrzava kvalitetu, tojest ne narusavas kvalitetu slike. tiff i jpeg to ne mogu, kao ni gif.

 

Ma koristio bi ja još najradije png ali na žalost CryEngine se baš i ne snalazi s njime...

hm... trebao bi. jer svi programi bar graficki imaju osnovni standard a to je jpeg, png i tiff. to je sveto trojstvo grafickih ekstenzija. :/

15 godina
offline
Vaši 3D modeli

jedan problemčič , cesto mi se dok radim iz cista mira cinema4d zabloka i dode mi program has stopped working i one3 opcije... radim na win7 64 bita , u cemu je problemos?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...

hm... trebao bi. jer svi programi bar graficki imaju osnovni standard a to je jpeg, png i tiff. to je sveto trojstvo grafickih ekstenzija. :/

Ili za realtime 3D grafiku .tga i .png

Oba formata se relativno dobro komprimiraju, jednostavni su za citanje i imaju podrsku za alfa kanal.

 

.tiff je koliko znam veoma kompliciran format koji podrzava sve i svasta, idealan za graficare...

 

 

Stvarno sam iznenaden da se Cry Engine ne snalazi dobro sa .png formatom, veoma bizarno.

Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
rustweaver kaže...

 

 

Stvarno sam iznenaden da se Cry Engine ne snalazi dobro sa .png formatom, veoma bizarno.

 

A možda sam ja zabrijao, nezz... Budem provjerio. Znam da u svim onim dokumentacijama od engine-a se navodi nužna kompresija u tiff sa tim pluginom jer inače ne bude šljakalo... Možda sam ja nešto krivo shvatio doduše... I meni je to bilo bizarno, najmoćniji real-time engine, a da ga muči .png...

3D Designer
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.3.2011 18:37 (Minoza).
15 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
athlon64 kaže...

jedan problemčič , cesto mi se dok radim iz cista mira cinema4d zabloka i dode mi program has stopped working i one3 opcije... radim na win7 64 bita , u cemu je problemos?

rješeno , pokretao sam 32bitnu verziju lol , btw bas mi se svida ovo modeliranje , zanimljivo je , sad ucim 3dtekst po nekim tutorialima.

15 godina
offline
Vaši 3D modeli

imam 2 pitanja , 1. da li se renderiranje moze prebacit na gpu , tj dok mi renda proc mi je na 100% i nemogu nista radit a grafa ladi jaaja ,jel se rending moze namjestit na gpu da ja imam slobodnoga na cpu-u dok on renda , i ako sam zavrsio rad kako da tu sliku spremim da je mogu otvarat sa windows image wiuwerom , tj kako vi uopce mozete vidit fullscreen slike i stavit te slike ovde ? govorim o cinema 4d.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Da bih rendao s grafičkom render mora podržavati GPU renderiranje... ne znam kako je to u Cinemi, ali imaš puno GPU based rendera, pogotovo u zadnje vrijeme. A što se spremanja slike tiče sigurno moraš imat nešto slično kao File>Save ili Export ili nešto slično.

http://mayahotspot.blogspot.com/
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Tale3D kaže...

Da bih rendao s grafičkom render mora podržavati GPU renderiranje... ne znam kako je to u Cinemi, ali imaš puno GPU based rendera, pogotovo u zadnje vrijeme. A što se spremanja slike tiče sigurno moraš imat nešto slično kao File>Save ili Export ili nešto slično.

mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
athlon64 kaže...

mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.

Integrirani scanline rendereri uglavnom ne podrzavaju nikakve akceleracije. GPU akceleracija renderiranja ti je jos uvijek relativan novitet. Ja znam za samo 2 GPU akcelerirana renderera: komercijalni Octane i besplatni Lux render (cini se da luxov site ne radi trenutno).

 

To su ti eksterni rendereri koji nisu vezani ni za jednu specificnu 3D aplikaciju, npr Lux render podrzava Blender, Cinemu4D, Softimage, 3D Studio...

Octane ih isto podrzava dosta, ali ne znam tocno koje.

Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.3.2011 1:15 (rustweaver).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
rustweaver kaže...
Rabenbal kaže...

hm... trebao bi. jer svi programi bar graficki imaju osnovni standard a to je jpeg, png i tiff. to je sveto trojstvo grafickih ekstenzija. :/

Ili za realtime 3D grafiku .tga i .png

Oba formata se relativno dobro komprimiraju, jednostavni su za citanje i imaju podrsku za alfa kanal.

 

.tiff je koliko znam veoma kompliciran format koji podrzava sve i svasta, idealan za graficare...

 

 

Stvarno sam iznenaden da se Cry Engine ne snalazi dobro sa .png formatom, veoma bizarno.

da. tiff je vecinom za graficke pripreme za tisak.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli

pola sata uhvatih... iduci tjedan nakon ponedjeljka malo vise si nadjem vremena. jos kapsule i hvataljke. to je nekih 20 minuta posla, i manje. i na drugoj ruci raketni siljak.

15 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
rustweaver kaže...
athlon64 kaže...

mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.

Integrirani scanline rendereri uglavnom ne podrzavaju nikakve akceleracije. GPU akceleracija renderiranja ti je jos uvijek relativan novitet. Ja znam za samo 2 GPU akcelerirana renderera: komercijalni Octane i besplatni Lux render (cini se da luxov site ne radi trenutno).

 

To su ti eksterni rendereri koji nisu vezani ni za jednu specificnu 3D aplikaciju, npr Lux render podrzava Blender, Cinemu4D, Softimage, 3D Studio...

Octane ih isto podrzava dosta, ali ne znam tocno koje.

Hoces rec da su to nekakvi modovi ? za programe kao cinema4d , dakle mogu ga instalirat i dobijem opciju gpu akceleracije?

16 godina
odjavljen
offline
Re: Vaši 3D modeli

Nisu modovi nego izdvojene aplikacije koje učitaju model iz c4d i onda ga renderiraju.

A rifle is like a human. The stock is the skeleton, the scope is the eyes, the action is the brain, and the barrel is the heart. But you, the man behind the rifle, you are the soul.
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.3.2011 10:02 (Sum_of_all_fears).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
athlon64 kaže...
rustweaver kaže...
athlon64 kaže...

mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.

Integrirani scanline rendereri uglavnom ne podrzavaju nikakve akceleracije. GPU akceleracija renderiranja ti je jos uvijek relativan novitet. Ja znam za samo 2 GPU akcelerirana renderera: komercijalni Octane i besplatni Lux render (cini se da luxov site ne radi trenutno).

 

To su ti eksterni rendereri koji nisu vezani ni za jednu specificnu 3D aplikaciju, npr Lux render podrzava Blender, Cinemu4D, Softimage, 3D Studio...

Octane ih isto podrzava dosta, ali ne znam tocno koje.

Hoces rec da su to nekakvi modovi ? za programe kao cinema4d , dakle mogu ga instalirat i dobijem opciju gpu akceleracije?

 

Pa ustvari je Octane renderer stand-alone program kojeg instaliraš na kompjuter i tada u njega ubaciš izmodeliranju i sređenu scenu i rendaš pomoću GPU-a. A Lux je integriran u Blender kao plugin.

http://mayahotspot.blogspot.com/
15 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Tale3D kaže...
athlon64 kaže...
rustweaver kaže...
athlon64 kaže...

mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.

Integrirani scanline rendereri uglavnom ne podrzavaju nikakve akceleracije. GPU akceleracija renderiranja ti je jos uvijek relativan novitet. Ja znam za samo 2 GPU akcelerirana renderera: komercijalni Octane i besplatni Lux render (cini se da luxov site ne radi trenutno).

 

To su ti eksterni rendereri koji nisu vezani ni za jednu specificnu 3D aplikaciju, npr Lux render podrzava Blender, Cinemu4D, Softimage, 3D Studio...

Octane ih isto podrzava dosta, ali ne znam tocno koje.

Hoces rec da su to nekakvi modovi ? za programe kao cinema4d , dakle mogu ga instalirat i dobijem opciju gpu akceleracije?

 

Pa ustvari je Octane renderer stand-alone program kojeg instaliraš na kompjuter i tada u njega ubaciš izmodeliranju i sređenu scenu i rendaš pomoću GPU-a. A Lux je integriran u Blender kao plugin.

ahaa , kuzim otprilike , nego na netu sam vidio ,na nekim forumima , ljudi su postavili isto pitanje ko ja i rekli su im da se u 3ds maax moze koristit gpu rendering , da cinema to ne podrzava ali 3dsmax da , evo skinuo sam ga instlliarao pa cu probat kad doma dodem, sad sam na inf.

Poruka je uređivana zadnji put čet 10.3.2011 10:13 (athlon64).
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Da, može u max-u jer on ima V-ray za render koji podržava i GPU i CPU renderiranje.

http://mayahotspot.blogspot.com/
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
athlon64 kaže...

ahaa , kuzim otprilike , nego na netu sam vidio ,na nekim forumima , ljudi su postavili isto pitanje ko ja i rekli su im da se u 3ds maax moze koristit gpu rendering , da cinema to ne podrzava ali 3dsmax da , evo skinuo sam ga instlliarao pa cu probat kad doma dodem, sad sam na inf.

 

2011 ima integriran GPU renderer, zove se Quicksilver, osobno nisam probao. Također za Max, kao i za druge imaš V-Ray renderer, koji od zadnje 1.5, te u novoj 2.0 verziji podržava GPU akceleraciju te ima V-Ray RT komponentu za real-time rendering.

3D Designer
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Tale3D kaže...

Da, može u max-u jer on ima V-ray za render koji podržava i GPU i CPU renderiranje.

ako se ne varam i mental ray podrzava. bar ovaj u 2012 verziji. a time i scanline.

Poruka je uređivana zadnji put čet 10.3.2011 13:02 (Rabenbal).
15 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...
athlon64 kaže...

ahaa , kuzim otprilike , nego na netu sam vidio ,na nekim forumima , ljudi su postavili isto pitanje ko ja i rekli su im da se u 3ds maax moze koristit gpu rendering , da cinema to ne podrzava ali 3dsmax da , evo skinuo sam ga instlliarao pa cu probat kad doma dodem, sad sam na inf.

 

2011 ima integriran GPU renderer, zove se Quicksilver, osobno nisam probao. Također za Max, kao i za druge imaš V-Ray renderer, koji od zadnje 1.5, te u novoj 2.0 verziji podržava GPU akceleraciju te ima V-Ray RT komponentu za real-time rendering.

SUPER !  , to cu ja kasnije probat.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...
Tale3D kaže...

Da, može u max-u jer on ima V-ray za render koji podržava i GPU i CPU renderiranje.

ako se ne varam i mental ray podrzava. bar ovaj u 2012 verziji. a time i scanline.

 

Da budem iskren, niti ne znam. Znam da ovaj u Mayi 2011 ne podržava GPU, a gledao sam novosti za Mayu 2012 i nisam nigdje vidio neke novosti za MR. Uglavnom, ako bude moguće GPU rendanje u 2012 onda odlično! :)

http://mayahotspot.blogspot.com/
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

http://img38.imageshack.us/i/gitare.png/

 

gipson les paul model gitare..... pocetnik sam :)

dex
 
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
dexman kaže...

http://img38.imageshack.us/i/gitare.png/

 

gipson les paul model gitare..... pocetnik sam :)

Jel to modo?

http://mayahotspot.blogspot.com/
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice