M10 sa teksturama.
Još specular nabaci, a AO ako imaš malo ga pojačaj. Odlično izgleda model.
M10 sa teksturama.
Još specular nabaci, a AO ako imaš malo ga pojačaj. Odlično izgleda model.
jos malo pa dovršeni model...gitare gibson les paul....
http://img121.imageshack.us/i/polaposla.png/
M10 sa teksturama.
1. ako podjelis oruzje u 3 regije po samozadanim ID-ovima dobit ces vrhunsku kvalitetu, nece biti mutna, sto znaci morat ces koristiti mix material jer ces imati 3 image fajle od 500x500 pixela
2. svaki ID (regiju poligona) ces morati unwrapati i mapirati zasebno, zato ces i imati 3 img fajle
4. takav stil se koristi u igrama i animacijama visoke produkcije, taj isti nacin ne znaju ovi iz RIOT-a koji su radili LoL zato im likovi i jesu urnebesno mutnih tekstura, kao i ostatak modela u igri.
3. preskoci.
1. ako podjelis oruzje u 3 regije po samozadanim ID-ovima dobit ces vrhunsku kvalitetu, nece biti mutna, sto znaci morat ces koristiti mix material jer ces imati 3 image fajle od 500x500 pixela
2. svaki ID (regiju poligona) ces morati unwrapati i mapirati zasebno, zato ces i imati 3 img fajle
4. takav stil se koristi u igrama i animacijama visoke produkcije, taj isti nacin ne znaju ovi iz RIOT-a koji su radili LoL zato im likovi i jesu urnebesno mutnih tekstura, kao i ostatak modela u igri.
3. preskoci.
Opa, ovo nisam znao, hvala ti! Dali to utječe na "draw"? Obično više materijala vuče više instrukcija. Baš sam gledao to na jednom modelu iz igre i nije mi bilo jasno zašto ima 3 teksture za jedno oružje, evo, sad sam povezao.
Također, kolika onda reza mora biti za recimo model oružja za koji sam imao jednu 1024x1024 teksturu? Zar to znači da mogu imati 3 takve teksture? Pa na to bi mogao ukrcati pregršt detalja!!
1. ako podjelis oruzje u 3 regije po samozadanim ID-ovima dobit ces vrhunsku kvalitetu, nece biti mutna, sto znaci morat ces koristiti mix material jer ces imati 3 image fajle od 500x500 pixela
2. svaki ID (regiju poligona) ces morati unwrapati i mapirati zasebno, zato ces i imati 3 img fajle
4. takav stil se koristi u igrama i animacijama visoke produkcije, taj isti nacin ne znaju ovi iz RIOT-a koji su radili LoL zato im likovi i jesu urnebesno mutnih tekstura, kao i ostatak modela u igri.
3. preskoci.
Opa, ovo nisam znao, hvala ti! Dali to utječe na "draw"? Obično više materijala vuče više instrukcija. Baš sam gledao to na jednom modelu iz igre i nije mi bilo jasno zašto ima 3 teksture za jedno oružje, evo, sad sam povezao.
Također, kolika onda reza mora biti za recimo model oružja za koji sam imao jednu 1024x1024 teksturu? Zar to znači da mogu imati 3 takve teksture? Pa na to bi mogao ukrcati pregršt detalja!!
Ne. Ako bi radio jedan fajl i zelio bi to oruzje u visokoj kvaliteti morao bi imati min 2000x2000 pixela image fajl, jedan. medjutim ako podjelis u tri regije, recimo tijelo, magazin i (uzmi nesto po izboru, vjeorjatno mozes i u dvije regije ga stavit), onda mozes napravit 500x500 pixela img fajlu. stvar je sto kad podjelis po regijama i unwrapas imas manje objekata i mozes ih rastegnuti po cijeloj image fajli. kad imas jednu image fajlu, ona mora biti velike rezolucije zbog jako puno djelova koje moras texturirati. sto ti je veca textura to ti vise memorije u rendanju se zauzme. s obzirom da bi imao ond ai specular i bump to ti je 3x(2000x2000) = previse megabajta po modelu. ako imas 3 GB Rama moci ces max 14-18 tekstura takvih ocitati, sto znaci max 5-6 modela ce ti biti teksturirano samo na ostalima se nece vidjeti tekstura. znaci... skreses to na regije, imas dvije, tri ili vise img fajle nakon unwrapa svakog ID-a zasebno, velicine 500x500 pixela i prakticki mozes imati stotine modela, a manje modele mozes stavit i na 256x256, ako bas nisu vazni niti u prvom planu.
mozes napravit 2 il 3 teksture od 1024x1024. iako mislim da iznad 500x500 ne trebas ici ako djelis neki jednostavni model na 3 ili vise ID-a. Mislim da za tvoj moze ici 2 ID-a puta 1024x1024 unwrap. Neka bude ipak 3... kundak+magazin+tijelo. to mozes ond ai stavit ovako magazin i kundak 500x500 a tijelo stavis 1024x1024. ustedio si si masu memorije, imas high rend i to ti je to. i ovaj ako koristis indeksirani png (tojest ako png ekstenziji indeksiras boje i sastav) fajla ce ti biti manja od kompresiranog jpeg-a za dvostruko. jpeg ne mozes kvalitetno indexirati, tako da si time napravio skoro nemoguce. teksture od par kilobajta, visokih reza. ;)
Hvala još jednom za iscrpno objašnjenje!
Što se tiče kompresije, uz alate za CryEngine sam dobio CryTiff plugin koji koristim za kompresiju ali ok, dobro je znati.
Hvala još jednom za iscrpno objašnjenje!
Što se tiče kompresije, uz alate za CryEngine sam dobio CryTiff plugin koji koristim za kompresiju ali ok, dobro je znati.
indexirani png je najmanja fajla u informatici. mislim velicina, a prednost joj je sto zadrzava kvalitetu, tojest ne narusavas kvalitetu slike. tiff i jpeg to ne mogu, kao ni gif.
indexirani png je najmanja fajla u informatici. mislim velicina, a prednost joj je sto zadrzava kvalitetu, tojest ne narusavas kvalitetu slike. tiff i jpeg to ne mogu, kao ni gif.
Ma koristio bi ja još najradije png ali na žalost CryEngine se baš i ne snalazi s njime...
indexirani png je najmanja fajla u informatici. mislim velicina, a prednost joj je sto zadrzava kvalitetu, tojest ne narusavas kvalitetu slike. tiff i jpeg to ne mogu, kao ni gif.
Ma koristio bi ja još najradije png ali na žalost CryEngine se baš i ne snalazi s njime...
hm... trebao bi. jer svi programi bar graficki imaju osnovni standard a to je jpeg, png i tiff. to je sveto trojstvo grafickih ekstenzija. :/
jedan problemčič , cesto mi se dok radim iz cista mira cinema4d zabloka i dode mi program has stopped working i one3 opcije... radim na win7 64 bita , u cemu je problemos?
hm... trebao bi. jer svi programi bar graficki imaju osnovni standard a to je jpeg, png i tiff. to je sveto trojstvo grafickih ekstenzija. :/
Ili za realtime 3D grafiku .tga i .png
Oba formata se relativno dobro komprimiraju, jednostavni su za citanje i imaju podrsku za alfa kanal.
.tiff je koliko znam veoma kompliciran format koji podrzava sve i svasta, idealan za graficare...
Stvarno sam iznenaden da se Cry Engine ne snalazi dobro sa .png formatom, veoma bizarno.
Stvarno sam iznenaden da se Cry Engine ne snalazi dobro sa .png formatom, veoma bizarno.
A možda sam ja zabrijao, nezz... Budem provjerio. Znam da u svim onim dokumentacijama od engine-a se navodi nužna kompresija u tiff sa tim pluginom jer inače ne bude šljakalo... Možda sam ja nešto krivo shvatio doduše... I meni je to bilo bizarno, najmoćniji real-time engine, a da ga muči .png...
jedan problemčič , cesto mi se dok radim iz cista mira cinema4d zabloka i dode mi program has stopped working i one3 opcije... radim na win7 64 bita , u cemu je problemos?
rješeno , pokretao sam 32bitnu verziju lol , btw bas mi se svida ovo modeliranje , zanimljivo je , sad ucim 3dtekst po nekim tutorialima.
imam 2 pitanja , 1. da li se renderiranje moze prebacit na gpu , tj dok mi renda proc mi je na 100% i nemogu nista radit a grafa ladi jaaja ,jel se rending moze namjestit na gpu da ja imam slobodnoga na cpu-u dok on renda , i ako sam zavrsio rad kako da tu sliku spremim da je mogu otvarat sa windows image wiuwerom , tj kako vi uopce mozete vidit fullscreen slike i stavit te slike ovde ? govorim o cinema 4d.
Da bih rendao s grafičkom render mora podržavati GPU renderiranje... ne znam kako je to u Cinemi, ali imaš puno GPU based rendera, pogotovo u zadnje vrijeme. A što se spremanja slike tiče sigurno moraš imat nešto slično kao File>Save ili Export ili nešto slično.
Da bih rendao s grafičkom render mora podržavati GPU renderiranje... ne znam kako je to u Cinemi, ali imaš puno GPU based rendera, pogotovo u zadnje vrijeme. A što se spremanja slike tiče sigurno moraš imat nešto slično kao File>Save ili Export ili nešto slično.
mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.
mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.
Integrirani scanline rendereri uglavnom ne podrzavaju nikakve akceleracije. GPU akceleracija renderiranja ti je jos uvijek relativan novitet. Ja znam za samo 2 GPU akcelerirana renderera: komercijalni Octane i besplatni Lux render (cini se da luxov site ne radi trenutno).
To su ti eksterni rendereri koji nisu vezani ni za jednu specificnu 3D aplikaciju, npr Lux render podrzava Blender, Cinemu4D, Softimage, 3D Studio...
Octane ih isto podrzava dosta, ali ne znam tocno koje.
hm... trebao bi. jer svi programi bar graficki imaju osnovni standard a to je jpeg, png i tiff. to je sveto trojstvo grafickih ekstenzija. :/
Ili za realtime 3D grafiku .tga i .png
Oba formata se relativno dobro komprimiraju, jednostavni su za citanje i imaju podrsku za alfa kanal.
.tiff je koliko znam veoma kompliciran format koji podrzava sve i svasta, idealan za graficare...
Stvarno sam iznenaden da se Cry Engine ne snalazi dobro sa .png formatom, veoma bizarno.
da. tiff je vecinom za graficke pripreme za tisak.
mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.
Integrirani scanline rendereri uglavnom ne podrzavaju nikakve akceleracije. GPU akceleracija renderiranja ti je jos uvijek relativan novitet. Ja znam za samo 2 GPU akcelerirana renderera: komercijalni Octane i besplatni Lux render (cini se da luxov site ne radi trenutno).
To su ti eksterni rendereri koji nisu vezani ni za jednu specificnu 3D aplikaciju, npr Lux render podrzava Blender, Cinemu4D, Softimage, 3D Studio...
Octane ih isto podrzava dosta, ali ne znam tocno koje.
Hoces rec da su to nekakvi modovi ? za programe kao cinema4d , dakle mogu ga instalirat i dobijem opciju gpu akceleracije?
Nisu modovi nego izdvojene aplikacije koje učitaju model iz c4d i onda ga renderiraju.
mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.
Integrirani scanline rendereri uglavnom ne podrzavaju nikakve akceleracije. GPU akceleracija renderiranja ti je jos uvijek relativan novitet. Ja znam za samo 2 GPU akcelerirana renderera: komercijalni Octane i besplatni Lux render (cini se da luxov site ne radi trenutno).
To su ti eksterni rendereri koji nisu vezani ni za jednu specificnu 3D aplikaciju, npr Lux render podrzava Blender, Cinemu4D, Softimage, 3D Studio...
Octane ih isto podrzava dosta, ali ne znam tocno koje.
Hoces rec da su to nekakvi modovi ? za programe kao cinema4d , dakle mogu ga instalirat i dobijem opciju gpu akceleracije?
Pa ustvari je Octane renderer stand-alone program kojeg instaliraš na kompjuter i tada u njega ubaciš izmodeliranju i sređenu scenu i rendaš pomoću GPU-a. A Lux je integriran u Blender kao plugin.
mislim da ce mi netko ipak trebat točnije specificirat xd.
Integrirani scanline rendereri uglavnom ne podrzavaju nikakve akceleracije. GPU akceleracija renderiranja ti je jos uvijek relativan novitet. Ja znam za samo 2 GPU akcelerirana renderera: komercijalni Octane i besplatni Lux render (cini se da luxov site ne radi trenutno).
To su ti eksterni rendereri koji nisu vezani ni za jednu specificnu 3D aplikaciju, npr Lux render podrzava Blender, Cinemu4D, Softimage, 3D Studio...
Octane ih isto podrzava dosta, ali ne znam tocno koje.
Hoces rec da su to nekakvi modovi ? za programe kao cinema4d , dakle mogu ga instalirat i dobijem opciju gpu akceleracije?
Pa ustvari je Octane renderer stand-alone program kojeg instaliraš na kompjuter i tada u njega ubaciš izmodeliranju i sređenu scenu i rendaš pomoću GPU-a. A Lux je integriran u Blender kao plugin.
ahaa , kuzim otprilike , nego na netu sam vidio ,na nekim forumima , ljudi su postavili isto pitanje ko ja i rekli su im da se u 3ds maax moze koristit gpu rendering , da cinema to ne podrzava ali 3dsmax da , evo skinuo sam ga instlliarao pa cu probat kad doma dodem, sad sam na inf.
Da, može u max-u jer on ima V-ray za render koji podržava i GPU i CPU renderiranje.
ahaa , kuzim otprilike , nego na netu sam vidio ,na nekim forumima , ljudi su postavili isto pitanje ko ja i rekli su im da se u 3ds maax moze koristit gpu rendering , da cinema to ne podrzava ali 3dsmax da , evo skinuo sam ga instlliarao pa cu probat kad doma dodem, sad sam na inf.
2011 ima integriran GPU renderer, zove se Quicksilver, osobno nisam probao. Također za Max, kao i za druge imaš V-Ray renderer, koji od zadnje 1.5, te u novoj 2.0 verziji podržava GPU akceleraciju te ima V-Ray RT komponentu za real-time rendering.
Da, može u max-u jer on ima V-ray za render koji podržava i GPU i CPU renderiranje.
ako se ne varam i mental ray podrzava. bar ovaj u 2012 verziji. a time i scanline.
ahaa , kuzim otprilike , nego na netu sam vidio ,na nekim forumima , ljudi su postavili isto pitanje ko ja i rekli su im da se u 3ds maax moze koristit gpu rendering , da cinema to ne podrzava ali 3dsmax da , evo skinuo sam ga instlliarao pa cu probat kad doma dodem, sad sam na inf.
2011 ima integriran GPU renderer, zove se Quicksilver, osobno nisam probao. Također za Max, kao i za druge imaš V-Ray renderer, koji od zadnje 1.5, te u novoj 2.0 verziji podržava GPU akceleraciju te ima V-Ray RT komponentu za real-time rendering.
SUPER ! , to cu ja kasnije probat.
Da, može u max-u jer on ima V-ray za render koji podržava i GPU i CPU renderiranje.
ako se ne varam i mental ray podrzava. bar ovaj u 2012 verziji. a time i scanline.
Da budem iskren, niti ne znam. Znam da ovaj u Mayi 2011 ne podržava GPU, a gledao sam novosti za Mayu 2012 i nisam nigdje vidio neke novosti za MR. Uglavnom, ako bude moguće GPU rendanje u 2012 onda odlično! :)
Jel to modo?