Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.055.807
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
zašto nema zelenila -.-
zadnja stvar na kojoj sam radio... reference uzete sa scifi meshes... wip
Odlično ;)
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
Kad svi hvale moram ja kritizirat :) ideja i sam model (clay) čista desetka, texture vrlo loše i još uz to pola modela nema uopće nikakav materijal. Pratio sam progres cijelo vrijeme i uvijek je izgledalo odlično svaki put sve bolje i bolje dok završni rend izgleda onak prosječno, sry
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
Bilo bi super kad bi uploudao negdje hi res sliku :D
Nešto fali...
Nesviđa mi se taj clay i teksture (meni se tako čini da ne idu skupa), možda da postaviš osvjetljenje ili nešto...
Isto tako one doljne grane, zašto one na njime nisu teksture? Eh da, iskreno sada mi to nelići na sat, rad je odličan ali više nije sat. Sve skupa uredu, probaj stavit neko prljavo i razbijeno staklo :D
I ovo za okruženo crvenom bojom...
Jer ti to tekstura pobjegla ili je to planirano?
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
Kad svi hvale moram ja kritizirat :) ideja i sam model (clay) čista desetka, texture vrlo loše i još uz to pola modela nema uopće nikakav materijal. Pratio sam progres cijelo vrijeme i uvijek je izgledalo odlično svaki put sve bolje i bolje dok završni rend izgleda onak prosječno, sry
Ja bih se samo nadovezao na ovo..
"uz to pola modela nema uopće nikakav materijal."
Meni je to baš dobro...baš sam komentirao sa jednim likom kako svi očekuju neku realnost, pošto je taj sivi materijal default, svi očekuju nešto ultra fensy, tj ako ga ima na radu rad se smatra nedovršenim. A iskreno...Recimo ono drvo koje dolje ima taj "defaultni" materijal je po meni čista 10-tka!
Prijelaz sa toga sivog u drvo je super! Tu baš na tim dijelovima što se vidi taj defaultni materijal (ili nije, ali je sivo pa predpostavljam, kao i večina) ti djelovi su mi super, jer se iz tog stapa u texturu (barem na drvetu) što je po meni pomalo umjetnički ;)
A vjerujem da je Rabenbal to tako i zamislio stoga je ostavio neke dijelove "neiztexturirane". Btw, zamislite da je Dafault materijal "ništa" da nema nikakve boje, da je prozirno, možda će vam se povećati cjelokupni dojam ;)
P.S.
Ovo je samo moje mišljenje, tako da ne treba voditi daljnju raspravu na temelju ovog mojeg posta ;)
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
Kad svi hvale moram ja kritizirat :) ideja i sam model (clay) čista desetka, texture vrlo loše i još uz to pola modela nema uopće nikakav materijal. Pratio sam progres cijelo vrijeme i uvijek je izgledalo odlično svaki put sve bolje i bolje dok završni rend izgleda onak prosječno, sry
mozes li mi molim te ukazati gdje je dio modela gdje nema uopce nikakav materijal. jer ovo drzim vrlo smjesnim sto umanjuje vjerodostojnost tvoje kritike. jer ako sad stavim materijale i popisem sve objekte na kojima su prmjenjeni zajedno sa teksturama mislim da bi ti bilo vrlo neugodno i sramio bi se sam svoje izjave kad bi vidio d ane postojio dio bez materijala i teksture.
slazem se da je model prosjecan tak da ne kuzim poantu, nije nitko ni rekao da je model nesto bogovski ni nevidjeno, niti sam to ja tvrdio niti netko drugi, ono sto su ljudi hvalili jest koncept. ja sam ocekivao kritiku eventualno konstruktivnu a ne izmisljanje o stvarima da negdje nema teksture. ako mislis da korijen biljke nije teksturiran onda se varas jer sam vlastitim fotoaparatom slikao korjen jedne sobne biljke u suhoj zemlji kako bih uzeo par uzoraka za teksturu.
to sto nisam koristio HDR refleksiju na metalnom materijalu ne znaci da materijala nema ako nema refleksije HDR slike. druga stvar nema objekta u blizini niti dodatnog svjetla tako da ni ne moze biti one fejkane refleksije na kakvu si navikao.
materijal drveta ima shader konfiguracije drveta i teksturu kore i korjena. sat i gear imaju shader metala sa teksturom kombiniranih metalnih povrsina. kazaljke imaju obradjeni bakar za teksturu i metal shader zato izgleda isprekidano i crtkasto, staklo je tibicna tekstura kombinacije jednog zida blizu centra rijeke i slicno....
drugi put kad si uzmes nesto za kritizirati onda to napravi kako spada ejr mislim da to svaciji rad zasluzuje. a to sto si ti vidio 3 renda kroz rad i mislis da sve znas, sorry ali moram ti reci da se izvorni fajl razlikuje od rendera. render prikazuje samo ono sto ja zelim da se vidi, sto znaci da ti nisi mogao nista vidjeti osim onoga sto sam ti ja prikazao na renderu pa govoriti da na nekom djelu nema materijala ili neceg petog jednostavno izaziva podsmjeh.
i da uvrijedjen sam jer sam 10 sati posvetio od svog vremena kontestu a ti se nisi udostojio ni sjesti ni razmisliti kako bi mi napisao konstruktivnu kritiku vec si napisao totalnu sprdacinu same svoje izjave u manje od 5 minuta.sto me navodi da mi je rad kritizirao covjek koji ne zna nista o amterial editoru i ne zna da obicni pocetni shader je vec material primjenjen na objekat. jer da nema materijala na objektu ti ne bi vidio model uopce.
nadam se da sam ti pomogao u tome kako sljedeci put da se postavis kad kritiziras pa mi mozda mozes reci nesto smisleno, a ne da se ja tu moram dok jedem jabuku skoro ugusiti od smijeha kad procitam dio da "..uz to pola modela nema uopće nikakav materija..! :D
jednostavno je po svim zakonima fizike nemoguce da model nema materijal. sad ponovno procitaj sebe, upali neki 3d program, i vrati se i opet procitaj sto si napisao. ako treba i po 5 puta. a ja mislim d ai ovako sam dovoljno objasnio jer ako jos stavim primjere tekstura i budes vidio da je svaki detalj i pedalj teksturiran i odradjen kroz shadere mislim da ... nema vece uvrede nego od covjeka koji kritizira nesto i pokopa sam sebe vlastitim izjavama. moram ti priznati da bih rado volio shvatiti tvoje misljenje kao kritiku ali na zalost to ne mogu jer se osjecam zalosno jer sam stvarno ocekivao kritiku a dobio doslovce lupetanje a ne kritiku. :D
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
Kad svi hvale moram ja kritizirat :) ideja i sam model (clay) čista desetka, texture vrlo loše i još uz to pola modela nema uopće nikakav materijal. Pratio sam progres cijelo vrijeme i uvijek je izgledalo odlično svaki put sve bolje i bolje dok završni rend izgleda onak prosječno, sry
Meni je problem napisati jedan esej, a tebi tu jedan post ima 500 riječi :P
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
Bilo bi super kad bi uploudao negdje hi res sliku :D
Nešto fali...
Nesviđa mi se taj clay i teksture (meni se tako čini da ne idu skupa), možda da postaviš osvjetljenje ili nešto...
Isto tako one doljne grane, zašto one na njime nisu teksture? Eh da, iskreno sada mi to nelići na sat, rad je odličan ali više nije sat. Sve skupa uredu, probaj stavit neko prljavo i razbijeno staklo :D
I ovo za okruženo crvenom bojom...
Jer ti to tekstura pobjegla ili je to planirano?
da.. moglo se. vidis pametna ideja. na led lampice il inesto slicno. medjutim u scnaline-u svjetleci materijali dosta lose izgledaju. mozda da sma isao sa vrayem bi bilo bolje, mislim ne da bi bilo, vec jest.
sve je planirano. radi se o obicnoj ideji sastavljanja sata od djelova nadjenih na smetlistu :D
razbijeno i prljavo staklo nalazi se na tom crvenom nosacu :D
na korjenu, tojet na donjim granama jesu teksture. iscupaj neki grm iz suhe zemlje pa budes vidio da cijela biljka nije smedja. da je korjen ili bijel ili crn ili siv ili crven. te se boje korjena i stabljike kod svih biljaka razlikuju. detalji su na teksturi presitni pa se ne vide porice jer je i sam sat znatno udaljen.
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
Kad svi hvale moram ja kritizirat :) ideja i sam model (clay) čista desetka, texture vrlo loše i još uz to pola modela nema uopće nikakav materijal. Pratio sam progres cijelo vrijeme i uvijek je izgledalo odlično svaki put sve bolje i bolje dok završni rend izgleda onak prosječno, sry
Meni je problem napisati jedan esej, a tebi tu jedan post ima 500 riječi :P
hehe. a sorr ja inace po prirodi puno pricam a razlog je sto puno i citam. a uz to i dosta me ima po cijeloj hrvatskoj pa i dosta dozivim gluposti pa uvijek imam o cem pricati. sad zbroji sve te situacije i stvari i shvatit ces zasto pišem strudle :D :P
e bones. daj ti njima voyager stavi onaj low poly teksturirani :D
ili onaj unutrasnji interijer voyagera kao soba :D
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
zašto nema zelenila -.-
lol..ovo je najjaca kritika. :D
iskreno nemam pojma. nisam se ni sjetio. :D
al vidis bilo bi dobro nest sa drvetom zemljom i travom napravit. nadam se da ce netko drugi pobrat ideju :D
recimo onaj kukavica sat obicni po referenci a na krovu zemlja s atravom i nebom i noga rode :D
samo bih dodao da je cijeli model teksturiran u mudboxu. ne bavim se vise photoshopiranjem. predugo traje.
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
Bilo bi super kad bi uploudao negdje hi res sliku :D
Nešto fali...
Nesviđa mi se taj clay i teksture (meni se tako čini da ne idu skupa), možda da postaviš osvjetljenje ili nešto...
Isto tako one doljne grane, zašto one na njime nisu teksture? Eh da, iskreno sada mi to nelići na sat, rad je odličan ali više nije sat. Sve skupa uredu, probaj stavit neko prljavo i razbijeno staklo :D
I ovo za okruženo crvenom bojom...
Jer ti to tekstura pobjegla ili je to planirano?
da.. moglo se. vidis pametna ideja. na led lampice il inesto slicno. medjutim u scnaline-u svjetleci materijali dosta lose izgledaju. mozda da sma isao sa vrayem bi bilo bolje, mislim ne da bi bilo, vec jest.
sve je planirano. radi se o obicnoj ideji sastavljanja sata od djelova nadjenih na smetlistu :D
razbijeno i prljavo staklo nalazi se na tom crvenom nosacu :D
na korjenu, tojet na donjim granama jesu teksture. iscupaj neki grm iz suhe zemlje pa budes vidio da cijela biljka nije smedja. da je korjen ili bijel ili crn ili siv ili crven. te se boje korjena i stabljike kod svih biljaka razlikuju. detalji su na teksturi presitni pa se ne vide porice jer je i sam sat znatno udaljen.
Tenx... Ali mi taj korjen izgleda kao čisti clay :/
No nema veze, koncept mi je super :) Koja tehnika za to korjenje ? Predpostavljam NURBS?
Btw koristi gumb uredi/ višestruko citiraj, napravio si 5 postova za redom :D
Tenx... Ali mi taj korjen izgleda kao čisti clay :/
No nema veze, koncept mi je super :) Koja tehnika za to korjenje ? Predpostavljam NURBS?
Btw koristi gumb uredi/ višestruko citiraj, napravio si 5 postova za redom :D
a glup sam. sto ces :D
ma nikakav nurbs. guruware ivy generator. koristim ga jos od bete, samo je sad ugradjen u 3ds max pri instalaciji. prije je bio zasebna aplikacija. do nedavna je bio besplatan. do prije prosle godine. sad ne znam. nove verzije nisam trazio jer sam vidio da se sad placa.
Znam da ljudi teško prihvaćaju kritike, neki bolje podnose neki lošije. Ne pomaže puno što si ti slikao korijen kad se to ne vidi, izgleda kao clay, nemaš što sad tu pametovat o fizici i materijalima kad znaš što sam htio reć a to je da model izgleda kao da nije dovršen, pola sivo pola šareno.
Moj finalni render za natjecanje.
E bravo... sada je ova hrđa barem meni bolje nego prije :D
eto i ovdje nek bude za kritiku :D
Kad svi hvale moram ja kritizirat :) ideja i sam model (clay) čista desetka, texture vrlo loše i još uz to pola modela nema uopće nikakav materijal. Pratio sam progres cijelo vrijeme i uvijek je izgledalo odlično svaki put sve bolje i bolje dok završni rend izgleda onak prosječno, sry
...
Mislim da se uzbuđuješ bez raloga.
drugi put kad si uzmes nesto za kritizirati onda to napravi kako spada ejr mislim da to svaciji rad zasluzuje. a to sto si ti vidio 3 renda kroz rad i mislis da sve znas, sorry ali moram ti reci da se izvorni fajl razlikuje od rendera. render prikazuje samo ono sto ja zelim da se vidi, sto znaci da ti nisi mogao nista vidjeti osim onoga sto sam ti ja prikazao na renderu pa govoriti da na nekom djelu nema materijala ili neceg petog jednostavno izaziva podsmjeh.
i da uvrijedjen sam jer sam 10 sati posvetio od svog vremena kontestu a ti se nisi udostojio ni sjesti ni razmisliti kako bi mi napisao konstruktivnu kritiku vec si napisao totalnu
Zeleno: Mogao si onda stavit par close up rendera, možda bi se i imalo nešto za prokomentirat :D
Tenx... Ali mi taj korjen izgleda kao čisti clay :/
No nema veze, koncept mi je super :) Koja tehnika za to korjenje ? Predpostavljam NURBS?
Btw koristi gumb uredi/ višestruko citiraj, napravio si 5 postova za redom :D
a glup sam. sto ces :D
ma nikakav nurbs. guruware ivy generator. koristim ga jos od bete, samo je sad ugradjen u 3ds max pri instalaciji. prije je bio zasebna aplikacija. do nedavna je bio besplatan. do prije prosle godine. sad ne znam. nove verzije nisam trazio jer sam vidio da se sad placa.
Nisi glup nego imaš neke ideje u glavi (Poput mene)
XD... eo ga ... intrepid class - uss cochrane low poly i vray interijer ready room...
Tko zna - zna!
Svaka čast, definitivno odličan uradak.
Moj finalni render za natjecanje.
E bravo... sada je ova hrđa barem meni bolje nego prije :D
Uvažio sam kritike,koliko god sam mogao.
Moj finalni render za natjecanje.
E bravo... sada je ova hrđa barem meni bolje nego prije :D
Uvažio sam kritike,koliko god sam mogao.
Zeka glasam za tebe ukoliko se umeđuvremenu ne pojavi neki bolji model od tvog :)
Evo i ja sam se uključio u natjecanje. Kako nemam previše slobodnog vremena odlučio sam se za jednostavnost.
Slika u većoj rezoluciji (1680x1050) na link-u.
Evo i ja sam se uključio u natjecanje. Kako nemam previše slobodnog vremena odlučio sam se za jednostavnost.
Slika u većoj rezoluciji (1680x1050) na link-u.
Sviđa mi se jednostavnost, mislim da si trebao malo više pozornosti posvetiti samim zupčanicima, da su malo raznoliki i vjerodostojniji.