Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.049.778
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore

evo ja uhvatih kak rekoh nesto vremena. noge gotove za par minuta, ostaje jos ruke i glava. mudbox 2011
sto se tiuce misica, ne volim pretjerivati. volim likove koji nisu na steroidima :)
Pravi je,sviđa mi se...
do 3 ujutro sam sinoc gledao UDK i Unity i onda sma naletio na novo predstavljanje Tech5 i zasuzile mi oci xD
odlucio sam se za unity jer jako dobro suradjuje sa 3ds maxom. dok za UDK bi uvijek morao pazit na konverzije. iako bih radije da mogu ucit u Tech 5 (ID - quake/rage) posto je napredniji i od UDK jer moze u realtimu i do 30 giga tekstura ocitati bez stekanja i koliko sam vidio sucelje relativno je jednostavno. jednostavnije od UDK a i ima napredniji sustav i jednostavniji nanosenje ogromnog broja tekstura tako da photoshop prakticki ti nije ni potreban za crtanje nakon unwrapa modela. Tech 5 nije besplatan. UDK je dobar ali zapetljan jer kolik osam vidio previse ljudi zapocne nesto i previse ih odustane tako d anitko nista ne zavrsi. znaci totalno nema smisla baviti se sam njime, a Unity je relativno jednostavan i sve se rjesava u par redaka koda i klikom.
cim ga zavrsim i ispecem mu normale, bump, specular i diffuse mape i naljepim na low poly budem se prebacio u unity nakon sto ga rigam i zezao malo sa kontrolama dok ih ne svladam.
necu modat starcraft jer previse alata i exportera i importera moras proc sto je meni mrsko. jednostavnije je da nesto svoje slozim, tako cu i brze nauciti dio vezan za engine.
uz to rpesudilo je i to sto za unity ima vise edukativnog sadrzaja.

ma nikakva igra. ne radim ti ja nikakve gotove proizvode dok ne naucim nesto. samo za edukaicju. da ima tecaj Unity-a upisao bih ga ali nema. znaci samoucenje. ali volim imat dobar model kako bi me drzalo zainteresirnog. :D
teoretski znam kako sve funkcionira smao nikad nisam nasao vremena to i isprobati.
do 3 ujutro sam sinoc gledao UDK i Unity i onda sma naletio na novo predstavljanje Tech5 i zasuzile mi oci xD
odlucio sam se za unity jer jako dobro suradjuje sa 3ds maxom. dok za UDK bi uvijek morao pazit na konverzije. iako bih radije da mogu ucit u Tech 5 (ID - quake/rage) posto je napredniji i od UDK jer moze u realtimu i do 30 giga tekstura ocitati bez stekanja i koliko sam vidio sucelje relativno je jednostavno. jednostavnije od UDK a i ima napredniji sustav i jednostavniji nanosenje ogromnog broja tekstura tako da photoshop prakticki ti nije ni potreban za crtanje nakon unwrapa modela. Tech 5 nije besplatan. UDK je dobar ali zapetljan jer kolik osam vidio previse ljudi zapocne nesto i previse ih odustane tako d anitko nista ne zavrsi. znaci totalno nema smisla baviti se sam njime, a Unity je relativno jednostavan i sve se rjesava u par redaka koda i klikom.
cim ga zavrsim i ispecem mu normale, bump, specular i diffuse mape i naljepim na low poly budem se prebacio u unity nakon sto ga rigam i zezao malo sa kontrolama dok ih ne svladam.
necu modat starcraft jer previse alata i exportera i importera moras proc sto je meni mrsko. jednostavnije je da nesto svoje slozim, tako cu i brze nauciti dio vezan za engine.
uz to rpesudilo je i to sto za unity ima vise edukativnog sadrzaja.
Cool; ma Unity je čist OK engine, i da se puno u njemu napraviti.
Evo link od jedne ekipe koja imatutoriale za Unity: https://www.youtube.com/user/TornadoTwins
A vezano za Tech 5 ima još jedna cool stvar; ima "multyplayer" editor :D ili u prijevodu, više ljudi može istovremen raditi na istom levelu i praktički možeš gledati kod sebe kak netko drugi slaže neki dio mape. :D
Cool; ma Unity je čist OK engine, i da se puno u njemu napraviti.
Evo link od jedne ekipe koja imatutoriale za Unity: https://www.youtube.com/user/TornadoTwins
A vezano za Tech 5 ima još jedna cool stvar; ima "multyplayer" editor :D ili u prijevodu, više ljudi može istovremen raditi na istom levelu i praktički možeš gledati kod sebe kak netko drugi slaže neki dio mape. :D
da, to sam isto vidio, sto je fascinantno. stoga ni ne cudi da su uspjeli napucat sve one silne scene sa tolik odetalja i objekata. :D
usput hvala za ovo ;)
i bu to odlično,ali thumbs up.

i bu to odlično,ali thumbs up.
Koje materijale :P Samo su boje stavljene :)

Evo jedan rad ;). Komentari/prijedlozi dobrodošli.
Kod ruce ti ''puca'' mesh...
Ako si mislio saviti mogao si to FFD-om napraviti jednostavno... Ovako si ja mislim samo obabrao polovicu i rotirao...
Isto tako ti drška od kišobrana nije dobra morao si bar malo saviti... ;)
Probaj je napraviti sa krivuljama na brzaka, samo kreiraj krivulju (ona neka ti bude drška) u tečaju imaš postupak, kao što si radio ''NGon'' tako i napravi ''Line'', lako ćeš konce pohvatat... I onda u ''Rendering'' parametru odaberi ''Enable in Viewport'' i ''Enable in Render'' i unesi vrijednosti ;)
Ako zapneš reci... (ako šta znam onda znam radit sa krivuljama :P)
Pa ja nevidim nigdje pogreške, vjerovatno je tako želio da bude jednobojno...
Autoru predlažem da promjeni dijolove u zasebnu boju/material
Tako da u Material Editoru promjeni Diffuse color (Ambient ti kako će objet utijecat pod svijetlom)...
Evo jedan rad ;). Komentari/prijedlozi dobrodošli.
Kod ruce ti ''puca'' mesh...
Ako si mislio saviti mogao si to FFD-om napraviti jednostavno... Ovako si ja mislim samo obabrao polovicu i rotirao...
Isto tako ti drška od kišobrana nije dobra morao si bar malo saviti... ;)
Probaj je napraviti sa krivuljama na brzaka, samo kreiraj krivulju (ona neka ti bude drška) u tečaju imaš postupak, kao što si radio ''NGon'' tako i napravi ''Line'', lako ćeš konce pohvatat... I onda u ''Rendering'' parametru odaberi ''Enable in Viewport'' i ''Enable in Render'' i unesi vrijednosti ;)
Ako zapneš reci... (ako šta znam onda znam radit sa krivuljama :P)
Hvala;) Znam raditi sa krivlujom ali nikako nisam dobivao dov+bar rezultat pa sam ostavio ravnu dršku (ima i takvih kišobrana ;). Što se tiće ruke, tu si u pravu te ću to poboljšati ;)
Ovo mi je baš super. Jel mozes stavit wire molim te?
Evo novi model,ovo je stolac mog dizajna,ima oko 3h posla,ali najviše sam vremena potrošio na materijale,nadam se da vam se sviđa
,i svaki komentar je dobrodošao.
Izgleda baš super. I materijale si super složio. Samo jedno pitanje, zašto stoji na stolu :P
hvala na komentarima,i vi ostali komentirajte,wire ću stavit kad dođe struja,nestalo kod nas struje,a ovo na stolu neznam zašto sam stavio,ali tako mi se sviđa,inače taj pod je plane s refleksijom.
EDIT: Eno stavio sam WIRE

Lepo, lepo zekice, čini mi se da ti je ovo najbolji render do sada :D
Lepo, lepo zekice, čini mi se da ti je ovo najbolji render do sada :D
A vi ostali,zar nemate komentara,slobodno komentirajte(volim da se moji radovi komentiraju(jer znam što da slijedeći put popravim))neću se ljutit kakav god komentar bio
Evo novi model,ovo je stolac mog dizajna,ima oko 3h posla,ali najviše sam vremena potrošio na materijale,nadam se da vam se sviđa
,i svaki komentar je dobrodošao.
Opet hašiš u pozadini..

Lepo, lepo zekice, čini mi se da ti je ovo najbolji render do sada :D
A vi ostali,zar nemate komentara,slobodno komentirajte(volim da se moji radovi komentiraju(jer znam što da slijedeći put popravim))neću se ljutit kakav god komentar bio
Imam ja ;)
Sviđa mi se rend i materiali ali ima stvari koje mi se ne sviđaju ;)
Ovako ovo bijelo (nogice šta već) su stvarno ćudno dodane, probaj extrudat pri dnu ali neka taj extrude bude u skladu sa stolicom.
Isto tako ova pozadina, em je zblurana em je loše postavljeno, bolje napravi jedan plane i stavi stolicu na njega i nekakvo osvjetljenje ;)
Inaće jedan od boljih tvojih radova ;)
Ja vec jako dugo nisam nista radio. Nes sam malo prtljo sa scenom.
Zemlja mi se sviđa fino si ju pogodio ;)
brodovi ti malo nerealno izgledaju, probaj stavit neku teksturu metala nekog
evo moja zadnja dva rada,za jednu stranu firmu,malo prokomentirajte...
http://a.imagehost.org/0072/teca-red-line.png
http://i.imagehost.org/0995/Tece-Wall-Redline1.png