Da GPU te kartice baziran je na GTX-u 275 ako se ne varam. Ima duplo manje CUDA procesora nego GTX480, ali zato 4GB RAM-a (dok ja imam 1.5GB). Uglavnom mislio sam da bi kartice tipa GTX260 mogle komotno vrtiti rendere, ali kako kažeš da tebi nije dovoljna ovakva kartica tada sumnjam u svoje pretpostavke.
Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.049.794
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Imam pitanje vezano uz Mayu 2011.Kada napravim kocku,napravim na 4 subdivisionsa u svakom smjeru i onda kliknem desni klik na kocku i pritisnem Vertex.Uzmem Select Tool da označim točke da mogu deformirati objekt i točke bi trebale postati žute,no kad i označim neki dio(ne cijelu) sve točke su plave i kad koristim npr. Move Tool deformira cijelu kocku.Molim vas da pomognete .Hvala.
EDIT:Uspio sam riješiti problem,bilo mi je uključeno Soft Selection.
ubuduce nemoj ovdje postavljat takva pitanja, imas temu za to....
ubuduce nemoj ovdje postavljat takva pitanja, imas temu za to....
Koju temu?
3d modeliranje pitanje odgovori, programi itd
Ope tpun k teksta o grafičkama, renderima...pa za šta ej ona tema tamo :S
Evo pošto sam danas završio sa učenjem poligonalnog modeliranja(sad treba krenut učit NURBSE),odlučio sam napraviti brod za robote,brod je još uvijek WIP,jer mu treba dodat još pogon i oružje,slijedeća scena će biti dosta zanimljiva,jer će tada,robot majstor namontirati na robote ratnike njihovo oružje,taj robot će imati ruke i biti će za nijansu višlji,njega još nisam napravio,ali hoću kad brod napravim,molio bih neke prijedloge ili komentare,i dobri i loši prijedlozi i komentari su dobrodošli.
A ja samo cekam da dodem u ZG pa da upotrijebim svoje rukom crtane reference :P

Nije loše, nego, gledam tvoj rad i nemogu prijeći preko kvaka na vratima (bez uvrede), probaj ih smanjiti ako možeš, ako ne, makni ih i samo kuglicu stavi na mjesto kvake.
A ja samo cekam da dodem u ZG pa da upotrijebim svoje rukom crtane reference :P
Ma čuj,vidiš da to baš nije neš i nije baš da se trudim,ali ipak ovo je da se ufuram u Mayu,hvala za savjet o nasumičnosti,njega ću primjenit.
Nije loše, nego, gledam tvoj rad i nemogu prijeći preko kvaka na vratima (bez uvrede), probaj ih smanjiti ako možeš, ako ne, makni ih i samo kuglicu stavi na mjesto kvake.
np, idem sad to popraviti ;)
uf da bar imam render stanicu :D
jos malo
Jel to animacija ,ako je odmah stavljaj link,nemogu isčekat.
uf da bar imam render stanicu :D
jos malo
Jel to animacija ,ako je odmah stavljaj link,nemogu isčekat.
pa jos malo. tek je na pola. jos 33 sata. rofl xD
a onda ide montiranje zvuka u after effectsu i rendanje kroz techsmith codec u camtasia studiju xD
evo maloprije sam pogledao ono frejmova sto je izrendano kroz RAM i onak, ok je, stima. nakon 900 frejma dolazi kisa i oblak al sve u onako, crtic stilu, daleko od realizma, bitno je da je zabavno i puno boja :D
do ponedjeljka valjda bude gotovo. iako je medium kvaliteta rendera, jer ne mogu rendat duze od 3 dana, imam previse posla i trebam racunalo. to je eto jedina steta. al nemam 10 000 eura za prosjecan workstation pa onda se snalazis kak znas xD

Sutra se bacam na novi rad! Svoje dvoriste,kuca i tako to,ali prvo izvana pa kasnije iznutra(kolko uopce nije ni bitno ovo vani.
al nemam 10 000 eura za prosjecan workstation pa onda se snalazis kak znas xD
Možeš se i bolje snaći ako imaš više običnih jeftinih računala, pa preko mreže napraviš rendering farm, pa kad upregneš više računala, da vidiš kako se vrijeme skraćuje.. Isprobano u praksi dobro funkcionira u lokalnoj mreži, možda bi i preko net-a moglo - nisam probao, ali pretpostavljam da bi trebao imati fixnu ip (ili render od max 24 h :o)).

za takve stvari bi se trebale koristiti gigabitne konekcije , a prek neta i nije neka brzina velika tak da neznam dal bi bas pomoglo to.
Pa ev i ja sam nešt počeo..odlučio sam isprobati v-ray,sam što imam problema s njim....al eto moja prva scena s v-rayom...
I da...ne znam kak da ovijetlim ove druge zgrade koje su crne,može pomoć od onih koji koriste v-ray!
koristi vray sun posto baca siroki raspon osvjetljenja bombardirajuci modele fotonima (mal sam popil pivo da se rashladim pa mi sad ovo sa fotonima zvuci wierd, ..nebitno uglavnom haha)
povecaj regiju osvjetljenja, tojest zraku, ona uvijek mora biti veca od povrsine koju osvjetljavas. ukljuci GI best kombinacija filtera je primary Irradiance map a secondary bounce light catch
pod settings zelis li malo vecu kvalitetu threshold stavi na 0.001 vrijednost
za filter koristi QMC filter uz potporu mitchell-netravelia
color mapping podesi vrijednosti i koristi ako zelis vecu realnost reinhard filter pazi da ti vrijednost burna ne bude veca od 0.1 ili 0.15 do 0.2 uvrh glave
jaicnu svjetla (vray sun) ces vjerojatno morati smanjiti na 0.008 (multiplier) ili 0.005 a shadow ces morati podjeliti sa 8 na 24 kako bi dodatno omeksao sjencanje.
smanji tocke renda sa 60 na 25 pixela, 20 eventualno.
povecaj pod light catch vrijednost subdiv-a sa 1000 na 1200. prefilter mozes stavit sa 8 na 4
irradiance map sub div sa 50 digni na 70 i onu ispod postavku sa 20 stavi na 30.
u light catch i irradiance izborniku isto samo ukljuci show calculation phase da vidis sto se dogadja. pusti rend.
e i da, koristi phisical vray cameru, pa namjesti ISO (propusnost svjetla kroz lecu)
ako budes koristio vue, brazil ili sad sam zaboravio jos jedan vrhunski, ili mental ray slobodno pitaj isto. sav sam u elementu. xD
edit:
zaboravih ti reci da stavis vraysky u environment mapu.
al nemam 10 000 eura za prosjecan workstation pa onda se snalazis kak znas xD
Možeš se i bolje snaći ako imaš više običnih jeftinih računala, pa preko mreže napraviš rendering farm, pa kad upregneš više računala, da vidiš kako se vrijeme skraćuje.. Isprobano u praksi dobro funkcionira u lokalnoj mreži, možda bi i preko net-a moglo - nisam probao, ali pretpostavljam da bi trebao imati fixnu ip (ili render od max 24 h :o)).
imam 4 racunala doma svoja, i vjeruj bude trajala cijela vjecnost jer samo ovaj proc mi je visejezgreni pa mogu 3 jezgre zaposliti, naredis samo maxu da stavi 3 aktivne za rend a jednu ti oslobodi da bar mozes surfati. sva ostala racunala su preslaba i kad bi ih spojio trebalo bi im zajedno i vise da izrendaju ono sto izrendam na ovom. tako da ne isplati se. ali zahvaljujem na ideji, ja sam vec pomalo zaboravio na te fore :)
e DA TE odma pitam....Kad napravim neku kompliciraniju scenu i idem rendat s v-rayem pojavi mi se onaj error-unhandled exception:memory allocation failure i tak to...
Hmm pretpostavljam da su rami nešto u pitanju al svejedno et da te pitam jel ti šta znaš o tom...
hvala!
e DA TE odma pitam....Kad napravim neku kompliciraniju scenu i idem rendat s v-rayem pojavi mi se onaj error-unhandled exception:memory allocation failure i tak to...
Hmm pretpostavljam da su rami nešto u pitanju al svejedno et da te pitam jel ti šta znaš o tom...
hvala!
ak ti to izbaci onda nema dovoljno memorije, spusti samo render na low onda pa probaj opet. znaci samo pod GI unutar irradiance map stavis Low priority
za ovo sto sam ti izdiktirao trebas minimalno 2gb rama na maticnoj.
inace vray je najzahtjevniji render ali i no.1 sto se tice kvalitete i mogucnosti jer se dosta koristi u autoindustriji, recimo one reklame sto vidjas na tv-u.
ako imas malo memorije probaj onda koristiti mental ray. mog use dobiti slicne vrijednosti rendera uz puno optimiziraniji pristup.
e DA TE odma pitam....Kad napravim neku kompliciraniju scenu i idem rendat s v-rayem pojavi mi se onaj error-unhandled exception:memory allocation failure i tak to...
Hmm pretpostavljam da su rami nešto u pitanju al svejedno et da te pitam jel ti šta znaš o tom...
hvala!
Prvo si povećaj dinamički memory limit od Vray-a, sa defoutnih 400MB na barem pola ukupnog dostupnog RAM-a (ali ne više od 75%). Time određuješ koliko RAM-a će vray koristiti za spremanje vlastite geomtrije kao displacment i proxy objekti. Ako ima na raspolaganju više memorije, rendanje će biti brže jer će moći pohraniti više toga u RAM; ali ako mu daš opet previše memorije, onda će se rendanje usporiti, jer neće više biti dovoljno nemorije za sve ostalo :D
A drugo što trebaš napraviti, ako imaš malo RAM-a, je povećati virtualnu memoriju na svom računalu; povećaš ju barem na dvostruko od trenutno dostupnog RAM-a. Time ćeš omogućiti da MAX i Vray koriste hard disk kao RAM, ako nemaš dovoljno RAM-a i spriječiti pucanje renda zbog nedostatka RAM-a.
Inaće, vray je zahtjevan, ali zahtjevan za kvalitetno podesiti; sa njime se mogu dobiti jako kvalitetne slike u jako kratkom roku, ako se podesi relativno OK, ali isto tako može se desiti da se jedna slika renda i preko 10 sati, ako se samo jedna postavka krivo podesi. ;)
Generalno, za exterijer netreba pretjerivati sa postavkama, pošto imaš puno direktnog svjetla i puno primarnih bounce-va, a relativno malo vidljivih sekundarnih (ima ih, al su "pregaženi" sa direktnim svjetlom ili primarnim bounce-vima).
Ja većinom gledam da mi vrijeme rendanja ne prelazi preko 15-20min na jednom kompu (i7 920) za statične slike, a 5-10min za animacije (po frame-u).
Evo par primjera:
http://berko.3dhr.net/galerije/922_arhitektura/4628_apartman_rijeka/ (cca 15min po slici, 1920x1080px)
http://berko.3dhr.net/galerije/922_arhitektura/4797_city_centar_varazdin_-_eksterijer/ (cca 10 min po slici, 1920x1080px)
http://berko.3dhr.net/galerije/929_priroda/3987_livada/ (cca 20min na q6600; preko 70 milijardi polygona)
Kako ti tak realisticno ispadne ? Kao da si slikao
Pa ev i ja sam nešt počeo..odlučio sam isprobati v-ray,sam što imam problema s njim....al eto moja prva scena s v-rayom...
I da...ne znam kak da ovijetlim ove druge zgrade koje su crne,može pomoć od onih koji koriste v-ray!
Meni se cini da ti Global Illumination nije uopce ukljucen. Tako da svjetlo uopće ne bounca. Znači imaš samo direktno.
Ili samo tribaš linear workflow podesit. Probaj za pocetak pod color mappin rollout-om od vray rendera upalit onu linear workflow kvačicu ili ako imaš stariji vray, prebaci type na gamma i pod gamma stavi 2.2.
Druga stvar piše ti pod moj komp da imaš 3,25 GB RAM-a. Znači 32-bit Windowsi, koji alociraju samo 4, ali nakon šta se oduzmu svi sistemski resursi, memorija grafičke, blabla ostane 3.25.
To ti za iti malo zahtjevnije scene ne prolazi. Iako ćeš sa 4 GB RAM-a svašta moć izrendat, trnutno ti Windowsi ne podžavaju alociranje više od 2GB po aplikaciji.