Jel zna neko neki tutorial za napravit "svijetlece trake"? Ono kao u Tron filmu...(za 3DS Max)
Ili kako da napravim da objekt svijelti onako?
Jel zna neko neki tutorial za napravit "svijetlece trake"? Ono kao u Tron filmu...(za 3DS Max)
Ili kako da napravim da objekt svijelti onako?
Jel zna neko neki tutorial za napravit "svijetlece trake"? Ono kao u Tron filmu...(za 3DS Max)
Ili kako da napravim da objekt svijelti onako?
Probaj dodat glow .
Jel zna neko neki tutorial za napravit "svijetlece trake"? Ono kao u Tron filmu...(za 3DS Max)
Ili kako da napravim da objekt svijelti onako?
Za svjetleće trake:
http://www.traptcg.com/content/cool-glowing-light-trail-effects-3d-studio-max
A za svjetleće objekte trebaš takav materijal. A tu sad imaš više opcija. Jedna je da uključiš glow u Arch&Design materijalu. U Standard materijalu Self ilumination povečaš. A ako ti recimo treba samo mapa, koristi Glow.
Još onda ako želiš onako ljep sjaj, uklučiš Glare camera shader (Render Setup > Renderer > Camera Effects > Camera Shaders > Output(stavi kvaćicu i odaberi mapu Glare)). Možda neće odmah biti ztadovoljavajući rezultati, pa onda uzmeš tu mapu pa ju oddragaš u material editor ko instancu pa podesiš postavke. To se malo poigraj s postavkama, tak najbrže naučiš.
Još jedan zanimljiv tutorial: http://area.autodesk.com/tutorials/3d_strokes_in_maya_3ds_max
Ima puno videa pa se čini da je dugo, al to je zato jer istu stvar radi i u maxu i u mayi, no u maxu napravi 4 puta brže tak da je to svega 5 min. I mislim da se treba registrirati da bi vidjeli tutorial, no besplatno je pa.. tak ^^
Imam problem u cinemi 4d R12 najnovija verzija , nemogu nać opciju Rigid Body ? Ta opcija se nalazi pod monograph tags , kad kliknem meni prikazuje samo dvije opcije ali ne i tu treću rigid body
Nisam baš siguran da netko ovdje koristi r12...
nemogu se tocno sjetit jes sam maknuo demo v12 ali trebas desni klik na objekt koji zelis da ti pada
i mislim da je pod dynamics tag/dynamics body
ja bi probao sa Boolean, ali pricekaj jos malo, mozda postoji bolje rijesenje
ja bi probao sa Boolean, ali pricekaj jos malo, mozda postoji bolje rijesenje
Jer želim da mi ispadne dobro a ne nekako bezveze u onom gdjelu gdje se savija .
Sa kojom opcijom bi najbolje mogao izrezat rupu na kundaku , a da se dalje može normalno knifat i exstrudat ... zapravo da ne napravim neke probleme ?
Ako želiš da dobro izgleda ostavi se izrezivanja jer to nigdje ne vodi. Za neke kompleksnije oblike se koriste spline u kombinaciji, u ovom slučaju, sa extrude nurbs, naravno sa dodatnim uređivanjem ili "jednostavno" izmodeliraš taj dio, kreiraš plane i dalje izvlačiš poligone da dobiješ željeni oblik na kraju opet to možeš stavit u hyper nurbs.
+1
Ispričavam se kaj malo kasno odgovaram. Boolean ne preporučam, ostavlja nered, pogotovo ako radiš model za igru, onda nikako boolean. Model za igru mora biti potpuno čist. Ako nisi vičan NURBSima (a ja osobno nisam) onda fino modeliraj poligonalno, napravi rupu sa brojem poligona dovoljnim tek toliko da ne izgleda jako uglato, sve nedostatke ćeš ionako pokriti normal mapom kasnije kada bejkaš high poly model na low poly, ti uglati dijelovi tada neće biti izraženi, izgledati će zaobljeno.
Savjet
Ukoliko ne možete pronaći nacrt za oružje (ovo zapravo vrijedi i za druge proizvode) uvijek možete na službenim stranicama (ili drugim izvorima) tog proizvoda potražiti manual (uputstva) jer u njima najćešće postoje slike za nacrt/tlocrt/bokocrt, možda nisu uvijek u najboljoj rezoluciji ali znaju dobro poslužiti ako nema boljeg...
Nerijetko sam se našao u situaciji da zaista ne mogu pronaći baš nikakav kvalitetan izvor pa bih u uputstvima našao sve pa i više nego što mi treba. Svjestan sam da postoje razne stranice sa nacrtima ali evo čisto još jedan način kako možete doći do kvalitetnog materijala za rad.
Eto, toliko od mene.
Pozz!
E, jel znas nekog proizvodaca amortizera? Ili neku stranicu di ima nacrt djelova amortizera?
Ne uspijevam baš pronaći neš konkretno ali probaj na blueprint siteovima ili pitaj Denisa ili Berka, znam da su oni radili dosta sa tim pi*darijama.
Oke tnx.
E, ako netko ima sa područja Varaždina i okolice, sutra ima jedno zanimljivo predavanje u FOI-u:
http://www.3dhr.net/forum/index.php?topic=3038.0
Nažalost, nisu ranije javili, tak da je malo nabrzinu sve skupa...
E, ako netko ima sa područja Varaždina i okolice, sutra ima jedno zanimljivo predavanje u FOI-u:
http://www.3dhr.net/forum/index.php?topic=3038.0
Nažalost, nisu ranije javili, tak da je malo nabrzinu sve skupa...
Sutra idem u Vž oko 7 ujutro pa možda svratim .. tek počinje u 19 h .
EJ ljudi kako mogu učiniti da mi se u material editoru (3ds max 2011) vidi ovako(prva slika) umjesto ovako kako mi se vidi(druga slika).... i kako mogu dobiti sve te materijale .... radim po lyndinim tutorialima i on mi kaže u tutorialu da te materijale dobijem kad instaliram 3ds max.....
EJ ljudi kako mogu učiniti da mi se u material editoru (3ds max 2011) vidi ovako(prva slika) umjesto ovako kako mi se vidi(druga slika).... i kako mogu dobiti sve te materijale .... radim po lyndinim tutorialima i on mi kaže u tutorialu da te materijale dobijem kad instaliram 3ds max.....
Probaj umjesto "Get material" stisnuti tamo gdje piše "Standard".
EJ ljudi kako mogu učiniti da mi se u material editoru (3ds max 2011) vidi ovako(prva slika) umjesto ovako kako mi se vidi(druga slika).... i kako mogu dobiti sve te materijale .... radim po lyndinim tutorialima i on mi kaže u tutorialu da te materijale dobijem kad instaliram 3ds max.....
Probaj umjesto "Get material" stisnuti tamo gdje piše "Standard".
probao sam isti prozor mi se otvori...
EJ ljudi kako mogu učiniti da mi se u material editoru (3ds max 2011) vidi ovako(prva slika) umjesto ovako kako mi se vidi(druga slika).... i kako mogu dobiti sve te materijale .... radim po lyndinim tutorialima i on mi kaže u tutorialu da te materijale dobijem kad instaliram 3ds max.....
Probaj umjesto "Get material" stisnuti tamo gdje piše "Standard".
probao sam isti prozor mi se otvori...
U principu to je stari način prikaza (u tom tutorijalu) i nisam siguran kako ga napraviti u Max 2011 (znači da pored izbornika materijala imaš i mini browser taj, ne mislim pritom na compact/slate nego baš tu tvoju sliku browsera). Ja ionako koristim Slate editor, ali to je sve ista stvar samo mrvu drukčije izgleda. Reci što pokušavaš napraviti pa ću ti reći kako.
U principu to je stari način prikaza (u tom tutorijalu) i nisam siguran kako ga napraviti u Max 2011 (znači da pored izbornika materijala imaš i mini browser taj, ne mislim pritom na compact/slate nego baš tu tvoju sliku browsera). Ja ionako koristim Slate editor, ali to je sve ista stvar samo mrvu drukčije izgleda. Reci što pokušavaš napraviti pa ću ti reći kako.
Kužiš imam ja te obične materials i maps ali ja želim npr.Ground_Grey_Dirt2... on kad mi pokazuje u tutorialu onda on ima nekih dodatnih materiala klikne tu sa strane na mtl library i otvori mu se masa toga...mene samo zanima to
U principu to je stari način prikaza (u tom tutorijalu) i nisam siguran kako ga napraviti u Max 2011 (znači da pored izbornika materijala imaš i mini browser taj, ne mislim pritom na compact/slate nego baš tu tvoju sliku browsera). Ja ionako koristim Slate editor, ali to je sve ista stvar samo mrvu drukčije izgleda. Reci što pokušavaš napraviti pa ću ti reći kako.
Kužiš imam ja te obične materials i maps ali ja želim npr.Ground_Grey_Dirt2... on kad mi pokazuje u tutorialu onda on ima nekih dodatnih materiala klikne tu sa strane na mtl library i otvori mu se masa toga...mene samo zanima to
Ajde daj link na taj tutorial i opiši na kojem dijelu je to.
Inače, iz ovoga što si rekao čini mi se da lik koristi neke svoje materijale koje je skinuo od nekuda ili napravio ranije. Takve materijale otvaraš ovako:
Dolaze u .mat obliku.
U principu to je stari način prikaza (u tom tutorijalu) i nisam siguran kako ga napraviti u Max 2011 (znači da pored izbornika materijala imaš i mini browser taj, ne mislim pritom na compact/slate nego baš tu tvoju sliku browsera). Ja ionako koristim Slate editor, ali to je sve ista stvar samo mrvu drukčije izgleda. Reci što pokušavaš napraviti pa ću ti reći kako.
Kužiš imam ja te obične materials i maps ali ja želim npr.Ground_Grey_Dirt2... on kad mi pokazuje u tutorialu onda on ima nekih dodatnih materiala klikne tu sa strane na mtl library i otvori mu se masa toga...mene samo zanima to
Ajde daj link na taj tutorial i opiši na kojem dijelu je to.
evo nemam ti baš taj tutorial jer sam ga skinuo s interneta pa ću ti dati drugi sličan...
znači bitan dio je na 3.45 gdje on klikne na get material i onda ima ovo lijevo sa strane Browse from: i onda ima one sve
mtl Library ,mtl editor,active slot,selected itd. E pa meni bi trebao taj mtl Library jer tamo ima puno različitih materijala ....
OK, to je ovo što sam ti gore na slici pokazao, ista stvar, na taj način u novom material editoru možeš otvoriti library. E sad, ako lik ima hrpu stvari to znači da koristi svoj neki library, pogledaj dali je stavio link za download tih materijala negdje u tutorijalu. Po defaultu dobiješ tek nekoliko library-ja, nalaze se u (primjer): "C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2011\materiallibraries"
Znači, prvo klikni ono na slici gore kako sam ti pokazao pa browse do ovog foldera, tu imaš nekoliko libraryja, ali ako taj čovjek u tutorialu koristi svoje neke onda ti ovi neće biti od pomoći već moraš imati te koje on koristi...
OK, to je ovo što sam ti gore na slici pokazao, ista stvar, na taj način u novom material editoru možeš otvoriti library. E sad, ako lik ima hrpu stvari to znači da koristi svoj neki library, pogledaj dali je stavio link za download tih materijala negdje u tutorijalu. Po defaultu dobiješ tek nekoliko library-ja, nalaze se u (primjer): "C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2011\materiallibraries"
Znači, prvo klikni ono na slici gore kako sam ti pokazao pa browse do ovog foldera, tu imaš nekoliko libraryja, ali ako taj čovjek u tutorialu koristi svoje neke onda ti ovi neće biti od pomoći već moraš imati te koje on koristi...
Aha e fala puno , naša san te tri material libraries ali nema tu baš puno materijala ali nema veze.... nego di ja mogu naći materijale neki material library free ili tako nešto....
Aha e fala puno , naša san te tri material libraries ali nema tu baš puno materijala ali nema veze.... nego di ja mogu naći materijale neki material library free ili tako nešto....
Za koji renderer trebaš? Mental Ray dolazi sa Arh. PRO materijalima koji pokrivaju popriličnu količinu materijala. Za V-Ray je najbolja http://www.vray-materials.de/, free je potpuno ali se moraš registrirati (također free).
Mental Ray ne koristim puno (uglavnom za baking samo) ali probaj ovo: http://www.mrmaterials.com/
Za još neke prijedloge me cimni na PM.
Aha e fala puno , naša san te tri material libraries ali nema tu baš puno materijala ali nema veze.... nego di ja mogu naći materijale neki material library free ili tako nešto....
Za koji renderer trebaš? Mental Ray dolazi sa Arh. PRO materijalima koji pokrivaju popriličnu količinu materijala. Za V-Ray je najbolja http://www.vray-materials.de/, free je potpuno ali se moraš registrirati (također free).
Mental Ray ne koristim puno (uglavnom za baking samo) ali probaj ovo: http://www.mrmaterials.com/
Za još neke prijedloge me cimni na PM.
E Hvala, ja ti nisam još namještao to oko rendera ništa, tek sam početnik i samo učim osnovne stvari , modeliranje(edit mesh,edit poly) pa sam sad došao do teksturiranja pa me je to zanimalo ,ako budem imao pitanja javiti ću ti se....
Aha e fala puno , naša san te tri material libraries ali nema tu baš puno materijala ali nema veze.... nego di ja mogu naći materijale neki material library free ili tako nešto....
Za koji renderer trebaš? Mental Ray dolazi sa Arh. PRO materijalima koji pokrivaju popriličnu količinu materijala. Za V-Ray je najbolja http://www.vray-materials.de/, free je potpuno ali se moraš registrirati (također free).
Mental Ray ne koristim puno (uglavnom za baking samo) ali probaj ovo: http://www.mrmaterials.com/
Za još neke prijedloge me cimni na PM.
E Hvala, ja ti nisam još namještao to oko rendera ništa, tek sam početnik i samo učim osnovne stvari , modeliranje(edit mesh,edit poly) pa sam sad došao do teksturiranja pa me je to zanimalo ,ako budem imao pitanja javiti ću ti se....
Ako ne promjeniš render, onda ti se neće u material editoru ni pokazivati materijali za taj render. Npr. ako imaš po defoultu ostavljen scanline render, onda ti u material editoru materijali koji su specifični za mental ray neće biti prikazani, jer ih skanline render ne može prikazati ni izrendati.
Dakle, moraš promjeniti render da bi imao dostupne materijale specifične za taj render.