Malo je teže gledati primjenu jer nitko ne može testirati sve kartice koje netko ima. 3D Mark je dobar baš zato što je jedan generalni pokazatelj. Zato je i napravljen.
Realne aplikacije (igre) su prilično nestabilne za benchmark jer su izrazito podložne bugovima u driverima i svom kodu.
Suprotno tome, sintetički testovi su napisani vrlo oprezno, standardnim procedurama, bez posebnih optimizacija i testirani su do najmanjeg detalja.
Zato je najbolji pokazatelj općih karakteristika upravo sintetički test, bio to 3D Mark ili neki drugi.
Naravno, ako netko želi igrati samo Crysis (primjer) onda ga sintetički test ne zanima, već ga zanima isključivo Crysis test. Ako netko želi igrati World in Conflict i zanima ga dal' da uzme 8800 Ultru ili 3870X2, uzet će 8800Ultru jer World in Conflict ima problema s CF-om i ATi karticama. Ako nekoga zanima COD4 uzet će 3870X2 jer takvih problema tu nema.
Ako je netko zainteresiran za više naslova, uzet će nekakav prosjek i gledati gdje su mu performanse bitnije; npr u igrama koje su brže na nVidia ili onima na ATi karticama.
Iz navedenih razloga sintetički testovi su se uvijek koristili i uvijek će se koristiti.
3D Mark 2003 je nekoliko mjeseci izbačen iz testova jer je nVidia varala koristeći optimizaciju i redukciju kvalitete u driverima kada driveri detektiraju 3D Mark, pa je i ATi u to vrijeme vršio redukciju kvalitete filtriranja.
nVidia to radi sada na Crysisu i iz tog razloga Crysis gubi na renomeu kao benchmark.
Sva testiranja se zato uvijek vrše na nekoliko naslova i uvijek na sintetičkom testu.