550D + koji objektiv?

poruka: 16
|
čitano: 10.418
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
550D + koji objektiv?

Pozz ekipo,

idem kupovat 550d, pa cu najvjerovatnije uzet samo tjelo + neki drugi objektiv, pa molim preporuke vas koji se razumjete jer sam početnik.

Do 2500-2800kn... Koristi bih ga za sve, jer nemam bas para kupovat 10000 objektiva, svaki za nest drugo slikat, i da, da ne zaboravim,

jedan od razloga zbog kojih kupujem 550d jer taj kaj ima 1080p video, pa neka bude objektiv koji bude dobar i za video...

(el mi moze ko objasnit zakaj kit objektiv "ne valja" ?)

edit:

kolko valja ovo cudoviste :

Tamron AF 28-300mm ?
Gle malu vocku poslije kise, uzmem motiku i nema je vise....
Poruka je uređivana zadnji put čet 28.10.2010 22:05 (mb_fak_team).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
550D + koji objektiv?

itko, bilo tko?

ajmo rec da mi je hitno (u pon. narucujem..)

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
RE: 550D + koji objektiv?

Taj tamron ti je objektiv za ff senzore ili film, na 1.6x crop senzoru ti je ekvivalentan 45-480mm objektivu, pa će ti biti uzak.

Ako želiš jedan objektiv i odlučio si ići na ultra zoom, imašcanon 18-200 IS, sigmu 18-250 OS i tamron 18-270 VC. Obavezno uzmi sa optičkom stabilizacijom (IS, OS i VC) jer je potrebna kod tele objektiva.

Kit objektivi nisu loši za početak, ali su obično lošije izrade, spori su i nemaju taj raspon kao ultrazoom koje želiš.

16 godina
neaktivan
550D + koji objektiv?

malo su mi skupi ovi, a gle, nemoraju imat neki ultra zoom, na ovog sam slucajno naletio, pa pitam...

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
550D + koji objektiv?

Ne znam da li te interesira samo novo ili može i polovno, uglavnom ja sam na Njuškalu naletio na ovo pa ti šaljem linkove, možda ti bude od koristi...

Canon EF 28-105mm USM

Canon EF 50mm f1.8 II

Canon 28-135mm f/3,5-5,6 IS USM