Možda to nije loša ideja ako su all season stvarno napredovale. Imao sam na jednom autu ranije all season, doduše Hankook, i nisam bio zadovoljan. Također vozim ljetne/zimske i kad sam još na zimskim a bude 20°C u ožujku baš se glupavo osjećam. S tim da me ne košta izmjena jer imam 2 seta kotača i sam to odradim u garaži za 10-15 minuta.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Možda to nije loša ideja ako su all season stvarno napredovale. Imao sam na jednom autu ranije all season, doduše Hankook, i nisam bio zadovoljan. Također vozim ljetne/zimske i kad sam još na zimskim a bude 20°C u ožujku baš se glupavo osjećam. S tim da me ne košta izmjena jer imam 2 seta kotača i sam to odradim u garaži za 10-15 minuta.
Znači ne balansiraš kotače prije montaže na auto?
Čitam da dosta ljudi gume mijenja u dvorištu bez balansiranja kotača.
Ima li uopće smisla balansirati gume?
Zasto bi balansirao kotace ako ih je prije balansirao ? Uvijek mjenjam doma sebi kotace i nikad nisam balansirao naknadno, nisam imao nikakvih problema oko tresnje i sl...
Zasto bi balansirao kotace ako ih je prije balansirao ? Uvijek mjenjam doma sebi kotace i nikad nisam balansirao naknadno, nisam imao nikakvih problema oko tresnje i sl...
Kad prije?
Skineš sada ljetni set, spremiš ih i na proljeće ih montiraš bez balansiranja?
Zasto bi balansirao kotace ako ih je prije balansirao ? Uvijek mjenjam doma sebi kotace i nikad nisam balansirao naknadno, nisam imao nikakvih problema oko tresnje i sl...
Pa uz svaku montazu trebalo bi balansirati jer nisu ni same gume savrsene.
I da se razumijemo, ljudi pricaju o zamjeni kotaca sa vec montiranim gumama, to naravno da ne treba balansirati, ali ako se radi o zamjeni guma, naravno da treba.
jel nezgoda ili je problem s bojom...
ovih dana planiram rješavati se starog auta i prelazim na mazdu, zapikirao sam trojku 2-3-4 godine staru
kažu da je ta crvena na mazdi osjetljiva dosta
Ma oboje da ti budem iskren.
kupio sam ga sa malo iskrivljenim blatobranom pa to treba ravnat i farbat skupa sa prednjim branikom i haubom (zbog kamencica)
Nakon toga ga stvarno razmisljam vodit na keramiku kompletnu i ppf branika i haube jer ne zelim da se ostecuje tak lijepa boja :(
Ja sam ove godine nakon podužeg istraživanja isto uzeo cjelogodišnje i to Pirelli Cinturato All Season SF3, za sada sam oduševljen.
Za moje uvjete (Slavonija) i više su mi nego dobre, prošlu zimu je večinom bilo oko 10ak stupnjeva suho/mokro, a za to su puno bolje nego zimske.
Njih planiram voziti do negdje kraja 4. mjeseca, a onda se prebacujem na ljetne Goodyear AS6. Nisam uzeo cjelogodišnje zbog uštede jer opet imam 2 seta guma, čak su mi te bile i skuplje od čisto zimskih, nego samo zato što su za naše zime bolje (po svim testovima). Da imamo zimu gdje su minusi i puno snijega (debelog snijega), onda druga priča.
btw. vozim ih na Fiesti ST od 250+ konja i dosta dobro drže zavoje. Naravno ne kao ljetna, ali za zimski set i više nego dobro.
jel nezgoda ili je problem s bojom...
ovih dana planiram rješavati se starog auta i prelazim na mazdu, zapikirao sam trojku 2-3-4 godine staru
kažu da je ta crvena na mazdi osjetljiva dosta
Ma oboje da ti budem iskren.
kupio sam ga sa malo iskrivljenim blatobranom pa to treba ravnat i farbat skupa sa prednjim branikom i haubom (zbog kamencica)
Nakon toga ga stvarno razmisljam vodit na keramiku kompletnu i ppf branika i haube jer ne zelim da se ostecuje tak lijepa boja :(
S tom crystal je i ovlaštenima mrsko se zajebavat. Boja se ne može samo smiksat da se dobije taj efekt jer su dvije različite boje u dva sloja i lak, možda je i lak u nekoj boji. Htio sam sebi uzet oem top up kit da popravim sitnice od parkinga al to je isto zamješana boja i čital sam da s vremenom zgleda gore neg da je ostala bijela točkica. Usrali su sa tim završnim slojem jako.
If you can handle it by your self and not go mad, then you are on the right path to become insane.
Možda to nije loša ideja ako su all season stvarno napredovale. Imao sam na jednom autu ranije all season, doduše Hankook, i nisam bio zadovoljan. Također vozim ljetne/zimske i kad sam još na zimskim a bude 20°C u ožujku baš se glupavo osjećam. S tim da me ne košta izmjena jer imam 2 seta kotača i sam to odradim u garaži za 10-15 minuta.
Znači ne balansiraš kotače prije montaže na auto?
Čitam da dosta ljudi gume mijenja u dvorištu bez balansiranja kotača.
Ima li uopće smisla balansirati gume?
Naravno da ima smisla. I to ne u bilo kojoj radionici već onoj koja ima bolju i noviju balansirku. Naravno da doma ne montiram gume na felge, imam 2 seta kotača (čak nisu ista dimenzija jer ljeti vozim niskoprofilne, a zimi normalan profil guma). Balansiraš kotač prilikom montaže gume i ako nakon toga nije bilo oštećenja nemaš razloga to raditi ponovo. Ja samo zašarafim druge kotače, treba mi samo dizalica, udarni odvijač i moment ključ, gotovo za 10 minuta. Tko je toliko lud (i snažan!) da bi montirao gume na felgu doma?! To se moglo u doba tiče, danas bez stroja - teško.
Zasto bi balansirao kotace ako ih je prije balansirao ? Uvijek mjenjam doma sebi kotace i nikad nisam balansirao naknadno, nisam imao nikakvih problema oko tresnje i sl...
Pa uz svaku montazu trebalo bi balansirati jer nisu ni same gume savrsene.
I da se razumijemo, ljudi pricaju o zamjeni kotaca sa vec montiranim gumama, to naravno da ne treba balansirati, ali ako se radi o zamjeni guma, naravno da treba.
Pa o tom i pricamo, znaci dva seta na kojima su vec od prije montirane gume..
jel nezgoda ili je problem s bojom...
ovih dana planiram rješavati se starog auta i prelazim na mazdu, zapikirao sam trojku 2-3-4 godine staru
kažu da je ta crvena na mazdi osjetljiva dosta
Ma oboje da ti budem iskren.
kupio sam ga sa malo iskrivljenim blatobranom pa to treba ravnat i farbat skupa sa prednjim branikom i haubom (zbog kamencica)
Nakon toga ga stvarno razmisljam vodit na keramiku kompletnu i ppf branika i haube jer ne zelim da se ostecuje tak lijepa boja :(
Ako je auto pod kaskom onda odi u ovlasteni.
Mi smo na Mazdi2 isli farbati 2 puta - jednom prednji branik i blatobran, drugi puta zadnji branik.
Auto je bio pod kaskom, pa to odradili u Auto Arbanas. Odlicno odradjeno, nije se vidjela razlika u odnosu na ostatak auta.
Ali bez kaska bi to vjerovatno bila opako skupa igra, pa je vjerovatno jeftinije traziti nekon neovlastenog.
EDIT: sad vidim da si ga kupio sa ostecenjem, pa onda gotovo sigurno nije pod kaskom.
https://www.njuskalo.hr/gume-ljetne/gume-ljetne-michelin-pilot-sport-5-255-35-19-dot-2023-oglas-48618674
Ako je možda netko u potrazi za gumama
jel nezgoda ili je problem s bojom...
ovih dana planiram rješavati se starog auta i prelazim na mazdu, zapikirao sam trojku 2-3-4 godine staru
kažu da je ta crvena na mazdi osjetljiva dosta
Ma oboje da ti budem iskren.
kupio sam ga sa malo iskrivljenim blatobranom pa to treba ravnat i farbat skupa sa prednjim branikom i haubom (zbog kamencica)
Nakon toga ga stvarno razmisljam vodit na keramiku kompletnu i ppf branika i haube jer ne zelim da se ostecuje tak lijepa boja :(
Ako je auto pod kaskom onda odi u ovlasteni.
Mi smo na Mazdi2 isli farbati 2 puta - jednom prednji branik i blatobran, drugi puta zadnji branik.
Auto je bio pod kaskom, pa to odradili u Auto Arbanas. Odlicno odradjeno, nije se vidjela razlika u odnosu na ostatak auta.
Ali bez kaska bi to vjerovatno bila opako skupa igra, pa je vjerovatno jeftinije traziti nekon neovlastenog.
EDIT: sad vidim da si ga kupio sa ostecenjem, pa onda gotovo sigurno nije pod kaskom.
jedino da ga trknem u to isto mjesto 
A za arbanas sam bas citao da je nekom prosle godine bilo dosta lose
Čini mi se da je s tom bojom baš teška lutrija
jel nezgoda ili je problem s bojom...
ovih dana planiram rješavati se starog auta i prelazim na mazdu, zapikirao sam trojku 2-3-4 godine staru
kažu da je ta crvena na mazdi osjetljiva dosta
Ma oboje da ti budem iskren.
kupio sam ga sa malo iskrivljenim blatobranom pa to treba ravnat i farbat skupa sa prednjim branikom i haubom (zbog kamencica)
Nakon toga ga stvarno razmisljam vodit na keramiku kompletnu i ppf branika i haube jer ne zelim da se ostecuje tak lijepa boja :(
S tom crystal je i ovlaštenima mrsko se zajebavat. Boja se ne može samo smiksat da se dobije taj efekt jer su dvije različite boje u dva sloja i lak, možda je i lak u nekoj boji. Htio sam sebi uzet oem top up kit da popravim sitnice od parkinga al to je isto zamješana boja i čital sam da s vremenom zgleda gore neg da je ostala bijela točkica. Usrali su sa tim završnim slojem jako.
Ja imam na tom mjestu udarca malo istaknutog lima pa cu ga prefarbat sa tim flomasterom od mazde do proljeća kad ću rješavat lakiranjem, vidit cemo kakvi ce bit rezultati
inače 30 eura košta taj flomić u ovlaštenom
Ja imam na tom mjestu udarca malo istaknutog lima pa cu ga prefarbat sa tim flomasterom od mazde do proljeća kad ću rješavat lakiranjem, vidit cemo kakvi ce bit rezultati
inače 30 eura košta taj flomić u ovlaštenom
Ja sam za prošlu Mazdu platio 11€ kod Habulina, titanium gray mica al nisam na kraju ništa popravljao jer sam prodao auto.
Ne znam, meni je ova soul red crystal nadnaravna. Kad je auto opran mogao bih samo hodat oko auta i iz svakog kuta je drugačija. Najljepša je predvečer na suncu, onda ta narančasta izlazi van. Čitao sam negdje da je prvi sloj burnt orange, pa cherry pink i onda clear coat.
If you can handle it by your self and not go mad, then you are on the right path to become insane.
Trebam ostaviti auto 4 dana u ZG, gdje preporučate, a da je Zapad ili čak istog ZG a ne centar? Plaćanje nije sporno...
Možda neka garaža od shopping centra, neko udaljenije bočno mjesto. Barem bi ja tako nekako. Samo treba provjeriti plaća li se i zatvara li se u neko vrijeme garaža, to nisam siguran. Z centar, City Centar West/East, Arena Zagreb...
Trebam ostaviti auto 4 dana u ZG, gdje preporučate, a da je Zapad ili čak istog ZG a ne centar? Plaćanje nije sporno...
Na zapadu javni parking u naseljima Špansko, Prečko. Nema naplate osim u par ulica oko tržnica i slično. Mnoštvo automobila je parkirano danima tako da tvoj neće nitko ni primijetiti.
Čini mi se da je u ZG najpovoljnija garaža na Sveticama, ali ne znam koliko ima mjesta.
Trebam ostaviti auto 4 dana u ZG, gdje preporučate, a da je Zapad ili čak istog ZG a ne centar? Plaćanje nije sporno...
imas gro (besplatnog) parkinga kod nove bolnice uz aveniju gojka šuška
Probao mazdin touch up kit za soul red crystal boju
Iskreno meni se to čini skroz dobro, još vele da za par dana treba preć polir pastom i tjt.
na dijelovima gdje je farbano je bio baš vidljiv lim
Ovo sam tek toliko da ga zaštitim od hrđe preko zime, a u proljeće ide kod limara i lakirera da se to napravi kak spada
Trebam ostaviti auto 4 dana u ZG, gdje preporučate, a da je Zapad ili čak istog ZG a ne centar? Plaćanje nije sporno...
besplatno city centar east mozda? ima garaza pa je natkriven. ima i kamera tamo.
mozes i na kvatricu u marticevoj garaza. mislim da se moze kupit tjedna karta. nekad je bila 70kn. ne znam cijenu sad.
parking.hr u radnickoj dan je oko oko 9€
Vozim Ford Fiestu 2012. godiste sa tvornickim plinom. Auto ima 230k km te razmisljam o prodaji. Bojim se da bi mogao imati znacajnija ulaganja u skorije vrijeme te ne zelim lupati stotine EUR u servise.
E sad gledam nove automobile.. Zivim malo malo van Zagreba i uglavnom vozim neke krace relacije do dućana i redovito do Zagreba na cugu, Kino i slično. Dakle voznja je najvise neka gradska/mjesovita. Par puta godisnje bi vozio duze relacije na more.
Što se tice velicine automobila, ne zelim mali gradski auto vec ipak nesto vece da stane bez problema alat, namjestaj i slično.
Okvirno sam gledao Skodu Scalu 1.0 115 KS benzinku, a razmisljam I o Dusteru sa tvornickim plinom. Budzet mi je svakako 21-23 k EUR.
Imate li vi neki prijedlog, best buy za ove novce? Nisam bas ukljucen u tematiku o automobilima pa ne znam jel postoji neki no brainer za te novce. Bitna mi je pouzdanost motora..
Hvala unaprijed
Battlelog:cro1911
Pozdrav, imam pitanje u vezi turbina. Na mom žopeu 307 1.6hdi je otišla pa me zanima kakve su ove s ebaya za nekih 200e. Piše da su nove ali valjda bez marke jer nigdje ne piše garrett.
Vozim Ford Fiestu 2012. godiste sa tvornickim plinom. Auto ima 230k km te razmisljam o prodaji. Bojim se da bi mogao imati znacajnija ulaganja u skorije vrijeme te ne zelim lupati stotine EUR u servise.
E sad gledam nove automobile.. Zivim malo malo van Zagreba i uglavnom vozim neke krace relacije do dućana i redovito do Zagreba na cugu, Kino i slično. Dakle voznja je najvise neka gradska/mjesovita. Par puta godisnje bi vozio duze relacije na more.
Što se tice velicine automobila, ne zelim mali gradski auto vec ipak nesto vece da stane bez problema alat, namjestaj i slično.
Okvirno sam gledao Skodu Scalu 1.0 115 KS benzinku, a razmisljam I o Dusteru sa tvornickim plinom. Budzet mi je svakako 21-23 k EUR.
Imate li vi neki prijedlog, best buy za ove novce? Nisam bas ukljucen u tematiku o automobilima pa ne znam jel postoji neki no brainer za te novce. Bitna mi je pouzdanost motora..
Od ovih poznatijih marki imat toyotu corollu sedan na akciji sada pa si baci pogled na brošuru
Hyundai i30, kia ceed, suzuki vitara
Francuze bi preskočio jer imaju 1.2 govno od benzinca u danas vecinom hibridnoj kombinaciji
mozda da pogledas neke od kineza koji su dosli u hr (geely coolray, omoda 5). Na papiru oni nude dosta više opreme u toj cijeni od prethodno nabrojanih, a motor navodno nije loš 1.5 turbobenzinac (4 cilindra)
Oni su dosta blizu tvog budzeta
Pozdrav, imam pitanje u vezi turbina. Na mom žopeu 307 1.6hdi je otišla pa me zanima kakve su ove s ebaya za nekih 200e. Piše da su nove ali valjda bez marke jer nigdje ne piše garrett.
Mislim da su najjeftinija turbine za taj auto 300-350€, Garrett je oko 600. Bojim se da si na ebayu vidio cijenu reparirane turbine uz uvjet da uzmu tvoju neispravnu pod račun. U startu ti na tu navedenu cijenu još naplate kauciju, pa ti (valjda!) vrate kad im pošalješ svoju, o svom trošku. Nisam baš siguran isplati li se to.
Garrett je puno skuplji, ja bih se na tvom mjestu raspitao o mogućnosti reparacije turbine, sam materijal za reparaciju je 100-150€.
Trunku vise ali isplati se.. 2.5 140ks i rucni mjenjac...
Pardon momci jer upadam ovako ali imam jedan problem na mome Audiju, nisam siguran odakle da krenem pa se evo javljam vama da vidim što mi je činiti.
Krenulo je ovo sad hladnije vrijeme i normalno ujutru se odvrne grijanje, međutim u zadnje vrijeme mi poslije 10 minuta odnekuda ulazi kao smrad katrana, kao kada DPF radi regeneraciju, upućen sam u to da mi negdje curi ulje, jer se na karteru vidi, masan je cio. Sad da li je moguće da odnekuda pada ulje na granu pa onda ta ista sagorijeva i ubacuje mi u ventilaciju ili je ipak DPF pri kraju?
Hvala u svakom slučaju i izvinite na upadu.
Auto je: Audi A6 C7.5 3.0 TDI Quattro 218 konja CRTE tip motora.


