Onda odlično, hvala! Osiguranje sam uzeo ima već dva tjedna tak da to nije problem.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.288
- |
- čitano: 14.127.407
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Bmw f31 2015 135kw 2.0 dizel
I to sto kazes
to je 270€ upravne takse za prijenos, nije vrijedno tolike gnjavaže.
Pozdrav ekipa, trebam pomoć nekoga na forumu tko vozi Mazdu CX-30 ili Mazdu općenito.
Dakle vozim Mazdu CX-30, G122 AWD model i mijenjao bih prednje diskove i pločice,
e sad problem mi je što nigdje ne mogu pronaći točne dimenzije diskova i pločica budući da na netu praktički na svakom sajtu drugačije piše ili su specifikacije modela za američko tržište (koji su turbaci pa su malo i drugačiji).
Da li je netko naručivao dijelove općenito putem naših auto webshopova i kakva su iskustva?
Jer tamo mogu odabrati točan model vozila i izlista mi npr. diskove od nekih jeftinjakera do Bremba i sličnih, samo me muči da li bi to pasalo sve kak treba,
zato bi provjerio dimenzije ipak.
Pozdrav ekipa, trebam pomoć nekoga na forumu tko vozi Mazdu CX-30 ili Mazdu općenito.
Dakle vozim Mazdu CX-30, G122 AWD model i mijenjao bih prednje diskove i pločice,
e sad problem mi je što nigdje ne mogu pronaći točne dimenzije diskova i pločica budući da na netu praktički na svakom sajtu drugačije piše ili su specifikacije modela za američko tržište (koji su turbaci pa su malo i drugačiji).
Da li je netko naručivao dijelove općenito putem naših auto webshopova i kakva su iskustva?
Jer tamo mogu odabrati točan model vozila i izlista mi npr. diskove od nekih jeftinjakera do Bremba i sličnih, samo me muči da li bi to pasalo sve kak treba,
zato bi provjerio dimenzije ipak.
imas vise opcija
1. nazovi mazdu i pitaj
2. u knjigama auta ce ti pisati
3. odes npr do tokica u trgovinu i das mu broj sasije, on ce ti po njemu znati reci.
Pozdrav ekipa, trebam pomoć nekoga na forumu tko vozi Mazdu CX-30 ili Mazdu općenito.
Dakle vozim Mazdu CX-30, G122 AWD model i mijenjao bih prednje diskove i pločice,
e sad problem mi je što nigdje ne mogu pronaći točne dimenzije diskova i pločica budući da na netu praktički na svakom sajtu drugačije piše ili su specifikacije modela za američko tržište (koji su turbaci pa su malo i drugačiji).
Da li je netko naručivao dijelove općenito putem naših auto webshopova i kakva su iskustva?
Jer tamo mogu odabrati točan model vozila i izlista mi npr. diskove od nekih jeftinjakera do Bremba i sličnih, samo me muči da li bi to pasalo sve kak treba,
zato bi provjerio dimenzije ipak.
Baci poruku Lagerosu u VG (lageros1@lageros.hr) sa modelom auta, koji motor i naravno broj šasije sa upitom... Uz to pitas promjer diskova da mozes usporedit cijene sa drugim trgovinama (tipa Fransoa ili impex, eventualno autokreso ali tamo je vecinom sve skuplje osim ak imaju -40/-50% popusta na kocnice). Preporuka ide Textaru i TRWu, ATE diskovi su po meni losi (plocice ok), brembo disk/plocice izbjegavat (osim ak su xtra). Danas da naprijed stavljam nove diskove/plocice stavio bi Textar disk i TRW plocice...
Poslao mail pa ćemo vidjet šta kažu.
Prednje kočnice mi cvile dosta, ne stalno ali često, posjetio već lokalnog majstora, pogledao odokativno prednje i zadnje i on kaže da je to normalno jer ima puno mesinga, meni nije normalno da kočnice na autu cvile i pri najmanjem kočenju.
Znam da pločice imaju shemu da daju zvučno upozorenje kad se istroše, tako da ako disk i je dobar, najbolje da promijenim i jedno i drugo.
Ima netko iskustva sa registracijom mjesec ranije?
Tehnički mi je 3.8, ali ako je moguće obavio bi ga ovaj tjedan. Može li se budući da je drugi mjesec, znam za onu foru da se može obaviti u tekućem mjesecu.
Ja sam to odradio prošle godine. Auto je bio registriran do 9.8. do kada je vrijedilo i osiguranje. Kako sam početkom 8. mj. planirao more i kako mi se nije zafrkavalo s tehničkim dok sam na moru, otišao sam 17.7. na tehnički i osiguranje. Osiguranje su produljili standardno do 9.8. ove godine a registraciju skratili na 31.7. S tim da mi je teta na šalteru rekla da se ove godine mogu došvercati 1.8. i da bi onda registracija opet bila do 9.8. . U međuvremenu sam prije desetak dana prodao auto i registrirao novi i sljedeće godine planiram otići krajem 6. mj. na registraciju jer mi tih desetak dana ne igra a ipak ću imati puno više manevarskog prostora s registracijom u 6. mjeseca umjesto da se zafrkavam po 7. i 8. mj. kad u pravilu uvijek odem negdje na more u nekom terminu. A fakat mi se ne zafrkava s tim i potencijalnim problemima oko tehničkog negdje po bijelom svijetu.
Poslao mail pa ćemo vidjet šta kažu.
Prednje kočnice mi cvile dosta, ne stalno ali često, posjetio već lokalnog majstora, pogledao odokativno prednje i zadnje i on kaže da je to normalno jer ima puno mesinga, meni nije normalno da kočnice na autu cvile i pri najmanjem kočenju.
Znam da pločice imaju shemu da daju zvučno upozorenje kad se istroše, tako da ako disk i je dobar, najbolje da promijenim i jedno i drugo.
koliko km imas?
ja sam na mazdi 3 g122 mijenjao na 70ak tkm prednje plocice.
nisu cvilile al su počele kao hrapravo kocit, znalo se cuti brujanje pri nizim brzinama.
Poslao mail pa ćemo vidjet šta kažu.
Prednje kočnice mi cvile dosta, ne stalno ali često, posjetio već lokalnog majstora, pogledao odokativno prednje i zadnje i on kaže da je to normalno jer ima puno mesinga, meni nije normalno da kočnice na autu cvile i pri najmanjem kočenju.
Znam da pločice imaju shemu da daju zvučno upozorenje kad se istroše, tako da ako disk i je dobar, najbolje da promijenim i jedno i drugo.
Moze i nova plocica cvilit... Ak nemas lip na disku i ak su ti plocice kolko tolko istrosene, uzmi textar plocice pa ti nece cvilit (jedino je problem sto je textar poznat da puno vise prasi felgu).
koliko km imas?
ja sam na mazdi 3 g122 mijenjao na 70ak tkm prednje plocice.
nisu cvilile al su počele kao hrapravo kocit, znalo se cuti brujanje pri nizim brzinama.
Sad sam evo na 132.000km, a kupio ga sa 128.000km i od početka je tak.
Moram te odma priupitati haha, kad nas i da li nas čeka veliki servis pošto vozimo skoro isti auto?
Moze i nova plocica cvilit... Ak nemas lip na disku i ak su ti plocice kolko tolko istrosene, uzmi textar plocice pa ti nece cvilit (jedino je problem sto je textar poznat da puno vise prasi felgu).
I ove sada trenutno bacaju ekstremno puno kočione prašine po felgama, znači mogle bi se zamijeniti i samo pločice a diskove za sada ostaviti?
koliko km imas?
ja sam na mazdi 3 g122 mijenjao na 70ak tkm prednje plocice.
nisu cvilile al su počele kao hrapravo kocit, znalo se cuti brujanje pri nizim brzinama.
Sad sam evo na 132.000km, a kupio ga sa 128.000km i od početka je tak.
Moram te odma priupitati haha, kad nas i da li nas čeka veliki servis pošto vozimo skoro isti auto?
Moze i nova plocica cvilit... Ak nemas lip na disku i ak su ti plocice kolko tolko istrosene, uzmi textar plocice pa ti nece cvilit (jedino je problem sto je textar poznat da puno vise prasi felgu).
I ove sada trenutno bacaju ekstremno puno kočione prašine po felgama, znači mogle bi se zamijeniti i samo pločice a diskove za sada ostaviti?
Pa cviljenje i je uzrok ili disk plocice, ili je nekaj zapelo izmedju diska i plocice ili pak nekaj zasteka u kocionim kljestima. Ali vjv. plocica, i naravno prije zamjene bilo bi dobro ocistit/podmazat tam gdje nasjedaju plocice i ocistit/podmazat vodilice. Ali naravno prvo pogledaj kolki ti je lip na diskovima (ima tonu tutoriala na yt), da nebi bilo da stavis nove plocice a disk treba zamjenit...
Kad sam već tu, još jedno pitanje...
Smola na laku, točnije na vratima, koji je najbolji i najjednostavniji način tome pristupit?
Da li prvo probat sa klasičnim visokotlačnim peračem na praoni pa ako ne ide nešto drugo?
Meni miniwash nije pomagao, uzeo skidač smole u nekom od trgovačkih lanaca, ne košta puno, a super radi. Našpricaš, čekaš malo i prebrišeš običnom krpom.
Ali možeš i sa razređivačem ili benzinom, samo lagano i ne puno po laku s time. I dok je hladan lim, ne na direktnom suncu.
Kad sam već tu, još jedno pitanje...
Smola na laku, točnije na vratima, koji je najbolji i najjednostavniji način tome pristupit?
Da li prvo probat sa klasičnim visokotlačnim peračem na praoni pa ako ne ide nešto drugo?
imaš namjenske sprejeve za to koji jako dobro skidaju, a nisu ni skupi (ja platio 6 € neki talijanski u Pevexu)
koliko km imas?
ja sam na mazdi 3 g122 mijenjao na 70ak tkm prednje plocice.
nisu cvilile al su počele kao hrapravo kocit, znalo se cuti brujanje pri nizim brzinama.
Sad sam evo na 132.000km, a kupio ga sa 128.000km i od početka je tak.
Moram te odma priupitati haha, kad nas i da li nas čeka veliki servis pošto vozimo skoro isti auto?
Moze i nova plocica cvilit... Ak nemas lip na disku i ak su ti plocice kolko tolko istrosene, uzmi textar plocice pa ti nece cvilit (jedino je problem sto je textar poznat da puno vise prasi felgu).
I ove sada trenutno bacaju ekstremno puno kočione prašine po felgama, znači mogle bi se zamijeniti i samo pločice a diskove za sada ostaviti?
na 120k svjecice
na 180k ulje getribe (manualac)
dalje stvarno nezz
Kad sam već tu, još jedno pitanje...
Smola na laku, točnije na vratima, koji je najbolji i najjednostavniji način tome pristupit?
Da li prvo probat sa klasičnim visokotlačnim peračem na praoni pa ako ne ide nešto drugo?
Ni slučajno miniwash, to mi je najbolje kad vidim i na praoni da približe pištolj na par cm da bi skinuli osušenu prljavštinu..
Imaš u specijaliziranim dučanima masu proizvoda (pH detailing, Forea, partes, cardetail.be) baš za skidanje smole, gume, ljepila i sličnih stvari s laka (mogao bi pomoći i visoko alkalni šampon ili sredstvo za skidanje kukaca i prljavštine)
ima tko iskustva sa clio 1.0 tce LPG (2021)
ima li smisla taj plin, kvari li se, da li se ustediti?
Za smolu (i sve ostale zmazanoće) vam je najbolji alkohol (isopropanol je bolji od etanola, bar mi se čini).
I nema nikakvog rizika da oštetite lak.
Malo na blazinicu i napacate smolu, nakon par sekundi pobrišete.
Update za smolu - jučer kupio Sonax sprej za skidanje katrana i smole sa laka i čini se okej skinuo je najveći komad, ali su ostale kapljice neke, moram se još pozabavit s tim jer sam sinoć to po mraku nešto prtljao.
Smrdi na nitro razrjeđivač, tak da je vjerojatno sličnog sastava.
Nekad sam skidao smolu sa WD40 i nije bilo problema.
Ne znam koliko su danas moderni lakovi osjetljivi i bi li ih WD40 ostetio
Poslao mail pa ćemo vidjet šta kažu.
Prednje kočnice mi cvile dosta, ne stalno ali često, posjetio već lokalnog majstora, pogledao odokativno prednje i zadnje i on kaže da je to normalno jer ima puno mesinga, meni nije normalno da kočnice na autu cvile i pri najmanjem kočenju.
Znam da pločice imaju shemu da daju zvučno upozorenje kad se istroše, tako da ako disk i je dobar, najbolje da promijenim i jedno i drugo.
koliko km imas?
ja sam na mazdi 3 g122 mijenjao na 70ak tkm prednje plocice.
nisu cvilile al su počele kao hrapravo kocit, znalo se cuti brujanje pri nizim brzinama.
Hmm,
ja sam nedavno na G120 sa 56.000 km mijenjao prednje diskove i plocice jer su diskovi vec bili poprilicno podrapani iako su plocice mogle izdrzati jos par tisuca km.
Cifra je bila cca 400€ u ovlastenom servisu.
Inace, prije dok sam imao prvu Mazdu 3 sa 1.6 benzincom, odrzavao sam ju u Pegas Japanpartsu (Pegas.hr) u Sesvetama i bio sam zadovoljan.
Cijene dijelova i rada su ok i nisam s njima imao nikad problema.
Znači sa Kie Ceed 3 vrata ti ideš kupiti kombi zbog jednog djeteta, i to Citroen star 12 godina za 20k eura? Sori stari ali to fakat trebaš biti retard. Kupi si Octaviu automatika za 12k 2016-2017 i kraj priče.
Za sve ostalo, posebice ako treba prostora, Octavia karavan je best buy.
Dobro decki kazu, probaj vozit octaviu caravan sa dsg automatikom, to je skroz jedna druga dimenzija voznje. Osim prostora i jednostavnosti bit ce puno zahvalniji za dijelove i bilo kakve popravke jer to je vag i dobro ti drzi vrijednost, octavia je trazena roba