Znači, ići će cijene dolje?
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.303
- |
- čitano: 14.145.856
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Znači, ići će cijene dolje?
Tesko je tvrdit sa sigurnoscu, ali cijene auta idu dolje od pocetka godine. Osobno sam gledao Mini JCW, Abarth Competizione, BMW 220i i M240i, 320ix i 320d i A3 40 TFSI. Svim autima je u prosjeku niza cijena nego pocetkom godine. Iako 220i Coupe je oslabio s dostupnosti (manji broj auta na oglasima), vjv radi 218i modela predstavljenog prosle godine.
Ono sto mogu tvrdit sa sigurnosti, to je da je Europu preplavilo trziste rent-a-cara i s obzirom na cijene rent-a-car usluga u EU, mogu bit siguran da ce ovaj broj oglasa otici barem jos 20% do kraja godine jednom kad firme krenu rjesavat visak kojeg trenutno ima svugdje skoro osim Grcke i Albanije (i eventualno Poljske).
Uz ocekujem novi rast cijena novih auta do kraja godine zbog glupe tarife na aute koji se proizvode u Kini, pa smanjenjem konkurencije EU ce si (opet) pucat u nogu.
Možda i neće, direktori europskih autoproizvođača se budu kad-tad suprostavili vlastima, pa ak znaju lobirat kak spada budu nekaj i postigli.
Inače nam slijedi onaj najcrnji scenarij...
Super sranje, nista vise, nema do starijih bmwa, nije mi uopce zao, prodao sam g30 i uzeo e39. Preporodio se. Kraj price, kao sto je kolega rekao, bitne su ambient boje koje su mi bile napete 3-4 mjeseca i 100 bespotrebnih funkcija i gadgeta u autu koje nikad ne koristim. Za auto mi je stvarno dosta od tih gluposti da ima automatsku klimu, tempomat, park senzore i to bi bilo to (ukljucujuci i servo i to sve jel ). Sve ostalo mi je ono... mozda nekome i treba al evo npr grijanje sjedala nikad u zivotu nisam upalio, grijanje volana i da ne pricam, mozda kad operem volan pa upalim da mi brze osusi i da se koza vrati u mat.... Uzas sta je postalo to, nema vise ni onih starih sestaka koji se cuju kako trebaju, na sve su poceli stavljat active sound.
Evo nasmijao sam se kad sam vidio promjenu sa G na E, ja isto to trenutno imam u glavi. Htio sam G42 220i ili cak M240i ako naide, ali pas mater ona klima na zaslonu i 3000 opcija me psihicki umaraju samo na pomisljanje.
I sad gledam E46 330i/325i coupe, doslovce bi isao bilo gdje po dobro ocuvani primjerak i zauvjek u garazu cuvat.
Vozio sam i RSQ3 novi i kaze lik nakon voznje, "active sound speakers - yes" i smije se. Sramota da na 5 cil. ti trebas zvucnike, a auto sa full opremom blizu 100k €.
Evo nasmijao sam se kad sam vidio promjenu sa G na E, ja isto to trenutno imam u glavi. Htio sam G42 220i ili cak M240i ako naide, ali pas mater ona klima na zaslonu i 3000 opcija me psihicki umaraju samo na pomisljanje.
I sad gledam E46 330i/325i coupe, doslovce bi isao bilo gdje po dobro ocuvani primjerak i zauvjek u garazu cuvat.
Vozio sam i RSQ3 novi i kaze lik nakon voznje, "active sound speakers - yes" i smije se. Sramota da na 5 cil. ti trebas zvucnike, a auto sa full opremom blizu 100k €.
To je realna istina vjeruj mi, nikakvih mehanickih problema na g30, doduse bio je 3.0d al u dobroj opremi, mislim da jos nisam ni oglas maknuo, vozi se super mekano, al kvaliteta izrade, plastike unutra i vanka kad bude bas vruce vanka, to je katastrofa, sve klapa i sve se cuje premda su sve kopce nove i sve je na njemu apsolutno novo, nazalost meni ne sluzi nicemu jer nisam nikakvi biznismen da mi treba za autoput itd, prelazim godisnje oko 5-6 tisuca km i auto mi je propadalo, gledao sam m3 e46 i m3 e92 i fejk m3 e93 al nisam uspio nista naci pa sam se jos ''unazadio'' malo i uzeo e39. Zadovoljan sam i vratilo me u mlade dane kad sam imao takva auta.
Mozda nekome odgovara al meni ne, plan mi je jednako ko i tebi, auto mi ide sada komplet na lakiranje i na restauraciju unutrasnjosti i iza toga u garazu ide, a za daily cu kupit Fiat Multiplu ili tako nesto samo da se imam prebacit, da Fiat multiplu, najjace auto koje postoji, zasto? Ostavis ga otkljucanog nece ga nitko ukrast
Super sranje, nista vise, nema do starijih bmwa, nije mi uopce zao, prodao sam g30 i uzeo e39. Preporodio se. Kraj price, kao sto je kolega rekao, bitne su ambient boje koje su mi bile napete 3-4 mjeseca i 100 bespotrebnih funkcija i gadgeta u autu koje nikad ne koristim. Za auto mi je stvarno dosta od tih gluposti da ima automatsku klimu, tempomat, park senzore i to bi bilo to (ukljucujuci i servo i to sve jel ). Sve ostalo mi je ono... mozda nekome i treba al evo npr grijanje sjedala nikad u zivotu nisam upalio, grijanje volana i da ne pricam, mozda kad operem volan pa upalim da mi brze osusi i da se koza vrati u mat.... Uzas sta je postalo to, nema vise ni onih starih sestaka koji se cuju kako trebaju, na sve su poceli stavljat active sound.
F10 je tu idealan omjer. Nema još ništa toliko digitalno, komande su sve fizičke kao i CIC / NBT. I može se uzeti ful analogni sat ili kao ja recimo poludigitalni. Ima i onaj full virtual, ali nije mi to nešto napeto pa nisam ni gledao ugraditi. Ja sam si jedino ugradio android, ali i to nema potrebe ili se zaobiže za android boxom i zadrži se OEM izgled.
Evo nasmijao sam se kad sam vidio promjenu sa G na E, ja isto to trenutno imam u glavi. Htio sam G42 220i ili cak M240i ako naide, ali pas mater ona klima na zaslonu i 3000 opcija me psihicki umaraju samo na pomisljanje.
I sad gledam E46 330i/325i coupe, doslovce bi isao bilo gdje po dobro ocuvani primjerak i zauvjek u garazu cuvat.
Vozio sam i RSQ3 novi i kaze lik nakon voznje, "active sound speakers - yes" i smije se. Sramota da na 5 cil. ti trebas zvucnike, a auto sa full opremom blizu 100k €.
Uh, E46 ci je top. Pogotovo 330i, iako teško je pronaći s dobrim M54. Iako sam ja više za E36, ali to je još teže pronaći 328i
Super sranje, nista vise, nema do starijih bmwa, nije mi uopce zao, prodao sam g30 i uzeo e39. Preporodio se. Kraj price, kao sto je kolega rekao, bitne su ambient boje koje su mi bile napete 3-4 mjeseca i 100 bespotrebnih funkcija i gadgeta u autu koje nikad ne koristim. Za auto mi je stvarno dosta od tih gluposti da ima automatsku klimu, tempomat, park senzore i to bi bilo to (ukljucujuci i servo i to sve jel ). Sve ostalo mi je ono... mozda nekome i treba al evo npr grijanje sjedala nikad u zivotu nisam upalio, grijanje volana i da ne pricam, mozda kad operem volan pa upalim da mi brze osusi i da se koza vrati u mat.... Uzas sta je postalo to, nema vise ni onih starih sestaka koji se cuju kako trebaju, na sve su poceli stavljat active sound.
F10 je tu idealan omjer. Nema još ništa toliko digitalno, komande su sve fizičke kao i CIC / NBT. I može se uzeti ful analogni sat ili kao ja recimo poludigitalni. Ima i onaj full virtual, ali nije mi to nešto napeto pa nisam ni gledao ugraditi. Ja sam si jedino ugradio android, ali i to nema potrebe ili se zaobiže za android boxom i zadrži se OEM izgled.
Evo nasmijao sam se kad sam vidio promjenu sa G na E, ja isto to trenutno imam u glavi. Htio sam G42 220i ili cak M240i ako naide, ali pas mater ona klima na zaslonu i 3000 opcija me psihicki umaraju samo na pomisljanje.
I sad gledam E46 330i/325i coupe, doslovce bi isao bilo gdje po dobro ocuvani primjerak i zauvjek u garazu cuvat.
Vozio sam i RSQ3 novi i kaze lik nakon voznje, "active sound speakers - yes" i smije se. Sramota da na 5 cil. ti trebas zvucnike, a auto sa full opremom blizu 100k €.
Uh, E46 ci je top. Pogotovo 330i, iako teško je pronaći s dobrim M54. Iako sam ja više za E36, ali to je još teže pronaći 328i
F10 i meni isto moze proci al isto, jako velik i bublast auto a unutra i nije nesto komforan, pricam o zadnjem sjedalima.... Al okej, cini mi se da su na njima ostali na dobrim dijelovima plastika i opcenito, G20 i G30 je takvo razocarenje, nadam se da na F90 i G8x modelima nisu zakidali sa tim (al plus je jedino kod M-a da je prosivena armatura, nije plasticna), ja znam mozda 2-3 e46 m54 u Hrvatskoj da su u top stanju, jedan je plavi u Zg i vjerojatno ga znas i o kome pricam, onaj sa turbom 😆,
ima jedan u splitu koji je full OEM, i od palica onaj njegov cabrio sto sam mogao viditi, al sto zapravo stoji u garazama nekim to necemo ni znati ja mislim haha. I ja svog e39 kad sredim do kraja bit ce jedan od takvih tako da 🙂
Kupujem novi set ljetnih guma.
U prometnoj mi piše da ide 225/45R17 91V.
Gdje god sam gledao Michelin Pilot Sport 5 u toj dimenziji ima jedino s indexom nosivosti i brzine 94Y, i sve su XL.
Zanima me hoću li imati zbog zakona kakvih problema, iako je guma veće nosivoti i većeg indexa brzine.
Također što se tiče voznih karakteristika, hoće li veći index imati kakav utjecaj ili je to sve isto?
nebitno, kupuj
Znači kažeš bolje da ne prelazim na G30? 😅
Mislim nije da sam imao trenutno sada namjeru, volio bih uzeti F10 535i sa n55 ili f06 640i n55. Iako bio sam prije par mjeseci gledao jednog G30 530D u Osijeku, jer bio je dobar deal, ali nisam na kraju uzeo. A ono baš što sam htio uzeti kada sam uzimao ovog F10, bio je E38 740i, ali dobio sam dijete pa je cura rekla da mi ne pada na pamet to uzimati 😆. Inače bi dosada sredio tog E38 i gas. Baš mi je želja uzeti JB sedmicu
Ta tvoja neman od E39 je znači M5 💪 💪 😎 😎
Znači kažeš bolje da ne prelazim na G30? 😅
Mislim nije da sam imao trenutno sada namjeru, volio bih uzeti F10 535i sa n55 ili f06 640i n55. Iako bio sam prije par mjeseci gledao jednog G30 530D u Osijeku, jer bio je dobar deal, ali nisam na kraju uzeo. A ono baš što sam htio uzeti kada sam uzimao ovog F10, bio je E38 740i, ali dobio sam dijete pa je cura rekla da mi ne pada na pamet to uzimati 😆. Inače bi dosada sredio tog E38 i gas. Baš mi je želja uzeti JB sedmicu
Ta tvoja neman od E39 je znači M5 💪 💪 😎 😎
N55 su rijesili par problema koji je imao n54 al svejedno, jako kvarljivi motori, imaju potencijala za tuning al treba ulagat non stop... nisu to jos cisti motori skroz na skroz. Imao sam i n54, odlican brz, jos je bio mapiran al ono, non stop nesto... evo mojih bivsih/sadasnjih 😆
Passat b6 2.0 2008 cr mi je evo prvi put poceo lagano gubiti tek za hladenje, sad sam na skoro 300 tk, na 150/170 sam odradio sve vel servise!
Majstor mi je rekao da ce provjeriti cijeli sistem no malo je poslusao auto i veli da je moguce da je vrijeme za veliki servis, mislim da je rekao da vodena pumpa zna otici dosta cesto i prije pa se to desava, jer ovako nabrzinu nije vidio da ista igdje pusta a niti ja nisam vidio! Kaj velite jel da radim odmah veliki servis i da se to sve promijeni u kompletu kao i prvi put?
Passat b6 2.0 2008 cr mi je evo prvi put poceo lagano gubiti tek za hladenje, sad sam na skoro 300 tk, na 150/170 sam odradio sve vel servise!
Majstor mi je rekao da ce provjeriti cijeli sistem no malo je poslusao auto i veli da je moguce da je vrijeme za veliki servis, mislim da je rekao da vodena pumpa zna otici dosta cesto i prije pa se to desava, jer ovako nabrzinu nije vidio da ista igdje pusta a niti ja nisam vidio! Kaj velite jel da radim odmah veliki servis i da se to sve promijeni u kompletu kao i prvi put?
Pa proso si minimalno 130 000 od vel servisa, vrijeme je vec..
Oko 1000 kn ti je set s vodenom pumpom i ruke kolko budu, nikakvo ulaganje a miran si dugo.. Naravno moras si sam kupovat dijelove jer ako budes iso preko majstora koji ce ti "poklonit" svoj rabat platit ces to sve oko 5000 kn
Passat b6 2.0 2008 cr mi je evo prvi put poceo lagano gubiti tek za hladenje, sad sam na skoro 300 tk, na 150/170 sam odradio sve vel servise!
Majstor mi je rekao da ce provjeriti cijeli sistem no malo je poslusao auto i veli da je moguce da je vrijeme za veliki servis, mislim da je rekao da vodena pumpa zna otici dosta cesto i prije pa se to desava, jer ovako nabrzinu nije vidio da ista igdje pusta a niti ja nisam vidio! Kaj velite jel da radim odmah veliki servis i da se to sve promijeni u kompletu kao i prvi put?
Pa proso si minimalno 130 000 od vel servisa, vrijeme je vec..
Oko 1000 kn ti je set s vodenom pumpom i ruke kolko budu, nikakvo ulaganje a miran si dugo.. Naravno moras si sam kupovat dijelove jer ako budes iso preko majstora koji ce ti "poklonit" svoj rabat platit ces to sve oko 5000 kn
Veliki servisi su svako 10 godina ili 300.000km kod VAG 2.0 grupacije.
Radi odmah veliki servis dok ne ostanes negdje po putu
Evo mene nakon duzeg vremena
Prodajem lagunu, kupio megana
Zainteresirani u inbox :)
Passat b6 2.0 2008 cr mi je evo prvi put poceo lagano gubiti tek za hladenje, sad sam na skoro 300 tk, na 150/170 sam odradio sve vel servise!
Majstor mi je rekao da ce provjeriti cijeli sistem no malo je poslusao auto i veli da je moguce da je vrijeme za veliki servis, mislim da je rekao da vodena pumpa zna otici dosta cesto i prije pa se to desava, jer ovako nabrzinu nije vidio da ista igdje pusta a niti ja nisam vidio! Kaj velite jel da radim odmah veliki servis i da se to sve promijeni u kompletu kao i prvi put?
Pa proso si minimalno 130 000 od vel servisa, vrijeme je vec..
Oko 1000 kn ti je set s vodenom pumpom i ruke kolko budu, nikakvo ulaganje a miran si dugo.. Naravno moras si sam kupovat dijelove jer ako budes iso preko majstora koji ce ti "poklonit" svoj rabat platit ces to sve oko 5000 kn
Veliki servisi su svako 10 godina ili 300.000km kod VAG 2.0 grupacije.
Radi odmah veliki servis dok ne ostanes negdje po putu
Jesu jesu, isto kak se i ulje mijenja na 30 000..
Passat b6 2.0 2008 cr mi je evo prvi put poceo lagano gubiti tek za hladenje, sad sam na skoro 300 tk, na 150/170 sam odradio sve vel servise!
Majstor mi je rekao da ce provjeriti cijeli sistem no malo je poslusao auto i veli da je moguce da je vrijeme za veliki servis, mislim da je rekao da vodena pumpa zna otici dosta cesto i prije pa se to desava, jer ovako nabrzinu nije vidio da ista igdje pusta a niti ja nisam vidio! Kaj velite jel da radim odmah veliki servis i da se to sve promijeni u kompletu kao i prvi put?
Pa proso si minimalno 130 000 od vel servisa, vrijeme je vec..
Oko 1000 kn ti je set s vodenom pumpom i ruke kolko budu, nikakvo ulaganje a miran si dugo.. Naravno moras si sam kupovat dijelove jer ako budes iso preko majstora koji ce ti "poklonit" svoj rabat platit ces to sve oko 5000 kn
Veliki servisi su svako 10 godina ili 300.000km kod VAG 2.0 grupacije.
Radi odmah veliki servis dok ne ostanes negdje po putu
VAG ima problema sa vodenim pumpama, znaci svaki noviji VAG mozda izdrzi do 150tkm sa prvom vodenom ali rijetko... Frendu procurila na 105tkm na Superbu 2.0tdi, a usput se odma normalno radi i veliki servis...
Veliki servisi su svako 10 godina ili 300.000km kod VAG 2.0 grupacije.
Radi odmah veliki servis dok ne ostanes negdje po putu
Nadam se da si sarkastican.
VAG ima problema sa vodenim pumpama, znaci svaki noviji VAG mozda izdrzi do 150tkm sa prvom vodenom ali rijetko... Frendu procurila na 105tkm na Superbu 2.0tdi, a usput se odma normalno radi i veliki servis...
Imali su problema, ali rijeseno je u reviziji. Jednostavno pretjerujes kad kazes "svaki noviji".
to su vw koji su kupljeni iz njemačke i dr.... sa 130.000 km... pa je normalno da do 150.000 km sve crkne
@mazy651
Sad znaš razliku između preventivnog i korektivnog sevisa...
Passat b6 2.0 2008 cr mi je evo prvi put poceo lagano gubiti tek za hladenje, sad sam na skoro 300 tk, na 150/170 sam odradio sve vel servise!
Majstor mi je rekao da ce provjeriti cijeli sistem no malo je poslusao auto i veli da je moguce da je vrijeme za veliki servis, mislim da je rekao da vodena pumpa zna otici dosta cesto i prije pa se to desava, jer ovako nabrzinu nije vidio da ista igdje pusta a niti ja nisam vidio! Kaj velite jel da radim odmah veliki servis i da se to sve promijeni u kompletu kao i prvi put?
Pa proso si minimalno 130 000 od vel servisa, vrijeme je vec..
Oko 1000 kn ti je set s vodenom pumpom i ruke kolko budu, nikakvo ulaganje a miran si dugo.. Naravno moras si sam kupovat dijelove jer ako budes iso preko majstora koji ce ti "poklonit" svoj rabat platit ces to sve oko 5000 kn
Veliki servisi su svako 10 godina ili 300.000km kod VAG 2.0 grupacije.
Radi odmah veliki servis dok ne ostanes negdje po putu
Jesu jesu, isto kak se i ulje mijenja na 30 000..
Audi A3 8V 154.000 km and counting, obicno kazu svi VAGenovci da dosegnu 180k km i onda propisa al za sada niti gubi vodu niti se mijenjala vodena pumpa. Ne mijesaj mali servis sa velikim servisom, interval ulja u starijim autima je uvijek bio 10-15 tisuca, sto se tice ovih novijih, prva zamjena ide nakon 1500km i to ulje ide na analizu pa onda ide na 30.000 zamjena tog drugog ulja sto je po meni smijesno, imao sam i novo auto sa 0 km i rabljenih preko 10 i nikad nisam prelazio/odstupao vise od 12.000 a da nisam napravio mali servis.
Na a3 8v sam mjenjao remen i pumpu na tocno 210tkm. Imam i B9 on je sad na 160tkm jos nisam radio veliki servis i ne gubi mi antifriz....
Ma kad se prica o vw-u i pumpama vode, misli se na pomicni prsten koji su stavili na ea288 motore (2.0 tdi od 2014-2018).
Taj prsten ide preko pumpe i tek se pomakne kad voda dodje do 60C, -> brze se ugrije motor -> manje stetnih plinova -> lakse zadovoljit eko normu.
Problem je bio sto je imao tvornicku manu da je vec nakon par desetaka tisuca km (ili 150 ili 200 ili nikad) mogao ostati zaglavljen u zatvorenom polozaju.
I onda je zbog gluhih telefona doslo do toga da je svaka pumpa na vagenu falicna i da pusta vodu.
Fun fact, ea288evo tdi cuva pumpu "zatvorenu" do cak 90C!
Posto sam imao problema sa elektro parking rucnom, tj. prakitcki kad stisnem gumb elektro motor lijeve zadnje strane vrti jedno 15sec i baci mi 5-6 gresaka i naravno ne potegne rucnu, prvo sam mislio da je samo elektro motor (a mozda i je, ne znam), nasao sam tocno onaj koji je na mojem i pitao ruting, rekli cifru od 250€, nasao sam neki razbijeni isti takav civic i pitam za cijenu, 200€, znaci SAMO taj mali elektro motoric... I tak sam naisao na allegro, KOMPLET celjust sa tim motoricem i dostavom me izaslo ispod 60€ (dostava je bila 34€), evo pred 2 sata namontirao i sve radi tip top Blazeni bili Poljaci, svaka im cast...