Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.835
|
čitano: 13.935.810
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kratos091 kaže...

Ali zašto moraš dva puta dolaziti? Zar ne upisuju svakako od datuma kad ti istječe, ne kad si bio tamo?

 a osiguranje? zar nejde osiguranje od dana kad si ga ugovorio?

možda se i varam, možda mogu sve obaviti tih 15 dana ranije, a da ne ostanem svaki put 'kraći' za tih 15 dana?

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
kratos091 kaže...

Ali zašto moraš dva puta dolaziti? Zar ne upisuju svakako od datuma kad ti istječe, ne kad si bio tamo?

 a osiguranje? zar nejde osiguranje od dana kad si ga ugovorio?

možda se i varam, možda mogu sve obaviti tih 15 dana ranije, a da ne ostanem svaki put 'kraći' za tih 15 dana?

Za osiguranje i tehnički ti vrijedi ako si i jedno i drugo sredio 29.01.2023, vrijedi ti do 29.01.2024, dakle godinu dana. Nema veze ako si sve možda u 2024 godine riješio par dana prije, novi ugovori ti vrijede tek od 29.01.2024. do 29.01.2025., a za ovih par dana prije što si sve poriješavao ti se i dalje koriste stari ugovori i tehnički pregled do njihovog isteka. Tako da kao što je netko rekao, bolje je sve riješiti par dana prije u slučaju da moraš kod majstora na popravke, nego na zadnji dan isteka tehničkog. Jer tada ti se može dogoditi da te zaustavi policija i piše ti kaznu jer si vozio tehnički neispravno vozilo, a zapravo si ga na šlep službi trebao odvesti kod majstora da popravi i isto tako se vratiti na tehnički, što je dodatni trošak koji večina izbjegava tako da se na vlastitu odgovornost odvezu do majstora pa imaju sreće da ih baš tada zaustavi murija, što je opet dodatni trošak. 

U slučaju da odeš par dana prije poriješavati tehnički prije isteka i ispostavi se da ti je vozilo neispravno, ti to vozilo slobodno voziš kod majstora na popravak jer ti u prometnoj dozvoli stoji da ti je vozilo ispravno još tih par dana koliko imaš do isteka od prošlog tehničkog pregleda.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
 papirologiju. Nekome se možda ne da dvaput dolaziti u 10 dana, ali meni nije problem i siguran sam da se neću naći u situaciji koja me dodatno koštala više nego košta registracija i osiguranje

 

kratos091 kaže...

Ali zašto moraš dva puta dolaziti? Zar ne upisuju svakako od datuma kad ti istječe, ne kad si bio tamo?

 

Upravo to sam i napisao. Ne mora dolaziti dvaput. Ako je prošao tehnički odmah mu se ovjeri prometna s datumom do kojeg vrijedi osiguranje. Samo tehnički mora bit obavljen u istom (kalendarskom!) mjesecu.

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

to nisam znao, jbga, zadnji put kad sam došao 15 dana ranije pisali su s tim danom osiguranje, a za tim i registraciju

doduše davno je to bilo, a i tehnički mi je 100 metara od kuće, pa bi to ionako usput napravio

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Primjer, 10.3.2024 imaš tehnički. Ako ga obaviš od 1 do 10.3, produljuje se valjanost do 10.3.2025, znači dođeš 3.3, produljen je opet do 10.3 nagodinu. Ako dođeš nakon isteka, onda se upisuje taj točan datum kada si došao.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...

Primjer, 10.3.2024 imaš tehnički. Ako ga obaviš od 1 do 10.3, produljuje se valjanost do 10.3.2025, znači dođeš 3.3, produljen je opet do 10.3 nagodinu. Ako dođeš nakon isteka, onda se upisuje taj točan datum kada si došao.

 ne govorim o važenju tehničkog pregleda kad prođeš, nego o važenju istog kad padneš, odnosno koliko dana imaš od trenutka kad si pao do kad se možeš vratiti na ponovni pregled, a to je 15 dana - ako dođeš na ponovni pregled nakon isteka 15 dana, onda nemereš samo pregledati ono zbog čega si pao, nego moraš radili kompletni novi tehnički i, ofkors, platiti ga ponovo

 

ako radiš tehnički zadnji dan registracije i padneš, i dalje imaš tih 15 dana da se vratiš na ponovljeni pregled, samo što si već sutra u prekršaju jer ti je istekla registracija

zato ja i radim tehnički bar tjedan dana prije isteka rege, da imam vremena otići do mehaničara dok sam još registriran

 

ono što nisam znao je da osiguranje radi novu policu od trenutka kad ti ističe stara polica, a po osiguranju se piše i vrijeme važenja registracije

meni je jednom osiguranje napravilo policu na dan kad sam došao kod njih, nekih 10-15 dana prije isteka registracije i time sam izgubio tih 10-15 dana, jer mi je na prometnoj upisan datum 10 ili 15 kraći nego godinu prije

zato sam od tada radio samo tehnički ranije, a na dan isteka bi došao napraviti papirologiju, što obično traje 15 minuta ili po ure maksimalno

 

EDIT

možda to ovisi od osiguranja, možda je baba u osiguranju upisala taj datum jer nije gledala da sam došao ranije, možda su tada bili drukčiji propisi, uglavnom nemam pojma točno kako je bilo

 

nekad su ljudi registrirali auto 1. u mjesecu jer im je rega vrijedila do kraja mjeseca, pa bi dobili još 30 dana besplatne rege, pa bi onda sljedeće godine opet umjesto tijekom ili na kraju tog mjeseca došli 1. dana sljedećeg mjeseca (jedan dan u prekršaju), pa bi opet dobili mjesec dana džabe... ali onda su se promijenile regule i registracija je vrijedila točno do datuma do kojeg je navedeno u prometnoj... čisto zanimljiva anegdota kako ljudi znaju iskoristiti rupe u zakonima

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.2.2024 19:56 (picajzla0707).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
Nisam mislio koliko vrijedi tehnički ako prođeš, nego koliko vremena imaš ako oadneš za popravak, to je tih 15 dana i ako odeš 10-15 dana prije isteka registracije, onda toliko imaš za popravak i provjeru bez ponavljanja i ponovnog plaćanja tehničkog.
Na to sam mislio, a ako odeš zadnji dan registracije i padneš, potencijalno si u problemu ako ne uspiješ isti dan naći mehaničara, popraviti i vratit se na tehnički.
Dogodi se da mehaničar nemere odmah, da popravak traje dan-dva i onda se vraćaš neregistriran, što je mene koštalo. Ovako odradim tehnički, ako prođem, samo se vratim zadnji dan registracije s važećim tehničkim i odradim papirologiju. Nekome se možda ne da dvaput dolaziti u 10 dana, ali meni nije problem i siguran sam da se neću naći u situaciji koja me dodatno koštala više nego košta registracija i osiguranje

 Ako padneš nema pronalaženaj mehaničara i toga. Čim si pao po pravilu moraš vučnom auto voziti do mehaničara i nazad. Tih 15 dana tehničkog znači upravo to, u slučaju pada iducih 15 dana ne placas opet pregled za ponovni pregled

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Koja debilana. Austrija ima slozeno da mozes do cetiri mjeseca nakon isteka godine dana odradit tehnicki! Ako padnes na tehnickom imas 30 dana da popravis i ponovis a ponovni tehnicki ne kosta nista jer gledaju samo to kaj nije valjalo. Ta cetiri mjeseca se mozes voziti samo po Austriji ali bolje ista nego nista.
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

 Ako padneš nema pronalaženaj mehaničara i toga. Čim si pao po pravilu moraš vučnom auto voziti do mehaničara i nazad. Tih 15 dana tehničkog znači upravo to, u slučaju pada iducih 15 dana ne placas opet pregled za ponovni pregled

 da, samo što pandur to ne zna, njemu je bitno samo da ti u prometnoj piše da si registriran

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ma super je to u Austriji. Imas tehnicki neispravno vozilo koje mozes voziti, ali samo u AT (na moju srecu). Mnogo bolje.
/s
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
NEW_MAN kaže...
Koja debilana. Austrija ima slozeno da mozes do cetiri mjeseca nakon isteka godine dana odradit tehnicki! Ako padnes na tehnickom imas 30 dana da popravis i ponovis a ponovni tehnicki ne kosta nista jer gledaju samo to kaj nije valjalo. Ta cetiri mjeseca se mozes voziti samo po Austriji ali bolje ista nego nista.

 Dobrodošao nazad Čitatelju

http://www.pecalica.hr/users/add/3cb0b321e3e8d77d2544dd607b4cbfe6
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pero Dinamit kaže...
Ma super je to u Austriji. Imas tehnicki neispravno vozilo koje mozes voziti, ali samo u AT (na moju srecu). Mnogo bolje.
/s

 Austrijanci imaju najmanje 1000% bolji vozni park od hrvata i ne vidim problem u tome da imaju duzi period za pregled vozila. Komentiras ko da se svi voze bez kocnica i toliko su retardirani da ne kuze da im auto ne koci pa svaki dan pogine tisucu ljudi na cestama.

Dok u lijepoj nasoj imas sve tehnicki ispravna vozila a valjda 50% ih u Austriji ne bi vidio van otpada i to samo zato jer se u RH moze u svakoj, ali svakoj stanici tehnickog pregleda nekoga podmazat i proci tehnicki! 

Nije taj zakon napisan iz zajebancije nego se vidi po brojkama da su auti sigurni i imaju dovoljno senzora za sve zivo, a na kraju dana nitko nije lud da se vozi sa neispravnim autom ako vidi da nesto ne valja.

Kad kupis auto tri godine ne radis tehnicki, cetvrtu godinu se radi tehnicki i onda opet dvije godine ne moras. Nakon pet godina se radi tehnicki svake godine ali imas lufta jer masu ljudi zaboravi, masu ih je negdi u inozemstvu duze vrijeme i nemaju kad pa im istekne tehnicki.

 

Puno se sigurnije osjecam u Austriji sa autom koji je tri mjeseca prek dvanaest mjeseci od zadnjeg tehnickog nego u RH gdi svi prolaze tehnicki a vidis iz aviona da auto nije ispravan.

 

Cisto perspektive radi da navedem broj umrlih na cesti u 2022 u Austiji je bio 362 a u Hrvatskoj 292. Austrijanaca ima 9.1+ milijuna a hrvata 3,5, kaj znaci da u RH na cesti umire najmanje duplo vise ljudi. 

Da, radije imam u Austriji "tehnicki neispravno vozilo".

Poruka je uređivana zadnji put pet 9.2.2024 9:24 (NEW_MAN).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Da, u Hrv se svi voze bez kočnica i retardirani su.


I da, sve ove nesreće u Hrv su zbog "tehnički neispravnih vozila", a ne zbog drugih problema. Ovo za pregled novih vozila je kod nas debilana, nema smisla da novi auto ide svake godine na tehnički, to se slažem.

 

Austria po 100 000 stanovnika ima 4,9 poginulih, rvacka 7,9. Eto skoro 50% više na 1000% lošiji vozni park - izvor. Po tome mi super vozimo, just sayin'.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tocno to, tehnicki nije toliko bitan da radi ta cetiri mjeseca moram brinuti ako mi bude netko pregazio dijete na cesti ili ne.

Vecina ljudi umire jer se voze pijani, voze prebrzo ili se ne vezu. Cisto sumnjam da tehnicka ispravnost i tehnicki kao takav igra neku ulogu. Ako je neko debil ili pijanac onda nema spasa.

Meni je jos veca fora kaj imaju austrijanci je wechselkenzeichen. Znaci imas jednu tablicu za tri auta ili recimo tri motora. Placas osiguranje za auto koji je najskuplji i to je to. Ako oces mozes skinut tablicu i stavit na drugi auto pa vozit drugi. Kaj znaci placas jedno a ne tri osiguranja. Pajdo je imal jedan daily driver auto i dva oldtimera, plus imal je tri motora koja je rotiral kak mu se koji vozil. Jos jedna dobra shema je kaj tehnicki mozes napraviti prakticki u svakom servisu koji je certificiran a to su skoro svi i nemoras u "HAK".
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
NEW_MAN kaže...

Meni je jos veca fora kaj imaju austrijanci je wechselkenzeichen. Znaci imas jednu tablicu za tri auta ili recimo tri motora. Placas osiguranje za auto koji je najskuplji i to je to. Ako oces mozes skinut tablicu i stavit na drugi auto pa vozit drugi. Kaj znaci placas jedno a ne tri osiguranja. Pajdo je imal jedan daily driver auto i dva oldtimera, plus imal je tri motora koja je rotiral kak mu se koji vozil. Jos jedna dobra shema je kaj tehnicki mozes napraviti prakticki u svakom servisu koji je certificiran a to su skoro svii nemoras u "HAK".


Ali onda ne možeš reći da se kod nas prolazi na tehničkom zbog muljaža, a tamo ne. Bilo je čak i vijesti kako u Njemačkoj Turci idu s trulim kombijima kod Turaka u privatni servis na tehnički i prolaze bez problema. Par puta sam vidio na našim cestama hipije sa zapada u vozilima za koje mi nije jasno tko ih je pustio preko granice i kako su uopće stigli od tamo a da se nisu raspali putom: dimi, drnda, obojeno kistom, svjetla ne rade... Nema sumnje da je tamo vozni park bolji od našeg, ali ima i gore sličnih.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...
NEW_MAN kaže...

Meni je jos veca fora kaj imaju austrijanci je wechselkenzeichen. Znaci imas jednu tablicu za tri auta ili recimo tri motora. Placas osiguranje za auto koji je najskuplji i to je to. Ako oces mozes skinut tablicu i stavit na drugi auto pa vozit drugi. Kaj znaci placas jedno a ne tri osiguranja. Pajdo je imal jedan daily driver auto i dva oldtimera, plus imal je tri motora koja je rotiral kak mu se koji vozil. Jos jedna dobra shema je kaj tehnicki mozes napraviti prakticki u svakom servisu koji je certificiran a to su skoro svii nemoras u "HAK".


Ali onda ne možeš reći da se kod nas prolazi na tehničkom zbog muljaža, a tamo ne. Bilo je čak i vijesti kako u Njemačkoj Turci idu s trulim kombijima kod Turaka u privatni servis na tehnički i prolaze bez problema. Par puta sam vidio na našim cestama hipije sa zapada u vozilima za koje mi nije jasno tko ih je pustio preko granice i kako su uopće stigli od tamo a da se nisu raspali putom: dimi, drnda, obojeno kistom, svjetla ne rade... Nema sumnje da je tamo vozni park bolji od našeg, ali ima i gore sličnih.

 Svugdi se mulja ali ako je vozni park novije generacije onda je manja potreba za muljanjem. Ima tu kod mene Zemo i slicni koji ti sve resi. Postoji izuzetak za sve :)

 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Drugi tjedan montaža :D Usput uzeo i Datacol aditiv.
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A šta će ti taj datacol?

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...

A šta će ti taj datacol?

 Postao je imun na kefir i sensiju, traži alternative. A možda, ali samo možda, razmišlja glavom, pa preventivno toči u rezervar jednom godišnje - jer kakvoća goriva je nikakva, i nadrogirani mulci na benzinskama rade... Stvarno, u današnje vrijeme, nebih znao.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nakraju odustao od one kupovine, tražio da lik ide samnom odmah na prijepis na tehnički, i nije htio, reko onda ništa. Sad sam našao drugi auto u Sloveniji i on meni non stop govori cijena u Sloveniji 26 000 €, a  export cijena 21 000€ , jer ja onda neplaćam porez u Sloveniji. Mene sad zanima s obzirom da auto kupujem kao fizička osoba, onda su mi davanja u sloveniji samo još zoll tablice, i onda kod nas carina, ppmv , i tehnički, što me izađe oko 2500€, ili još nešto?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hazar kaže...

https://www.njuskalo.hr/auti/bmw-5-2016-89.000-km-1-vl-hr-auto-tomic-co-oglas-42795435

 

Kolega ide gledat ovaj auto. Jel vidi netko neki red flag?

 Kupljen i odrzavan u Tomicu. Zadnji put sam im dao auto, nakon 15min "promjenili" ulje, dosao doma, nakon par dana pogledam isti filter ulja koji sam ja promjenio godinu prije.

Vratio se nazad, pa je bilo preznojavanja i moljenja u servisu...

Di2 & EPS FTW!
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ove godine sam uzeo Laqo osiguranje za Fiestu. Kasko zajedno sa osnovnim 750€, kod drugih je bilo oko 1000€.

Ako itko ima iskustva s njima neka podjeli, posto je to samo digitalna Croatia ne ocekujem neke velike probleme ako bude trebalo koristiti kasko ali nikad ne znas.

Poruka je uređivana zadnji put sub 10.2.2024 11:47 (ivanzu).
8 mjeseci
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ZooZ kaže...

Nakraju odustao od one kupovine, tražio da lik ide samnom odmah na prijepis na tehnički, i nije htio, reko onda ništa. Sad sam našao drugi auto u Sloveniji i on meni non stop govori cijena u Sloveniji 26 000 €, a  export cijena 21 000€ , jer ja onda neplaćam porez u Sloveniji. Mene sad zanima s obzirom da auto kupujem kao fizička osoba, onda su mi davanja u sloveniji samo još zoll tablice, i onda kod nas carina, ppmv , i tehnički, što me izađe oko 2500€, ili još nešto?

 Ne kužim ovo, zašto nije htio?

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
Memphis kaže...

A šta će ti taj datacol?

 Postao je imun na kefir i sensiju, traži alternative. A možda, ali samo možda, razmišlja glavom, pa preventivno toči u rezervar jednom godišnje - jer kakvoća goriva je nikakva, i nadrogirani mulci na benzinskama rade... Stvarno, u današnje vrijeme, nebih znao.

 Jedva sam dočekao da se neki tako sam sebi pametan klokan javi sa dizertacijom proizvoda sa porezom za budale. A kako to taj čarobni napitak prevenira na tih 10tk kako što se reklamira? Jel znaš to ili samo čitaš marketinšku kapanju? U današnje vrijeme pričat o lošem gorivu to stvarno moraš biti stručnjak ili priprosti gorštak.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ove godine sam uzeo Laqo osiguranje za Fiestu. Kasko zajedno sa osnovnim 750€, kod drugih je bilo oko 1000€.

Ako itko ima iskustva s njima neka podjeli, posto je to samo digitalna Croatia ne ocekujem neke velike probleme ako bude trebalo koristiti kasko ali nikad ne znas.

 Ja im prijavio ostecenje od kamencica koje se moglo pokrpati, uplatili mi 140e, krpanje platio 30, ostatak u dzep

5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
ivanzu kaže...

Ove godine sam uzeo Laqo osiguranje za Fiestu. Kasko zajedno sa osnovnim 750€, kod drugih je bilo oko 1000€.

Ako itko ima iskustva s njima neka podjeli, posto je to samo digitalna Croatia ne ocekujem neke velike probleme ako bude trebalo koristiti kasko ali nikad ne znas.

 Ja im prijavio ostecenje od kamencica koje se moglo pokrpati, uplatili mi 140e, krpanje platio 30, ostatak u dzep

 I koliko ce ti premija biti veca iduce godine?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Posmatrač kaže...
domac5 kaže...
ivanzu kaže...

Ove godine sam uzeo Laqo osiguranje za Fiestu. Kasko zajedno sa osnovnim 750€, kod drugih je bilo oko 1000€.

Ako itko ima iskustva s njima neka podjeli, posto je to samo digitalna Croatia ne ocekujem neke velike probleme ako bude trebalo koristiti kasko ali nikad ne znas.

 Ja im prijavio ostecenje od kamencica koje se moglo pokrpati, uplatili mi 140e, krpanje platio 30, ostatak u dzep

 I koliko ce ti premija biti veca iduce godine?

 Idem gdje je povoljnije, nisam vezan godinama za isto a ponude ima

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...
ramzocro-HCR kaže...
Memphis kaže...

A šta će ti taj datacol?

 Postao je imun na kefir i sensiju, traži alternative. A možda, ali samo možda, razmišlja glavom, pa preventivno toči u rezervar jednom godišnje - jer kakvoća goriva je nikakva, i nadrogirani mulci na benzinskama rade... Stvarno, u današnje vrijeme, nebih znao.

 Jedva sam dočekao da se neki tako sam sebi pametan klokan javi sa dizertacijom proizvoda sa porezom za budale. A kako to taj čarobni napitak prevenira na tih 10tk kako što se reklamira? Jel znaš to ili samo čitaš marketinšku kapanju? U današnje vrijeme pričat o lošem gorivu to stvarno moraš biti stručnjak ili priprosti gorštak.

 Nemaš očito toliki protok ljudi da si imao situacije di su doslovno krivci za problem bilo loše gorivo, i riješenje?

Aditiv, pogotovo aditiv koji riješava problem vode u dizelu. Nisi nikad vidio tu prezentaciju? A veliki stručnjak? Nedavno sam od takvog čuo savjet koji je dao ženskoj da natoči atf u rezervoar dizla novijeg 

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
Memphis kaže...
ramzocro-HCR kaže...
Memphis kaže...

A šta će ti taj datacol?

 Postao je imun na kefir i sensiju, traži alternative. A možda, ali samo možda, razmišlja glavom, pa preventivno toči u rezervar jednom godišnje - jer kakvoća goriva je nikakva, i nadrogirani mulci na benzinskama rade... Stvarno, u današnje vrijeme, nebih znao.

 Jedva sam dočekao da se neki tako sam sebi pametan klokan javi sa dizertacijom proizvoda sa porezom za budale. A kako to taj čarobni napitak prevenira na tih 10tk kako što se reklamira? Jel znaš to ili samo čitaš marketinšku kapanju? U današnje vrijeme pričat o lošem gorivu to stvarno moraš biti stručnjak ili priprosti gorštak.

 Nemaš očito toliki protok ljudi da si imao situacije di su doslovno krivci za problem bilo loše gorivo, i riješenje?

Aditiv, pogotovo aditiv koji riješava problem vode u dizelu. Nisi nikad vidio tu prezentaciju? A veliki stručnjak? Nedavno sam od takvog čuo savjet koji je dao ženskoj da natoči atf u rezervoar dizla novijeg 

Ili par litara benzina na 45l dizela

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
Memphis kaže...
ramzocro-HCR kaže...
Memphis kaže...

A šta će ti taj datacol?

 Postao je imun na kefir i sensiju, traži alternative. A možda, ali samo možda, razmišlja glavom, pa preventivno toči u rezervar jednom godišnje - jer kakvoća goriva je nikakva, i nadrogirani mulci na benzinskama rade... Stvarno, u današnje vrijeme, nebih znao.

 Jedva sam dočekao da se neki tako sam sebi pametan klokan javi sa dizertacijom proizvoda sa porezom za budale. A kako to taj čarobni napitak prevenira na tih 10tk kako što se reklamira? Jel znaš to ili samo čitaš marketinšku kapanju? U današnje vrijeme pričat o lošem gorivu to stvarno moraš biti stručnjak ili priprosti gorštak.

 Nemaš očito toliki protok ljudi da si imao situacije di su doslovno krivci za problem bilo loše gorivo, i riješenje?

Aditiv, pogotovo aditiv koji riješava problem vode u dizelu. Nisi nikad vidio tu prezentaciju? A veliki stručnjak? Nedavno sam od takvog čuo savjet koji je dao ženskoj da natoči atf u rezervoar dizla novijeg 

Ne, ne živim u Albaniji. Hahahahah znaš kaj bum ti rekao osim kaj pričaš bedastoće. Svaki meho koji nema pojma riješit kvar ubrizgavanja obično veli da je to ošlo zbog lošeg goriva. Kad to čuješ onda mu samo reci fala lepo doviđenja. 

Pa ti možda imaš problem sa vodom pogotvo ako točiš iz kanistera koji je stajao pola godine negdje ili točiš u neki rđavi rezervar, ja i nitko normalan, nema. Pogotvo oni koji preveniraju na najbolji mogući način da odmah toče skuplje (premium) gorivo. Znam znam preskupo je to, jer to  je za tebe prevara ne, "to je sve isto". A auto ide i vozi na diesel onda je to skupo, jel? Jer ipak metneš tu jednu piksu svete vode godišnje i odmah si rešio problem za narednih 10 iljada. Koliko je to onda rezervara nafte? Jedna piksa svete vode na 10 rezervara nafte. Vrlo učinkovito. Danas je to Datacol jučer su bile neke tablete, prekjučer LM a sve to je počelo još davno prije sa Dura Lubom ... ti si vjerojatno tada još pelene po pjesku vukao ... al sutra će biti neki drugi pa ćeš imat na šta trošit pare.

Daleko od toga da ima kvalitetnih aditiva ali to nije za nekog smrtnika koji će nalit u rezervar jer kod takvih efekti su odmah vidljivi ako ne pozitivni onda negativni.

 

 

Ne znam tko to tebi sipa atf ili šta već ali očito je da nemaš pojma. Na stranu tvoje izmišljotine al slabo si pratio prezentacije, većina tih aditiva za gorivo imaju u sebi nešto dvotaktola. Da, da ... dvotaktol nedaj bože ... Znaš dvotaktol isto u sebi ima aditiva. A za tebe je to nešto nepojmljivo. Ipak je to neki seljo zmislil koji je raskopal i složio par tisuća tadašnjih bosch pumpi. Al ne ti si pročitao reklamu i odmah sve znaš. A šta bi tek onda rekao za plavu naftu, bože sačuvaj. Kad novi John Deere koji je skuplji i napredniji 15 puta od tvoje krame vozi i radi na plavu naftu ... a grehote ...  to sigurno neki nadrogirani radnici u ini ručno mešaju i šmrklje bacaju unutra .... da bi postigli propisani standard.

Budala je uvijek bilo i bit će do tada će mnogi zarađivat na tome. Jebiga tuđa nesreća, neznanje.

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 10.2.2024 22:50 (Memphis).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice