Nisam ali planiram kada potrošim Fusso Coat. Po testovima uvijek bude u Top 3.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.114
- |
- čitano: 13.253.238
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Koliko ti realno traje taj fusso? Gledao sam nesto i njega nedavno. Navodno je rezultat odlican ali ga je jebeno staviti na auto. Trazi puno vremena.
Meni doslovno traje godinu dana. Težak je za staviti na lak, računaj da ti treba oko 2-3h. Po ovoj vrućini treba brisati odmah nakon 1-2min jer se osuši pa onda bude teško za utrljati. Ako staviš predebel sloj zna ostavit "oblake" u odsjaju pa ne treba pretjerivati s količinom, mislim da je nova verzija Fusse što je sada u prodaji riješila taj problem. Hidrofobnost i trajnost je odlična, malo poboljša sjaj ali nije mu to svrha. Pošto nemam vremena Fiestu sam većinom jednom tjedno prao na samoposlužnim praonicama koje koriste dosta agresivan šampon i još uvijek nije izgubio svojstva, jedino što ga može skinuti je neko blago otapalo tipa kao što je medicinski benzin.
Pozdrav, da li neko ima iskustva sa D3S xenonima. Razumijem da je najbolje kupiti original i plus na to dobiti garanciju ali tražim neke druge tipa D3S Osram Night Breaker Laser, da li ih je neko koristio ili ima iskustva sa sličnim sijalicama? Negdje sam pročitao da poslije nekog vremena izgube dosta na svjetlosti pa me zanima. Lp
Preporučio bi ti Neolux marku, to je prepakirani Osram. Ugrađujemo ih svima, najmanje odlaze. Košta s rabatom nekih 290kn, prvi osram koji je najjeftiniji je 400kn. A isti shit.
Jel ima tko kakva iskustva sa Renalut Lagunom iz 2012., 2.0 dci motor.
Jako mi se svidio auto, i razmišljam o kupnji, ali ne znam nikog tko je imao i vozio takav auto neko dulje vrijeme pa da mi može reći neka svoja iskustva.
Koliko treba inace dok ovi iz gorice ne posalju dokumentaciju od atesta? Prosli utorak sam napravio veliki atest (gewinde, stopke i zadnji branik) i jos nema odgovora
Pozdrav ekipa, što bi preporučili za 7.5k €, do max 9k €. 90% vremena gradska vožnja.
Gledao sam benzince i najviše vidim Corsu, Clio i 208, '14-'16, oko 60kw. Tako nešto?
Pozdrav ekipa, što bi preporučili za 7.5k €, do max 9k €. 90% vremena gradska vožnja.
Gledao sam benzince i najviše vidim Corsu, Clio i 208, '14-'16, oko 60kw. Tako nešto?
Ja sam za 9 nelatio na Astru 2016, 1.0t, 53000 km, tako da možda naletiš i na malo veći autić za te novce.
Punac ima 208-cu, šit koliko je to loš mjenjač i komande. A volan i ta njegova pozicija mi nikad nisu sjele.
Znači, 208 onda ne nije mi bitno da je veći auto, važnije mi je da se manje kvari.. čak mi ni potrošnja nije toliko kritična s obzirom na manju kilometražu
Pozdrav ekipa, što bi preporučili za 7.5k €, do max 9k €. 90% vremena gradska vožnja.
Gledao sam benzince i najviše vidim Corsu, Clio i 208, '14-'16, oko 60kw. Tako nešto?
Civic/Corolla/Auris, benzinci 1.5/1.33 ili 1.5/1.8 hibridi.
Nadju se od 7500 do 8800€, ako planiras uvesti:
www.autoscout24.hr
PS - Ako trebas manji automobil, koji je relativno nepoderiv, imas Yarisa sa 1.4d4d dizelom:
S tim da nebi bilo lose ga nekad i propuhat. Jedan tip u preduzecu ima jednog za "svaki dan do i od posla",
i vec ima 470.000km gore, naravno ima i hrdje i svega, al vozi bez frke - a za vikend ima S-Maxa, za obiteljske potrebe.
Promjenjiva tablica i to je to.
Ista stvar vrijedi i za Corollu 1.4d4d, s tim da je ova automatik, pa je za gradsku voznju ugodnija, ali kad se mjenjac pokvari,
skuplje je nego popraviti rucni:
https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-corolla-1.4-d-automatic-automatik-oglas-25241676
Ili ako hoces mali-veliki benzinac, imas 1.2 Jazz:
Takodjer nepoderiv, Hondin automobil koji u zadnjih 7 godina ima najmanje kvarova od svih Hondinih modela.
Umjesto 7000€ za ovu Hondu Jazz 2014 kupi si Punto iz 96e za 400€ i imaš bolji auto, a i modernije izgleda.
I sa ostatlih 6600€ imas za ulje i benzin 1:1 za slijedecih 5 godina
Hebes mi mater ako itko normalan kupi auto za 7000€ koji iznutra izgleda kao Hyundai Matiz iz 98'.
Taj je vozio 100kmh...
Napredak je u tome kaj su postali osjetljiviji, skuplji i kompliciraniji za popravljati, nedo bog da natocis malo losije gorivo a voznja mora biti 80% otvoren put kako se govna vezana za ekologiju nebi zacepila.. Eto to su postigli.. To je vjv 1.6 hdi motor, taj trosi stvarno malo ali je noviji i osjetljivi od dobrog starog 2.0 hdi koji je u svoje vrijeme bio gospodski tih.. Ne znaju vise kaj bi izmislili, na brosurama potrosnje po 3l a stvarnosti nista manje od dobrih starih jednostavnih motora da bi opravdali sve sta ces morat ulozit u njih kroz isti broj kilometara
Ima li netko iskustva s Hyundai i30, 1.6, dizel, 2013. godina, mislim da 81kW? Ima 100injak tisuća km
Hebes mi mater ako itko normalan kupi auto za 7000€ koji iznutra izgleda kao Hyundai Matiz iz 98'.
nisam u toku, kaj kupuje VW ili škodu?
Ne znam koji je motor u toj 307ici, ali ja u dostavnom Partneru imam stari provjereni 2.0 HDi (66kw) i zaista trosi na kapaljku. Bas danas tankao full tank i prosjecna potrosnja 6.2l s tim da je jedno trecina tanka napravljena s 800kg tereta.
1.6?
1.6?
Da, mini kufer.
Lik ga držao 200-220 od županje do zgb-a, i pokuša ga poslije naplatnih prema karlovcu tak držati, na pol puta izgubio snagu. Ostatak vidiš i sam. Ispala čašica ventila, napravila show
Dobro je i prosao... i bez policijske kazne, ova mu je jos bolja
THP issues.
Koji je to motor? Hic radio mapu ?
THP issues.
Koji je to motor? Hic radio mapu ?
Original sve 175ks n14b16 brijem, nisam gledao oznaku, niti me ne zanima. Drugi motor treba.
Koliko km?
Koliko km?
130t, ali ne vjerujem. i glava je izgrebana ko da je neko strugao ostatke brtve glave, neka teška kemija, zato ga nećemo ni slagati
Pitanjce.
4 godine stare Uniroyalke Rainexpert 195/65R15 na Peugeotu 406 dosta potrošene. Najviše prednje gume, vanjska strana. Godišnje pređem možda 10k km, ako i toliko.
Vulkanizer mi govori kako su to dosta mekane gume i da nisu baš za teža auta, a da se vanjski rub potrošio najviše od vožnje te da nema potrebe raditi optiku jer auto ne vuče u dtranu i direktan je na volanu.
Odgovor na pitanje - Da.
I još ovo, vanjski rub se potrošio od vožnje. No šit šerlok. Od čega bi se trebao potrošiti? Od promjene goriva?