Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.060
|
čitano: 13.200.583
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

PHEV se "pripunjuje" regenerativnim kocenjem, ali CE ne puni aktivno bateriju,

jer je velika, i sva usteda u potrosnji bi se smanjila, jer bi trosio vise na punjenje baterije,

nego sto zapravo trebas.

 

PHEV je super ako ima dnevne manje rute po gradu, gdje mozes 50km odvesti

vecinski na bateriji, uz povremeno ukljcivanje CE, radi grijanja, snage itd,

ali ako mekse vozis, mozes sve na bateriju, jer odavno vec Toyotini HEV-i i PHEV-i

imaju elektricnu klimu koja radi i bez CE.

 

Po meni je PHEV idealan ako si vecinom u gradu, jer tu se isplati, osobito ako mozes pripuniti na poslu,

ili doma, ustedis jako puno. Izvan grada je obicni HEV bolji, jer ne moras sa CE vuci teske baterije,

jer kad se baterije na PHEV-u iskoriste, sve radi CE, i onda imas samo trosak zbog nepotrebnog utega,

dok kod HEV-a imas malu bateriju i razlika je zanemariva, te pri kocenjem i nizbrdici napunis bateriju na 100% jako brzo.

 

EV ja necu i ne zelim, PHEV i HEV moze. Jednostavno predugo traje punjenje, i ne mozes sjesti i startati ako si prazan.

 

Zamisli sad ove u Petrinji, bez struje, i da imaju Leafove - laku noc, jedna voznja, jedna noc sa grijanjem, baterija papa.

 

CE benzin/dizel/plin, HEV i PHEV, uvjek imas u njima CE koji kad napunis - vozis, grijes, i to je to.

Sad su i poplave - jebiga, EV, ako voda udje gdje ne treba, sranje u boji. Tu su HEV-i i PHEV mnogo

manje osjetljivi, makar nije idealno, dok ce CE moci i kroz vecu kolicinu vode pretrpiti jednokratno,

bitno da ne udje u usis voda, onda je papa,a kako ce biti sa elektricnim senzorima dugorocno, ne zna se,

ali u trenutku kad je najpotrebnije, ta vozila rade.

 

EV je idealan za taksije po gradu, ili kao drugo vozilo. Nikad nebi imao EV kao jedino vozilo.

 

S druge strane, Toyota kaze da su pri kraju sa razvitkom suhih baterija, koje ce se moci u 5min

napuniti, imat ce 1/3 mase obicnih baterija, veci domet itd, al sta to vrijedi ako nemas gdje napuniti,

i jos nema ni infrastrukture ni punionica.

 

Tu bi radije imao FCEV, uz uvjet da H2 mozes tociti na puno mjesta, jer sa 10kg H2 mozes daleko,

isto kao i sa tankom benzina, i nisi ovisan o uticnici i dostupnosti struje, nego kao i CE, ovisan si o pumpi.

 

Po meni je FCEV jedini pravi put, jer trenutno su EV po meni "medju korak" u evoluciji, baterije su velike

i nepotrebne, sporo se pune, kad crknu treba ih negdje sigurno skladistiti, ako se ne mogu reciklirati,

litij nije neiscrpan - dok male baterije na FCEV-u ili PHEV/HEV-u nisu problem.

 

Ne postoji idealno vozilo, nego postoji samo idealni odabir za uvjete (kad se nebi gledali novci).

Kad sam vozio puno po gradu, hibrid mi je bio super, sad sam opet malo dalje, i idem puno autoputom

i po brdima, tu mi je benzinac 4x4 drazi, osobito sto ne moram brinut da ce mi se smrznut kao dizel,

makar tocio zimski dizel.

 

Sta ja znam, svatko treba odvagnut i gledati dugorocno. Da takstiti moraju platiti struju,

vjerovatno bi manje imali EV-a nego sto imaju, jer ovako em imaju besplatnu energiju,

em su dobili poticaje, oni su na profitu.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ložim se na XC60 PHEV. Dream car 😁
Vjerojatno najgori član ove zajednice 🤷‍♂️
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nikad više Topla akumulator. ( crveni aku )

Nema u njemu godinu dana, par puta sam ga iscrpio skroz jer je alternator riknuo. I sad mu je snaga toliko pala, i drži kapacitet mozda dan dva i onda auto uopce ne zeli upaliti. - pa mora na punjač

Uvijek je redovito na punjaču i još ima blanket oko sebe da ga toliko temperatura ne ubija.....

Usporedujuci sa FIAMM i Varta na kojim mi se slicno sranje desilo, oni barem drze...............................

Short review i mali izlijev bijesa.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.1.2021 11:41 (Fake_Alert).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

Nikad više Topla akumulator. ( crveni aku )

Nema u njemu godinu dana, par puta sam ga iscrpio skroz jer je alternator riknuo. I sad mu je snaga toliko pala, i drži kapacitet mozda dan dva i onda auto uopce ne zeli upaliti. - pa mora na punjač

Uvijek je redovito na punjaču i još ima blanket oko sebe da ga toliko temperatura ne ubija.....

Usporedujuci sa FIAMM i Varta na kojim mi se slicno sranje desilo, oni barem drze...............................

Short review i mali izlijev bijesa.

 To su ti posljedice ovoga kaj ti se dogodilo .... FIAMM je viša kategorija pa ne možeš to uspoređivat.

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ti jeftiniji akumulatori su puno osjetljiviji na pražnjenje, a ionako drže do kraja garancije. Nije bezveze varta skuplja 50%. Kod mene TQ star skoro 3 godine i sad kad je temperatura oko 0 C slabije vrti, a ako bude manje od -5 mislim da više neće vrtit, a nisam ga nikad do kraja ispraznio.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...
Fake_Alert kaže...

Nikad više Topla akumulator. ( crveni aku )

Nema u njemu godinu dana, par puta sam ga iscrpio skroz jer je alternator riknuo. I sad mu je snaga toliko pala, i drži kapacitet mozda dan dva i onda auto uopce ne zeli upaliti. - pa mora na punjač

Uvijek je redovito na punjaču i još ima blanket oko sebe da ga toliko temperatura ne ubija.....

Usporedujuci sa FIAMM i Varta na kojim mi se slicno sranje desilo, oni barem drze...............................

Short review i mali izlijev bijesa.

 To su ti posljedice ovoga kaj ti se dogodilo .... FIAMM je viša kategorija pa ne možeš to uspoređivat.

 Sve stoji, ali me prodavac ( beren ducan, samo akumulatori, nije pekara ) razuvjerio da je topla ista a jeftinija od FIAMM koji sam prethodno imao. Mislim si ajde OK.

Zajebao sam se.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...
Memphis kaže...
Fake_Alert kaže...

Nikad više Topla akumulator. ( crveni aku )

Nema u njemu godinu dana, par puta sam ga iscrpio skroz jer je alternator riknuo. I sad mu je snaga toliko pala, i drži kapacitet mozda dan dva i onda auto uopce ne zeli upaliti. - pa mora na punjač

Uvijek je redovito na punjaču i još ima blanket oko sebe da ga toliko temperatura ne ubija.....

Usporedujuci sa FIAMM i Varta na kojim mi se slicno sranje desilo, oni barem drze...............................

Short review i mali izlijev bijesa.

 To su ti posljedice ovoga kaj ti se dogodilo .... FIAMM je viša kategorija pa ne možeš to uspoređivat.

 Sve stoji, ali me prodavac ( beren ducan, samo akumulatori, nije pekara ) razuvjerio da je topla ista a jeftinija od FIAMM koji sam prethodno imao. Mislim si ajde OK.

Zajebao sam se.

 Imaš crnu toplu koja bi trebala biti u rangu FIAMMa isto daje 3 god. garancije al ona je naravna skuplja.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Otisao mi akumulator na Swiftu 1.2.

Trenutni mi je Varta 44Ah. Sto gledati kod kupnje novog?
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kupiš fiamm, vartu,exide. I pogledaš koja ti dimenzija i ako u toj dimenziji ima jači od npr. 50Ah možeš stavit taj jači. I ako imaš start stop onda moraš uzet aku za to.E sad neznam ako to nikad ne koristiš dali bi mogao stavit obični.

Trebao bi imat aku od 207mm ili 275mm ako imaš start-stop. I tu imaš 50-54Ah(207mm)/ 60Ah(275mm).

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.1.2021 13:30 (ZooZ).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ako ima S/S mora ici akumulator predviden za S/S jer auto ima agresivnije punjenje nego auti bez S/S. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.1.2021 15:42 (ivanzu).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pero Dinamit kaže...
Otisao mi akumulator na Swiftu 1.2.

Trenutni mi je Varta 44Ah. Sto gledati kod kupnje novog?

 Kako je kolega prethodno napisao, jel ti swift ima start/stop mod rada?

Ako da, trebat će ti agm akumulator koji je skuplji...

Ja bi ti preporučio japanski yuasa, sebi sam stavio u svog swifta i nemam brige sa njime

Kupio ga u Pegasu, imali su taman neku akciju, pa sam i popust dobio, znaju na pamet dimenzije, nisam im opće trebao reć kakve dimenzije trebam, samo sam im rekao za koji auto i sve znaju...

 

BTW:
Jel swift 1.2 predzadnji model sa 94Ks ili ovaj najnoviji 1.2 sa 91Ks, mada vjerujem da aku ide identičan, baš sam gledao u starog swifta 1.3 ide aku identičnih dimenzija kao i u moj 1.6

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1.2 94ks, predzadnji model bez S/S.

Hvala svima, odem sutra negdje pogledati pa ga uzmem (mozda u pegas skoknem bas, hvala!)
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ona Topla Top(crna3god garanc), je zaqurac. Točno mjesec dana nakon isteka garanc crkla.

 

Samo exide. I to ga kupujem di se prodaje svakodnevno, di ne stoji na skladištu. 77Ah je bilo najveće što sam mogao gurnuti u to vrijeme, imajte na umu da je struja pojačana 50kvadrata žica + muzika, i alt od 150A.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

neznam kud logike ic vjerovati da je topla ista kao fiamm...

istina da smo imali i fiammovih na reklamacijama, ali puuuuno manje od drugih markica koje su po 50% jeftinije...

pa cak i mocna optima nam bila na reklamaciji, a ona kosta jos 2+ puta vise od fiamma...

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zna netko koja bi bila cijena za komplet presvlačenje auta u foliju? Znači auto našao sam bijeli auto a htio bi ga promijeniti u crnu (sjajno crno, ne mat) boju. Lakiranje je neisplativo, pa me zanima koliko bi okvirno folija izašla? Inače auto je bmw e92 coupe

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kvaliteno će te ispast skoro kao lakiranje.

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Svjestan sam da je skupo, al ne znam ni otprilike koji je to rang cijena? Da li 6k, 8k ili 10k+ kn? 

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Računaj negdje oko 10 000kn. Za tu cijenu možeš prelakirat cijeli auto. A ako hoćeš nešto jeftinije onda plasti dip koji je oko 6000 kn.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

za 10 soma se nemre auto kvalitetno prelakirati!

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima jedan u Rešetarima radi po takvim cijenama. I radi vrhunski, starom popravljao par udubina na autu i ne vide se nikakvi prijelaz(morao bi ga pitat kak se zove). Radi u komori. Ali to je cijena bez farbanja motornog prostora tako da će ti tamo ostati bijela boja. Okviri vrata se normalno farbaju. Sa folijom ti isto motorni prostor ostaje u trenutnoj boji.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Atest LED zarulja, doduse OSRAM samo u odredenim vozilima

Wolt 30kn kupon: GKD47
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tony1999 kaže...

Atest LED zarulja, doduse OSRAM samo u odredenim vozilima

 hm cudno sto ne pise nigdje godiste automobila, npr da li se moze ugradjivati u sve opel astre, od prve do zadnje. Na OSRAM-ovim stranicama nisam nasao da igdje pise na koje automobile se moze legalno ugraditi (pretpostavljam najbolje poslat mail na cvh)

Ako netko mozda zna, da li prilikom ugradnje ovih LED zarulja treba ici na mali ili veliki atest ili se moze upisati prilikom registracije?

CARPE DIEM
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

za 10 soma se nemre auto kvalitetno prelakirati!

 Zašto ne?

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

cijeli set Osram LEDrive Nightbreaker (žarulje, canbus adapter, adapteri za žaruljice) je 250€. Homologirat se za sad može samo na malom broju vozila, čini mi se ukupno 9 modela (link). Nije baš nešto, ali možda dobar početak. 

sakho ako imaš volje, omatanje u foliju možeš odraditi i sam (tj. trebat će ti pomoć još jedne osobe). Kvalitetan materijal će te doći oko 2000kn. Mislim da čak i na forumu ima netko tko je to već radio. Na youtubeu bi trebalo biti dosta tutoriala. 

simeparanoja stavio sam link gore, samo Astra J., po onome što tamo piše ide se na mali atest.

Poruka je uređivana zadnji put sub 2.1.2021 19:09 (jozef).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zanimljivo da na cvh piše golf,a na ovom od osrama samo polo i passat.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

neznam kud logike ic vjerovati da je topla ista kao fiamm...

istina da smo imali i fiammovih na reklamacijama, ali puuuuno manje od drugih markica koje su po 50% jeftinije...

pa cak i mocna optima nam bila na reklamaciji, a ona kosta jos 2+ puta vise od fiamma...

 Ima više vrsta fiamma kao i tople. Naravno da je fiamm bolji pogotovo serija titan pro (srebrni), meni je to br.1 i to ja jedino mećem. Po reklamacijama to nije baš mjerodavno jer ovisi kako je koji tretiran. Pogotvo ako pitaš muzičare, njima malo koji valja.

12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Zakaj Volvoi tak dobro drže cijenu? XC 60 benzinac 2018. drži cijenu prek 30k€. Auti do 2015. drže oko 15k€
Vjerojatno najgori član ove zajednice 🤷‍♂️
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

To je navedeno kao primjer. 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Zašto ne?

 može se a da je velicine smarta. mene je kostalo 2000e kvalitetno!

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
Fake_Alert kaže...

 Zašto ne?

 može se a da je velicine smarta. mene je kostalo 2000e kvalitetno!

 Znas li koji je materijal koristen? Marka? 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice