Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.015
|
čitano: 16.513.404
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sve divno i krasno, rastegnuti se i do zadnje lipe potrošiti na auto. Ali... tu je osiguranje, eventualni kasko, registracija, ovo ono... Iskreno, ja bih išao na Vitaru / SX4, AKO je atumobil dovoljno velik. Hvala Bogu, danas je testna vožnja samo mail / poziv udaljena. Neka proba, pa neka vidi. I ja bi išao na Toyotu... srce vuče njoj... ali u njegovoj situaciji, išao bi na Vitaru. Ili Dustera možda. 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kod izbora auta novac nije i ne smije biti ograničavajući faktor. Auto se bira potrebama i srcem. Da li kod izbora koju ženu ćeš oženiti gledaš koliko imaš u novčaniku? Ne, naravno.

Tako je i kod auta. Preporučujem da malo podigneš ljestvicu na cca 700.000-800.000 kn i vjeruj mi, izbor će biti puno lakši.

PSN - darklydexter
Poruka je uređivana zadnji put ned 13.12.2020 0:03 (Ezio).
8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Al isto kao i sa zenom, tako i sa autom, mozes promjeniti nakon par godina, i nitko ti to ne brani,

te ce apsolutno netko htjeti tvoju polovnu jasenu zenu... ovaj auto... ma sta god.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Neznam da li dotični računa i servise u ovlaštenom ako misli garanciju imati na vozilo. Svi spominju regu i osiguranje, ovo ono, održavanje auta 3-4-5god koliko je već garancija, neće biti cheap.

 

Kad smo održavali one prve generacije direktaša benzinaca koji su imači probleme s bobinama(bmw), nismo se drkali jednu po jednu bobinu mjenjati i istraživati koja nevalja, odmah sve 4, račun milju evra, i udri.

 

Nisu ti auti bezveze cheap! Vrate oni te pare na servisima! Znam jer mi punac i punica imaju dokkera starog 5god.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ekipa,

da nemam novaca za odrzavanje nebih niti uzimao novi auto..

zato sam i rekao do kojeg budgeta, ne treba mi jurilica treba mi obiteljski auto...

Nije me briga dal na servisu moram dati 2000 ili 4000 kn... to je nesto sto se mora i sto je bitno.

ja sada imam auto star 13 godina i nikada ne stedim na redovnom servisu, eto prije godinu dana sam mijenjao cijeli kocioni sustav i nisam stavio najjeftinije dijelove ulje je uvijek preporuceno elf 5w30 itd... ali elektronika me zeza i to jako i neke osnovne stvari su pocele zezat na njemu jako a i istrosen je do bola em izvana em iznutra

Dakle trenutni auto i njegovo odrzavanje me godisnje kosta sigurno vise nego ce to ijedan novi auto kostat pa makar uzeo npr bubam bezveze i BMW-a ili Mercedesa (sto necu).

 

Auto ce biti na leasing pa ev. i to mozete uzeti u obzir (dakle ne mogu otic na njuskalo i dati 140 tisuca kn kesa i uzet neki auto 1-2 godine star)

 

 

Bnet: mNik987#2148
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imaš auto kuće koje nude rabljene aute na leasing, teoretski je moguće kupiti i od fizičke osobe auto tako. 

 

Bilo kako ti došao do love s tvoje strane (imaš već keš, kredit, leasing), prodavatelj dobiva svu lovu odmah, a ti dalje ili otplaćuješ kredit ili leasing, ili ništa.

 

Samo napominjem, naravno da je uvijek najljepše biti prvi vlasnik 

-
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
The Unforgiven kaže...

Imaš auto kuće koje nude rabljene aute na leasing, teoretski je moguće kupiti i od fizičke osobe auto tako. 

 

Bilo kako ti došao do love s tvoje strane (imaš već keš, kredit, leasing), prodavatelj dobiva svu lovu odmah, a ti dalje ili otplaćuješ kredit ili leasing, ili ništa.

 

Samo napominjem, naravno da je uvijek najljepše biti prvi vlasnik 

 Pogledam pa vidim, trenutna situacija mi je na srecu okey, recimo da bas iz nekog razloga zelim mogao bih mjesecno davati cca 5000kn - mozda koju kunu manje za ratu auta ali to ne zelim jer jednostavno mislim da mi to u zivotu nije toliko bitno da moram uzeti auto od npr 200+ tisuca kn... Neki principi su mi ostali na ovih max 140t k kn a volio bih proci i ispod toga

 

Trenutno se supruga slaze da bi to cak mogla biti Vitara

 

Bnet: mNik987#2148
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...

Dacia Duster, Suzuki Vitara su pristupacnije opcije ili Skoda Kamiq ako bi se odlocui dati nesto vise novaca... 

Za 140 tisuća kuna može se kupiti izvrstan godišnjak. 

 

Ako već mora biti novi auto i ako je budžet proširiv, bolje ispred Kamiqa uzeti Scalu ili Octaviu karavan. 

 

Duster je robustan auto, ali imaj na umu da je Dacia = prošlogodišnja (ili prethodna linija) Renault oprema. 

 

Kia Ceed SW je vrlo dobar izbor za te novce, pogotovo kad se 7-godišnja garancija uzme u obzir. 

 

Tu su još i Renault Captur, Peugeot 2008...

 

 

Da su moji novci: 

- novi: Kia Ceed SW

- rabljeni: Škoda Octavia 1.5

 

EDIT: sad tek vidim da rabljeni otpada, tako da Ceed SW

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.12.2020 11:00 (robogo).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...

Ekipa,

da nemam novaca za odrzavanje nebih niti uzimao novi auto..

zato sam i rekao do kojeg budgeta, ne treba mi jurilica treba mi obiteljski auto...

Nije me briga dal na servisu moram dati 2000 ili 4000 kn... to je nesto sto se mora i sto je bitno.

ja sada imam auto star 13 godina i nikada ne stedim na redovnom servisu, eto prije godinu dana sam mijenjao cijeli kocioni sustav i nisam stavio najjeftinije dijelove ulje je uvijek preporuceno elf 5w30 itd... ali elektronika me zeza i to jako i neke osnovne stvari su pocele zezat na njemu jako a i istrosen je do bola em izvana em iznutra

Dakle trenutni auto i njegovo odrzavanje me godisnje kosta sigurno vise nego ce to ijedan novi auto kostat pa makar uzeo npr bubam bezveze i BMW-a ili Mercedesa (sto necu).

 

Auto ce biti na leasing pa ev. i to mozete uzeti u obzir (dakle ne mogu otic na njuskalo i dati 140 tisuca kn kesa i uzet neki auto 1-2 godine star)

 

 

 

Za neki najobicniji auto od cca 150tkn nabavne cijene ce te operativni leasing kostat cca 2000kn mjesecno na 5 godina (ovisno o ucescu naravno), cisto da znas. Sumnjam da Megane toliko popapa da se ne znam koliko kvari. Eh da, zapamti da nakon isteka opeativnog leasing ne postajes vlasnik vozila i tokom cijelog razdoblja moras imat kasko (sto je u svakom slucaju pametno na novom vozilu).

 

Takoder, na leasing mozes bez beda uzet i auto star godinu dvije. Mi smo u firmi pocetkom godine uzeli tako "novi" kombi star cca 12 mj. i s 15tkm za 20 tisuca kuna manju nabavnu cijenu u odnosu na novi.

 

15 godina
online
Auti - ultimativna tema

Ne znam od kud si. Obleti VW grupu i propitaj se o Octaviama. Jest da nova socijalna kreće od 150k, al možeš izvuć 4-8% popusta, ovisno kak su raspoloženi. Također razmotri što se vraća iz leasinga sa 15/30k km, čak i Style takav ide za 150k, kaj je 35k manje niže od nove. Malo pregovora i financije preko Porschea i garantirano prolaziš ispod svog budžeta i s novim i s eventualnim godinu dana starim vozilom.

Šteta jer još ljetos je bilo starih novih O3 za 120k kn.

U protivnom, odi kod Opela, pogledaj jel ima Astri karavana i šta oni mogu ponuditi po pitanju financiranja. Ford teško da će ti uspijeti spustiti Focusa karavana na 140k al te ništa ne košta pogledati.

 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...

Za neki najobicniji auto od cca 150tkn nabavne cijene ce te operativni leasing kostat cca 2000kn mjesecno na 5 godina (ovisno o ucescu naravno), cisto da znas. Sumnjam da Megane toliko popapa da se ne znam koliko kvari. Eh da, zapamti da nakon isteka opeativnog leasing ne postajes vlasnik vozila i tokom cijelog razdoblja moras imat kasko (sto je u svakom slucaju pametno na novom vozilu).

 Auto nemora bit na operativni vec financijski leasing di sa zadnjom ratom postaje vlasnik auta, a i ovisno kako koja leasing kuca kasko za fizicke osobe nije obavezan tako da je stvar izbora,svakako za novo auto je pozeljno 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Smretko kaže...
gamer34 kaže...

Za neki najobicniji auto od cca 150tkn nabavne cijene ce te operativni leasing kostat cca 2000kn mjesecno na 5 godina (ovisno o ucescu naravno), cisto da znas. Sumnjam da Megane toliko popapa da se ne znam koliko kvari. Eh da, zapamti da nakon isteka opeativnog leasing ne postajes vlasnik vozila i tokom cijelog razdoblja moras imat kasko (sto je u svakom slucaju pametno na novom vozilu).

 Auto nemora bit na operativni vec financijski leasing di sa zadnjom ratom postaje vlasnik auta, a i ovisno kako koja leasing kuca kasko za fizicke osobe nije obavezan tako da je stvar izbora,svakako za novo auto je pozeljno 

Nigdje nisam uspio naći jasni podatak da li se i u slučaju financijskog leasinga može u nekom trenutku vratiti auto , napraviti zamjena za novi. Da li je to moguće samo u operativnom, a financijski leasing je zapravo nova verzija standardnog autokredita?

 

PSN - darklydexter
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...
Smretko kaže...
gamer34 kaže...

Za neki najobicniji auto od cca 150tkn nabavne cijene ce te operativni leasing kostat cca 2000kn mjesecno na 5 godina (ovisno o ucescu naravno), cisto da znas. Sumnjam da Megane toliko popapa da se ne znam koliko kvari. Eh da, zapamti da nakon isteka opeativnog leasing ne postajes vlasnik vozila i tokom cijelog razdoblja moras imat kasko (sto je u svakom slucaju pametno na novom vozilu).

 Auto nemora bit na operativni vec financijski leasing di sa zadnjom ratom postaje vlasnik auta, a i ovisno kako koja leasing kuca kasko za fizicke osobe nije obavezan tako da je stvar izbora,svakako za novo auto je pozeljno 

Nigdje nisam uspio naći jasni podatak da li se i u slučaju financijskog leasinga može u nekom trenutku vratiti auto , napraviti zamjena za novi. Da li je to moguće samo u operativnom, a financijski leasing je zapravo nova verzija standardnog autokredita?

 

Operativni leasing - Porsche Bank (porscheleasing.com.hr)

 

Financijski leasing - Porsche Bank (porscheleasing.com.hr)

 

 

Mogu u bilo kojem trenutku raskinuti ugovor o leasingu?

 

Ugovor o leasingu možete u bilo kojem trenutku raskinuti.

 

Financijski leasing:

Prijevremeni otkup vozila: Zatražite informativni obračun te na temelju ponude uplatite ostatak glavnice. Zahtjev za informativnim obračunom možete pronaći na našoj internet stranici.
Prodaja vozila: Prodaja trećoj osobi moguća je nakon stjecanja vlasništva nad vozilom.
Prijevremeni raskid ugovora i povrat vozila: Prijevremeni povrat vozila moguć je uz podmirenje eventualnih troškova od strane primatelja leasinga.


Operativni leasing s ugovorenim ostatkom vrijednosti:

Prijevremeni raskid ugovora i povrat vozila: Prijevremeni povrat vozila moguć je uz podmirenje eventualnih troškova od strane primatelja leasinga.
Prijevremeni otkup vozila: Operativni leasing s ostatkom vrijednosti ne predviđa stjecanje vlasništva.
Povrat vozila

Imajte na umu:

Vozilo je potrebno uredno servisirati u ovlaštenom servisu (dokaz servisna knjižica)
Vozilo se vraća bez oštećenja ili uz dostavu izvida štete
Ugovorenu kilometražu - dostavite potvrdu o stanju brojača kilometara sa STP-a

ili ovo

 

Što se dešava sa vozilom pri isteku ugovora o leasingu?

 

Financijski leasing

Ostatak vrijednosti iznosi 150,-€. Vozilo možete pri isteku ugovora vratiti najbližem ovlaštenom trgovcu/Porsche leasingu ili
ga jednostavno možete otkupiti za 150,-€.


Operativni leasing sa ugovorenim ostatkom vrijednosti

Vozilo pri isteku ugovora možete vratiti ovlaštenom trgovcu/Porsche leasingu i dogovoriti novo financiranje za novo vozilo, ili
ponovno financirati vozilo (samo ostatak vrijednosti), ili
pronaći novog korisnika/kupca vozila
Prilikom konačnog obračuna ugovora o operativnom leasingu sa ostatkom vrijednosti se u slučaju povrata vozila obračunavaju moguće razlike ugovorene kilometraže i štete koje ne pokriva kasko polica i Full Service Leasing.

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put ned 13.12.2020 17:03 (toxic).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Smretko kaže...

 Auto nemora bit na operativni vec financijski leasing di sa zadnjom ratom postaje vlasnik auta, a i ovisno kako koja leasing kuca kasko za fizicke osobe nije obavezan tako da je stvar izbora,svakako za novo auto je pozeljno 

 

Ma znam da financijskim leasingom postajes vlasnik, al sam spominjao visinu rate operativnog pa u tom kontekstu spominjao da istekom ni nisi vlasnik.

 

I uz operativni da ne moras imat kasko? To jos nisam vidio, za financijski mozda i da, moze proc bez kaska.

8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kod bilo kojeg leasinga moras imati casco, bar 3 godine, to je uobicajena praksa.

Kod kredita ne moras imati kasko, ali nebi riskirao bez kaska - bar 2 godine puni kasko,

treca godina djelomicni kasko.

 

Leasing se najvise isplati firmama, jer svakih 3-5 godina imaju nova vozila,

i ne moraju vodit brigu gdje i kako ce ga prodati - jednostavno ga vrate i uzmu novo.

 

Dobro je i za ljude koji nisu sigurni, zele li zadrzati vozilo - tipa iz iskustva si imao

sa proslim novim vozilom puno kvarova, i na kraju si ga se nakon otplate kredita jedva rijesio?

E onda je pametnije uzeti leasing, pa ako je jedno od vozila koje su sklapali u petak prije kraja smjene,

pa sve zajebava i ne znas kad ces ostati na cesti - onda ga samo vratis, nije tvoj problem nakon isteka leasinga.

Jesi spusio nesto love, ali nisi spusio sve, jer prodati takvo vozilo je jos teze.

(ili lakse, ovisno ako si muljator, preprodavac, soderas itd)

 

Moj savjet, ako se ide na leasing sa isplatom vrijednosti na kraju - je bar u startu poloziti dio novca,

tako da mjesecna rata bude manja, a i kamata je tada manja i lakse se moze dogovoriti oko kamate.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mi dok smo ove godine kupovali Audi Q2 uzeli smo ga na financijski leasning na 3 jednake godišnje rate, ali bez kamata i troškova obrade leasninga, dok otplatimo cijeli leasning otkupna rata je 150 eura i auto je naš, tako da vjerujem da i Vi možete dogovoriti tako nešto, ili smanjiti cijenu automobila, treba samo pregovarati, i mi moramo imati full kasko tijekom cijelog trajanja leasninga

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ma ekipa imati kasko ili ne imati je uopce bezveze...

dakle da kupujem auto za cisti kes bez posrednika opet bih samoinicijalno uzimao kasko bar privih 4-5 godina... pa to je nesto sto mi je vazno...

 

Nagovaram sam sebe da mozda uzmem auto s jacim motorom za dodatnih 10t kn vise i to je to...

Javim se tokom tjedna ili dva sto sam tocno odlucio i kako... imam zbrku u glavi nevidenih razmjera

 

navikao sam na prostor (dakle karavane) ali vise mi ne trebaju kolica i 100 raznih stvari kako je to trebalo kada su mi klinci bili skroz mali, pa sam onda se okrenuo tim manjim "vecim" automobilima. pogotovo jer eto cesta koda mene je nikakva dok ne dodem u grad kada padne snijeg on se kod nas valjda cisti zadnji i tako nekakve sitnice... su mozda prevagnule u korist tih manjih SUV-ova iako ne bjezim niti od npr Skode Scale s 150 PS

 

jbga imam dosta razmisljanja sto i kako... pa sam se nadao da ce mi ovdje neko dati sturcnije misljenje a zapravo smo svi podijeljeni kolko vidim kao sto sam i ja osobno... nemam pojma vise.. nije mi ovo mala stvar

btw sirim spektar na 150t kn...

 

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put ned 13.12.2020 17:35 (toxic).
8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Pa od manjih "vecih" SUV-ova imas Suzuki S-Cross (SX4), Comfort (GL) oprema je ispod 140.000kn,

Premium (GL+) oprema je ispod 150.000kn (700kn preko ako uzmes metalik lakiranje).

https://www.suzuki.hr/wp-content/uploads/2020/09/SX4-S-Cross.pdf

 

Vitara je dosta manja, bit ce u rangu Yaris Cross-a i CX-3, dok je S-Cross veci od C-HRa, u rangu sa Dusterom, CX-30 i HR-V-om.

 

Takodjer ti je i PUG 2008 u cjenovnom rangu, Active i Active Biz od 100KS su ispod 140.000 i ispod 150.000kn:

https://media.peugeot.hr/file/94/4/2008-012020.636944.pdf

 

Kad bas volis francuze, ima jedan dobar model, s tim da moras malo pregovarat i dobit ces ga ispod 150.000kn sigurno,

a to je Kadjar - po velicini je veci i od CX-30/HR-V/S-Cross, i puno je blizi po velicini od RAV4 i CR-V-a, no novcano je puno povoljniji.

Osnovni paket je 159.900kn, bez frke ce ti diler shendlat tih 10.000kn, cak i vise, jer na zalost (ili tvoju srecu) nije toliko popularan kao manji modeli,

i cesto stoje duze u salonu, pa dobijes i bolje cijene sa vise opreme.

 

Da se tu fino ishedlati 150.000kn sa 5 godina produzenim jamstvom bez frke, a po meni bi ta velicina bila idealna za tebe - malo veci SUV,

a opet ne ogroman SUV od 200.000kn+.

 

 

PS - Napravi ono sto i ja kad hendlam sa dilerom - sjednem i objasnim situaciju.

Moras obavezno doci sam bez zene (prvi put), i onda ovako zapoceti pricu

"Zena mi je napokon dozvolila da kupim auto po svom izboru, ali mi neda vise od 150.000kn,

ni kunu vise. Evo, meni se svidja Kadjar, ako mozete rijesiti za 150.000kn, uzimam. I ja bi radije

nesto bolje za 200.000kn al zena NE DA NI CUTI. Pa eto, hocemo pazarit il necemo?"

 

Ak je negativan, onda mu zahvalis na vremenu i kazes "odoh sad jos do Toyote pogledati Corollu i C-HRa,

rekli su mi javiti danas da ce nesto smisliti do 150.000kn", jer cim cuju "Corolla", vecina si razmisli,

jer zna da Toyota uvjek ima dobar deal i da ce ti prodati Corollu.

 

To vrijedi za sve dilere, samo krenes na zenu da neda potrosit ni kunu vise (makar su novci tvoji, al sta on mora znati),

i gledas da im uvjek spomenes ljutog konkurenta. Tipa kod Toyote kazes "odoh jos do Mazde, rekli su mi ponuditi CX-5 bla bla bla".

 

Moras malo hendlat, imaju oni prostora 20.000kn, i jos im ostane hrpa love.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Poruka je uređivana zadnji put ned 13.12.2020 18:47 (Čitatelj).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dođem u AK, kažem daj mi ponudu za taj model s tim motorom i to je to. Svi su davali popust od 5-20%, jedino je Ford izmišljao i tražio HAK članstvo ako želiš ikakav popust, kada sam rekao da hoću 1.5 Ecoboost pokušavali su uvalit dizelčića s lagera, zato im je prodaja u HR nikakva.

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.12.2020 19:12 (ivanzu).
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

ekipa,ima tko preporuku s cim sredit vjetrobransko iznutra?

 

izgleda kao da je masno i otezava voznju nocu (po danu sve ok izgleda)

pokusava sam sa razna sredstva za staklo(ukljucujuci i sonax), ubrusi,novine, rucnik od mikrofibre ali uvijek ostaju tragovi

 

hvala

CARPE DIEM
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Koji je auto? 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Koji je auto? 

 golf 7.5 

 

CARPE DIEM
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jesi mazao plastike sa icime?  Inace isparavanje plastike uzrokuje takav problem ali to bi ocekivao na nekoj Daciji. Otvori prozore blago na par sati(kada bude niska vlaga u zraku) prije toga operi prozore i dobro obrisi. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.12.2020 19:25 (ivanzu).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Jesi mazao plastike sa icime?  Inace isparavanje plastike uzrokuje takav problem ali to bi ocekivao na nekoj Daciji. 

 prelazio sam na onaj dio ispod stakla ali uvijek prvo na rucnik od mikrofobre pa onda na taj dio,i uvijek isto sredstvo za unitrasnjost od sonaxa koji stalno koristim i na drugom autu

mislim da je ovako od prvog dana,auto je star godinu i pol i slabo ga vozim po mraku,proslu zimu je proveo u garazi, pa i zaboravim na to ali kad vozim smeta 

 

 

CARPE DIEM
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Onda vlaga ili plastika isparava. 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
simeparanoja kaže...

ekipa,ima tko preporuku s cim sredit vjetrobransko iznutra?

 

izgleda kao da je masno i otezava voznju nocu (po danu sve ok izgleda)

pokusava sam sa razna sredstva za staklo(ukljucujuci i sonax), ubrusi,novine, rucnik od mikrofibre ali uvijek ostaju tragovi

 

hvala

 Imam isti problem, ali nisam našao uzrok, kod mene se radi o VW Polo 6R, no pomogao mi je RainX Anti Fog. Nakon toga se točno vidi da mi magli samo na mjestima koje sam propustio namazati. Zasad mi drži mjesec dana bez frke. 

PS, ja nisam ničim mazao plastike ili išta od interijera.

LINK

12 godina
online
Auti - ultimativna tema

Meni ista stvar, mislim da je to neki vw feature 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
simeparanoja kaže...

ekipa,ima tko preporuku s cim sredit vjetrobransko iznutra?

 

izgleda kao da je masno i otezava voznju nocu (po danu sve ok izgleda)

pokusava sam sa razna sredstva za staklo(ukljucujuci i sonax), ubrusi,novine, rucnik od mikrofibre ali uvijek ostaju tragovi

 

hvala

 Pozdrav, kupiš ovo i staviš iza prednjeg sjedala, svako malo isprazniš tekučinu koja se skupi u posudici i svaka 2-3 mjeseca mjenjaš vrečicu koja se nalazi u njoj, nakon toga će ti se stakla puno manje mastiti i magliti. 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Unimatrix 007 kaže...

 Imam isti problem, ali nisam našao uzrok, kod mene se radi o VW Polo 6R, no pomogao mi je RainX Anti Fog. Nakon toga se točno vidi da mi magli samo na mjestima koje sam propustio namazati. Zasad mi drži mjesec dana bez frke. 

PS, ja nisam ničim mazao plastike ili išta od interijera.

LINK

 Ima to gdje za uzeti osim mall.hr-a? Tipa trgovina mješanom robom (Kaufland, Plodine) ili trgovine autodijelovima?

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ako se puno seksas u automobilu, znas zasto ti se stakla maste - jednostavno tijelo isparava i lijepi se na hladniju povrsinu,

na kojoj kondenzira i ostavlja cestice masnoce.

 

Tako da, ako si mlad i mnogo seksas u vozilu, jedina pomoc ti je da se pocnes seksati u krevetu, ili otvorenom.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice