XC90 nije ni do koljena Q7ici
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.128
- |
- čitano: 13.304.370
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
XC90 nije ni do koljena Q7ici
Po cemu molim te?
Q7 je najkvarljiviji auto VW grupe, a paket iznutra identican...cak bi rekao Volvo inovativniji, a Q7 minimalniji
XC90 nije ni do koljena Q7ici
Po cemu molim te?
Q7 je najkvarljiviji auto VW grupe, a paket iznutra identican...cak bi rekao Volvo inovativniji, a Q7 minimalniji
Prvi i najveci razlog, Q7 je puno udobniji, meksi, bolje upija nesavrsenosti ceste, bolje izoliran, a opet uz sve to bolje lezi na cesti. Q7 je pravo inzenjersko cudo po tom pitanju. Nevjerojatno je dobro balansiran kada pricamo o udobnosti i performansama.
Drugi razlog je puno bolji izbor motora. Uopce me ne zanima ikakva daljnja rasprava po tom pitanju, 2.0 cetverocilindrasu nije mjesto u najvecem luksuznom SUVu, pa makar ubacili uz njega i 300kg baterija i el. motor.
Treci razlog. Kvaliteta materijala i zavrsna obrada je bolja u Audiju.
Navedeno su cinjenice, ne moje misljenje. Poricati iste moze samo lazljivac. Pored toga, prema mom osobnom misljenju, Audijev virtualni kokpit je najbolji takav sustav na svijetu, miljama ispred Volva. Sistem za multimediju takodjer. Sve sto sam rekao vrijedi za drugu generaciju prije redizajna (kao ovaj na slici). Redizajnirani model je dobio novi sistem multimedije baziran na touchscreenu. Ovaj je pretpostavljam isti kao i na A8, ali nisam probao na Q7 i ne zelim komentirati.
Ja nisam rekao da je XC90 los auto, mada zahvaljujuci tim divnim motorima, smatram da je konceptualni promasaj koji je, nazalost, poslovno uspio... samo sam rekao da Audiju nije ni do koljena i nema se s njim sta usporedjivati. Audi Q7 je ipak, osim cijene, auto bez kompromisa i zadnja stepenica prije cistih statusnih simbola poput Rolls Roycea i Bentleya
Par ulova danas/jučer.
Polestar 2, Ferrari F13 Tdf, Charger SRT, McLaren 650S (??).
Ferrari ima fantastičan zvuk (go figure 😅)
Ne znam jesi svjestan, ali uslikao si one-off-one Ferrari Omologata, predstavljen prije nekih mjesec dana.
Prilično dobar ulov s obzirom da je jedini primjerak na svijetu
Par ulova danas/jučer.
Polestar 2, Ferrari F13 Tdf, Charger SRT, McLaren 650S (??).
Ferrari ima fantastičan zvuk (go figure 😅)
A ovaj M2 na prvoj slici cemo tek tako zanemarit?
Par ulova danas/jučer.
Polestar 2, Ferrari F13 Tdf, Charger SRT, McLaren 650S (??).
Ferrari ima fantastičan zvuk (go figure 😅)
A ovaj M2 na prvoj slici cemo tek tako zanemarit?
Toga je pun dojčland... Ima i u splitu dva komada
Par ulova danas/jučer.
Polestar 2, Ferrari F13 Tdf, Charger SRT, McLaren 650S (??).
Ferrari ima fantastičan zvuk (go figure 😅)
Ne znam jesi svjestan, ali uslikao si one-off-one Ferrari Omologata, predstavljen prije nekih mjesec dana.
Prilično dobar ulov s obzirom da je jedini primjerak na svijetu
Fuck me, sad sam googlao i stvarno 😅
ok, nije ni cudo posto je slikano u poprilicno bogatom kvartu, sumnjam da ga ide prat na drugi kraj grada :D
Strava..
https://www.topgear.com/car-news/supercars/ferrari-omologata-one-rebodied-812-superfast
Zabrij doc u Ferrari i rec "dajte mi najskuplji kaj imate i jos ga napravite unikatnim" 🙄
Inace uopce vise ne pratim aktualnost iz svijeta super carsa :(
malo funfacts o crvenim tablicama u njemackoj, a i otkriva nesto o broju 7 na karoseriji
There is also a red plate, which has the location, and then the numbers ‘07’, which is dedicated to those who collect classic cars. If a collection has a lot of classic cars, the license plate can be used together with these vehicles, but only up to 10 vehicles.
In addition, there cannot be more than one type of these classic cars in one collection. Cars with this license plate are only allowed to go to classic car parties, for public view, or on the way to be sold. For this type of classic car, all original parts are required for it to be considered.
Par ulova danas/jučer.
Polestar 2, Ferrari F13 Tdf, Charger SRT, McLaren 650S (??).
Ferrari ima fantastičan zvuk (go figure 😅)
A ovaj M2 na prvoj slici cemo tek tako zanemarit?
I onu 8-icu iza Chargera :D
Iskreno M2 ima tolko po cestama da, ne da su dosadni, al stvarno ih vec i slabo registriram.
S druge strane, jedna od najrazumnijih i vjerojatno najzabavnijih kupnji ako se gleda M serija.
Prvi i najveci razlog, Q7 je puno udobniji, meksi, bolje upija nesavrsenosti ceste, bolje izoliran, a opet uz sve to bolje lezi na cesti. Q7 je pravo inzenjersko cudo po tom pitanju. Nevjerojatno je dobro balansiran kada pricamo o udobnosti i performansama.
Drugi razlog je puno bolji izbor motora. Uopce me ne zanima ikakva daljnja rasprava po tom pitanju, 2.0 cetverocilindrasu nije mjesto u najvecem luksuznom SUVu, pa makar ubacili uz njega i 300kg baterija i el. motor.
Treci razlog. Kvaliteta materijala i zavrsna obrada je bolja u Audiju.
Navedeno su cinjenice, ne moje misljenje. Poricati iste moze samo lazljivac. Pored toga, prema mom osobnom misljenju, Audijev virtualni kokpit je najbolji takav sustav na svijetu, miljama ispred Volva. Sistem za multimediju takodjer. Sve sto sam rekao vrijedi za drugu generaciju prije redizajna (kao ovaj na slici). Redizajnirani model je dobio novi sistem multimedije baziran na touchscreenu. Ovaj je pretpostavljam isti kao i na A8, ali nisam probao na Q7 i ne zelim komentirati.
Ja nisam rekao da je XC90 los auto, mada zahvaljujuci tim divnim motorima, smatram da je konceptualni promasaj koji je, nazalost, poslovno uspio... samo sam rekao da Audiju nije ni do koljena i nema se s njim sta usporedjivati. Audi Q7 je ipak, osim cijene, auto bez kompromisa i zadnja stepenica prije cistih statusnih simbola poput Rolls Roycea i Bentleya
Toliko je inžinjersko čudo da po ovoj slici ne znaš je li to Q7 ili A4 iz 2016e..
Pazi auto bez kompromisa i zadnja stepenica prije RR/B, kakva provala. GLS i X7 su daleko iznad Q7 po pitanju luksuza i premium osjećaja, Q7 izgleda kao overweight karavan A4, a ne kao SUV. Range Rover je također klasa iznad, itd itd. XC90 je top auto, kao i svaki Volvo, ali za 4zyl motore se slažem, tome nije mjesto u takvim autima.
Nije Q7 ništa bolji od nijednog navedenog gore, tebije bolji, velika razlika.
Audi Q7 je za kompleksaše, to je toliko napuhnuto đubre da se trži dobro samo u Americi i Rusiji dobro... što govori koliko je ruski dobar ukus (ipak imaju hrpu kulturnih institucija) propao...
i što je Mitch rekao - najkvarljiviji proizvod WAG-a
Od luksuznih 7 seatera, svakako razmotriti Lexus RX 450h - L. Slazem se, Lexusov eksterijer nije za svakoga, ali meni je osobno njihov dizajn jezik odlican. Iznutra je svakako super visoka Lexus kvaliteta materijala i izrade a i reliability je isto visok. Prije je bilo problema s infotainmentom, ali 2020. ima touchscreen i Andr. auto / Apple car play support.
Toliko je inžinjersko čudo da po ovoj slici ne znaš je li to Q7 ili A4 iz 2016e..
Ako imaš dobro oko, raspoznati ćeš model i po samoj slici prozora.
Ova tvoja izvaja je u rangu one u stilu "moj tata ima crveni auto", "pa moj tata ima isto crveni auto".
Toliko je inžinjersko čudo da po ovoj slici ne znaš je li to Q7 ili A4 iz 2016e..
Pazi auto bez kompromisa i zadnja stepenica prije RR/B, kakva provala. GLS i X7 su daleko iznad Q7 po pitanju luksuza i premium osjećaja, Q7 izgleda kao overweight karavan A4, a ne kao SUV. Range Rover je također klasa iznad, itd itd. XC90 je top auto, kao i svaki Volvo, ali za 4zyl motore se slažem, tome nije mjesto u takvim autima.
Nije Q7 ništa bolji od nijednog navedenog gore, tebije bolji, velika razlika.
Da, Q7 je inzinjersko cudo. Izuzetno je kvalitetan i ima nevjerojatne vozne karakteristike. Skoro kao limuzina. Ja ne znam kako izgleda A4, niti ce smanjiti moje zadovoljstvo ako se tehnologija prelila sa Q7 na manje modele, jer nisam kompleksas. Kad smo mi isli kupiti auto, bio je aktualan stari GLS, a X7 nije ni postojao. Otac je prije naginjao prema GLE, ali isprobali smo prakticki sve zivo od luksuznih SUVa i Q7, koji nije ni blizu bio favorit, nas je oborio s nogu. Toliko je iznd svih ostalih (uz 2 izuzetka) da to osjetis cim sjednes u auto takoreci. Svidio nam se i Cayanee i Bentayga, meni bi Cayanee bio prvi izbor, ali otac je kupovao sebi, a kao sto ti kazes njemu je bolji bio Q7.
Q7 ili Cayanee, to je vec stvar uskusa i prioriteta, ali Q7 ili XC90? Oba ciljaju na isto, a Q7 je bez dileme bolji. Nekom je XC90 dovoljno dobar, ali nitko iskren i objektivan nece reci da je bolji automobil od Q7. Bolji bang for buck, bolji dizajn, bolji imidz, bolje izdiferenciran od ostatka ponude...? Može biti. Bolji automobil? Nikako.
Par ulova danas/jučer.
Polestar 2, Ferrari F12 Tdf, Charger SRT, McLaren 650S (??).
Ferrari ima fantastičan zvuk (go figure 😅)
isti prizori kao kad 1BIT stavi izvješće sa hr cesta
e da, nastavno na temu neki dan o potrosnji.
dakle 2.0 dizel (218d), 150ks, rucni mjenjac, 6. brzina, autocesta/obilaznica, po osjecaju ravna cesta bez niz/uzbrdo, 3 osobe u autu bez prtljage, tempomat, potrosnja po BC
(1.) 85kmh - ispod 3l
(2.) 120kmh - ~4.5l
(3.) 130kmh - ~4.8l (??)
(4.) 140kmh - 5l
(5.) 150kmh - 6l
(6.) 160kmh - 7l
XC90 nije ni do koljena Q7ici
Po cemu molim te?
Q7 je najkvarljiviji auto VW grupe, a paket iznutra identican...cak bi rekao Volvo inovativniji, a Q7 minimalniji
Prvi i najveci razlog, Q7 je puno udobniji, meksi, bolje upija nesavrsenosti ceste, bolje izoliran, a opet uz sve to bolje lezi na cesti. Q7 je pravo inzenjersko cudo po tom pitanju. Nevjerojatno je dobro balansiran kada pricamo o udobnosti i performansama.
Drugi razlog je puno bolji izbor motora. Uopce me ne zanima ikakva daljnja rasprava po tom pitanju, 2.0 cetverocilindrasu nije mjesto u najvecem luksuznom SUVu, pa makar ubacili uz njega i 300kg baterija i el. motor.
Treci razlog. Kvaliteta materijala i zavrsna obrada je bolja u Audiju.
Navedeno su cinjenice, ne moje misljenje. Poricati iste moze samo lazljivac. Pored toga, prema mom osobnom misljenju, Audijev virtualni kokpit je najbolji takav sustav na svijetu, miljama ispred Volva. Sistem za multimediju takodjer. Sve sto sam rekao vrijedi za drugu generaciju prije redizajna (kao ovaj na slici). Redizajnirani model je dobio novi sistem multimedije baziran na touchscreenu. Ovaj je pretpostavljam isti kao i na A8, ali nisam probao na Q7 i ne zelim komentirati.
Ja nisam rekao da je XC90 los auto, mada zahvaljujuci tim divnim motorima, smatram da je konceptualni promasaj koji je, nazalost, poslovno uspio... samo sam rekao da Audiju nije ni do koljena i nema se s njim sta usporedjivati. Audi Q7 je ipak, osim cijene, auto bez kompromisa i zadnja stepenica prije cistih statusnih simbola poput Rolls Roycea i Bentleya
LOL. Tl dr; bio sam izmedu oba auta, XC90 T6 je bolji/prakticniji auto i bitno bolji value. Q7 je komforniji auto koji treba facelift. Q7 je daleko od izninjerskog postignuca. Bolji je za vozit nego X5 to se slazem, ali sa bilo kojim GL Mercedesom i Porscheom (noviji od 2012) ne moze u istu recenicu. Tako da opet tu nemas nikakav dobitak nad XC90, koji je vjerojatno najprakticniji full-size SUV za mase.
Agilniji auto, prakticniji, bitno vise mjesta za glavu i noge u 3. redu. Dizajn eksterijera u XC90 koplje iznad.
Ok - kao prvo, vlasnik sam Audi A7 2017 55 TFSI, dakle 3.0 TFSI Quattro koji je u Q7. Imam S-line interior paket iznutra i zadnji MMI koji ide. Bolje od toga ne ide.
Motor - ovdje malo ispadas smijesan. Nitko ne kupuje full-size SUV da bude jurilica. Volvo ima bitno efikasniji motor, 316 konja u odnosu na 333, a litru displacementa manje. Brze razvija snagu. 2175 kg u Q7, 2124 u XC90.
I koji ide prvi 0-100? E pa XC90 ide za 6.3, a Q7 za 6.9. Znaci opet i ako drkas po tim brojkama si lagano u krivu.
Koji trosi manje? Volvo, i to preko 10% manje na otvorenoj.
Infotainment - Audi ima minimalan layout. Neki to vole, ja osobno ne. Kvaliteta materijala, koze, stitchinga je iznenadujuce ista u oba. Volvo je jednostavno bolji infotainment nakon sto se naviknes, zbunjujuc na prvu. Medutim, svatko, apsolutno svatko koristi Wireless CarPlay ili Android Auto u novijim autima danas jer vise nije ni plug&play nego samo play. I opet tu softver Audija nije na nekom dobitku. Q8 i Etron su druga prica, novi sekundarni ekran u Q7/Q8 je super - cekam upgrade u Volvu.
Prakticnost - Volvo ima preko 6-7 cm vise mjesta za glavu i 5-7 za noge u svakom redu. Volumen sa sicevima dolje je prakticki isti samo drugacije rasporeden izmedu redova, ako je 3. spusten, Q7 ima vise.
Znaci nema apsolutno nicega u cemu je Q7 bolji auto na papiru, osim nekima u izgledu interijera sto je subjektivno. Drive uopce nije toliko bolji, Q7 je meksi i osjeti se na cesti kao A4/5 (na kraju krajeva isto je VW MLB), ali zato nije agilan tamo gdje treba biti. Da ne ulazim u to da je Q7 najkvarljiviji Audi bas zbog ovjesa i potrosnje ulja na motoru kojeg sam imam.
I jako dobro si me nasmijao kad si rekao da je Audi de facto statusni simbol....Audi ni u Njemackoj pored Mercedesa nikad nece biti statusni simbol. To je luksuzniji auto za mase, i opet je auto za mase i tu prica staje. Tko moze prodavat SUV od 55k EUR a radi ga na istoj platformi kao limuzinu srednje klase (A4)?
EDIT - i na koncu, Volvo XC90 se prodaje bolje od Q7 i ima veci momentum. Q7 ima pad u prodaji od 5-6% iz godine u godinu.
Toliko je inžinjersko čudo da po ovoj slici ne znaš je li to Q7 ili A4 iz 2016e..
Pazi auto bez kompromisa i zadnja stepenica prije RR/B, kakva provala. GLS i X7 su daleko iznad Q7 po pitanju luksuza i premium osjećaja, Q7 izgleda kao overweight karavan A4, a ne kao SUV. Range Rover je također klasa iznad, itd itd. XC90 je top auto, kao i svaki Volvo, ali za 4zyl motore se slažem, tome nije mjesto u takvim autima.
Nije Q7 ništa bolji od nijednog navedenog gore, tebije bolji, velika razlika.
Da, Q7 je inzinjersko cudo. Izuzetno je kvalitetan i ima nevjerojatne vozne karakteristike. Skoro kao limuzina. Ja ne znam kako izgleda A4, niti ce smanjiti moje zadovoljstvo ako se tehnologija prelila sa Q7 na manje modele, jer nisam kompleksas. Kad smo mi isli kupiti auto, bio je aktualan stari GLS, a X7 nije ni postojao. Otac je prije naginjao prema GLE, ali isprobali smo prakticki sve zivo od luksuznih SUVa i Q7, koji nije ni blizu bio favorit, nas je oborio s nogu. Toliko je iznd svih ostalih (uz 2 izuzetka) da to osjetis cim sjednes u auto takoreci. Svidio nam se i Cayanee i Bentayga, meni bi Cayanee bio prvi izbor, ali otac je kupovao sebi, a kao sto ti kazes njemu je bolji bio Q7.
Q7 ili Cayanee, to je vec stvar uskusa i prioriteta, ali Q7 ili XC90? Oba ciljaju na isto, a Q7 je bez dileme bolji. Nekom je XC90 dovoljno dobar, ali nitko iskren i objektivan nece reci da je bolji automobil od Q7. Bolji bang for buck, bolji dizajn, bolji imidz, bolje izdiferenciran od ostatka ponude...? Može biti. Bolji automobil? Nikako.
Sta je Cayanee?
Cayenne i Macan su najbolji SUVovi u svojim kategorijama, to stoji...
e da, nastavno na temu neki dan o potrosnji.
dakle 2.0 dizel (218d), 150ks, rucni mjenjac, 6. brzina, autocesta/obilaznica, po osjecaju ravna cesta bez niz/uzbrdo, tempomat, potrosnja po BC
(1.) 85kmh - ispod 3l
(2.) 120kmh - ~4.5l
(3.) 130kmh - ~4.8l (??)
(4.) 140kmh - 5l
(5.) 150kmh - 6l
(6.) 160kmh - 7l
Odlicno. Svi kolege mi pricaju bas za BMW dizel da je i dalje bolji izbor pored 2.0 TDI i ocito da je...i po servisnim brojkama u UK se manje kvari
1.8d i M57 stvarno svaka cast BMWu....s druge strane ako nekog zanima - omjer snage/potrosnje je isto jako dobar od Mercedesima u 220d modelima nakon 2016., to je aluminijski 2.0 OM654, a sa 170 kila razvija 192 konja. Na 130 u E220d trosi 5.1
LOL. Tl dr; bio sam izmedu oba auta, XC90 T6 je bolji/prakticniji auto i bitno bolji value. Q7 je komforniji auto koji treba facelift. Q7 je daleko od izninjerskog postignuca. Bolji je za vozit nego X5 to se slazem, ali sa bilo kojim GL Mercedesom i Porscheom (noviji od 2012) ne moze u istu recenicu. Tako da opet tu nemas nikakav dobitak nad XC90, koji je vjerojatno najprakticniji full-size SUV za mase.
Agilniji auto, prakticniji, bitno vise mjesta za glavu i noge u 3. redu. Dizajn eksterijera u XC90 koplje iznad.
Ok - kao prvo, vlasnik sam Audi A7 2017 55 TFSI, dakle 3.0 TFSI Quattro koji je u Q7. Imam S-line interior paket iznutra i zadnji MMI koji ide. Bolje od toga ne ide.
Motor - ovdje malo ispadas smijesan. Nitko ne kupuje full-size SUV da bude jurilica. Volvo ima bitno efikasniji motor, 316 konja u odnosu na 333, a litru displacementa manje. Brze razvija snagu. 2175 kg u Q7, 2124 u XC90.
I koji ide prvi 0-100? E pa XC90 ide za 6.3, a Q7 za 6.9. Znaci opet i ako drkas po tim brojkama si lagano u krivu.
Koji trosi manje? Volvo, i to preko 10% manje na otvorenoj.
Infotainment - Audi ima minimalan layout. Neki to vole, ja osobno ne. Kvaliteta materijala, koze, stitchinga je iznenadujuce ista u oba. Volvo je jednostavno bolji infotainment nakon sto se naviknes, zbunjujuc na prvu. Medutim, svatko, apsolutno svatko koristi Wireless CarPlay ili Android Auto u novijim autima danas jer vise nije ni plug&play nego samo play. I opet tu softver Audija nije na nekom dobitku. Q8 i Etron su druga prica, novi sekundarni ekran u Q7/Q8 je super - cekam upgrade u Volvu.
Prakticnost - Volvo ima preko 6-7 cm vise mjesta za glavu i 5-7 za noge u svakom redu. Volumen sa sicevima dolje je prakticki isti samo drugacije rasporeden izmedu redova, ako je 3. spusten, Q7 ima vise.
Znaci nema apsolutno nicega u cemu je Q7 bolji auto na papiru, osim nekima u izgledu interijera sto je subjektivno. Drive uopce nije toliko bolji, Q7 je meksi i osjeti se na cesti kao A4/5 (na kraju krajeva isto je VW MLB), ali zato nije agilan tamo gdje treba biti. Da ne ulazim u to da je Q7 najkvarljiviji Audi bas zbog ovjesa i potrosnje ulja na motoru kojeg sam imam.
Mozes lagati sebe i eventualno par kontrasa, mene koji sam probao oba ne mozes. Mozda je XC90 prostraniji u 3. redu sjedala, ne znam niti ne zanima, jer ja sam pricao iz kuta kupca prije svega luksuznog SUVa, ne people carriera. Q7 je za oca i majku vise nego dovoljan, rijetko ce se u njemu voziti 3 osobe, a ne 6. Nazalost, ako zelis najbolje moras uzeti i najvece, jer jedno ide s drugim ruku pod ruku. Da je Q5 npr jednako dobar kao Q7, samo manjih dimenzija, naravno da bi uzeo njega, ali to nije slucaj.
Spominjes potrosnju? Manje kubika ti je plus? Pa ti ocito ni ne znas sta je luksuzni automobil. Po definiciji luksuz je izobilje. Imati necega i vise nego sto ti treba. Otac je prije imao S600, jesi li ikad vozio taj auto? Pored s500 4 matic ga je nemoguce racionalno opravdati, ali opet dovoljna je jedna voznja i odmah je jasno zasto taj auto postoji. Sta mislis kakav je bio osjecaj prijeci iz njega u XC90? Kakav je to luksuz slusati naprezanje 2 litarskog cetverocilindrasa?! Samo za onoga tko bolje nije probao! Hibridi takodjer. Impresivna tehnologija, ali nema mi nista luksuzno u tome da imam jos jedan uredjaj koji moram svaku vecer ustekavati u struju i svaki dan racunati kako najefikasnije koristiti hibrid. Koja je alternativa? Kupiti hibrida pa ignorirati sistem u potpunosti i vuci 300-400 kg mrtvog tereta? Ne hvala. Radije laksi auto, posljedicno bolje vozne karakteristike, a na pumpu jedan, dva puta put vise u mjesec dana i ne moram se zamarati oko toga
e da, nastavno na temu neki dan o potrosnji.
dakle 2.0 dizel (218d), 150ks, rucni mjenjac, 6. brzina, autocesta/obilaznica, po osjecaju ravna cesta bez niz/uzbrdo, tempomat, potrosnja po BC
(1.) 85kmh - ispod 3l
(2.) 120kmh - ~4.5l
(3.) 130kmh - ~4.8l (??)
(4.) 140kmh - 5l
(5.) 150kmh - 6l
(6.) 160kmh - 7l
Kad vidim ovaj analogni pokazivac potrosnje u tako novom autu, padne mi mrak na oci...
Volim BMW, al stvarno neke stvari namjerno rade da te natjeraju na upgrade, tj. dodatnu opremu. Al da je potrosnja odlicna, stoji.
e da, nastavno na temu neki dan o potrosnji.
dakle 2.0 dizel (218d), 150ks, rucni mjenjac, 6. brzina, autocesta/obilaznica, po osjecaju ravna cesta bez niz/uzbrdo, tempomat, potrosnja po BC
(1.) 85kmh - ispod 3l
(2.) 120kmh - ~4.5l
(3.) 130kmh - ~4.8l (??)
(4.) 140kmh - 5l
(5.) 150kmh - 6l
(6.) 160kmh - 7l
Kad vidim ovaj analogni pokazivac potrosnje u tako novom autu, padne mi mrak na oci...
Volim BMW, al stvarno neke stvari namjerno rade da te natjeraju na upgrade, tj. dodatnu opremu. Al da je potrosnja odlicna, stoji.
slazem se, vozio sam 120d iz Sixta sa dobrom opremom i ovo je prelose nakon digitalije.
ima onaj classic feeling, al trenutno mi nije do klasike :D
npr stave infotainment display u sve osnovne modele bez nadoplate a digital cluster treba nadoplatit.
preko bimmercode se moze stavit brzina na digitalni display, trenutna potrosnja nazalost ne (bar kolko sam uspio googlat)
Ne moraš, al' možeš
Mitch odlican izbor auta. Posto vidim da nisi bas neki "fan" audia kako tlo da si ga kupio ili ti je to sluzbeni?
Taj novi A7 mi je predivan a o RS verziji da ne pricam.
Koliko li je ovakvih milijunasa sa navodno 200 - 300 tisuca kilometara
To moze samo Mercedes
Mitch odlican izbor auta. Posto vidim da nisi bas neki "fan" audia kako tlo da si ga kupio ili ti je to sluzbeni?
Taj novi A7 mi je predivan a o RS verziji da ne pricam.
To je sluzbeni, kako zivim u NY ne treba mi bas auto, a ispregovarao sam da umjesto bonusa jednu god dobijem sluzbeni auto na 3 god.
Ma fenomenalan auto stvarno bez zamjerke, pogotovo ovaj sportback. Osobno volim value i oldtimere vise nego flex, kad sam gledao aute gledao SUV, na kraju nema potrebe za time... kupio bih vjv Macan ili E Coupe rabljeni 2 god star i pikiram ga vec neko vrijeme, nasao par srednje opreme s 30k milja 2018. godiste E400d Coupe 4Matic za $32k...to u EU nema sanse po toj cijeni.
Inace najbolji novi auto u SADu je po meni Genesis G70 ili G80...sta to nudi za $700 mjesecno, nevjerojatno...
P.S. Nije da nisam fan Audija, volim VW grupu opcenito, obozavam i Skode Octavije i A6 Allroad (jedan od dream carova)...nego jednostavno za trenutnu situaciju vecini ljudi isplati se uzet tri modela, A4 Avant, A6 Avant i Q3 Sportback trenutno...Q8 je fora isto te prakticki pokopava Q7
Odustao od restauracije? Sta je sa onim 1.6TD?
Crveni je 1.6TD, slaze se jos, malo fali.
Plavi je otisao kod starog vlasnika na lakiranje. Idemo na LP5U Briliant blue metalic
Nisam se dugo javljao.
Golfic je u meduvremenu završen, dopremljen doma i u voznom stanju.
Sad je switchao mjesta sa golf 4 koji ce biti daily, a plavi weekend kao i crveni koji nije gotov. Jer nema smisla da ganjam svjeze ofarbanu duju po shit vremenu i opet da prednji kraj bude izbuban.
Odlicno mu stoji plava, unese malo boje u moru sivila.
Odlicno mu stoji plava, unese malo boje u moru sivila.
Bio je i prije plavi, ali nisam bio zadovoljan tom nijansom plave, pa sam odlucio brilliant blue metallic