Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.724
|
čitano: 13.870.526
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

U mom slucaju ako smo u autu i ako kazem da je masina 1.9 TDI, samo me pocnu ohladjeno gledat.

Obavezno moram spomenut da je I crveno, nakon cega krenu strasti, inace nista.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Eto, tako to ide kad u današnje vrijeme kupiš Suzuki. Na parkiralištu mi se pojavio još jedan SX4 S-Cross potpuno istog izgleda i boje :D

 

Koje su ideje za vizualni "tuning", a da nije seljo.. možda čak i nešto korisno.

Meni na pamet padaju lajsne za vrata. Možda i one plastike na prozore protiv kiše/vjetra. Kak to radi? Ne muči motorić kad diže prozor?

 

Shark antena? Too much? Antena je jedino što strši iz inače zaobljenog dizajna, pa si mislim da bi shark moglo OK izgledati.

 

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...

U mom slucaju ako smo u autu i ako kazem da je masina 1.9 TDI, samo me pocnu ohladjeno gledat.

Obavezno moram spomenut da je I crveno, nakon cega krenu strasti, inace nista.

 a tek kad veliš DPF i DSG, vode do koljena...

Ju je je? Je ju je!
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

I ona ti kaze "Ajmo do Minkena" a ti njoj "E nemrem jer nemam aktivan DPF i ne ulazim u Euro4"

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

"možemo do predgrađa i gledati velegradska svjetla"

 

Ju je je? Je ju je!
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CyberDemonVZ kaže...

Eto, tako to ide kad u današnje vrijeme kupiš Suzuki. Na parkiralištu mi se pojavio još jedan SX4 S-Cross potpuno istog izgleda i boje :D

 

Koje su ideje za vizualni "tuning", a da nije seljo.. možda čak i nešto korisno.

Meni na pamet padaju lajsne za vrata. Možda i one plastike na prozore protiv kiše/vjetra. Kak to radi? Ne muči motorić kad diže prozor?

 

Shark antena? Too much? Antena je jedino što strši iz inače zaobljenog dizajna, pa si mislim da bi shark moglo OK izgledati.

 

 ja sam si na Ignis (ima ih 4 u KC, narančasta, različitih oprema, ali ja sam jedini s njima) stavio te široke bočne zaštitne trake...

 

a ovi deflektori(isto na slici) kakve veze imaju s motorom, oni se stavljaju iumeđu samih vrata (metalnog profila) i okvira prozora (gumenog obruba) ?!?

Ju je je? Je ju je!
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
big_guy kaže...

Nakon dosta vaganja sa samim sobom između c4 II,Meganea 3 i Astre j odluka je definitivno pala na Astru J.Spreman sam platiti 1000-2000 više eura za po meni prelijep dizajn auta.Stvari koje me zanimaju su sljedeće;da li je cosmo oprema najjači paket opreme u Astri J...... 

 Ima unknown 1.4T tako da ti on moze vise reci o tome, opcenito kvarovi na tom motoru su bobine i brtva vodene pumpe moze otici pa bi trebalo ponekada pogledati razinu rashladne tekucine. 1.6T je dobar motor i nema nekih poznatih kvarova. 1.7CDTI je dosta star motor ali pouzdan i ne bi trebao imati nekih problema, ove kasnije verzije idu bolje i ako su slabije zbog bolje mape, jacih dizni itd..  Mislim da je cosmo najjaci ili predzadnji trim opreme.  Koliko znam Cammeo je imao 1.4T i nabili su nekih 300k km kilometara.  Gledaj 2012 verzije jer je tada sve rijeseno od potencijalnih kvarova sa M32. 1.6CDTI ima problema sa lancem tako da je za izbjegavati. 

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.1.2019 15:39 (ivanzu).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stric_Jura kaže...

 ja sam si na Ignis (ima ih 4 u KC, narančasta, različitih oprema, ali ja sam jedini s njima) stavio te široke bočne zaštitne trake...

 

a ovi deflektori(isto na slici) kakve veze imaju s motorom, oni se stavljaju iumeđu samih vrata (metalnog profila) i okvira prozora (gumenog obruba) ?!?

 Mislio sam da kad se to ugura da malo pritisne gumu na staklo, pa se motorić muči dizati.

Uglavnom, hvala. 

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Tebi je mozda OK, meni sa 187cm i 113kg nije. Dobro lezi u krivinama i brdskoj voznji,

bolje od UP-a i Smarta (KA+ nisam vozio pa ne mogu reci nista za njega),

ali ako sjednes u Yarisa i Aygo, staru Micru, C1 i 208 (sve u principu Aygo velicina),

u svima ces se osjecati bolje. Novi Yaris ti je ionako baziran na starom Aurisu,

samim time i prostraniji.

 

Evo pogledaj Fiat 500 pored mene. Ne, ja se u njemu nebi zelio voziti svaki dan 100km,

kao sto to radim sa Yarisom.

 

 Onda nesto krivo radis jer 500 (595, ali ista stvar su) ima vise mjesta naprijed za vozaca. Mozda mrvicu visu poziciju ima, pa se cini manjim, ali naprijed je "ugodniji" za vecu osobu jer ja u Yarisu sa svojih 180cm imam sic do kraja i spusten i taman mi je. A u 500 imam jos par zubi za maknut prema iza. Iako nisu ista klasa jer 500 se nosi sa Aygo, a ne Yarisom. Jedino sto se nudi,a da je fora u 500 su postolja koja dodatno spuste siceve.

 

Yaris takoder dobro ide u zavojima, pogotovo kad mu se malo izbace felge prema vani  

Di2 & EPS FTW!
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CyberDemonVZ kaže...

Eto, tako to ide kad u današnje vrijeme kupiš Suzuki. Na parkiralištu mi se pojavio još jedan SX4 S-Cross potpuno istog izgleda i boje :D

 

Koje su ideje za vizualni "tuning", a da nije seljo.. možda čak i nešto korisno.

Meni na pamet padaju lajsne za vrata. Možda i one plastike na prozore protiv kiše/vjetra. Kak to radi? Ne muči motorić kad diže prozor?

 

Shark antena? Too much? Antena je jedino što strši iz inače zaobljenog dizajna, pa si mislim da bi shark moglo OK izgledati.

 

Shark fin, neke felgice...

Ovisno o boji, mozda mu pase crni krov i jos neki crni detalji(retrovizori)

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Originalni Cinquecento je bio dobro vozilo. Novi Fiat 500 to nije.

Sto mu fali? Sve. Osobito nakon 2013., gdje im je kvaliteta postala jos gora.

Vozio sam ga u tri navrata, hvala, nikad vise, mjesta za noge manje nego na IQ-u,

koji je segment Smart-a, dok je Fiat 500 u klasi Aygo-a ili stare Micre, koje su godinama

udobniji i prostraniji automobili.

 

Jeftina plastika, jeftine rucke/kvake na vratima. Kuzim da je to "nostalgicni" dizajn,

ali Cinquecento nije ima kvake koje ti ostanu u ruci kad izlazis iz auta.

 

Mislim gle, ako ti je super, vozi ga. Ja bi radije vozio VW UP, Aygo i slicna vozila,

u kojima se ne osjecas kao srdela u konzervi.

 

Čitatelj kaže...

Tebi je mozda OK, meni sa 187cm i 113kg nije. Dobro lezi u krivinama i brdskoj voznji,

bolje od UP-a i Smarta (KA+ nisam vozio pa ne mogu reci nista za njega),

ali ako sjednes u Yarisa i Aygo, staru Micru, C1 i 208 (sve u principu Aygo velicina),

u svima ces se osjecati bolje. Novi Yaris ti je ionako baziran na starom Aurisu,

samim time i prostraniji.

 

Evo pogledaj Fiat 500 pored mene. Ne, ja se u njemu nebi zelio voziti svaki dan 100km,

kao sto to radim sa Yarisom.

 

 

I dalje ne vidim neki konkretni razlog zasto 500 ne valja osim tih kvaka i "manjka" mjesta. S tim da frend koji ga ima, problema s kvakama nema, a sto se mjesta tice, ne znam sto ocekujes od tak malog, ali normalna osoba od 185cm ne bi trebala imat problema s mjestom naprijed. Nas se cak jednom 5 nagruvalo u taj auto mada je to naravno bilo sam par kilometara, ali nije bilo nepodonosljivo.

Sto se kvalitete plastike tice nikako se ne bih slozio da je losa, npr. navozio sam se VW UP-a dok mi je auto bio razbijen i 500 meni ostavlja puno bolji dojam. A da ne govorim koliko se bolje vozi, a i dalje je udoban.

Ne znam, ja bi tom autu kao neku vecu manu naveo samo cijenu s tim da vrijedi napomenut da kao rabljeni dosta dobro drzi cijenu tako da se to sve izbalansira na kraju.

 

CyberDemonVZ kaže...

Eto, tako to ide kad u današnje vrijeme kupiš Suzuki. Na parkiralištu mi se pojavio još jedan SX4 S-Cross potpuno istog izgleda i boje :D

 

Koje su ideje za vizualni "tuning", a da nije seljo.. možda čak i nešto korisno.

Meni na pamet padaju lajsne za vrata. Možda i one plastike na prozore protiv kiše/vjetra. Kak to radi? Ne muči motorić kad diže prozor?

 

Shark antena? Too much? Antena je jedino što strši iz inače zaobljenog dizajna, pa si mislim da bi shark moglo OK izgledati.

 

 

Vizualni tuning SX4? Really?

Osobno ne bih nista dirao, nikakve aftermarket felge i slicno, ionako najbolje izgleda s originalnim.

Mozda zatamnit stakla ako ne dolaze zatamnjena, ali to je i korisno, a ne samo za izgled.

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.1.2019 18:28 (gamer34).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Fusso coat i nakon dvije godine jos drzi! 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Fusso coat i nakon dvije godine jos drzi! 

Drzi, ali efekt je puno slabiji...

Po meni je idealno 2 puta godisnje friski sloj.

Nakon nekih pola godine se vidi da je slabiji efekt nego na friskom sloju.

11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

 
 Jel zna neko o kojoj godini i modelu se radi, zanima me s kojom godinom je Audi poceo stavljat ove malo ''vece navigacije'' i puno lijepse rucice mijenjaca...

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
ivanzu kaže...

Fusso coat i nakon dvije godine jos drzi! 

Drzi, ali efekt je puno slabiji...

Po meni je idealno 2 puta godisnje friski sloj.

Nakon nekih pola godine se vidi da je slabiji efekt nego na friskom sloju.

 Ja sam svog prošlog ljeta svaki vikend oprao i ispolirao
Potrošio dva fusso pakiranja u godinu dana
Imao sam možda deblji sloj polirke, nego laka na autu, al se zato sjajio kao novi

Na poslu mi kolega ponudio ključ za ključ kad je vidio moga, ako se hoću mijenjati, moj punto(01-vo godište) za a3 (98-mo) 1.9tdi, bose zvučnici, 15 ili 16 (zaboravio sam koje točno) alu felge, al kaže hrđavi su mu pragovi, bosch pumpa ga zna zezat, klima mu ne radi, rekao sam mu da nisam prao auto za prodaju/zamijenu, tako da ništa, prošli tjedan mu je krepalo daljinsko otključavanje, promijenio bateriju i dalje mu ne radi...auto je dao svoje...


EDIT:
Zaboravio napisat: Fusso još drži!!!

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.1.2019 19:35 (1BIT).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Fusso coat i nakon dvije godine jos drzi! 

 O ovome sam htio pitat ali nikako . Zanima me kako ide nanosenje , jel bi mogao neki pocetnik to sam odraditi bez da napravi stetu , jel potrebno prethodno preletit auto glinom ? 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rucipe kaže...

 O ovome sam htio pitat ali nikako . Zanima me kako ide nanosenje , jel bi mogao neki pocetnik to sam odraditi bez da napravi stetu , jel potrebno prethodno preletit auto glinom ? 

 Ništa strašno niti komplicirano...
Opereš auto i kasnije ispoliraš...
Poliranje se svodi na nanošenje voska i brisanje voska, najbolja mikrofiber krpa i to je to...

Imaš pun jubito:

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dobro operes auto i u hladu ga ostavis sat vremena da se osusi. Uzmes spuzvu iz posude te naneses vosak na panel, pricekas oko 3 minute da se malo osusi pa onda obrises mikrofibrom, ne pretjeruj sa debljinom sloja, cekanjem izmedu brisanja i stavljanja voska jer ako se stvrdne tesko ces obrisat pa ostanu tockice bijele koje moras skinuti noktom ili spadnu nakon dosta rucnog pranja auta same. 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...
CyberDemonVZ kaže...

Eto, tako to ide kad u današnje vrijeme kupiš Suzuki. Na parkiralištu mi se pojavio još jedan SX4 S-Cross potpuno istog izgleda i boje :D

Koje su ideje za vizualni "tuning", a da nije seljo.. možda čak i nešto korisno.

Meni na pamet padaju lajsne za vrata. Možda i one plastike na prozore protiv kiše/vjetra. Kak to radi? Ne muči motorić kad diže prozor?

Shark antena? Too much? Antena je jedino što strši iz inače zaobljenog dizajna, pa si mislim da bi shark moglo OK izgledati. 

 Vizualni tuning SX4? Really?

Osobno ne bih nista dirao, nikakve aftermarket felge i slicno, ionako najbolje izgleda s originalnim.

Mozda zatamnit stakla ako ne dolaze zatamnjena, ali to je i korisno, a ne samo za izgled.

 Haha, kakav tuning, daj pročitaj 

Htio bi samo da bočno poznam svoj auto. Pogotovo ako to služi nekoj svrsi.

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
Poruka je uređivana zadnji put uto 29.1.2019 19:51 (CyberDemonVZ).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rucipe kaže...
ivanzu kaže...

Fusso coat i nakon dvije godine jos drzi! 

 O ovome sam htio pitat ali nikako . Zanima me kako ide nanosenje , jel bi mogao neki pocetnik to sam odraditi bez da napravi stetu , jel potrebno prethodno preletit auto glinom ? 

Glinom ga preletis ako ti je lak u losem stanju(prodes rukom po opranom autu i ako imas osjecaj da lak ima neravnine).

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
big_guy kaže...

Nakon dosta vaganja sa samim sobom između c4 II,Meganea 3 i Astre j odluka je definitivno pala na Astru J.Spreman sam platiti 1000-2000 više eura za po meni prelijep dizajn auta.Stvari koje me zanimaju su sljedeće;da li je cosmo oprema najjači paket opreme u Astri J?Sljedeće je izbor motora;1.7 CDTI-110,125,135 ks, poslije 2012 je zamijenjen sa 1.6 CDTI.

2.0 CDTI je vjerovatno brutala od motora ali košta a i nema ih baš kod nas.Zanima me koji od motora je najbolje pogođen sa performansama(da nije trom) s obzirom na dosta veliku masu automobila te koji bi preporučili da su troškovi održavanja prihvatljivi a treba uzeti u obzir da trenutno radim cca 90 km dnevno pa mi i potrošnja igra ulogu.Ne bježim ni od benzinca,1.4 TURBO/1.6 TURBO sa ugrađenim tvorničkim plinom samo nisam naišao na podatak kako se auto nosi sa plinom,ima li problema s tim motorom te troškove pri održavanju istoga?Ako ima netko da zna iz prve ruke navedena pitanja bilo bi super.Što se tiče ovoga 1.7 CDTI 92 kw/125 ks čitao sam da je to najmanje pogođen motor jer prema iskustvima sa neta vidim da je debela krava što se tiče ubrzanja pa me zanima da li je to istina.Spominju da ide slabije od 110 ks iako mi to nema smisla jer je to isti auto a ima 15 ks više i 20 nm više ako se ne varam pa bi prema nekoj logici trebao imati bolje performanse.Trebam li gledat isključivo facelift modele(od 2012) ili je i prvi model dovoljno dobar bez nekih izraženih mana.Nadam se da ima neki ponosni vlasnik Astre na forumu koji će znati odgovore na pitanja.Dolje sam naveo link na jedan meni atraktivan model ali sa tim čuvenim 92 kw motorom.Hvala!

https://www.njuskalo.hr/auti/opel-astra-1.7-cdti-sport-top-stanje-oglas-27386169

EDIT;e da,zaboravio sam pitati o čemu ovisi da li automobil ima ovu SPORT/TOUR  tipku,o varijanti opreme ili samom motoru,jer vidim da neko modeli s Cosmo opremom imaju te tipke a neki ne?

 Sestra je uzela takvu 1.7 CDTI 125 ks prošli tjedan, 2011 godina, registriran 4.1.2019, 182t km, napravljen veliki servis, 17" alu, za 6200€. Poluautomatska klima, tempomat, tipke na volanu, parking senzori. Ono klasika, normalna oprema, ništa wow. Nije loš auto za sad, vozi se dobro, za 125ks ide ok.

 

Free tip, za tu lovu koju ti gledaš bi se već dao uzeti Golf 6 2.0 TDI 110ks, pa možda uzmi i njega u obzir.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

@karlo125

Pa kaj nije veća navi doplata i kad je došo? 2 facelifta su bila, prvi cca 2014 neki prijelaz i 2016. Ovi led matrix su prvi fl bi reko, a iza štop je isti ko kod drugog fl, s tim da drugi fl ima tanke nastavke od auspuha, ima sitnica raznih, al treba gledat dobro, al većini je sve to isto...Ručica mjenjača je druga kod fl prvog bi reko, al ovisi, al to nije bitno, i ovak mi je ružnija novija ručica "okruglija". Viđam redovno crni i sivi C8 model, finoća. A što se tiče izmjena nova C klasa (facelift) kažu ima 6k izmjena pa si ti misli.

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.1.2019 20:10 (DiRT).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...
big_guy kaže...

Nakon dosta vaganja sa samim sobom između c4 II,Meganea 3 i Astre j odluka je definitivno pala na Astru J.Spreman sam platiti 1000-2000 više eura za po meni prelijep dizajn auta.Stvari koje me zanimaju su sljedeće;da li je cosmo oprema najjači paket opreme u Astri J?Sljedeće je izbor motora;1.7 CDTI-110,125,135 ks, poslije 2012 je zamijenjen sa 1.6 CDTI.

2.0 CDTI je vjerovatno brutala od motora ali košta a i nema ih baš kod nas.Zanima me koji od motora je najbolje pogođen sa performansama(da nije trom) s obzirom na dosta veliku masu automobila te koji bi preporučili da su troškovi održavanja prihvatljivi a treba uzeti u obzir da trenutno radim cca 90 km dnevno pa mi i potrošnja igra ulogu.Ne bježim ni od benzinca,1.4 TURBO/1.6 TURBO sa ugrađenim tvorničkim plinom samo nisam naišao na podatak kako se auto nosi sa plinom,ima li problema s tim motorom te troškove pri održavanju istoga?Ako ima netko da zna iz prve ruke navedena pitanja bilo bi super.Što se tiče ovoga 1.7 CDTI 92 kw/125 ks čitao sam da je to najmanje pogođen motor jer prema iskustvima sa neta vidim da je debela krava što se tiče ubrzanja pa me zanima da li je to istina.Spominju da ide slabije od 110 ks iako mi to nema smisla jer je to isti auto a ima 15 ks više i 20 nm više ako se ne varam pa bi prema nekoj logici trebao imati bolje performanse.Trebam li gledat isključivo facelift modele(od 2012) ili je i prvi model dovoljno dobar bez nekih izraženih mana.Nadam se da ima neki ponosni vlasnik Astre na forumu koji će znati odgovore na pitanja.Dolje sam naveo link na jedan meni atraktivan model ali sa tim čuvenim 92 kw motorom.Hvala!

https://www.njuskalo.hr/auti/opel-astra-1.7-cdti-sport-top-stanje-oglas-27386169

EDIT;e da,zaboravio sam pitati o čemu ovisi da li automobil ima ovu SPORT/TOUR  tipku,o varijanti opreme ili samom motoru,jer vidim da neko modeli s Cosmo opremom imaju te tipke a neki ne?

 Sestra je uzela takvu 1.7 CDTI 125 ks prošli tjedan, 2011 godina, registriran 4.1.2019, 182t km, napravljen veliki servis, 17" alu, za 6200€. Poluautomatska klima, tempomat, tipke na volanu, parking senzori. Ono klasika, normalna oprema, ništa wow. Nije loš auto za sad, vozi se dobro, za 125ks ide ok.

 

Free tip, za tu lovu koju ti gledaš bi se već dao uzeti Golf 6 2.0 TDI 110ks, pa možda uzmi i njega u obzir.

 6200?To mi se čini dosta povoljno...Gledao sam i golfa ali svi su večinom goli sa opremom a ja sa Astrom ciljam isključivo na Cosmo opremu...Ajde super što je uzela baš taj motor,ako nije problem da te pitam kroz mjesec dva kako joj se auto pokazao?

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CyberDemonVZ kaže...

 Haha, kakav tuning, daj pročitaj 

Htio bi samo da bočno poznam svoj auto. Pogotovo ako to služi nekoj svrsi.

 

A vidim da pises i o nekim lajsnama. Sto se deflektora vjera tice, ako volis vozit s otvorenim prozorom dobro dode, u suprotnom ne sluzi nicem.

A shark fin meni ni na jednom auto na kojem ne dolazi serijski, jednostavno ne pase. Vrhunac mi je bila 107ica koju sam vidio neki dan, ima antenu naprijed kod sajbe i lik/zenska ju zamijenili sa shark finom. Malo je rec da je izgledalo smijesno 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
big_guy kaže...

 6200?To mi se čini dosta povoljno...Gledao sam i golfa ali svi su večinom goli sa opremom a ja sa Astrom ciljam isključivo na Cosmo opremu...Ajde super što je uzela baš taj motor,ako nije problem da te pitam kroz mjesec dva kako joj se auto pokazao?

 Po meni je to isto povoljna cijena, je da ima nešto više kilometara, ali ajde, stvarno je u dobrom stanju, veliki servis riješen i registriran je prije 2 tjedna pa je ok. Negdje izgubiš negdje dobiješ.

 

Ma pitaj slobodno kad god želiš, nema problema.

 

A šesticu za tako 8000 možeš već dobru uzeti i sa dobrom opremom, ali nikako 1.6 TDI, već isključivo 2.0 TDI. Gledaj i vani malo njih, nekih 1500 - 2000 dodaš na cijenu koju gore platiš da ga dovezeš, uvezeš, napraviš servis i registriraš. Isto vrijedi i za Astre.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...
big_guy kaže...

 6200?To mi se čini dosta povoljno...Gledao sam i golfa ali svi su večinom goli sa opremom a ja sa Astrom ciljam isključivo na Cosmo opremu...Ajde super što je uzela baš taj motor,ako nije problem da te pitam kroz mjesec dva kako joj se auto pokazao?

 Po meni je to isto povoljna cijena, je da ima nešto više kilometara, ali ajde, stvarno je u dobrom stanju, veliki servis riješen i registriran je prije 2 tjedna pa je ok. Negdje izgubiš negdje dobiješ.

 

Ma pitaj slobodno kad god želiš, nema problema.

 

A šesticu za tako 8000 možeš već dobru uzeti i sa dobrom opremom, ali nikako 1.6 TDI, već isključivo 2.0 TDI. Gledaj i vani malo njih, nekih 1500 - 2000 dodaš na cijenu koju gore platiš da ga dovezeš, uvezeš, napraviš servis i registriraš. Isto vrijedi i za Astre.

 Ima li neki posebni razlog zašto NIKAKO 1.6 TDI?

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zato sto je smece od motora u sestici.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
karlo125 kaže...

  Jel zna neko o kojoj godini i modelu se radi, zanima me s kojom godinom je Audi poceo stavljat ove malo ''vece navigacije'' i puno lijepse rucice mijenjaca...

 To ti je Audi A6 C7. Od 2012 pa do nedavno se proizvodio. Veličina navigacije ovisi o opremi ofc
Reedy zato sto 2.0 tdi ima 150 ks i leti

#fsb
Poruka je uređivana zadnji put uto 29.1.2019 23:37 (sveupitni).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li netko iskustva ili saznanja sa autokucom TEHNOMETAL AUTOMOBILI u smislu u kakvom su im stanju automobili,da li su iz uvoza,da li vračaju kilometre itd?

Jer jako mi se sviđa ova Astra a skeptičan sam dosta prema tim autokucama da ne bi kupio groblje od auta...Ovako na slici izgleda doslovno kao nova,samo 131000 km,piše svi servisi u ovlaštenom...

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
big_guy kaže...

Ima li netko iskustva ili saznanja sa autokucom TEHNOMETAL AUTOMOBILI u smislu u kakvom su im stanju automobili,da li su iz uvoza,da li vračaju kilometre itd?

Jer jako mi se sviđa ova Astra a skeptičan sam dosta prema tim autokucama da ne bi kupio groblje od auta...Ovako na slici izgleda doslovno kao nova,samo 131000 km,piše svi servisi u ovlaštenom...

 Stvarno veliku ponudu vozila imaju, dobiš dojam da teška srca prodaju aute

 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice