- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
kod nas ...
Bio sam sa nekim tipom iz UK na nekoj svadbi i tak se dotakli auta ... jer ona ima neku svoju radnju .... oni tam samo karavne traže i cijene.
na kabelskoj u jednom auto magazinu rekli su da je E61 najgori što se tiče pouzdanosti... non stop nešto crkava/odlazi
no IMHO meni jedan od prekrasnih karavana
Jao kakvog sam ljepotana za sebe nasao. :D
Klik
I jedna moja preporuka. Radim ovdje u jednoj velikoj bavarskoj strojarskoj firmi i ne bi vam preporučio kupovanje bavarskih proizvoda tipa bmw ili audi. Jednostavno previše fušare po svemu ovdje koliko sam primjetio. Što bi bilo uredu da bmw i audi koštaju kao jedan vw a ne ovoliko kao što sada dođu.
Nije ni Mercedes savršen ali svakako za nijansu bolji
Svabe oduvijek fusare, a i japanci ponekada isto vole.
Svabe oduvijek fusare, a i japanci ponekada isto vole.
A tko ne fusari??
Svabe oduvijek fusare, a i japanci ponekada isto vole.
A tko ne fusari??
Takav ne postoji, postoji samo manje i vise.
Rekao sam vec, i reci cu opet.
Sve je to isti drek danas, vise je stvar srece.
Jao kakvog sam ljepotana za sebe nasao. :D
Klik
I jedna moja preporuka. Radim ovdje u jednoj velikoj bavarskoj strojarskoj firmi i ne bi vam preporučio kupovanje bavarskih proizvoda tipa bmw ili audi. Jednostavno previše fušare po svemu ovdje koliko sam primjetio. Što bi bilo uredu da bmw i audi koštaju kao jedan vw a ne ovoliko kao što sada dođu.
Nije ni Mercedes savršen ali svakako za nijansu bolji
Ajde ne pravi se pametan. Opće je poznato da u zadnjih deset godina svi prozvođači štede na materijalima. Jedinica F20 je koma što se tiče kvalitete kao što je i CLA koji sam imao. Dakle CLA 220cdi u "limo" izvedbi sa kombinacijom eko kože i tkanine na sjedalima. Ta eko koža je počela pucati i odvajati se (slika u prilogu). Ljetos kada sam ga vozio je imao cca 130.000km. Kupio sam ga za daljnu prodaju i zaradu.
Jedinica, A3, A i CLA su jednostavno entry level modeli. Alfa 156 je kvalitetnije izrađena . CLK W209 je naspram CLA teški luksuz.
Prije par mj sam imao Renault Captur u prodaji. Uvezao ga iz Italije. Imao je neku bolju opremu. Kvaliteta unutrašnjosti je na razini Dacie Logan koje koriste Cammeo Taxisti.
Zato kada kupujem auto za privatnu upotrebu, radije platim 12 za E60 LCI, CLK W209 facelift A6 C6 i sl., nego za jedinicu 120d F20 u M tech, pa makar imali duplo više km i bili stariji 5 godina.
Ajde ne pravi se pametan. Opće je poznato da u zadnjih deset godina svi prozvođači štede na materijalima. Jedinica F20 je koma što se tiče kvalitete kao što je i CLA koji sam imao. Dakle CLA 220cdi u "limo" izvedbi sa kombinacijom eko kože i tkanine na sjedalima. Ta eko koža je počela pucati i odvajati se (slika u prilogu). Ljetos kada sam ga vozio je imao cca 130.000km. Kupio sam ga za daljnu prodaju i zaradu.
Jedinica, A3, A i CLA su jednostavno entry level modeli. Alfa 156 je kvalitetnije izrađena . CLK W209 je naspram CLA teški luksuz.
Prije par mj sam imao Renault Captur u prodaji. Uvezao ga iz Italije. Imao je neku bolju opremu. Kvaliteta unutrašnjosti je na razini Dacie Logan koje koriste Cammeo Taxisti.
Zato kada kupujem auto za privatnu upotrebu, radije platim 12 za E60 LCI, CLK W209 facelift A6 C6 i sl., nego za jedinicu 120d F20 u M tech, pa makar imali duplo više km i bili stariji 5 godina.
Da li su Sjedal kozna ili ne bas me briga :P
Koza je ionako izliže kao i ona najkvalitetnij tako i ova u Mercedesu najjeftinija.
Ja govorim o mehanici :D
Ja sam iskreno sa Opelom dobio bolju opremu i materijal nego recimo neko sa Osnovnom Verzijom Mercedesa. Ali kako uvaženi gospoda kaže na ovom forumu, Sve to isto sranje danas.
Oprema nema veze sa kvalitetom materijala, ona uvijek ostaje ista samo se dodaju ljepsi trimovi,koza i sl..
Ajde ne pravi se pametan. Opće je poznato da u zadnjih deset godina svi prozvođači štede na materijalima. Jedinica F20 je koma što se tiče kvalitete kao što je i CLA koji sam imao. Dakle CLA 220cdi u "limo" izvedbi sa kombinacijom eko kože i tkanine na sjedalima. Ta eko koža je počela pucati i odvajati se (slika u prilogu). Ljetos kada sam ga vozio je imao cca 130.000km. Kupio sam ga za daljnu prodaju i zaradu.
Zanima me zasto je F20 koma?
Zanima me zasto je F20 koma?
Opipaj malo te plastike i prođi prstom po spojevima. Poslje usporedi sa jedim E39. Odmah ti sve bude jasno. Istina da su dvije različite kategorije ali ja bih očekivao da je standard kvalitete koju je 5er imao početkom 2000ih, 1er ima deset godina kasnije. U E87 se primjeti da je završna obrada na višem nivou.
Plastika u F20 je Ok, bolja od vecine auta "jeftinije klase" izuzetak je Peugeot 308 T9. A3 ima najkvalitetniju plastiku u klasi, a BMW F30 koristi iste plastike kao F20. Pipanjem po povrsini plastike se nista ne sazna jer svaki proizvodac ima svoje standarde za "texturu" plastike koje mjenjaju kada im se prohtije, kvalitet plastike se moze jedino utvrditi citajuci deklaraciju sa panela ili testovima grebanja koji su standardizirani tamo 1998-e godine.
Zanima me zasto je F20 koma?
Opipaj malo te plastike i prođi prstom po spojevima. Poslje usporedi sa jedim E39. Odmah ti sve bude jasno. Istina da su dvije različite kategorije ali ja bih očekivao da je standard kvalitete koju je 5er imao početkom 2000ih, 1er ima deset godina kasnije. U E87 se primjeti da je završna obrada na višem nivou.
Iskreno BMW i Audi imaju vrlo dobre unutrasnjosti naprema njihovoj konkurenciji iz nekih drugih zemalja.
F20 djeli puno stvari sa F3x i nekim ostalim serijama, tako da opet treba izdvojit puno vise love da bi se dobilo nesto "drugacije". Jedino gdje je F20 bio slab su problemi s postoljima od siceva (hrđa) i plastike na drskama od vrata (samo serija sa onim sivim plastikama). Ove malo bolje opremljene nisu uopce pucketale.
I usporedba s necim starijim nije bas adekvatna, racunao sam da si usporedivao sa autima iste klase i vremena.
Sta se tice kvalitete plastike da je losija slazem se. Npr u a6 kad slusam nesta za jakim basom (Bose ozvucenje), cuje se vibracija neke plastike. Jos nisam uspio utrditi koja tocno, ali zvuk je kao da imam nesta u prostoru u vratima (cuje se "trrrr"). Inace usporedjivali smo e46, e90 i f30 u drustvu (svako ima jedan auto) i utvrdili da je unutrasnjost robusnija i djeluje kvalitetnije u e46, samo sta su e90 i f30 daleko dizajnom naprijed
Sta se tice kvalitete plastike da je losija slazem se. Npr u a6 kad slusam nesta za jakim basom (Bose ozvucenje), cuje se vibracija neke plastike. Jos nisam uspio utrditi koja tocno, ali zvuk je kao da imam nesta u prostoru u vratima (cuje se "trrrr"). Inace usporedjivali smo e46, e90 i f30 u drustvu (svako ima jedan auto) i utvrdili da je unutrasnjost robusnija i djeluje kvalitetnije u e46, samo sta su e90 i f30 daleko dizajnom naprijed
Kod mene na a3 jedino ''rezonira'' tablica kad se pojaca jako subwoofer.
Inace nesto slicno je bilo kod brata na golfu 6.
Raskopali smo vrata i utvrdili da je napukao plasticni nosac od zvucnika.
Na Meganu 3 mi je isto ''rezonirala'' plastika na vratima pri vecoj glasnoci.
Problem se rjesio tako da sam zaljepio malu spuzvicu na dnu vrata i zvuk je nestao :D
Pazi samo ako sta raskapas da ne ostetis plastike.
Sta se tice kvalitete plastike da je losija slazem se. Npr u a6 kad slusam nesta za jakim basom (Bose ozvucenje), cuje se vibracija neke plastike. Jos nisam uspio utrditi koja tocno, ali zvuk je kao da imam nesta u prostoru u vratima (cuje se "trrrr").
Pa što se to ne može "raspoznati" tako da preusmjeriš zvuk na određene zvučnike? + imaš pomoć još jedne osobe koja sjedi iza / na suvozačevom?
Budem to malo bolje pogledao kad cu imati vremena, hvala na sugestijama
Vozio sam se u E60, nekoliko A4, Lagunama, bla bla bla
I mogu reći da mi je definitivno najbolji dojam ostavio E39. Meni osobno puno bolja unutrašnjost nego kod E60.
Žao mi je samo što BMW voze svakakvi krkani i mulci kojima je samo bitno da je BMW. I zbog takvih je ta marka dobila takav status kakav ima. Čast iznimkama.
Ali E39 je po meni možda najbolje pogođen auto. Dizajn, kvaliteta unutrašnjosti koja je bolja od velike većine današnjih auta, držanje ceste. Da mi treba auto te klase, iskeširao bi dobre pare za neki očuvani E39 530i i uživao.

Vozio sam se u E60, nekoliko A4, Lagunama, bla bla bla
I mogu reći da mi je definitivno najbolji dojam ostavio E39. Meni osobno puno bolja unutrašnjost nego kod E60.
Žao mi je samo što BMW voze svakakvi krkani i mulci kojima je samo bitno da je BMW. I zbog takvih je ta marka dobila takav status kakav ima. Čast iznimkama.
Ali E39 je po meni možda najbolje pogođen auto. Dizajn, kvaliteta unutrašnjosti koja je bolja od velike većine današnjih auta, držanje ceste. Da mi treba auto te klase, iskeširao bi dobre pare za neki očuvani E39 530i i uživao.
Da, da... Nagelirani smrkavci i nesto stariji krkani koji bez tog auta ne bi smocili :)
Hahaa ne cini auto jeb*ca Imo uspjeha i u golfu 3 i u A6 (proslom). Samo ovisi kakva je cura. Ako je prava sponza mislim da je i ovaj novi A6 prestat za nju hahaha
a ja sam svoju sadašnju oborio s nogu kad sam došao kod nje doma zmazan ko prase u blatu s ktm-om. i kad sam s njezinim tatom cugnul pol litre žuje na eks.
jebate auto...

Pravi muškarci voze traktore i ostale pripadne mašinerije.
Nego novi Clio:
Naravno ekrančina velika, srećom prave tipke za klimu su tu.
Nekak mi to dosta vuče sve na VW grupu, ili sam to samo ja ?
Sve u svemu puno bolje nego prije, izvana koliko vidim na ovih par sličica izgleda kao manji Megane.
(od X stranica prije na moj upit za bas u VWu iz 95)
Vidim nula VW u interijeru clia. Ovaj ogavni tablet nije vrijedan komentara.
Btw. smiješno je koliko u onom videu 630 nejde nikud. Očekival bi uz sve hvale motoru, "deranje" tog istog motora u okretajima da se to bar makne s mjesta.
Vidim nula VW u interijeru clia. Ovaj ogavni tablet nije vrijedan komentara.
Ova ''ventilacija'' duž cijele table, tipke ispod tableta (čak je i oblik skoro isti) slicne kao sto ima aktualni a3.
Makar u današnje vrijeme to je normalno, svi jedan drugog kopiraju.
Tek sad vidim koliko odgovora na pitanje o onom BMW-u. Taj auto prodaje kolega informatičar, jednom je bio i u onoj Petricevoj BUG tv emisiji. Zanimljivo je kako je slikavanje odradio "pro" fotograf, valjda da se bolje vide nedostatci.
Mogu iz prve ruke potvrditi tužnu istinu da si 50% ljepši kad doletiš negdje s BMW kupeom , to ide čak do razine semafora, tramvaja, šetnje psa uz auto, cure se jednostavno masovno nagledavaju, a ništa posebno, kanta od 60,70.000kn.
Meni je to smiješno recimo, i prilično žalosno, ali kužim i podržavam sve kojima to čini neku frustraciju. Jednostavno to je balkanski mentalitet, malograđanština, vjerojatno godi sa 18-25, meni nabije nelagodu neku, ko da sam nešto ukrao a ne da ga otplaćujem.. Opet velim, auto ništa posebno, samo da je eto ta značka i po mogućnosti kupe. Kvragu i sređeni e46 su ono, magneti, kamoli e92 ili 4rke..
Tužno, ali vrlo primjetno nakon evo 2mj posjedovanja i điranja..

Od kada imam golfa dizla susjedi poceli pozdravljati, psi prestali lajati i pcele se vratile u dvoriste.