Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.011
|
čitano: 16.487.897
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
fear619 kaže...
naPerk777 kaže...
chutac kaže...

Zašto dizel?
115 konja... Donja granica za ~1400 kila, ali dosta. Ja ne bih, ali probaj pa vidi.

 Bas nisam mislio da ce KW biti problem jer od prijatelja mi nitko nije govorio da je to malo a sad na forumu vidim drugačija mišljenja. Šta da ciljam na 118d onda (ovako nesto)?

Kakve su onda oni 114d? Karijole sa BMW znakom ?!

 ili za te novce pogledaš nešto ovako ;)

nešto ovako

Iskreno na početku potrage za autima sam se jako bio zagrijao za mazdu, i bio sam u salonu je pogledao (nisam nažalost stigao napraviti testnu vožnju).

Neznam, jednostavno su mi za oko zapeli švabe jer mi se puno više sviđa dizajn bmw-a

chutac kaže...

Tvoj se čini kao full oprema, i još ako ima te neke sportske dodatke(adaptivne dampere), to dosta diže masu.

Najlakša serija 1 je 1340 kila, znači tvoj ima minimum 1400, dodaš sebe, curu i gorivo, eto te na 1500 kila. 1500 kila i 115 konja, ajoj.
Još pogotovo ako se ti isti frendovi skupe u auto, to je 1700 kila, auto će jedva ići.

 

115 konja kao takvih nije malo, ali kad trebaju potjerati veliku masu, budu se dobro oznojili, a ne napravili puno.

 

Moj A3 se sa četvero ljudi od 80 kila po glavi i 150 konja mučio, a di neće 115 konja, i to 1.5, a ne 2.0.

 A nisam stvarno to gledao na taj način. Onda će ovaj što sam linkao od 150 konja biti ok? Navikao sam na 90 konja na citroenu pa nisam ni razmišljao pretjerano.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Na taj BMW 150ks je dovoljno.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Problem s Astrom G 1.6 8v. Tokom voznje se elektroka pohebala i sve redom je prestalo raditi vezano za istu. Kad se upali na kontaktu kazaljke sve normalno rade, cim se upali spuste se sve i upali zaruljicu akumulatora, airbag-a i motora. Evo video
[url=http://profile.xfire.com/lux21][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/lux21.png[/img][/url]
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Već si postao par puta tu sa problemima, auto si mislim kupio na Jakuševcu što ti je bila velika pogreška jer ti izgleda netko uvalio, ta Astra sa 1.6 8V je među pouzdanijim autima iz toga doba, a kod tebe se izgleda malo-malo kvari osim ako te nisam zamijenio sa nekim. To ćeš morati na dijagnostiku voditi ili kupi OBD2 na eBay. Moguće da ti je uzemljenje negdje otišlo ili osigurač.

Poruka je uređivana zadnji put sub 30.9.2017 21:57 (ivanzu).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Kad smo kod dijagnostike, meni se TorquePRO neće spojiti na VTS-a.

Nije do auta kad sve servisne dijagnostike rade..

Ima tko ideju?

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Drugi put da se javljam s upitom, prvo je bilo oko klapne ventilacije. Auto je kupljen u Gradisci. Jedini drugi kvar koji je bio su bile istrosene cetkice alnasera. Vjerujem da si me s nekim zamjenio. Pitanje je bilo ako je netko imao slican slucaj, nisam trazio ‘lekciju’.
[url=http://profile.xfire.com/lux21][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/lux21.png[/img][/url]
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

odradena i ovogodisnja Croatia...

 

malo sam se zalaufao izmedu 2 brzinca, haklao sam blagi desni pri nekih 100kmh...sam bog mi pomogao...

 

snimao sam kamericom iz ovog kuta sa slike gore, ali neznam kako nisam ukljucio recording sound...mah -.- dignut cu link kasnije/sutra ovdje, ali nis posebnoi bez zvuka, cisto da vidjeti malo R5 auteke

 

ostale

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pardon, onda je bio netko drugi.

Provjeri ono sro sam gore napisao.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Kad smo kod dijagnostike, meni se TorquePRO neće spojiti na VTS-a.

Nije do auta kad sve servisne dijagnostike rade..

Ima tko ideju?

 Meni se je normalno spajao na centralinu od 156ice sa 2.0 JTS motorom.156 2.4 10v 110kW isto godiste nije htio nikako. 156 2.4 20v bez frke kao i GT 1.9.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
fear619 kaže...
naPerk777 kaže...
chutac kaže...

Zašto dizel?
115 konja... Donja granica za ~1400 kila, ali dosta. Ja ne bih, ali probaj pa vidi.

 Bas nisam mislio da ce KW biti problem jer od prijatelja mi nitko nije govorio da je to malo a sad na forumu vidim drugačija mišljenja. Šta da ciljam na 118d onda (ovako nesto)?

Kakve su onda oni 114d? Karijole sa BMW znakom ?!

 ili za te novce pogledaš nešto ovako ;)

nešto ovako

 hahahahaha daj sta ti stvarno pored bmw-a njemu preporucujes mazdu   ok zasto netko nebi uzeo iphone 8 plus kada mozes uzeti nekog kineza, slicna usporeda hahaha

8 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
naPerk777 kaže...
chutac kaže...

Zašto dizel?
115 konja... Donja granica za ~1400 kila, ali dosta. Ja ne bih, ali probaj pa vidi.

 Bas nisam mislio da ce KW biti problem jer od prijatelja mi nitko nije govorio da je to malo a sad na forumu vidim drugačija mišljenja. Šta da ciljam na 118d onda (ovako nesto)?

Kakve su onda oni 114d? Karijole sa BMW znakom ?!

 Stari pusti ove sta voze ne znaju sta pricaju, sasvim dosta je 116d za normalnu voznju. I bolje da uzmes dizela jer ce ti manje trositi. Po meni ti je bijeli 116d puno bolji za uzeti zbog opreme, izgleda brutalno. 118d je jaci ali oprema je dosta losija. Pusti motor, bmw je pravi kad ima M paket <3. Mislim vidi sam pa odluci, na temelju sta vise volis. Ja sam prije brijao na brzinu i boli me briga za opremu. Sad bi radije vozio najslabiju novu 520d sa full opremom neko 540 bez opreme

11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BabyDriver420 kaže...
naPerk777 kaže...
chutac kaže...

Zašto dizel?
115 konja... Donja granica za ~1400 kila, ali dosta. Ja ne bih, ali probaj pa vidi.

 Bas nisam mislio da ce KW biti problem jer od prijatelja mi nitko nije govorio da je to malo a sad na forumu vidim drugačija mišljenja. Šta da ciljam na 118d onda (ovako nesto)?

Kakve su onda oni 114d? Karijole sa BMW znakom ?!

 Stari pusti ove sta voze ne znaju sta pricaju, sasvim dosta je 116d za normalnu voznju. I bolje da uzmes dizela jer ce ti manje trositi. Po meni ti je bijeli 116d puno bolji za uzeti zbog opreme, izgleda brutalno. 118d je jaci ali oprema je dosta losija. Pusti motor, bmw je pravi kad ima M paket <3. Mislim vidi sam pa odluci, na temelju sta vise volis. Ja sam prije brijao na brzinu i boli me briga za opremu. Sad bi radije vozio najslabiju novu 520d sa full opremom neko 540 bez opreme

 Ma i meni je taj bijeli sa M opremom strava ali kad su poceli svi sa tim da je 115 konja premalo malo sam ostao začuđen. Dosad nisam vozio ništa jače od 90 konja pa sumnjam da će ovo biti "presporo", možda su neki drugdje ovdje naviknuli na nešto jače pa zbog toga...

Reci mi samo, koliko je realno da mogu spustiti 10ak posto cijenu sa ovoga?

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
naPerk777 kaže...

Pozdrav ljudi, prije nekih mjesec dana vec sam pitao prijedlog za prvi auto. Sad sam suzio izbor na model koji zelim. Rijec je o BMW 1 (najnovija serija),dizel, nista ispod 116d.

Imam neki budžet a strašno mi se sviđa ovo . Recite mi koliko bi se realno mogla spustiti cijena? Plaćanje gotovinom.

 vozio sam aktualan 116d (efficient dynamics) prije mjesec dana, imao ga kod sebe 10 dana. jebeno iritantno kaj uvijek kad upalis auto starta se eco mode upaljenim.

prvi dojam mi je bio da je auto preslab za svoju kilazu tj performanse su bile za poludit lose.

al bio ga je uzitak voziti, lijepo lezi i cini se jako tih iznutra, ostatak nema potrebe komentirat jer je ipak premium model.

taj dojam sam dobio najvise zbog toga jer sam 2 tjedna prije toga vozio mini cooper one koji ima 1.5 dizel i bio je daleko startniji/poletniji, i 250-300 kila laksi.

s druge strane, auto je bio rent a car i njih uvijek gazim, kad se covjek vozi normalno 115ks je sasvim dosta a potrosnja je smijesno mala.

 

ono kaj je jako negativno iznenadilo je prostor straga, moj auris (1st gen) ima puno vise mjesta za noge od bmw 1 (F20)

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put ned 1.10.2017 12:30 (nixass).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BabyDriver420 kaže...

 hahahahaha daj sta ti stvarno pored bmw-a njemu preporucujes mazdu   ok zasto netko nebi uzeo iphone 8 plus kada mozes uzeti nekog kineza, slicna usporeda hahaha

 

BabyDriver420 kaže...

 I bolje da uzmes dizela jer ce ti manje trositi.Pusti motor, bmw je pravi kad ima M paket <3.

 Seljačina...

naPerk777 kaže...

 Ma i meni je taj bijeli sa M opremom strava ali kad su poceli svi sa tim da je 115 konja premalo malo sam ostao začuđen. Dosad nisam vozio ništa jače od 90 konja pa sumnjam da će ovo biti "presporo", možda su neki drugdje ovdje naviknuli na nešto jače pa zbog toga...

Reci mi samo, koliko je realno da mogu spustiti 10ak posto cijenu sa ovoga?

 To je težak auto, pogotovo sa puno opreme. Kad sjedneš ti i natočiš ga, snaga će biti na knap, a ako ga se napuni(ideš na more s curom, kupiš namještaj u IKEI pa voziš, što god, auto će se patiti.
Ja na jednom autu imam 120 konja(1150 kila) i kad sam ja u njemu, ide bez problema, ali kad je četvero ljudi sa stvarima u gepeku, osjetno je slabiji. A ovaj BMW po defaultu vozi troje ljudi(veća masa).

Zajebat ćeš se. Neće ti ni manje trošiti jer će zahtjevati više gasa da ide. Kažem ti, moj bivši A3 je pokazivao slabost sa punom kabinom(cca. 50 kila je lakši, a 40 konja jači), di neće ovo.

 

A ovo što ti govori ovaj pro driver, ako ćeš se time voditi, ...

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
8 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
naPerk777 kaže...
BabyDriver420 kaže...
naPerk777 kaže...
chutac kaže...

Zašto dizel?
115 konja... Donja granica za ~1400 kila, ali dosta. Ja ne bih, ali probaj pa vidi.

 Bas nisam mislio da ce KW biti problem jer od prijatelja mi nitko nije govorio da je to malo a sad na forumu vidim drugačija mišljenja. Šta da ciljam na 118d onda (ovako nesto)?

Kakve su onda oni 114d? Karijole sa BMW znakom ?!

 Stari pusti ove sta voze ne znaju sta pricaju, sasvim dosta je 116d za normalnu voznju. I bolje da uzmes dizela jer ce ti manje trositi. Po meni ti je bijeli 116d puno bolji za uzeti zbog opreme, izgleda brutalno. 118d je jaci ali oprema je dosta losija. Pusti motor, bmw je pravi kad ima M paket <3. Mislim vidi sam pa odluci, na temelju sta vise volis. Ja sam prije brijao na brzinu i boli me briga za opremu. Sad bi radije vozio najslabiju novu 520d sa full opremom neko 540 bez opreme

 Ma i meni je taj bijeli sa M opremom strava ali kad su poceli svi sa tim da je 115 konja premalo malo sam ostao začuđen. Dosad nisam vozio ništa jače od 90 konja pa sumnjam da će ovo biti "presporo", možda su neki drugdje ovdje naviknuli na nešto jače pa zbog toga...

Reci mi samo, koliko je realno da mogu spustiti 10ak posto cijenu sa ovoga?

Mozda ne 10% ali probaj min 10000kn skinuti, to bi mogao, pogotovo sta u gotovini placas. Za snagu ljudi pretjeruju, kako su prije svi vozili i teze aute sa puno manje konja. To sta kazes, sve je stvar navike, nakon par mjeseci i 150hp postane malo, pa i 200hp i 300hp,400hp...kuzis me sta mislim rec. Ima brdo youtubera koji za aute od preko 400 konja pricaju da su im preslabi, tako da uzmi taj bijeli bmw i uzivaj ;) 

15 godina
online
Auti - ultimativna tema

Ak ne misliš biti debil za volanom bit će ti dovoljno i 110-120KS. Ovdje svi ko da su ameri. Ak nemaš V8 i 500 konja nemaš auto. 

Jeboga, ako je Golf, po kojem apsolutno svako kenja, sa 77kW u stanju sasvim okej vozit 5 ljudi i pun bunker stvari na more, onda bogme i 1ica sa 85kW neće krepat na pola puta. 

Okej, jasno je da ovdje svako vonabi rejser, i nedao bog da ti autu treba 1-2 sekundu do stotke duže, odma g*vno, ne valja, nikud ne ide. 

Vidljivo je da si zapeo za 1icu, ali je i vidljivo da nemaš love za model/pogon/opremu koju želiš. Onda napravi kompromis između nečega. Na stranu što ja recimo nebih nikada kupio polovni auto, još manje BMWa, činjenica je da ovaj budžet na koji ciljaš najgori za izbor novog vozila jer moš dobit opremom napucan gradski auto ali kompakt će biti gol. 

Uglavnom, kupi auto za koji imaš mogućnosti i kojeg ćeš vozit "sretan", a ne da te netko tjera puškom da sjedneš u njega.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Taj 118d je u oglasu vec 2 mjeseca, ako ne i vise i nije se prodao. A znam barem 3 auta 116 i 118 koja su se prodala za visu cijenu. Tako da definitivno nesto je sumnjivo sa tim autom, ne znam sto, ali po toj cijeni definitivno je da je cudno zasto se netko nije bacio.

 

A taj 116d je katastrofa, to je 1,5dizel koji cak ni sa mapiranjem nije neka divota. 118d nasuprot toga ima 2.0 dizel koji je manje vise isti motor do kraja serije 1 dizela, sa 225 konja. Ima vlasnika koji su uz minimalne troskove dovukli taj auto na 225 konja. BMW je predzadnjim LCIem napravio downsizing svih pocetnih modela, pa je tako uveo 1,5 3 cilindra motore koji su doslovce beskorisni. 

Iako moram priznat da me tih 150konja nije odusevilo na test voznji, benzinac je bio sklopljen puno bolje i agresivnije, al subjektivan dojam samo.

 

Racunaj da svi 116 su zapravo 114 od prije.

 

 

Nazalost bmw 1 ima puno musica. Od toga da kvaliteta auta nije nesto (ak dolazis od jeftinijeg auta, onda je, al ne zaboravi da je npr. 118d auto od 35k € s dobrom opremom). Prednja vrata su jako kratka i tesko se ulazi, nacin sjedenja u tom autu ne pase svima. Hauba je jako duga i podlozna je krivljenju, pa mozes imat lufta iznad svjetala koji je vidljiv. Sicevi ruzinave u bazi, volan se zna oljustit.

Stvari rikavaju random, na dosta auta. A nisu jeftine, pa je garancija pozeljna. Nama je rikavao kompjuter, brava na zadnjim vratima. Pa su pucale cijevi... A sve po 100€ popravci, pa se nakupi.

 

Od boljih stvari, auto lezi dobro, mjenjac je bio u mom namjenjen autoputu, malo manje cestama poput magistrale. Udoban je, sa M opremom moze super izgledat. Kocnice su dosta dobre, cak M kocnice nisu ni toliko potrebne do 200ks.

 

I ne zaboravi da kupujes "stari" BMW. Izasao je LCI 2 upravo, a krajem sljedece godine serija 1 prelazi na prednji pogon ( i mozda dolazi uz verziju sedana).

Di2 &amp; EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put ned 1.10.2017 13:52 (ivanoile).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

nazalost sound recording off :( ali bit su auti... R5ice su <3

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Ak ne misliš biti debil za volanom bit će ti dovoljno i 110-120KS. Ovdje svi ko da su ameri. Ak nemaš V8 i 500 konja nemaš auto. 

Jeboga, ako je Golf, po kojem apsolutno svako kenja, sa 77kW u stanju sasvim okej vozit 5 ljudi i pun bunker stvari na more, onda bogme i 1ica sa 85kW neće krepat na pola puta. 

Okej, jasno je da ovdje svako vonabi rejser, i nedao bog da ti autu treba 1-2 sekundu do stotke duže, odma g*vno, ne valja, nikud ne ide. 

Vidljivo je da si zapeo za 1icu, ali je i vidljivo da nemaš love za model/pogon/opremu koju želiš. Onda napravi kompromis između nečega. Na stranu što ja recimo nebih nikada kupio polovni auto, još manje BMWa, činjenica je da ovaj budžet na koji ciljaš najgori za izbor novog vozila jer moš dobit opremom napucan gradski auto ali kompakt će biti gol. 

Uglavnom, kupi auto za koji imaš mogućnosti i kojeg ćeš vozit "sretan", a ne da te netko tjera puškom da sjedneš u njega.

 Ma prvo mi je budžet bio na 100,  pa sam ga povisio na 120 pa sad do 140-150t kn. Može se tako unedogled povećavat ali trebam negdje stati na loptu i povući crtu. Mlad sam i htio bih malo uživat u prvom autu te stvarno nebih neki peugeot,citroen ili nešto slično.

A zbog čega nebi kupovao polovan auto? Gledao sam malo u tomiću i cijena novog bmw-a sa dizle motorom je preko 200t kn, a ako mogu tako nešto slično dobiti za 140t kn (sa tvorničkom garancijom), zašto ne.

ivanoile kaže...

Taj 118d je u oglasu vec 2 mjeseca, ako ne i vise i nije se prodao. A znam barem 3 auta 116 i 118 koja su se prodala za visu cijenu. Tako da definitivno nesto je sumnjivo sa tim autom, ne znam sto, ali po toj cijeni definitivno je da je cudno zasto se netko nije bacio.

 

A taj 116d je katastrofa, to je 1,5dizel koji cak ni sa mapiranjem nije neka divota. 118d nasuprot toga ima 2.0 dizel koji je manje vise isti motor do kraja serije 1 dizela, sa 225 konja. Ima vlasnika koji su uz minimalne troskove dovukli taj auto na 225 konja. BMW je predzadnjim LCIem napravio downsizing svih pocetnih modela, pa je tako uveo 1,5 3 cilindra motore koji su doslovce beskorisni. 

Iako moram priznat da me tih 150konja nije odusevilo na test voznji, benzinac je bio sklopljen puno bolje i agresivnije, al subjektivan dojam samo.

 

Racunaj da svi 116 su zapravo 114 od prije.

 

 

Nazalost bmw 1 ima puno musica. Od toga da kvaliteta auta nije nesto (ak dolazis od jeftinijeg auta, onda je, al ne zaboravi da je npr. 118d auto od 35k € s dobrom opremom). Prednja vrata su jako kratka i tesko se ulazi, nacin sjedenja u tom autu ne pase svima. Hauba je jako duga i podlozna je krivljenju, pa mozes imat lufta iznad svjetala koji je vidljiv. Sicevi ruzinave u bazi, volan se zna oljustit.

Stvari rikavaju random, na dosta auta. A nisu jeftine, pa je garancija pozeljna. Nama je rikavao kompjuter, brava na zadnjim vratima. Pa su pucale cijevi... A sve po 100€ popravci, pa se nakupi.

 

Od boljih stvari, auto lezi dobro, mjenjac je bio u mom namjenjen autoputu, malo manje cestama poput magistrale. Udoban je, sa M opremom moze super izgledat. Kocnice su dosta dobre, cak M kocnice nisu ni toliko potrebne do 200ks.

 

I ne zaboravi da kupujes "stari" BMW. Izasao je LCI 2 upravo, a krajem sljedece godine serija 1 prelazi na prednji pogon ( i mozda dolazi uz verziju sedana).

Puno hvala na ovom detaljnom osvrtu. Ma znam da je izašla novija verzija ali mi se stvarno ne čini nešto pretjerano drugačija. Znači tvoja preporuka je 118d?

Sad si me sa tim kvarovima malo zapitao, kad se uzima takva klasa auta uvijek ti je na pameti "premium" kvaliteta ali očito to više nije tako. Kakav je audi a3 u tom rangu (iako mi se bmw izgledom više sviđa)? Nešto tipa ovo

EDIT: jesi siguran da taj oglas toliko stoji, vidim da imaju dosta bmw-auvoza iz njemačke, nisam naišao na neka iskustva za tog prodavača.

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.10.2017 14:45 (naPerk777).
10 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Sa tom lovom bi uzeo auto kojem ce cijena rasti, ne neku novu igracku koju za 2,3 godine nakon sto izadje novi model cijena se prepolovi, ali dobro ja razumijem da neki ljude hoce novo,ali ja ispod neke srednje klase ako si nemogu priuštiti necu ni kupiti, ista stvar sa svim je kod mene, i kod PC, i kod smartphonova.


isto tako ako gledaš auto za 20 000eura da malo troši, kažem j,,,š auto ako ne troši bar 7 na 100, ako pogledaš ovako, taman ces izgubit na tom BMW kao da kupiš neku jeftiniju klasiku koja guta 12-15litara dotjeraš je u ajnc a, i ti si na konju jer ce ti se sve vratiti prodajom, ev ja cim sam dotjerao svog forda dobivam više nego što sam platio i uložio 2X.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

To sam ja imao, samo nije bio S Line. Isto LED, koza i tkanina, manje felge, cini mi se veci ekran i bio je limuzina.

Bio je tih, stvarno tih, snage je imao na pretek, materijali, infotainment, dojam luksuza, sve je bilo super.

Ali je bio neudoban i bolila su me ledja na sjedalima.

Godiste 2014., radio jako puno kilometara bez mehanickih problema.

 

Ako si mlad i zelis uzivati, uzmi za tu lovu 330Ci u mint stanju, ili neki E39, za 150 tisuca nadjes izvrne primjerke redizajna.

 

Ali ponovit cu ti, 115 konja je puno premalo za auto od 1400 kila. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Slozio bi se,140 ks treba barem za 1.5 tonu i to govorim iz iskustva.

Kad natrpas petoro ljudi i prtljagu,shvatis da bi ipak 200 ks za ugodno i bezbrizno putovanje i careless pretjecanja :)

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
naPerk777 kaže...

Puno hvala na ovom detaljnom osvrtu. Ma znam da je izašla novija verzija ali mi se stvarno ne čini nešto pretjerano drugačija. Znači tvoja preporuka je 118d?

Sad si me sa tim kvarovima malo zapitao, kad se uzima takva klasa auta uvijek ti je na pameti "premium" kvaliteta ali očito to više nije tako. Kakav je audi a3 u tom rangu (iako mi se bmw izgledom više sviđa)? Nešto tipa ovo

EDIT: jesi siguran da taj oglas toliko stoji, vidim da imaju dosta bmw-auvoza iz njemačke, nisam naišao na neka iskustva za tog prodavača.

Taj iz oglasa (A3) je natovaren opremom, zato cijena i je takva, auto sam bio pogledati nema dugo i aviončina je, ne znaš jel bolje izgleda iznutra ili izvana. Novi je koštao valjda duplo, toliko o tome.

 

Nažalost za mnoge, taj luksuz ima cijenu i kilometraža također nije mala, da je na 100-120tkm otišao bi vjerujem jako brzo, ovako ekipa već lagano psihološki gleda prema 200k, iako sam također mišljenja da km toliko ne zezaju auto koliko godine eksploatacije i vremenski uvjeti.

 

S druge strane, samo FYI, kolega u firmi je za te novce dovezao iz Njemačke 520d sličnog godišta, možda je bio, ubi me sad 2012. godina ili kraj 2011, tako da i to treba uzeti u obzir. Then again, za prvi auto mislim da ti je to overkill, ali čisto se nadovezujem na cijenu tog A3.

Pogledaj pošto su gore, a ima ih i oko 170,180tkm čak i manje za tu lovu od privata, direkt da ideš na vlasnika, ovisi i kakve si sreće naravno.

 

Ako ćeš uzimati BMW 1, gazda stana u kojem sam (oko 5g. sada) ga je kupio skoro novog, 116d, nije do sad bilo većih problema ali vjerovao ili ne ide tek nešto bolje od mog remapiranog A3 otpada iz 2001 sa također sada 115-120ks i 270tkm. Ako bi gledao BMW1, onda 118 ili čak 120d, iako je 120d opet po mom mišljenju za prvi auto preprejak, jednostavno 177 ili 184ks nema šta raditi u rukama nekoga sa prvim autom, mislim nadrapati ćeš zaneseš li se imalo, i to u doslovnom smislu i preneseno. 118d je pogođen motor i po meni optimum.

 

 

In the name of tragedy...
11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

To sam ja imao, samo nije bio S Line. Isto LED, koza i tkanina, manje felge, cini mi se veci ekran i bio je limuzina.

Bio je tih, stvarno tih, snage je imao na pretek, materijali, infotainment, dojam luksuza, sve je bilo super.

Ali je bio neudoban i bolila su me ledja na sjedalima.

Godiste 2014., radio jako puno kilometara bez mehanickih problema.

 

Ako si mlad i zelis uzivati, uzmi za tu lovu 330Ci u mint stanju, ili neki E39, za 150 tisuca nadjes izvrne primjerke redizajna.

 

Ali ponovit cu ti, 115 konja je puno premalo za auto od 1400 kila. 

 Nebi opet tako nešto veliko, radim u centru grada i za parking i sve mi je lakše sa nekim malo manjim autom a da opet nije neki šrot.

doky01akablava kaže...

Slozio bi se,140 ks treba barem za 1.5 tonu i to govorim iz iskustva.

Kad natrpas petoro ljudi i prtljagu,shvatis da bi ipak 200 ks za ugodno i bezbrizno putovanje i careless pretjecanja :)

 A jebiga da imam para na bacanje otišao bi kod tomića i uzeo 120d shadowline m sport edition i bio bi miran :D

thedream kaže...
naPerk777 kaže...

Puno hvala na ovom detaljnom osvrtu. Ma znam da je izašla novija verzija ali mi se stvarno ne čini nešto pretjerano drugačija. Znači tvoja preporuka je 118d?

Sad si me sa tim kvarovima malo zapitao, kad se uzima takva klasa auta uvijek ti je na pameti "premium" kvaliteta ali očito to više nije tako. Kakav je audi a3 u tom rangu (iako mi se bmw izgledom više sviđa)? Nešto tipa ovo

EDIT: jesi siguran da taj oglas toliko stoji, vidim da imaju dosta bmw-auvoza iz njemačke, nisam naišao na neka iskustva za tog prodavača.

Taj iz oglasa (A3) je natovaren opremom, zato cijena i je takva, auto sam bio pogledati nema dugo i aviončina je, ne znaš jel bolje izgleda iznutra ili izvana. Novi je koštao valjda duplo, toliko o tome.

 

Nažalost za mnoge, taj luksuz ima cijenu i kilometraža također nije mala, da je na 100-120tkm otišao bi vjerujem jako brzo, ovako ekipa već lagano psihološki gleda prema 200k, iako sam također mišljenja da km toliko ne zezaju auto koliko godine eksploatacije i vremenski uvjeti.

 

S druge strane, samo FYI, kolega u firmi je za te novce dovezao iz Njemačke 520d sličnog godišta, možda je bio, ubi me sad 2012. godina ili kraj 2011, tako da i to treba uzeti u obzir. Then again, za prvi auto mislim da ti je to overkill, ali čisto se nadovezujem na cijenu tog A3.

Pogledaj pošto su gore, a ima ih i oko 170,180tkm čak i manje za tu lovu od privata, direkt da ideš na vlasnika, ovisi i kakve si sreće naravno.

 

Ako ćeš uzimati BMW 1, gazda stana u kojem sam (oko 5g. sada) ga je kupio skoro novog, 116d, nije do sad bilo većih problema ali vjerovao ili ne ide tek nešto bolje od mog remapiranog A3 otpada iz 2001 sa također sada 115-120ks i 270tkm. Ako bi gledao BMW1, onda 118 ili čak 120d, iako je 120d opet po mom mišljenju za prvi auto preprejak, jednostavno 177 ili 184ks nema šta raditi u rukama nekoga sa prvim autom, mislim nadrapati ćeš zaneseš li se imalo, i to u doslovnom smislu i preneseno. 118d je pogođen motor i po meni optimum.

 

 

 Baš zbog toga ga i ja gledam, uzeti auto sa tolikom kilometražom, nezz. Neznam koliko je uopće isplativ uvoz auta iz njemačke od kad su povisili trošarine. Ma za prvi auto znam da će biti odlično što god da od ovog što gledam uzmem. Do sad nisam vozio ništa jače od 90 konja pa vjerujem da će mi bilo što biti osjetna razlika.

Znaš možda koliko dugo je taj audi na prodaju i je li možda vecć spuštao cijenu u međuvremenu?

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne kazem nista,gust je voziti 140 ks kad si sam ili neka osoba jos,ide kao metak,ali kad se natovari,po meni je na granici,opet i da uzmes dizelasa 140 ks uvijek ide laganim remapom na 180 ks i to je onda optimalno,po meni.

15 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
naPerk777 kaže...

 Ma prvo mi je budžet bio na 100,  pa sam ga povisio na 120 pa sad do 140-150t kn. Može se tako unedogled povećavat ali trebam negdje stati na loptu i povući crtu. Mlad sam i htio bih malo uživat u prvom autu te stvarno nebih neki peugeot,citroen ili nešto slično.

A zbog čega nebi kupovao polovan auto? Gledao sam malo u tomiću i cijena novog bmw-a sa dizle motorom je preko 200t kn, a ako mogu tako nešto slično dobiti za 140t kn (sa tvorničkom garancijom), zašto ne.

Moja osobna preferencija. Naravno, tu ne računam mogućnost da kupim nešto tipa R32/3/4, Supra, EVO IV/VI dobro očuvani i ne modificirani. Doduše, takvi auti drže cijenu, poveliku.

Također, netko drugi neće kupovati ništa osim 2-3 godine starih auta jer tu su izgubili dobar dio one početne cijene i sad će narednih par godina pad biti manji. I to je kompletno opravdano.

Kod kupnje polovnoga ne znam tko je i kako se ponašao prema tom autu, naći vozilo koje mi odgovara po apsolutno svemu, da nemam viška opreme koja mi ne treba, a da imam ono što mi treba, izbor motora i mjenjača također. 

Do 150k bi gledao potpuno novu Ibizu FR ili Rapid MonteCarlo s 1.4TSI, veliki minus meni je što službeno ne dolaze s DSGom. Na tu cijenu iz konfiguratora bi se dalo nešto popusta užicat ili kakvih pogodnosti od besplatnog održavanja u garanciji ili slično. 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
naPerk777 kaže...

Puno hvala na ovom detaljnom osvrtu. Ma znam da je izašla novija verzija ali mi se stvarno ne čini nešto pretjerano drugačija. Znači tvoja preporuka je 118d?

Sad si me sa tim kvarovima malo zapitao, kad se uzima takva klasa auta uvijek ti je na pameti "premium" kvaliteta ali očito to više nije tako. Kakav je audi a3 u tom rangu (iako mi se bmw izgledom više sviđa)? Nešto tipa ovo

EDIT: jesi siguran da taj oglas toliko stoji, vidim da imaju dosta bmw-auvoza iz njemačke, nisam naišao na neka iskustva za tog prodavača.

 Prvo zanemari ove sto govore za 330 i nekakve srednje klase. Mislim 520d star 4 godine je 20k €, a bmw 118d star 4 godine je cca 15, pa sad vidi tko gubi vise... A to su uglavnom izvozeni auti, sa upitnim porjeklom.

 

2.0 dizel je dobar motor, nisu ga dirali vec dugo, pa valjda im ne smeta. Ali ista manje od njega ne, pretezak je auto sam po sebi. Taj oglas je od pocetka 8.mj, znam jer stalno gledam Njuskalo i bilo je odlicnih ponuda, npr. bila je 118d sa M paketom za 22 tisuce, covjek je hitno davao auto sa 4 god garancije i 10k km, star godinu dana. Tako da ima super ponuda, ali taj oglas koji si ti stavio, ne mrda. 

 

Logika na njuskalu je vrlo jednostavna, tko ga je kupio u Tomica nece ga dat ispod 25 cca, a uvozi idu nize(uz iznimke). Jasno za tu cijenu se moze nac i 318d sa istim motorom, sto stavlja seriju 1 u nepovoljan polozaj. Ali kao sto sam rekao, ti 318d ili je uvoz ili je izvozen, a polovnog BMWa sa 150k km, dizela nema logike kupovat jer su prosla vremena 250k+ km samo zato jer je marka.

 

 

A taj audi je radio vjerovatno prosjek od 120km dnevno, moze bit puno pitanja tu i iskreno to sa preko 50k km od polovnjaka sve postaje ogroman rizik. A cijena nije nista wow.

 

Uvoz, BMW i ekipa su jako zeznuta kategorija. Ono sto se mora shvatit je da dizeli od 1.1.2018 vjerovatno gube Euro 6 normu( bez obzira na Adac testove), stoga na eko trzistima dizelima ce cijena past za 5-10% i onda ce dolazit kod nas, vjerovatno.

Di2 &amp; EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put ned 1.10.2017 16:10 (ivanoile).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 

 

Ali ponovit cu ti, 115 konja je puno premalo za auto od 1400 kila. 

 al ga kenjas, do pred malo si imao koliko 90ks na toliko, sad je odjednom premalo 115...nemaju svi za imat 180ks kao ti...

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Tko god da 150k na Škodu Rapid je poveca budala bez uvrede, Ibiza plastikanjer zivi odmah uz rapida , neka pogleda novu fiestu ako hoce zabavan auto ali osjetna je razlika izmedu B i C segmenta.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.10.2017 16:11 (ivanzu).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
naPerk777 kaže...

Puno hvala na ovom detaljnom osvrtu. Ma znam da je izašla novija verzija ali mi se stvarno ne čini nešto pretjerano drugačija. Znači tvoja preporuka je 118d?

Sad si me sa tim kvarovima malo zapitao, kad se uzima takva klasa auta uvijek ti je na pameti "premium" kvaliteta ali očito to više nije tako. Kakav je audi a3 u tom rangu (iako mi se bmw izgledom više sviđa)? Nešto tipa ovo

EDIT: jesi siguran da taj oglas toliko stoji, vidim da imaju dosta bmw-auvoza iz njemačke, nisam naišao na neka iskustva za tog prodavača.

 Prvo zanemari ove sto govore za 330 i nekakve srednje klase. Mislim 520d star 4 godine je 20k €, a bmw 118d star 4 godine je cca 15, pa sad vidi tko gubi vise... A to su uglavnom izvozeni auti, sa upitnim porjeklom.

 

2.0 dizel je dobar motor, nisu ga dirali vec dugo, pa valjda im ne smeta. Ali ista manje od njega ne, pretezak je auto sam po sebi. Taj oglas je od pocetka 8.mj, znam jer stalno gledam Njuskalo i bilo je odlicnih ponuda, npr. bila je 118d sa M paketom za 22 tisuce, covjek je hitno davao auto sa 4 god garancije i 10k km, star godinu dana. Tako da ima super ponuda, ali taj oglas koji si ti stavio, ne mrda. 

 

Logika na njuskalu je vrlo jednostavna, tko ga je kupio u Tomica nece ga dat ispod 25 cca, a uvozi idu nize(uz iznimke). Jasno za tu cijenu se moze nac i 318d sa istim motorom, sto stavlja seriju 1 u nepovoljan polozaj. Ali kao sto sam rekao, ti 318d ili je uvoz ili je izvozen, a polovnog BMWa sa 150k km, dizela nema logike kupovat jer su prosla vremena 250k+ km samo zato jer je marka.

 

 

A taj audi je radio vjerovatno prosjek od 120km dnevno, moze bit puno pitanja tu i iskreno to sa preko 50k km od polovnjaka sve postaje ogroman rizik. A cijena nije nista wow.

 Puno hvala. Mislim da bih možda mogao se strpiti nekih mjesec dana i čekati prilike na njuškalu u tom periodu jer očito često zna nešto dobro naletit, već i onako zadnjih tjedan dana imam bookmarkan njuskalo sa filterima za bmw :).

Taj od 22k je bio ovako nešto pretpostavljam? Auto je stvarno predivan ali to je već duplo više od početne cijene koju sam planirao. Kad bi takav naletio za nekih 160 uzeo bi sigurno... (opet taj auto complex)

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.10.2017 16:12 (naPerk777).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice