Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.492.010
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

 

 

Ne shvacam ovu izjavu,znaci ja bi trebao cekati 25 sekundi jer netko pretice izvan svojih mogucnosti i svjesno usporava promet ?

 

Da. Na stranu što ti nemaš govoriti / upozoravati ikoga na cesti što i kako treba raditi, i on može preticati, makar to trajalo 25 sekundi.

RuskeGTT kaže...

vidi se da niste nikad vozili po autocestama u italiji...samo cu rec jedno: SMRT

Ne kužim ovo, njihove autoceste su "pitomije" od naših.

Nekad su bile gore, ali danas su kamilica i ja sam obično jedan od "kamikaza" s "našom" vožnjom na njoj. Dok navigacija ne počne tuliti mogućnost kamera.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Old Iggy kaže...
doky01akablava kaže...

 

 

Ne shvacam ovu izjavu,znaci ja bi trebao cekati 25 sekundi jer netko pretice izvan svojih mogucnosti i svjesno usporava promet ?

 

Da. Na stranu što ti nemaš govoriti / upozoravati ikoga na cesti što i kako treba raditi, i on može preticati, makar to trajalo 25 sekundi.

RuskeGTT kaže...

vidi se da niste nikad vozili po autocestama u italiji...samo cu rec jedno: SMRT

Ne kužim ovo, njihove autoceste su "pitomije" od naših.

Nekad su bile gore, ali danas su kamilica i ja sam obično jedan od "kamikaza" s "našom" vožnjom na njoj. Dok navigacija ne počne tuliti mogućnost kamera.

Imam pravo upozoravati i hocu,kojim zakonskim clankom kojeg cekam da izvuces ces kontradiktirati ? Tom logikom ne smijem svirati kad mi se krene oduzimati prednost ? Jedno je doslovno tumacanje zakona i prometnih pravila,drugo je diviljina zvana promet,guzve i kaos.

17 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...
Old Iggy kaže...
doky01akablava kaže...

 

 

Ne shvacam ovu izjavu,znaci ja bi trebao cekati 25 sekundi jer netko pretice izvan svojih mogucnosti i svjesno usporava promet ?

 

Da. Na stranu što ti nemaš govoriti / upozoravati ikoga na cesti što i kako treba raditi, i on može preticati, makar to trajalo 25 sekundi.

RuskeGTT kaže...

vidi se da niste nikad vozili po autocestama u italiji...samo cu rec jedno: SMRT

Ne kužim ovo, njihove autoceste su "pitomije" od naših.

Nekad su bile gore, ali danas su kamilica i ja sam obično jedan od "kamikaza" s "našom" vožnjom na njoj. Dok navigacija ne počne tuliti mogućnost kamera.

Imam pravo upozoravati i hocu,kojim zakonskim clankom kojeg cekam da izvuces ces kontradiktirati ? Tom logikom ne smijem svirati kad mi se krene oduzimati prednost ? Jedno je doslovno tumacanje zakona i prometnih pravila,drugo je diviljina zvana promet,guzve i kaos.

Nemaš pravo "upozoravati" (čl. 142. st. 3 ZSPC), kao što ne smiješ ni svirati osim u slučaju točno definiranih uvjeta (čl. 76.-77. ZSPC).

Divljina je i kad ovakvi kao ti krenu "provoditi pravdu".

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

vidi se da niste nikad vozili po autocestama u italiji...samo cu rec jedno: SMRT

 vozio sam opel adama od milana do rima, 4 dana road trip, traumaticno iskustvo. auto skatulica a ovi se voze po sred crte, kombiji uletavaju, samo sam cekao da me zalijepe za ogradu.

jos je dobro gore na sjeveru di ima turista iz gospodskih zemalja austrije i svicarske, ovo sve juznije je ko u somaliji.

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put pon 31.7.2017 15:33 (nixass).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

 vozio sam opel adama..

 

kaj se i to čudo klasificira pod auto? 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Evo ne mogu vjerovat koliko neki vole glumit policiju i provodit pravdu.
Pa nemas sta trazit u lijevoj traci ako je bilo tko iza tebe( kolone su druga stvar logicno) bez obzira jel ti mislis da je on nesiguran preko 160, to je njegova stvar.
Ako zelis provodit pravdu idi za policajca i gotovo, a dotad vozi u desnoj i sto prije pretici tako da manje vremena provedes u lijevoj.
Mislim ovo za sto manje vremena u lijevoj vrijedi za sve bez obzira isao ti 300 ili 110, ako je promet dovoljno brz vozis u desnoj i samo pretices lijevoj makar vidio kamion na 1km ako ljudi iza tebe cekaju da se maknes MAKNI SE!
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
nixass kaže...

 vozio sam opel adama..

 

kaj se i to čudo klasificira pod auto? 

 osim kaj nejde s mjesta, kaj su zadnji sicevi za ukras i kaj je uzas za brze ceste - auto je sasvim ok.

po gradu je super, za to je izmedju ostaloga i predvidjen.. sve ostalo je bilo muka

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

 osim kaj nejde s mjesta, kaj su zadnji sicevi za ukras i kaj je uzas za brze ceste - auto je sasvim ok.

po gradu je super, za to je izmedju ostaloga i predvidjen.. sve ostalo je bilo muka

 

ma zekam se.. simpatičan autek .. ženski 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

dobar je, za 3. auto u familiji :D 

nudili su mi pandu ili adama.. reko daj manje od dva zla

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Šta fali Pandi?
Panda automatik, najbolji gradski auto 

 

Ima mjesta, klima hladi kao luda, kotači se daju dosta smotati, po gradu 1.2 troši oko 6-6.5 litara(je, nije ZG). Meni super autić! 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

adam ak nis drugo ima cool gay faktor :D

panda je.. samo gay :D

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Puno je više gej reći da voliš svog Adama, da ideš u Adama, da ti se Adam sviđa, nego to sve za crno bijelog medvjeda 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Seat Leon Cupra

 

 

Dosta ne-losa ponuda? Iako osobno, nikad ga nisam vidio u Rijeci,a opet za tu lovu sve sto se dobije je Golf VII 1.6TDI.

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da, samo sto ce taj golf 7 biti nov dok ovaj auto polovan.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

A polovan sportski auto u većini slučajeva nije bio normalno vožen, već se iskorištavalo to za što je napravljen.
30t km na Ruskeovoj Cupri nije kao 30t km na običnom autu.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

U čemu je problem ako je auto jače vožen i uredno održavan?

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Da, samo sto ce taj golf 7 biti nov dok ovaj auto polovan.

 Ma kaj polovan, pa tek se razradio, sad ga se tek može stiskati, dok novog golfa 7 moraš vozit polako prve kilometre, gledaš kako te klinci na rošuhama pretiću

16 godina
online
Auti - ultimativna tema

vidim prica se o voznji na autocesti. odmah cu vam rec da su hrvatske autoceste mila majka. ja vozim oko 130-150 i to u desnoj traci osim kad preticem sporije, nikad se ne vozim po lijevoj ma kolko brzo iso ako je desna slobodna. blicanje koristim i podrzavam koristenje, ako meni neki jaci i brzi auto blica ja mu se maknem bez ikakve ljutnje.

trenutno sam u americi i sefica mi dala svoj auto i reko aj idem se malo provozat po njihovim autocestama, najveci uzas koji sam ikad vidio. pocnimo od kvalitete tih americkih autocesta, kriticne su, cesta je jako lose kvalitete, negdje i ispucala(govorim o drzavi new york da nebi mislili da se vozim po nekoj zabiti). druga stvar- vozaci, tamo ja neznam jel oni neznaju vozit normalno ili namjerno rade sranja, kod njih ne postoji to pravilo da je lijeva preticajna, tamo imate 2-3 trake ovisno o dijelu autoceste i svi se voze po svim trakama, pa ako os preticat moras slalome radit, ima ljudi koji se voze 90 na sat po lijevoj.

mozda ste mislili da je 130 premalo ogranicenje na nasim autocestama, e pa njima je najvece 120 i to samo na nekim dijelovima, vecinom je 110. a ako ste mislili da mozete ko kod rokat 180 jer nema tolko kamera i presretaca na nekim cestama opet bi se prevarili, ovi cigani postavljaju murju na svakih 5 km i policijski auti stoje nasred autoceste na onom dijelu izmedu ceste, 10-20 km/h preko ogranicenja i kazna od 300 dolara na vise.

jos jedna stvar kod preticanja, kako sam vec reko da bi pretico moras vozit slalom a vjerojatno je svima jasno da slalom voznja na autocesti(a i svugdje) nije nimalo sigurna, vozaci kad preticu dolaze jako blizu autiju, na 5-10 cm ti kreten dode i ubaci se ispred, pri brzini od 120-130 na sat se tu moze svakavih sranja desit.

 

a o obicnim cestama tu ne trebam ni govorit, voznja po mraku je ravna zelji za samoubojstvo, kod njih svi stalno voze s dugim svijetlima, i to je oke jer ima dosta dijelova gdje nema uopce rasvjete i nista se vidi, al gamad ne gasi duga svjetla ni kad ti dodu u susret, u voznji od sat vremena skoro sam 5 puta izletio u zavoju jer me totalno zaslijepe s onim svojim ogromnim truck-ovima, usrani rednecki. i iako im na 100m blicam da ih ugase ne jebu te pet posto, vjerojatno se i smiju i misle koji kurac ova budala blica.

 

prosli tjedan sam skoro mrtvog jelena pogodio na cesti zbog tudih dugih svjetala, neki konj je ubio jelena vjerojatno s nekim tenkom od auta i ostavio ga nasred ceste, kako sam ja dolazio drugi konj me zaslijepio i ja sam u zadnji cas vidio tog jelena i uspio ga izbjec tako sto sam skrenuo udesno u neku travu, fala bogu nije bila provalija il nesto jer da sam pogodio tog jelena vjerojatno bi sjebo pol auta kolki je bio.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Realno ako je ocito da je auto vozen i da se redovno vrtio do 4.5k vjerojatno je i odrzavan puno bolje nego isti auto kojeg je koristio tipican vozac kojemu je auto od a-b i nije vodio posebnu brigu oko njega.

Kolega vozi golfa 5, 1.9 tdi i redovno ga vrti i ganja ali to je definitivno najodrzavaniji golf 5 u cijelom OS, kako u detailingu i eksterijeru tako i u mehanickom smislu.

Svako cvrckanje, lupanje i slicni zvukovi se provjeravaju, ulozilo se u popravak manjih ostecenja limarije kao i u pristojne 17" felge tako da ce takvi ljudi prije ulozit u recimo promjenu diskova nego netko tko misli "ma za ono sto meni treba je dobar, ne treba nista mijenjat, uredu je sto kocnice skripe "

Vjerujem da je cupra sa race-a odrzavana bolje nego vecina novijih 1.6tdi-eva.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Preporuka autica za zensku osobu do 6000€? Vecinom bi sluzio za gradsku voznju i ponekad dulje relacije.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Syke kaže...

U čemu je problem ako je auto jače vožen i uredno održavan?

 U tome što nije isto voziti normalno ili ga ganjati stazom i launchati.

mar123 kaže...

 

 Kad su ti svi manijaci i kreteni - voziš Pežoa? 

gelon kaže...

Realno ako je ocito da je auto vozen i da se redovno vrtio do 4.5k vjerojatno je i odrzavan puno bolje nego isti auto kojeg je koristio tipican vozac kojemu je auto od a-b i nije vodio posebnu brigu oko njega.

Kolega vozi golfa 5, 1.9 tdi i redovno ga vrti i ganja ali to je definitivno najodrzavaniji golf 5 u cijelom OS, kako u detailingu i eksterijeru tako i u mehanickom smislu.

Svako cvrckanje, lupanje i slicni zvukovi se provjeravaju, ulozilo se u popravak manjih ostecenja limarije kao i u pristojne 17" felge tako da ce takvi ljudi prije ulozit u recimo promjenu diskova nego netko tko misli "ma za ono sto meni treba je dobar, ne treba nista mijenjat, uredu je sto kocnice skripe "

Vjerujem da je cupra sa race-a odrzavana bolje nego vecina novijih 1.6tdi-eva.

 Je, ali teška sportska vožnja(što vrtnja motora nikako nije) ostavlja traga na mjenjaču, spojci, ispuhu, svemu živome.

Nije isto krenuti normalno i razvrtiti motor i launchati auto. Takav auto se kupuje da se u njemu gušta i onda kad dosadi ili kad je nešto skupo pri kraju ga se prodaje.

 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
monsieur kaže...

Preporuka autica za zensku osobu do 6000€? Vecinom bi sluzio za gradsku voznju i ponekad dulje relacije.

 http://www.index.hr/oglasi/peugeot-207-1-4-vti/oid/450339

 

 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...
monsieur kaže...

Preporuka autica za zensku osobu do 6000€? Vecinom bi sluzio za gradsku voznju i ponekad dulje relacije.

 http://www.index.hr/oglasi/peugeot-207-1-4-vti/oid/450339

 

 

 Morao biš biti teški mazohist da to kupiš, ti auti su koma. Znam iz iskustva da ne bi sada netko nešto govorio.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...

 Morao biš biti teški mazohist da to kupiš, ti auti su koma. Znam iz iskustva da ne bi sada netko nešto govorio.

 Za koga je dobro je

Dokle god se auto kotrlja, neće ženske skužit pola kvarova i lampica popaljenih(dnevnih svjetla pregorenih)

(čast iznimkama koje se ekšli nešto sitno kuže u aute)

 

BTW:@monsieur zašto tražit preporuku nekog auta, a ne ostavit ženi pravo izbora? pa ipak će ona to vozit

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Dosta ruzan auto sa ne bas najboljom kvalitetom interijera, ali frendica to ima i ganja ga svakako i drzi se bez problema. 

Zenama je fora, motor je super ako se odrzava i dosta. Za 6000 eura neces naci bolje, a da ide i po gradu i po otvorenoj. 

Jedino da nadjes automatika nekog, ali za tu lovu ne ide ako zelis pristojnu kilometrazu. Ja osobno kupovinu auta sa preko 100 tisuca ne priznam kao previse mudru. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...
gelon kaže...

Realno ako je ocito da je auto vozen i da se redovno vrtio do 4.5k vjerojatno je i odrzavan puno bolje nego isti auto kojeg je koristio tipican vozac kojemu je auto od a-b i nije vodio posebnu brigu oko njega.

Kolega vozi golfa 5, 1.9 tdi i redovno ga vrti i ganja ali to je definitivno najodrzavaniji golf 5 u cijelom OS, kako u detailingu i eksterijeru tako i u mehanickom smislu.

Svako cvrckanje, lupanje i slicni zvukovi se provjeravaju, ulozilo se u popravak manjih ostecenja limarije kao i u pristojne 17" felge tako da ce takvi ljudi prije ulozit u recimo promjenu diskova nego netko tko misli "ma za ono sto meni treba je dobar, ne treba nista mijenjat, uredu je sto kocnice skripe "

Vjerujem da je cupra sa race-a odrzavana bolje nego vecina novijih 1.6tdi-eva.

 Je, ali teška sportska vožnja(što vrtnja motora nikako nije) ostavlja traga na mjenjaču, spojci, ispuhu, svemu živome.

Nije isto krenuti normalno i razvrtiti motor i launchati auto. Takav auto se kupuje da se u njemu gušta i onda kad dosadi ili kad je nešto skupo pri kraju ga se prodaje.

 

 Tu si u pravu, govoris realno, vecina ce to i napravit, kad dodje do velikog servisa ajmo na prodaju ali govorim opcenito da ne treba odmah pomisliti ako je auto vozen kako i treba i ako su okretaji koristeni od 0 do 100% da taj auto ne valja jer cesto ti ljudi i paze na ovjes, kvacilo, zamasnjak  i mjenjaju prema potrebi, a ne prema intervalu jer ne stede na autu.

Normalno vecina koja i tiska aute su mladji, a mi nismo bogata drzava pa su to cesto bmw e36, alfa 145, golf 3  u koje se nikad ne ulaze i ne pazi vec samo tiska dok ne zariba, inace i sam gledam neki e36 iako znam sto ce ljudi misliti ali cu ulagati u njega koliko god mogu i nece biti klasicni china xenon e36 seljo...upropastili seljaci dobre aute ali da nisu bili dobri nebi ih toliko kupovali.

 

Ovaj peugeot je ok ako je za osobu koju nit je briga nit primjecuje kvalitetu auta jos mozda cak 500e dolje jer za 5.5-6k moze uletiti astra h ili golf 5 s boljom opremom, 100-150kkm vise ali 2 kase bolji auto.

Mislim da je ovo pretjerano za sve preko 100kkm da nije dobra kupnja ali ok svatko voli nesto, netko ce vozit clio 2017, a netko a3 2009.

Inace nedavno sam se vozio u meganu 2013 oprema ispod GT i mogu vam rec osim vanjskog izgleda uopce ne vidim da je 2013 jer nema nista posebno od opreme, osim onog ruznog kalkulatora umjesto brzinomjera, sto ga razlikuje od nekog nijemca iz 2008 ali zato ga nije puno platio, oko 7k eura uz kilometrazu od 115k. *ebiga, svaka cijena je tu s razlogom.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.8.2017 0:47 (gelon).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gelon kaže...

 Tu si u pravu, govoris realno, vecina ce to i napravit, kad dodje do velikog servisa ajmo na prodaju ali govorim opcenito da ne treba odmah pomisliti ako je auto vozen kako i treba i ako su okretaji koristeni od 0 do 100% da taj auto ne valja jer cesto ti ljudi i paze na ovjes, kvacilo, zamasnjak  i mjenjaju prema potrebi, a ne prema intervalu jer ne stede na autu.

Normalno vecina koja i tiska aute su mladji, a mi nismo bogata drzava pa su to cesto bmw e36, alfa 145, golf 3  u koje se nikad ne ulaze i ne pazi vec samo tiska dok ne zariba, inace i sam gledam neki e36 iako znam sto ce ljudi misliti ali cu ulagati u njega koliko god mogu i nece biti klasicni china xenon e36 seljo...upropastili seljaci dobre aute ali da nisu bili dobri nebi ih toliko kupovali.

 

Ovaj peugeot je ok ako je za osobu koju nit je briga nit primjecuje kvalitetu auta jos mozda cak 500e dolje jer za 5.5-6k moze uletiti astra h ili golf 5 s boljom opremom, 100-150kkm vise ali 2 kase bolji auto.

Mislim da je ovo pretjerano za sve preko 100kkm da nije dobra kupnja ali ok svatko voli nesto, netko ce vozit clio 2017, a netko a3 2009.

Inace nedavno sam se vozio u meganu 2013 oprema ispod GT i mogu vam rec osim vanjskog izgleda uopce ne vidim da je 2013 jer nema nista posebno od opreme, osim onog ruznog kalkulatora umjesto brzinomjera, sto ga razlikuje od nekog nijemca iz 2008 ali zato ga nije puno platio, oko 7k eura uz kilometrazu od 115k. *ebiga, svaka cijena je tu s razlogom.

 

 Znam kako se voze takvi auti. Uglavnom ih ne voze klinci jer nemaju love za njih, nego odrasli ljudi, ali ti auti se voze krvnički. Kolega svako toliko kupi neki takav auto, 20-ak tisuća kilometara ga muči(usijani diskovi spadaju pod normalno :) ) i proda.
Naravno, održava ga, čeka da se zgrije i sve to, ali kad je na radnoj temperaturi, udri brigu na veselje :)

 

 

207 sam odabrao jer sam brzinski tražio, a on je jedini dovoljno mali, a opet prihvatljiv za putovanje. Kažeš Astra ili Golf - to je preveliko za većinski gradski auto.
Za grad ne treba izolacija, kvaliteta plastike, oprema, treba mali auto, dobar motor i automatski mjenjač(po mogućnosti robotizirani). Čak bi i neki Twingač ili Panda/500 bili super izbor. Čak i bolji nego ova grdosija 

 

 

Ja osobno nemam problem sa autom preko 100, 200 tisuća, ali sve dok je moj od 0. kilometra. Kupovina takvih auta je po meni rizik, osim ako je vlasnik netko iz obitelji ili jako dobar prijatelj. Iako bih rađe A3 nego Clia, rađe bih 2017. Clio nego 2009. A3 sa preko 100t km.

Netko moj aute mijenja nakon 2 godine. Nije bitno ništa, ako se bliži 2. godina, auto ide i ide novi. To je život  I onda po diskontnoj cijeni članovima obitelji 

 

 

P.S. Tebi je kalkulator(i meni je bio dok nisam imao), ali kad se jednom navikneš na digitalni prikaz, kazaljka je katastrofa :)

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Realno nema tu loseg ili dobrog svatko bira i nema krivog izbora samo iznosimo misljenja. Evo recimo ujak trenutacno gleda zamijeniti svog 206sw 1.6hdi i opet ce ici na nekog francuza no kad mi je rekao da mu se svidja espace ja sam od soka zasutio, pa taj auto ima centralnu instrument tablu jel postoji ista losije? Hvala bogu sad gleda c elysee sto je normalniji auto ali opet da ja biram prije bih uzeo rabljeni a4, passat itd. nego kupio novog citroena ali eto on isto ne voli kilometre, a i svakako ne primjecuje kvalitetu auta, mislim covjek vozi 110 na autocestama i onda mene pita zasto mu se egr pali tako da on vidi auto kao A do B.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja uvijek biram novi auto pa makar to bila Dacia, eventualno godisnjak prolazi koji je detaljno pregledan i sve bude po spagi, ne patim od marke niti velicine. Od kada je HR usla u EU trziste polovnih automobila je puno svakakvih smeca, gledam svakodnevno kako se polupani auti popravljaju i prodaju dalje, to sve znam posto mi u ulici zivi soderas. Mogu se pronaci dobri polovni auti ali dosta teze nego prije.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.8.2017 1:44 (ivanzu).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gelon kaže...

Realno nema tu loseg ili dobrog svatko bira i nema krivog izbora samo iznosimo misljenja. Evo recimo ujak trenutacno gleda zamijeniti svog 206sw 1.6hdi i opet ce ici na nekog francuza no kad mi je rekao da mu se svidja espace ja sam od soka zasutio, pa taj auto ima centralnu instrument tablu jel postoji ista losije? Hvala bogu sad gleda c elysee sto je normalniji auto ali opet da ja biram prije bih uzeo rabljeni a4, passat itd. nego kupio novog citroena ali eto on isto ne voli kilometre, a i svakako ne primjecuje kvalitetu auta, mislim covjek vozi 110 na autocestama i onda mene pita zasto mu se egr pali tako da on vidi auto kao A do B.

 Naravno, ali sve što pišemo po forumima govorimo u svoje ime, pa kad kažem da je nešto loše, onda je to moje mišljenje. Osim ako navodim činjenice kad kritiziram neki auto ili nešto. :)

Eto, tu se razlikujemo. Ja bih rađe francuza, bilo rabljenog, bilo novog. Ali tu opet dolazi do ovog "rabljenog", inače nikad ne bih rabljenog(osim ako ima 20 tisuća km, a prodaje se jer vlasnik nema za otplatu kredita).

C-Elysee mu ne bih preporučio iz jednog jedinog razloga: glasan je. Rađe rabljenog c4. Za lovu za dobro opremljenog elizea, dobije c4 sa 60-ak tisuća km, a auto je daleko bolji. Bolji materijali, oprema, izolacija, udobnost, doslovno sve.

 

Ovo što si rekao da ne primjećuje kvalitetu auta. Želiš reći da Citroen nije kvalitetan? Zapravo, što nekome znači kvalitetan auto? Albanski Mercedes sindrom? Ili pak preprodajna vrijednost?
Već znam tko se neće samnom složiti ovdje, ali Francuzi su kvalitetni auti. Sad pričam o Peugeotu i Citroenu, Renault po meni nije kvalitetan. PSA ima izvrsne dizele(iako baš ne volim dizele), benzinci dolaze iz Bavarske, udobnost i tišina bolja nego kod rivala, danas kada se dijelovi proizvode u 4 tvornice(Bosch, Continental, neka tvornica plastike i proizvođač ulja i accessoiresa s kojima "automaker" surađuje(recimo, kod PSA su to Valeo i Total)), kvaliteta interijera zavisi jesi kupio auto slagan u Francuskoj ili Turskoj(jel imaš Medveščak ili normalni model) i u biti dolaziš na to da su svi auti isti. Razlika je u preferencama proizvođača, motorima(ali kod silnih regulativa, i oni dolaze na isto) i značci na nosu. Pogotovo u jeftinijoj klasi.

 

Imaš (sad da zanemarimo starost modela) Astru, c4, 308, Mazdu 3, Focusa, ..., to je sve stvar preference. Svi slično koštaju, jedan nudi udobnost, jedan izvrsne atmo motore, jedan vozne osobine... 
Onda imaš skupljeg Golfa koji ima fensi detalje poput tepiha u pretincima u vratima, i slično.

 

Onda kreće premium u kojem imaš A3, što je Golf sa boljom izolacijom i više fensi materijalima, serija 1, A klasa...

 

Razne hijerarhije u kojima je s "točka A do B" stajališta sve jako jako slično. Razlike u tome kome proizvođač želi usmjeriti svoje vozilo.

 

Pogledaj VAG, imaju sve živo. Porsche, VW, Škodu, ..., i iako su auti različiti, hrpetina dijelova i elemenata su međusobno dijeljeni i nije baš da se može reći da je jedan kvalitetniji od drugoga. 

Auto kupuješ po dva kriterija. Što želiš i koliko novca imaš, nema više, ovo će trajati, ono ne. Sve je danas isto.

 


A budući da znam dosta ljudi koji se bave autima, zaključak je jedan. Jedina razlika između proizvođača(kad uzmeš istu klasu, no) je da Nijemca lakše prodaš.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice