- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kolega Žiga..
Moj 307 1.6 HDI imao predhavarijske simptome(točkice ulja na motoru,bjeli dim ujutro,masne cijevi od interkulera)
Bjeli dim ujutro prema objašnjenju mojeg mehaničara -> dize ili mikropukotina na glavi
Uspio sam ga prodat i dobit odlične novce,stoga ti preporučam da napraviš isto..
Inače te taj auto bude i oženio :)
Auto je popravljan u ovlaštenom servisu.. pa ne mogu ga ovakvog prodat..auto mora biti pic mic....
ja mislim da bas postoji ful mala serija HGT JTD-a
kazes svako bi htio jaci model, jao ja williamsa, ha :D? nece on zadugo, doc ce rallye ipak bez tendencije transformacije u GTI, ipak mi rallye 10x napetiji
ha nisam čuo da postoji, mada sve je moguće...
sretno u kupnji, bitno da te služi i veseli, sa tim zvrkom možda srušiš osobni rekord na grobniku
Dali ti dimi ujutro bijelo ili plavo?
Dali ti dimi ujutro bijelo ili plavo?
Nekad zna ujutro zadimiti bijelo, nekad manje, nekad ogroman oblak dima i to jako rijetko. Čudno je jer upali na zub iz prve, čak i ako je vani bilo hladno (ispod nule)
Ne troši ulja da moram nadolijevati niti troši antifriza
Nekad zna ujutro zadimiti bijelo, nekad manje, nekad ogroman oblak dima i to jako rijetko. Čudno je jer upali na zub iz prve, čak i ako je vani bilo hladno (ispod nule)
Ne troši ulja da moram nadolijevati niti troši antifriza
Ako ti sad ne troši ulja onda ga je vjerojatno ostalo u usisu i ispuhu od prošle turbine pa treba vremena da sve to izađe..
Inace je bijeli dim kad mjesa vodu (mehanicari ispravite me) a plavi -plavkasti kada je nesagorito ulje ajmo rec.
Meni kad su grijaci bili slabi,ujutro pri paljenju sam imao oblacic plavog dima. Turbina nije pišala nigdje nego je bilo samo nesagorito.
Stavio nove grijace i auto pali ko mina,sa puno manje plavkastog dima.
S obzirom da imas probleme sa turbom,moguce da se scjedi u ispusnu granu/ispuh i da ga na paljenju skuri,ali to mi onda ne opravdava bijeli dim..
Kvar ustanovljen... neispravan dozator zraka i tu "piša" van
1600kn - rabat je original... ne hvala
Jutros pred servisom slikano, zaslinilo ga je u cca 20km pošteno... naspram slika od jučer popodne
tražim alternativu rabljenog / zamjenskog
Da nema slika, ne bih ti vjerovao koliko problema imaš s tim autom...
Ma da se toga netko ozbiljno uhvati i rastavi, počisti i zamijeni što treba ne bi bilo problema, pa kako je do sad okrenuo 120k km bez problema. Ti meštri u ovlaštenom ili ne znaju ili te muzu..
Cek,jel tebi auto u garanciji jos ili nije?
Nisam te pratio od pocetka price.
Cek,jel tebi auto u garanciji jos ili nije?
Nisam te pratio od pocetka price.
Nije u garanciji, u garanciji je turbo + rad / dijelovi vezano za to...
ali dozator zraka.. vjerojatno je dobio od prevelikog pritiska kad se turbina rasula prvi put
prilagodio je brzinu uvijetima na cesti, ali jbg.. lokva how yes no
Audi je čuo za nesreću Ivana Zaka i povlači cijelu seriju Audia R8 jer se loše ponašaju pri prelasku preko mokre ceste.
Ima li vlasnika Mercedesa w203 ... 2001-2004 tu? Kakva su vaša iskustva i mišljenja, ako vas ima....
...očekivao sam da će biti tiši
tako sam ja očekivao da će common rail tehnologija ublažiti klepetanje, pa onda da će diesel boxer imati moćno klepetanje ko chopper.. ali jbg razočarao sam se svaki put
traktor ko traktor...
Dobar autić,ružna boja hihi,a i lik laže da je jedini u hrvatskoj,ima jedan bili kod mene u Zadru nedavno se prodavao samo neznam točnu cifru.
Ima li vlasnika Mercedesa w203 ... 2001-2004 tu? Kakva su vaša iskustva i mišljenja, ako vas ima....
Ima, trenutačno c220,2000 god, kod nas 4-5 godina,275000km, udoban auto, dobro leži na cesti, ugodan za voziti. Sta se tice kvarova mislim da im je najveći problem mjerač protoka zraka ( prosao na oba dva koja smo imali) najbolje je kupiti originalni, jer kineski nije radio kako se spada, bila je prosla elektronika na getribi pa smo cijelu getribu zamijenili, ramena mijenjana, grijači, i cesto zna biti problema s podloškom koja dode ispod dizne i onda se osjeti miris dima. Mislim da bi to bilo to od nekih vecih problema, ostatak ono redovno, ulje motora, ulje kocnica mijenjano, remeni neki, jedan španer.
Imali smo i prije jedno kratko vrijeme c240, v6 motor, auto je bio ludilo, nikad necu zaboraviti, isao kao lud, zvuk predobar, stabilan, ali je i trosio kao lud
I preporucio bi ti avangarde opremu, jer oni imaju drukciji zadnji most, tako da im je malo nizi zadnji kraj.
Ima li vlasnika Mercedesa w203 ... 2001-2004 tu? Kakva su vaša iskustva i mišljenja, ako vas ima....
Ima, trenutačno c220,2000 god, kod nas 4-5 godina,275000km, udoban auto, dobro leži na cesti, ugodan za voziti. Sta se tice kvarova mislim da im je najveći problem mjerač protoka zraka ( prosao na oba dva koja smo imali) najbolje je kupiti originalni, jer kineski nije radio kako se spada, bila je prosla elektronika na getribi pa smo cijelu getribu zamijenili, ramena mijenjana, grijači, i cesto zna biti problema s podloškom koja dode ispod dizne i onda se osjeti miris dima. Mislim da bi to bilo to od nekih vecih problema, ostatak ono redovno, ulje motora, ulje kocnica mijenjano, remeni neki, jedan španer.
Imali smo i prije jedno kratko vrijeme c240, v6 motor, auto je bio ludilo, nikad necu zaboraviti, isao kao lud, zvuk predobar, stabilan, ali je i trosio kao lud
I preporucio bi ti avangarde opremu, jer oni imaju drukciji zadnji most, tako da im je malo nizi zadnji kraj.
hehe pitao sam na način da ispada kao da tražim jednoga ali ustvari i ja sam vlasnik C220 CDI 105kW automatik iz 2003' 230tkm Avantgarde oprema. Zanimalo me kakva su iskustva sa njima pošto ja nisam baš najzadovoljniji. Slaba im je zaštita od rosta i pokazao mi je ispod vrata na par mjesta. Također kad ga hladnog upalim ujutro malo variraju obrtaji prvih 10-15 sec. Bio na dijagnostici i kaže mi regulator tlaka goriva ali da ga ne mjenjam još jer nemam potrebe...
Što se udobnosti tiče tu nemam prigovora osim što je dosta tvrdog ovjesa pa po lošoj cesti osjetim svaku neravninu... Agilnost je također dobra.. Zar visina zadnjeg kraja nije zbog kraćih opruga? Ja sam mišljenja da su samo opruge kraće kod njih...
Dali ti imaš problema sa korozijom?
Sve pet, ali svijetleći logo u pragu?! Ma učinilo mi se valjda, idem opet pogledati..
Da to sam zaboravio, problemi s korozijom su normalni za taj auto, jos ti je i dobro ako je samo to, svima je taj auto pun toga. Moj je prosle godine krpan i opet ista stvar, neke stvari se vratile neke nisu, vrata su sva dolje i rubnjaci su isto.
Da to sam zaboravio, problemi s korozijom su normalni za taj auto, jos ti je i dobro ako je samo to, svima je taj auto pun toga. Moj je prosle godine krpan i opet ista stvar, neke stvari se vratile neke nisu, vrata su sva dolje i rubnjaci su isto.
Ako je prošle godine rađen i na istim mjestima je opet izbio znači da je loše napravljen
prilagodio je brzinu uvijetima na cesti, ali jbg.. lokva how yes no
Audi je čuo za nesreću Ivana Zaka i povlači cijelu seriju Audia R8 jer se loše ponašaju pri prelasku preko mokre ceste.
tocno to!mene jos smijeh hvata...