sheepskin, ja ću vrištati
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Dobre ponude kurtona za volan. :D
A za ručicu - Ccc, razočarao si me. :P
Mislio sam da si pravi pa si uzeo original, al već vidim izvlačenje na cijenu!
sheepskin, ja ću vrištati
A daj ga zamisli na 300TD Mercu, karavanu. Maslinasto zeleni. Pa to je totalni overpower..i još ako ima one pliš siceve.
A za ručicu - Ccc, razočarao si me. :P
pfff ne znam ni di bi nabavio oriđiđi mugenov.. to oni valjda samo u svoje prerade ugrađuju.. heh ali piše JDM u listingu, i to je nešto
a na koncu je to komad CNC-anog aluminija.. BMK za autentičnost barem su ga lijepo upakirali, sa ching-chong slovima u uputama
jedina stvar koju bi možda išao tražiti oriđiđi mugenovu je komplet ispuh, sa oriđiđi twin loopom
@dream
samo su mi pimpmobili na pameti kada vidim oderanu ovcu na volanu ovako nešto
kako volim kada me paket dočeka doma.. stigel mi je mugen shifter neću ga još stavljati, moram si dati napraviti novu kožicu, a vjerojatno budem i volan furao tapecirati, pa ću sve od jednom
evo i jedna slika kako bude zgledalo kada ga stavim.
buš ti znal montirat to cudo (dildo) ?
vracam se s ucke danas i pokupim kamencugu u zavoju (pozirala 2 komada lijepo taman nasred putanje), srecom pa imam 13ku od petarde rezervnu 195 55 pirelli prastara guma :D
auto je lijepo cucnuo, ako se ne odlucim na vece diskove budem si nabavio slikove 13ke hahah xD
btw. ovo je 3. probusena guma u pol godine -.- (2 cavla i ovo)
e pa neces me prestici!!!
Nema veze, lijepo izgleda. :D
Daj sad sredi neki volan, i skupljaj pare za swap. Šta si to razvuko toliko. :P
e pa neces me prestici!!!
na koliko si ti stao za sad :P
poslje 7 sam prestal brojati.
znam da sam prvu godinu probušil sve gume osim zadnje lijeve. zimske su bušene isto negdje 3 puta. ove nove ljetne 2 puta. jos ak sam koju zaboravil
sad si mislim kak sam se ureko za žaruljama kad sam razgovarao s dream-om. tak da necu reci da nisam vec dugo
A da ti napišeš molbu u trelleborg? Nek ti naprave tm800/900 u odgovarajućim dimenzijama. Onda buš bar jedno vrijeme miran.
Treba netko djelove za bubu?
http://www.polovniautomobili.com/oglas4266799/volkswagen_buba/
Treba netko djelove za bubu?
http://www.polovniautomobili.com/oglas4266799/volkswagen_buba/
"-Nedavno je izvucen iz reke Dunav, odakle sam sleteo 1995. god u saobracajnoj nesreci"
Dosta su brzo izvukli auto, samo 19 godina im trebalo.
pitanje: isplativost ugradnje k&n filtera? primjerice na mom 1.8 tdci i 1.9tdi 90ks kak ima dream samo u golfu 4?
ne interesira me povecanje snage vec dal s tim kao "boljim" filterom kaj dobiva uopce?
kako volim kada me paket dočeka doma.. stigel mi je mugen shifter neću ga još stavljati, moram si dati napraviti novu kožicu, a vjerojatno budem i volan furao tapecirati, pa ću sve od jednom
evo i jedna slika kako bude zgledalo kada ga stavim.
buš ti znal montirat to cudo(dildo) ?
@Ninov još i lijepo izgleda, kakvih se može naći...
poslje 7 sam prestal brojati.
znam da sam prvu godinu probušil sve gume osim zadnje lijeve. zimske su bušene isto negdje 3 puta. ove nove ljetne 2 puta. jos ak sam koju zaboravil
sad si mislim kak sam se ureko za žaruljama kad sam razgovarao s dream-om. tak da necu reci da nisam vec dugo
haha ja sam 3 puta busio i isto samo lijeva zadnja je prezivjela do sad xD
Bio sam ti pisao, ali valjda nije postalo.
Ugl, i nema baš. Iako će ti mnogi reći da ima. Al ono, nije isto kada ti stišćeš gas, a ono se ništa ne čuje, i kada ti stišćeš gas on se glasa ko kralj džungle i svake piste vrrrmmm.
Tako da, ne, ne dobiva se ništa osim zvuka.
Čaaak, mislim da je jedno vrijeme, možda je i još uvijek, ugl bilo je pravilo... Nisu ti dali da voziš autoslalom ako imaš otvoren filter kao što je taj K&N. već je kao mora biti zatvoren, ili original, ne sjećam se. Tako da sigurno ima razlog toga.
Prodaje se Honda NSX koju je vozio Ayrton Senna .
EDIT:
Nissan sprema novi agregat za Le Mans 24h utrku, radi se o downsizing trendu, motoru obujma 1.5 litara, tri cilinda i 400Ks 390Nm, tu mora biti neki hebački turbo i visoki okretaji, naravno ako se motor pokaže dobar nakon le mansa, mogao bi u masovniju proizvodnju, a tu je i električni pomoćni motor...
ma nekaj sam razgovaral s frendom jer on ima namjeru uzet za golfa a meni je sad jos malo servis pa sam i ja razmisljal o tome.
no citam na netu da taj filtar propusta vise zraka ali i vise malih cestica zbog toga. a i zbog samog ulja na filtru se moze zamastiti maf pa stvarat probleme. a i moj sigurno nije u novom stanju posto je kroz njega presla "tona" zraka. tak da neznam. a i kolko vidim dođe me oko 75€ a ne vidim da ce mi se to ikad isplatiti, tak da niš od toga. rađe cu investirati u neš drugo na autu, kao kemijsko ili na proljece poliranje ali profesionalno.
hm. ustvari ovo je moguce, u garazi u kojoj parkiram idem u rikvec i imam iza beton koji svaki puta ionako udarim sa gumama :) pa ce me to zaustavit roknut cu odmah kvacilo u rikverc i izgasti auto i gibam van :) i da natrag su bubnjevi
super, tnx..
Eto odlično, onda samo ideš laganini u rikverc do tog kao 'graničnika' i pustiš da se sam zaustavi bez diranja kočnica. Onda se ne trebaš pomicat naprijed-nazad niti motat volan, to sam mislio u slučaju ako se normalno parkiraš sa diranjem kočnica.
napravio sam to i nema tog lupanja i odstupa.. Svaka čast, osim što se razumiješ u računala i auti ti nisu stran pojam :) Hvala na savjetu
To se čini kao dobar i učinkovit savjet no nije rješenje odbijati se i zaustavljati na fizičkim preprekama. Ja recimo jučer i prekjučer nisam pipnuo ručnu, i opet isti problem jutros, osjetim stražnji desni kotač blokiran, da se klješta i pakne nisu do kraja odvojile od diska.
Dakle osim u sajli, imam očito i problem na zadnjim klještima koji će trebati čekićem riješiti u četvrtak, sve očistiti i podmazati, i po potrebi zamijeniti zadnje pakne.
Pipnuo ručnu nisam, kažem, i opet jutros isto. Smrad, loša vuča auta i čak sumnjam da mi same gume (koje su nove novcate) oštećuje. Do četvrtka popodne mislim da neću paliti više auto i tog termina / servisa, javni prijevoz sutra i preksutra za posao.
To se čini kao dobar i učinkovit savjet no nije rješenje odbijati se i zaustavljati na fizičkim preprekama. Ja recimo jučer i prekjučer nisam pipnuo ručnu, i opet isti problem jutros, osjetim stražnji desni kotač blokiran, da se klješta i pakne nisu do kraja odvojile od diska.
Dakle osim u sajli, imam očito i problem na zadnjim klještima koji će trebati čekićem riješiti u četvrtak, sve očistiti i podmazati, i po potrebi zamijeniti zadnje pakne.
Pipnuo ručnu nisam, kažem, i opet jutros isto. Smrad, loša vuča auta i čak sumnjam da mi same gume (koje su nove novcate) oštećuje. Do četvrtka popodne mislim da neću paliti više auto i tog termina / servisa, javni prijevoz sutra i preksutra za posao.
ma da ali meni je se diskovi smrznu od hladnoce, nije da je ista ostalo zakoceno.. od silne vode po cestama i bljuzge bolje izbjegavat stiskanje kocnice prije gasenje i onda nema tog pucanja.. to se mislim niti ne moze riješiti.. auto koci abs radi, diskovi su u redu..
Dakle osim u sajli, imam očito i problem na zadnjim klještima koji će trebati čekićem riješiti u četvrtak, sve očistiti i podmazati, i po potrebi zamijeniti zadnje pakne.
ako ikako možeš, bilo bi zgodno da skineš kotač i pogledaš u kakvom su stanju klješta.. možda se ne vraćaju jer su pohrđala i više ne funkcioniraju najbolje.. tako sam i ja svoja dao reparirati prije 2 godine, kada sam mijenjao diskove i pakne.
nisam primjećivao nikakve probleme, nego majstor kada je rastavio, jedna su bila u komi. one gumice otišle u k itd.. reparacija ti isto traje dan-dva.
Tnx na tipu, vidjet ću u četvrtak na servisu. Možda se može riješiti čišćenjem i podmazivanjem, samo bi mi još falilo da kliješta nova moram kupovati, ili reparacija što ti kažeš.
Imaš li cifru okvirnu barem, kod sebe? O kojim iznosima govorimo?
Kompresorom ispirite čeljusti i diskove i nece te imat problema .
ja sam mislio da bmw radi cuda sa 1,5 turbakom (230ks), kad ono...
JAOOOOOOOOOOOOOO gdje ide tehnologija...za 5-6g cemo imati u golfu gti 0,8 motor 3 cilindra tsi sa 250ks, u polotu gti 0,6 2 cilindra 200ks...BAH :D a bluemotion 0,3 1 cil 80ks, potrosnja 1,2 l na 100
jos malo i flakserica bu imala vise zapremnine od auta a na nekim autima su turbine vece od cjeloga motora
napravio sam to i nema tog lupanja i odstupa.. Svaka čast, osim što se razumiješ u računala i auti ti nisu stran pojam :) Hvala na savjetu
Ma nema tu neke mudrosti. Sad je kod vas vani stalno minus, velika je vlaga, ceste su stalno mokre, i jednostavno kad se parkiraš i na mjestu držiš kočnicu pločice se nakon par sati mirovanja jednostavno smrznu/zalijepe za disk, pošto se kad pustiš kočnicu minimalno odmaknu od diska. I od tud moja preporuka da ne diraš kočnicu, jer se tako pločice ne primaknu puno disku i ne ostanu uz njega, pa se manje uspiju zalijepit ili se uopće ne zalijepe.
To se čini kao dobar i učinkovit savjet no nije rješenje odbijati se i zaustavljati na fizičkim preprekama. Ja recimo jučer i prekjučer nisam pipnuo ručnu, i opet isti problem jutros, osjetim stražnji desni kotač blokiran, da se klješta i pakne nisu do kraja odvojile od diska.
Dakle osim u sajli, imam očito i problem na zadnjim klještima koji će trebati čekićem riješiti u četvrtak, sve očistiti i podmazati, i po potrebi zamijeniti zadnje pakne.
Pipnuo ručnu nisam, kažem, i opet jutros isto. Smrad, loša vuča auta i čak sumnjam da mi same gume (koje su nove novcate) oštećuje. Do četvrtka popodne mislim da neću paliti više auto i tog termina / servisa, javni prijevoz sutra i preksutra za posao.
Savjet je bio samo da vidimo do čega je, u čemu je "problem". Iako je teško to nazvat problemom, jer je teško utjecat na to. Sigurno malo pomaže tom lijepljenu ako su pločice ispolirane/istrošene, ili su klizači malo zahrđali, izgubili masti pa se čeljust teže vraća nazad.
A dream ja bih na tvom mjestu bar pokušao malo u vožnji zatezat i otpuštat ručnu, jer je vjerojatno u njoj problem, pošto se pločice ne mogu same tako jako zalijepit za disk. Ili digneš taj zadnji desni kraj na dizalicu pa vidiš rukom jel se okreće slobodno, i ako ima otpora koliki je.
napravio sam to i nema tog lupanja i odstupa.. Svaka čast, osim što se razumiješ u računala i auti ti nisu stran pojam :) Hvala na savjetu
Ma nema tu neke mudrosti. Sad je kod vas vani stalno minus, velika je vlaga, ceste su stalno mokre, i jednostavno kad se parkiraš i na mjestu držiš kočnicu pločice se nakon par sati mirovanja jednostavno smrznu/zalijepe za disk, pošto se kad pustiš kočnicu minimalno odmaknu od diska. I od tud moja preporuka da ne diraš kočnicu, jer se tako pločice ne primaknu puno disku i ne ostanu uz njega, pa se manje uspiju zalijepit ili se uopće ne zalijepe.
Negdje se može dodati opruga koja skroz vraća pakne, tako sam si ja napravio na motoru. Iako vjerojatno nije vrijedno truda.
Imaš li cifru okvirnu barem, kod sebe? O kojim iznosima govorimo?
nemoj me držati za riječ, ali mislim da ti je reparacija čeljusti 300-350kn po komadu.. ne sjećam se više najbolje.
Negdje se može dodati opruga koja skroz vraća pakne, tako sam si ja napravio na motoru. Iako vjerojatno nije vrijedno truda.
Za auto je to nepotrebno, zapravo nepoželjno, jer bi onda kod svakog kočenja imao duži hod pedale jer nikako ne bi mogao napumpat kočnice. Za trke se recimo ugrađuje upravo suprotno, opruge koje drže pločice uz diskove, da ne bi dolazilo do knock-backa.