Run as administrator

poruka: 5
|
čitano: 3.595
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
Run as administrator
pitanje

Kako sebi dati sva administratorska prava u Visti (x64). Da budem jasniji. Jednom sam si to podesio, pa sam formatirao disk i više se ne mogu sjetiti gdje to podesiti.

Htio bih da u context meniju nemam "Run as administrato", već želim da kada nešto pokrenem da uvijek pokrenem ko administrator. Totalni sam laik po tom pitanju.

Hvala unaprijed!

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Run as administrator

Misliš li na ovo...

Biti prilagođen u duboko bolesnom društvu nije mjerilo zdravlja. - J. Krishnamurti

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
RE: Run as administrator

mozda mislis na ovo - nije nesto ali sluzi - desni klik i imas opciju run as administrator

Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u potpis
17 godina
Run as administrator
autorov komentar

Da budem još precizniji. Ne želim da u meniu bude Run as Administrator niti ona sličica na ikoni (priloženo u jpeg-u).

Iskopčao sam UAC, neke User Account Control opcije isključio ali još uvijek je ta opcija u Context meniu. Kako to ukloniti, tj kako da si dam potpune adminstratorska prava.

Primjer Primjer

0 0 hvala 0
17 godina
Run as administrator
prihvaćeno rješenje

U Visti postoji pravi administratorski račun koji je sakriven. Da bi ga mogao koristiti najprije ga moraš aktivirati, odnosno učiniti vidljivim prilikom logiranja, a to možeš učiniti na 2 načina:

a) preko komandne linije

b) preko Control Panela

a) Preko komandne linije (cmd)

1. Klikni Start ->Programs -> Accessories, desni klik na Command Prompt i odaberi "Run as administrator"

2. U novootvorenom crnom prozoru upiši "net user administrator activate:yes" (bez navodnika) i pritisni Enter.

3. Kada dobiješ poruku "The command completed successfully", pokreni ponovno računalo ili se samo odlogiraj.