Moj novi lcd vec na servisu

poruka: 34
|
čitano: 8.090
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Kupila sam prije 7dana Lcd Samsung Le32D550, odmah sam primijetila na lijevoj i desnoj strani displaya crte.

Crte su od skroz gore, pa skoro do skroz dolje, malo  krace, sirine nekih pola cm.

Te crte se vide samo na svjetloj podlozi, znaci kad otvorim npr. google, onda se one vide, jer su svjetlije od bijele boje.

Mislila sam da ce nestati al cini mi se da se i sire.

Prvo sam ih primijecivala samo kad sam na internetu-tj. kad je slika bijela.

Poslije sam skuzila da se vide i kada je tv, npr. neki program koji ima svijetlu sliku-svjetlo plavo, svjetlo zuto...

Na tamnom se ne kuze.

Dal netko ima ideju sta bi moglo biti, tvornicka je greska 100% jer  sue te crte od prvog dana na displayu.

Odnijela sam ga na servis, i sad me covjek zvao, da on ne vidi nikakve crte, rekla sam mu da pogleda bolje, i da su samo kad je ekran svjetao...

Sad molim Boga {#}da i on vidi te moje fantasticne crte na lcd-u starom 7dana{#}

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2011 13:18 (huskybucka).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu

Ako se na uređaju (bilo kojem) u roku od 8 dana primjeti bilo kakav kvar, dućan u kojem si ga kupila mora ti osigurati potpuno novi uz uvijet da ga vratiš originalno zapakiranog. To stoji u zakonu o pravima potrošaća. Nisi ga trebala nositi na servis već ravno u dućan.

14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

A jbm nisam znala{#}

Sad mi preostaje jedino da oni tamo vide crte i zamijene ga za novi ili poprave{#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Moj novi lcd vec na servisu
quickr kaže...

Ako se na uređaju (bilo kojem) u roku od 8 dana primjeti bilo kakav kvar, dućan u kojem si ga kupila mora ti osigurati potpuno novi uz uvijet da ga vratiš originalno zapakiranog. To stoji u zakonu o pravima potrošaća. Nisi ga trebala nositi na servis već ravno u dućan.

Ne treba, ne znam odakle ti to.

14 godina
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu

ništa se ne treba niti mora napraviti, ali to je njezino pravo kao potrošać... ona kupljeni lcd može baciti kroz prozor kad skuži da je neispravan što se mene tiće

 

edit: ne da mi vrag mira {#} članak 5, stavka 2 pa si pogledaj

"Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara"
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2011 15:44 (quickr).
17 godina
online
Re: Moj novi lcd vec na servisu
quickr kaže...

ništa se ne treba niti mora napraviti, ali to je njezino pravo kao potrošać... ona kupljeni lcd može baciti kroz prozor kad skuži da je neispravan što se mene tiće

 

edit: ne da mi vrag mira {#} članak 5, stavka 2 pa si pogledaj

Ajde čitaj bolje. U članku se govori o nedostatku, ne neispravnosti (njen monitor je neispravan).

 

I da, da preduhitrim, nedostatak i neispravnost nemaju apsolutno nikakve veze, zakonski gledano.

15 godina
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu
Old Iggy kaže...
quickr kaže...

Ako se na uređaju (bilo kojem) u roku od 8 dana primjeti bilo kakav kvar, dućan u kojem si ga kupila mora ti osigurati potpuno novi uz uvijet da ga vratiš originalno zapakiranog. To stoji u zakonu o pravima potrošaća. Nisi ga trebala nositi na servis već ravno u dućan.

Ne treba, ne znam odakle ti to.

 Triba i mora...naime u roku od osam dana bilo koji kupljeni proizvod imaš pravo zamjeniti ili tražiti povrat novca. U Americi je taj rok trideset dana...ali di smo mi od Amerike..

zeko73
17 godina
online
Re: Moj novi lcd vec na servisu
zeko73 kaže...
Old Iggy kaže...
quickr kaže...

Ako se na uređaju (bilo kojem) u roku od 8 dana primjeti bilo kakav kvar, dućan u kojem si ga kupila mora ti osigurati potpuno novi uz uvijet da ga vratiš originalno zapakiranog. To stoji u zakonu o pravima potrošaća. Nisi ga trebala nositi na servis već ravno u dućan.

Ne treba, ne znam odakle ti to.

 Triba i mora...naime u roku od osam dana bilo koji kupljeni proizvod imaš pravo zamjeniti ili tražiti povrat novca. U Americi je taj rok trideset dana...ali di smo mi od Amerike..

1. Nemaš pravo, to ti trgovina odobrava o vlastitom trošku i dogovoru s dobavljačem. mora ako je kupljeno preko weba ili drugom udaljenom komunikacijom.

2. Ni u SAD to ne hoda, nema zakonske obaveze, osobna volja trgovine. Mnoge ne primaju, a neke ovisno o robi (u našoj branši npr. Fry's, Circuit City i slične).

16 godina
neaktivan
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu
zeko73 kaže...

 Triba i mora...naime u roku od osam dana bilo koji kupljeni proizvod imaš pravo zamjeniti ili tražiti povrat novca. U Americi je taj rok trideset dana...ali di smo mi od Amerike..

za ovo nisam siguran  

 

 

 

3.Prilikom kupnje proizvoda rečeno vam je da imate pravo na zamjenu u slučaju neispravnosti u roku 7 dana. Nakon isteka tog roka proizvod se mora uputiti u servis na popravak.

Ovo je pogrešno. Zakonski rok je 2 godine. Ukoliko se nedostatak pojavio tijekom prvih 6 mjeseci nakon kupnje, pretpostavka je da je za nedostatak odgovoran trgovac odnosno prodavatelj, osim ako on ne dokaže suprotno. U tom slučaju, pravo je potrošača birati želi li popravak, zamjenu, povrat novca ili sniženje cijene. Obveza potrošača je da nedostatak prijavi najkasnije 2 mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Ne postoji zakonska obveza trgovca da zamjeni proizvod, osim ukoliko je proizvod neispravan. Trgovac može, djelujući u skladu s dobrom poslovnom praksom, udovoljiti želji potrošača i zamijeniti ispravan proizvod. Interesirajte se unaprijed kakva je poslovna praksa trgovca po tom pitanju. (To se ne odnosi na proizvode kupljene izvan poslovnih prostorija trgovca i ugovore sklopljene na daljinu, na koje se odnose posebne zakonske odredbe.)

 

http://potrosac.mingorp.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12494

9. “Kupio sam proizvod, ne sviđa mi se, želim ga zamijeniti.”

kod mene normalno radi.....
16 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Da vidimo - Zakon o obveznim odnosima - članak 401. kaže:

(1) Nedostatak postoji:
1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  (...)
5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),

Monitor s crtama preko ekrana koje smetaju u radu nema potrebna svojstva za redovitu uporabu (st. 1), a kupac može očekivati monitor koji ispravno radi (prema naravi stvari - IMO, linije preko ekrana koje smetaju nisu feature, osim ako je to naglašeno u svojstvima :) ) (st. 5).

 

U ovom slučaju može se primijeniti članak 404.:


(1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.

 

Dakle, ako dotični monitor nije bio uključen prilikom kupovine, ovaj nedostatak pri kupovini (linije po ekranu) nije bilo moguće otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja, te treba obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca.

 

Što zahtijevati (članak 410.)?

(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:
1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,
2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,
3) zahtijevati sniženje cijene,
4) izjaviti da raskida ugovor.
(2) U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na poprav¬ljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je ovaj zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.
(3) Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

 

Ukoliko prođe dva mjeseca od kupovine i pojavi se nedostatak na uređaju (članak 424.):

(1) Kupac može zbog neispravnosti stvari zahtijevati od prodavatelja, odnosno od proizvođača popravak ili zamjenu stvari u tijeku jamstvenog roka, bez obzira na to kad se nedostatak pojavio.
(2) On ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio zbog toga što je bio lišen uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene do njihova izvršenja.

Transport i servisiranje uređaja obavlja se na trošak prodavatelja/proizvođača (članak 427.):

(1) Prodavatelj, odnosno proizvođač dužan je o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljenu, odnosno zamijenjenu stvar vratiti kupcu.
(2) Za to vrijeme prodavatelj, odnosno proizvođač snosi rizik za propast ili oštećenje stvari.

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
 
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Moj novi lcd vec na servisu
hrx kaže...

 

Monitor s crtama preko ekrana koje smetaju u radu nema potrebna svojstva za redovitu uporabu (st. 1), a kupac može očekivati monitor koji ispravno radi (prema naravi stvari - IMO, linije preko ekrana koje smetaju nisu feature, osim ako je to naglašeno u svojstvima :) ) (st. 5).

 

 

 Neće ići - nažalost, to je neispravnost, ne nedostatak. kristalno jasno po samoj definiciji. Monitor ima sva svojstva, ali je neispravan.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu

Rekao bih - s obzirom da se vide crte koje ne bi trebale biti na ekranu i koje ometaju normalan rad - da je ekran monitora neispravan, a da monitor ima nedostatak koji se očituje u neispravnom prikazu slike - u ovom slučaju monitor nema svojstvo kvalitetnog prikaza slike, koje je potrebna za redovitu upotrebu tog monitora i koje kupac očekuje.

 

Osim toga, kako protumačiti članak 424.?

Kupac može zbog neispravnosti stvari [ekrana monitora, op. hrx] zahtijevati od prodavatelja, odnosno od proizvođača popravak ili zamjenu stvari u tijeku jamstvenog roka, bez obzira na to kad se nedostatak [nekvalitetnog prikaza slike, op. hrx] pojavio.

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Evo me konacno{#}

Tv sam odnijela na servis, nakon sto su me zvali da oni ne vide crte na ekranu, nije mi dao vrag mira i zaputila sam se pravac u servis da im pokazem crte{#}

Cim je covjek upalio tv, crte su bile tamo, isto kao i kod mene doma, onda su ih i oni vidjeli!

Receno mi je da je otisao display, treba se cekati cca 10dana drugi+da ga zamjene....

Medutim onda to vise nije nov tv, nego rasklapljan i sastavljan...

Pitala sam dal imam pravo na novi, posto je star 7dana, i ocito je tvornicka greska, svi su se slozili da imam pravo i rekli da zovem tamo  gdje je kupljen i zahtjevam novi.

Zvala sam i na moju srecu, rekli su da ce ga zamijeniti, sutra moram donijeti stari i uzeti novi{#}

Nastavak slijedi sutra....

Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Moj novi lcd vec na servisu
hrx kaže...

Rekao bih - s obzirom da se vide crte koje ne bi trebale biti na ekranu i koje ometaju normalan rad - da je ekran monitora neispravan, a da monitor ima nedostatak koji se očituje u neispravnom prikazu slike - u ovom slučaju monitor nema svojstvo kvalitetnog prikaza slike, koje je potrebna za redovitu upotrebu tog monitora i koje kupac očekuje.

 

Osim toga, kako protumačiti članak 424.?

Kupac može zbog neispravnosti stvari [ekrana monitora, op. hrx] zahtijevati od prodavatelja, odnosno od proizvođača popravak ili zamjenu stvari u tijeku jamstvenog roka, bez obzira na to kad se nedostatak [nekvalitetnog prikaza slike, op. hrx] pojavio.

Sam zakon jasno daje do znanja razliku između neispravnosti i nedostatka. Nažalost, neispravnost bilo kojeg oblika ne da se podvući pod nedostatak.

huskybucka kaže...

Zvala sam i na moju srecu, rekli su da ce ga zamijeniti, sutra moram donijeti stari i uzeti novi{#}

Nastavak slijedi sutra....

 Ajd nadajmo se da će upaliti. {#}

16 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Neispravni proizvod (članak 1075.):

Proizvod nije ispravan ako, uzimajući u obzir sve okolnosti slučaja, a poglavito način na koji je proizvod predstavljen, svrhe u koje, prema razumnom očekivanju, proizvod može biti uporabljen te vrijeme kad je proizvod stavljen u promet, ne pruža sigurnost koja se od takva proizvoda opravdano očekuje.

 

Koliko sam shvatio iz ovog članka (nije baš najjasniji) i par slijedećih, neispravan proizvod može uzrokovati štetu (fizičku, materijalnu, ...). U slučaju gornjeg monitora, slika je vidljiva, te se monitor može upotrebljavati, tako da ne može uzrokovati npr. materijalnu štetu zbog gubitka prihoda uslijed nemogućnosti rada na računalu. Sa druge strane, zbog crta, kvaliteta prikaza nije na razini koju je kupac očekivao, a proizvođač oglašavao; uz to monitor je moguće upotrebljavati, ali bi redovita upotreba mogla biti problematična. Dodatno, nedostatak postoji "ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane" - proizvođači monitora specificiraju mogućnost postojanja određene količine mrtvih ili svijetlih piksela na ekranu; ukoliko se pokaže da monitor ima više mrtvih/svijetlih piksela od propisane granice (što u slučaju crta po visini ekrana svakako jest slučaj), on se zamjenjuje novim - dakle, prema definiciji monitor ima nedostatak, ali nije neispravan (u slučaju neprikazivanja slike, bio bi neispravan).

 

Možeš li pojasniti (budući da nisam pravnik, ali možda ti jesi) zašto smatraš da se u ovom slučaju radi o neispravnom proizvodu, a ne o proizvodu s nedostatkom?

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2011 22:32 (hrx).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu
Old Iggy kaže...
zeko73 kaže...
Old Iggy kaže...
quickr kaže...

Ako se na uređaju (bilo kojem) u roku od 8 dana primjeti bilo kakav kvar, dućan u kojem si ga kupila mora ti osigurati potpuno novi uz uvijet da ga vratiš originalno zapakiranog. To stoji u zakonu o pravima potrošaća. Nisi ga trebala nositi na servis već ravno u dućan.

Ne treba, ne znam odakle ti to.

 Triba i mora...naime u roku od osam dana bilo koji kupljeni proizvod imaš pravo zamjeniti ili tražiti povrat novca. U Americi je taj rok trideset dana...ali di smo mi od Amerike..

1. Nemaš pravo, to ti trgovina odobrava o vlastitom trošku i dogovoru s dobavljačem. mora ako je kupljeno preko weba ili drugom udaljenom komunikacijom.

2. Ni u SAD to ne hoda, nema zakonske obaveze, osobna volja trgovine. Mnoge ne primaju, a neke ovisno o robi (u našoj branši npr. Fry's, Circuit City i slične).

Uh razvila se odi prava rasprava. Zakon je takav (nisam do sada znao) ali nepisano pravilo je moja tvrdnja (da je sad ne ponavljam) i osobno nisam nikada imao problema sa tim. Za ESADE ne znam ali neki dan sam razgovarao sa nekim turistima iz USA nešto na tu temu pa sam dobio info da imaju pravo u roku od 30 dana zamjeniti proizvod ili tražiti lovu. Ako lažu oni onda lažem i ja.

zeko73
14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Stvar je u tome da taj display sada ima-kako ti kazes nedostatak-tj. crte, ali te crte se sire, i u servisu je receno da ce se sve vise siriti, drugim rijecima rekli su da je otisao display, i da sam ga ostavila na servisu mijenjali bi display, a to nije mali nedostatak, nego veliki kvar.

U servisu su mi dali i potvrdu da je display neispravan.

Kako god bilo, nadam se da cu dobiti novi i s njim imati vise srece, jer me ovaj vec tjedan dana zivcira, od kada sam ga kupila....

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Moj novi lcd vec na servisu
hrx kaže...

 

 

Možeš li pojasniti (budući da nisam pravnik, ali možda ti jesi) zašto smatraš da se u ovom slučaju radi o neispravnom proizvodu, a ne o proizvodu s nedostatkom?

Po samoj definiciji nedostatka u ZOO monitor nema nedostatak (ima sve relevantne funkcije), no posjeduje neispravnost.

zeko73 kaže...

Uh razvila se odi prava rasprava. Zakon je takav (nisam do sada znao) ali nepisano pravilo je moja tvrdnja (da je sad ne ponavljam) i osobno nisam nikada imao problema sa tim. Za ESADE ne znam ali neki dan sam razgovarao sa nekim turistima iz USA nešto na tu temu pa sam dobio info da imaju pravo u roku od 30 dana zamjeniti proizvod ili tražiti lovu. Ako lažu oni onda lažem i ja.

U pravilu će većina trgovina ići s 30 dana, no mnoge neće (k tome vrlo često orijentirane tehnici). Nema zakonske obaveze, tu je problem. I ja sam to koristio, bez brige. {#}

huskybucka kaže...

Stvar je u tome da taj display sada ima-kako ti kazes nedostatak-tj. crte, ali te crte se sire, i u servisu je receno da ce se sve vise siriti, drugim rijecima rekli su da je otisao display, i da sam ga ostavila na servisu mijenjali bi display, a to nije mali nedostatak, nego veliki kvar.

U servisu su mi dali i potvrdu da je display neispravan.

Kako god bilo, nadam se da cu dobiti novi i s njim imati vise srece, jer me ovaj vec tjedan dana zivcira, od kada sam ga kupila....

 Vrlo vjerojatno će dati novi, to je danas postalo svima standard. Malo me uopće čudi da su ga išli popravljati.

14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Krivo si shvatio-nece ga ici popravljati, samo su detektirali kvar, pa cu ga sad pokusat zamijeniti

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Evo zamijenila sam tv{#}

Na ovom, hvala Bogu, nema nikakvih crta{#}

Nadam se da ce s ovim biti sve ok{#}

Primijetila sam jednu malu sitnicu koju ovaj tv ima a prosli nije imao, na straznjoj strani ima crna vrpca prikacena za tv, na koju idu kablovi, to ovaj ima a prosli nije imao, pa pretpostavljam i po tome da je stari bio škart, tj. mozda ga je netko otvarao ili je jednostavno tako uvezen s manama

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu
huskybucka kaže...

 

Na ovom, hvala Bogu, nema nikakvih crta{#}

Za sada {#}

"Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara"
14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Ugrizi se za jezik{#}

Nemoj mi losu srecu izazivati{#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu
huskybucka kaže...

Ugrizi se za jezik{#}

Nemoj mi losu srecu izazivati{#}

 Želim ti ugodan rad ! Sumnjam da će se slijedeći pokvariti, kao što kažeš vjerojatno je ovaj prvi

već prošao ruku i vraćanja :/

Koji je model monitora, da ne budemo samo u akademskim analizama zakona o pravima potrošača?

14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Hvala, i ja se nadam da ce s ovim bit sve ok{#}

Radilo se o lcd televizoru Samsung Le32D550..

Necu navoditi o kojem se ducanu radi, al ispali su korektni 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu
Ovaj novi tv zuji.kad prebacujem programe tv zuji..zuji i kad gledam tv kad je na tvornickim postavkama,a ako pozadinsko osvjetljenje stavim na 8ili9,jedino tada manje zuji, tj. Zuji kad prebacujem programe i kad gledam na tv nesto tamnije boje:npr.rtl reklama crna..kad tv spojim na komp nista se ne cujje..tv je sad na servisu da detektiraju kvar.naravno vec sam se cula. S njima i rekli su da ne cuju zujanje..to sam i ocekivala jer na prethodnom tv nisu vidjeli ni crte prek cijelog ekrana lol...sutra ih zovem ponovno i bolje da procuju,ko da bi ja ispravan tv vozila i trosila benzin za zagreb da je ispravan..ako ima ovdje koji serviser dal mi moze reci pretpostavku o kakvom je kvaru rijec????
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu
huskybucka kaže...
Ovaj novi tv zuji.kad prebacujem programe tv zuji..zuji i kad gledam tv kad je na tvornickim postavkama,a ako pozadinsko osvjetljenje stavim na 8ili9,jedino tada manje zuji, tj. Zuji kad prebacujem programe i kad gledam na tv nesto tamnije boje:npr.rtl reklama crna..kad tv spojim na komp nista se ne cujje..tv je sad na servisu da detektiraju kvar.naravno vec sam se cula. S njima i rekli su da ne cuju zujanje..to sam i ocekivala jer na prethodnom tv nisu vidjeli ni crte prek cijelog ekrana lol...sutra ih zovem ponovno i bolje da procuju,ko da bi ja ispravan tv vozila i trosila benzin za zagreb da je ispravan..ako ima ovdje koji serviser dal mi moze reci pretpostavku o kakvom je kvaru rijec????

To što zuji vjerovatno neki predmet tj neki uređaj kojem blizu tv pa uzrokuje zujanjem. Kad sam mob stavio uz Tv a kad dolazi sms poruka čuje se pucketanje. Dali imaš kakav uređaju koji stoji uz TV?

14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu
Ne cuje se pucketanje neg bas. Zujanje tv,zvuk tv al glasan..i povezano je s osvjetljenjem jer kad ga stavim na 8ili9 onda zuji samo kod prebacivanja programa i na nekim scenama,a kad je na tvornickim postavkama zuji non stop..kad prikopcam komp nista ne zuji/potpuno je necujan.kraj tv ne drzim nista...
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Moje muke su konacno gotove....

Na servisu nisu culi zujanje, nego su preventivno-bez da su me kontaktirali zamijenili-napajanje, inverter, zvucnike....(jednom rijecju cijelu plocu)....U ducanu gdje je kupljen su izasli u susret i vratili novce od tv-a...

Nikad necu saznati razlog zujanja....

Eto vise nemam tv, i konacno sam odahnula jer s tim tv-om imam probleme od kada sam ga kupila....

Kupnju novog tv odgadam, trenutno mi je prisjeo{#}....

Moze lock

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu
Ma sta lock..ja predlazem STICKY :D

Iz razloga sto je tu nabrojano brdo potrosackih zakona koji mnogima mogu pomoci. Zato sam i poceo pratit ovu temu :)
The best way to be boring is to leave nothing out.
14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Da, upravo tako...ukoliko je kupac nezadovoljan proizvodom prodavac je duzan vratiti novac.

Cak nema prepreke ako je proizvod kupljen karticom (kao u mom slucaju) - raskida se ugovor i to je to.

Svakako ako se pojavi neki kvar od pocetka odmah kontaktirati prodavaca...(ne odmah u servis)...

Takoder ako uredaj predajete na servis-na dijagnostiku - obavezno to napisite-da se trazi samo dijagnostika...u mome slucaju su oni sami izmijenjali pola uredaja-a to vise nije nov uredaj...

Uglavnom zakon o zastiti potrosaca je super stvar{#}

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice