Pomoc zaključana tema

poruka: 4
|
čitano: 1.122
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
Pomoc

Totalni sam laik kaj se tice hardware-a pa bi vas molio pomoc oko jednog oglasa koji mi je zapeo za oko a izgleda mi povoljno.
Rijec je ovome:
http://www.njuskalo.hr/pc-racunala/i5-3470-ivy-bridge-3.2ghz-4gb-ddr3-hard-disk-2tb-2000gb-sata-iii-oglas-7676231

Zanima me kaj bi tocno mogao s ovim racunalom, bi li mogao vrtiti novije naslove i slicno te koliko u stvari valjaju te komponente?

0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Re: Pomoc

Preciznije opiši u koju svrhu namjeravaš koristiti računalo i koje naslove želiš pokretati?, bez toga kolege ti nemogu ništa konkretno reći.

Komponente u računalu su O.K. (ukoliko su ispravne), ako je primarna namjena računala igranje tada svakako u konfiguraciju dodaj zasebnu grafičku karticu, savjetujem nešto između 500-700kn, ukoliko namjeravaš dodatnu GPU napiši do kojeg iznosa da kolege mogu pomoći oko izbora.  

12 godina
neaktivan
Pomoc
Loše je to sastavljeno, te treba vidjeti dali uopće ima garancije po komponentama jer se nigdje ništa ne navodi vezano za to.

Što je loše:
- low end matična sa slabom opremljenosti
- hdd koji nije namijenjen za sistem i dosta je poznat po tome da se rikava
- kućište je kao od papira što se tiče kvalitete, ne dolazi s nikakvim ventilatorima i nema protoka zraka, fale cable managment rupe, filteri za prašinu i dosta je skučeno pošto se radi o mATX kućištu.
- fali grafička i napajanje

Jedino što je dobro u cijeloj priči je procesor no ostatak konfiguracije nema smisla.
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Re: Pomoc

Znaci ne isplati se, a mogu li za pribliznu cijenu sastaviti pc za igranje, bez hard diska, monitora, optickog uredjaja?
Problem je kaj se ne kuzim u te specifikacije komponenata i sam ne mogu ocijeniti koliko je nesto "dobro"... 
PC bi sluzio za igre i opcu uporabu, internet te ovi office programi...