kako se to može provijeriti tj i jel može kroz windows-e XP .. hvala
Kako na HDD provjeriti Bad sector-e?
- poruka: 24
- |
- čitano: 13.284
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
kako se to može provijeriti tj i jel može kroz windows-e XP .. hvala
Skini free verziju hdtune-a i u njemu imaš opciju za skeniranje bad sectora, ima i u windowse integriran sličan alat no onaj je bolji i vjerovatno brži.
S HD Sentinel napravio sam skeniranje Seagete 320 gb diska star 4 godine ,našao je 44 bad sectora .Nakon toga sam ga prošao sa HD Regenertorom,no on nije našao ni jedan(rađeno opcijom scan and repair) bad sector.Ponovno sam skenirao sa HD sentinel i opet ista priča 44 bad sectora.Je li vrijeme za novi disk?Inače disk radi normalno,skenirao san ga usput dok sam provjeravao drugi disk od prijatelja.
kako se to može provijeriti tj i jel može kroz windows-e XP .. hvala
Možeš preko check diska u windowsima, ako radiš provjeru na primarnoj particiji moraš restartati.
Ili skini:
- HD Tune
- HDD Sential
- HDD Regenerator
Skenirao sam sa hd tune,ista priča 44 bad sectora,(navodi čak da su "zamjenjeni"i neku mogućnost greške na pogonu diska) jedino mi nije jasno zašto hd regenerator ne nalazi ništa.Inače je disk proizveden 2008 god. kupljen u Vemil-a i na vrećici piše daje uvoznik Asbis te garancija 60 mjeseci.Ima li smisla tražiti kakvu zamjenu preko Seagate s obzirom na troškove transporta a i veličinu diska (320 gb)?
skini hdd regenerator, skini s filehipa neku stariju verziju jer se lakse nalazi serial key, napravi bootabilni cd i prodi njime, spasit ce ti disk iako ne zadugo, najbolje bi ti bilo napravit "zero fill" -proguglaj malo o tome
Skenirao sam sa hd tune,ista priča 44 bad sectora,(navodi čak da su "zamjenjeni"i neku mogućnost greške na pogonu diska) jedino mi nije jasno zašto hd regenerator ne nalazi ništa.Inače je disk proizveden 2008 god. kupljen u Vemil-a i na vrećici piše daje uvoznik Asbis te garancija 60 mjeseci.Ima li smisla tražiti kakvu zamjenu preko Seagate s obzirom na troškove transporta a i veličinu diska (320 gb)?
Zasto Seagate ako je uvoznik Asbis?
Ne znam kako stvari idu,danas sam zvao Vemil u Zagrebu kod kojih sam u Splitu kupio disk, u međuvremenu su zatvorili trgovinu,oni su mi rekli da nemaju s tim ništa da tražim preko Seagate-a iako na vrećici od diska pišu podaci, između ostalog da je Asbis uvoznik.
Ne znam kako stvari idu,danas sam zvao Vemil u Zagrebu kod kojih sam u Splitu kupio disk, u međuvremenu su zatvorili trgovinu,oni su mi rekli da nemaju s tim ništa da tražim preko Seagate-a iako na vrećici od diska pišu podaci, između ostalog da je Asbis uvoznik.
Pa kontaktiraj njih, oni su uvoznik i snose odgovornost.
Sutra ću ih nazvati i čuti što kažu i uopće kakva je procedura.Nešto mi govori da će reći da je opet seagate odgovoran,volio bih da sam u krivu.
skeniraj sa hdd scan, i možeš formati sa low level format, privremeno ce ti riješit bad sectore.
Sutra ću ih nazvati i čuti što kažu i uopće kakva je procedura.Nešto mi govori da će reći da je opet seagate odgovoran,volio bih da sam u krivu.
Na podrucju RH nikad nije odgovoran. Mijenjaju iz svoje dobre volje (citaj marketing). Asbis je iskljucivo odgovoran.
Bad sectori imaju naviku da se šire okolo po ispravnim sektorima. Repair i low-level pomažu samo ako ima dovoljno mjesta (prema kontroleru) za "isključivanje" bad sectora iz uporabe..
Najbolje rješenje je zamijeniti disk. Drugo najbolje je ulovit se nekog alata za skeniranje, zapisati LBA adrese gdje su sektori i onda sa gPartedom particionirati disk tako da oko bad sectora ima po par GB slobodnog prostora. Na kraju od npr. 320GB diska dobijete ~250 u par particija. Nije loše za privremeno spremanje gluposti (torrent i sl.).
To sam ja jednom pokušao ali disk je bilo toliko uništen da bi mi od 160GB ostalo jedva 20. Nije se isplatilo.
Evo, moj disk Fujitsu 160GB od 2006.-2007. još i dan danas radi.
Asbis mi je zamijenio disk s diskom istog kapaciteta,čakje sata 3 za razliku od moga koji je bio sata 2,zbog obaveza nisam ga odmah poslao u Asbis a i zbog činjenice da sam kupio veći disk u međuvremenu.
Ponovno problem sa zamijemjenim diskom ovaj put daleko više bad sectora i to za za dva mjeseca rada s diskom.Konataktirao Asbis rekli su da dostavim disk i da će ga opet zamijeniti.Disk koji su mi ranije dali u zamjenu proizveden je 2011 godine dakle već dvije godine star.Istina dali su mi garanciju godinu dana pa ga mogu ponovno zamijeniti samo dokad ovako ,dok ne isteče garancija onog prvog diska a to je kraj ove godine.Ima li tko slična iskustva?
Ponovno problem sa zamijemjenim diskom ovaj put daleko više bad sectora i to za za dva mjeseca rada s diskom.Konataktirao Asbis rekli su da dostavim disk i da će ga opet zamijeniti.Disk koji su mi ranije dali u zamjenu proizveden je 2011 godine dakle već dvije godine star.Istina dali su mi garanciju godinu dana pa ga mogu ponovno zamijeniti samo dokad ovako ,dok ne isteče garancija onog prvog diska a to je kraj ove godine.Ima li tko slična iskustva?
Hahaha, pa garancija tece ponovo kada ti daju novi disk.
Izgleda da te u Asbisu malo muljaju.
Vidim i sam ali što napraviti.Svaka dva tri mjeseca slati disk.Biće naprave LL format i vozi.
Probaj sa programom HD Sentinel ,provjerI vezu diska (sata kabel) s pločom.Nikako nije dobar znak poruka Windowsa da zamijeniš disk bez obzira što si isključio SMART.Meni je bila slična stvar sa diskom pa ga je Asbis zamijenio,ali kako je kolega ranije rekao izgleda da me malo vozaju.
Vozaju te, spomeni odvjetnika, novine i zakon o zastiti potrosaca pa ce te prestati vozati.
Danas iz ASBIS-a mi dostavili WD blue 320 GB orginal zapakovan u vrećici,za razliku od Seagate,ovaj je proizveden 3 mjesec 2013 i piše dvije godine garancije.Valjda će trajat više od one prve zamjene.