Problem sa externim diskom

poruka: 9
|
čitano: 2.024
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Externi disk - kako ostvariti garanciju?

Pozdrav svima,

 

Prije godinu dana sam u jednom "renomiranoj informatičkoj firmi" kupio eksterni hard disk. Dakle, ne posebno kućište + poseban disk kojeg sam stavio unutra, nego točno tako kako naslov kaže. :)

E sad... dotični je pred nekoliko dana odlučio otići vječna lovišta. Kako se na njemu nalaze neki podaci koji su dosta bitni (curini podaci vezani uz posao - na sreću, imali smo backup, ali ne tako brzo i lako dostupan, iz geografskih razloga), ja sam kućište otvorio u nadi da je riknulo samo kućište (po uputama diska, blinkanje LEDice na kućištu znači problem sa napajanjem) te disk spojio prvo u drugo kućište a potom direktno na matičnu ploču. Na žalost, pokazalo se da je otišao baš disk, i to njegova elektronika. :(

 

E sad, kako se postaviti prema servisu i "renomiranoj informatičkoj kući"? Oni će sigurno reći da nisam trebao otvarati, a pokazalo se da je krepao baš disk, što nema nikakve veze sa otvaranjem kućišta, a u slučaju da sam slao disk njima, tko mi garantira da bi podaci ostali na njemu u slučaju da se disk ostao čitav, a da je problem bio u kućištu? Ionako se sve te stvari šalju proizvođaču (distributeru), zar ne? Imma li kakve šanse dobiti novi uređaj (garancija je još 2 godine), ili makar samo novi disk? Ne vidi se da je kućište otvarano, osim što naljepnica koja pokriva šaraf malo slabije prianja na plastiku, a na jednom dijelu (kod Kensington lock utora) se vidi da je malo "cimano" i otvarano, no to su sitna oštećenja koja se lako mogu pripisati u svakodnevnoj eksploataciji kućišta/diska.

 

Mogu li se vaditi i na činjenicu da se radi o dosta raširenom problemu krepavanja upravo tih modela eksternih diskova, o čemu se naveliko priča na Maxtor-Seagate forumima (riječ je on Maxtor Basic 1TB)?

 

Hvala i lijep pozdrav svima,

Poruka je uređivana zadnji put pon 31.8.2009 11:11 (Dilbert).
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Problem sa externim diskom

Obzirom da ti garancija vrijedi još 2 godine, mislim da ne bi trebalo biti nikakvih problema.

 

Naravno, nećeš spominjati da si otvarao kućište, a to možeš potkrijepiti upravo činjenicom da ti garancija još vrijedi.

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Problem sa externim diskom

Naravno da ne bih rekao, no što ako kažu "imate sitna oštećenja na kućištu, mi mislimo da ste kućište otvarali", kako se u tom slučaju postaviti?

16 godina
neaktivan
offline
Problem sa externim diskom

Pa iskoristi upravo činjenicu da garancija još vrijedi. Reci da nema smisla tvrditi da si sam otvarao kućište, kada bi time svjesno poništio garanciju. Osim toga, spomeni da si računalni laik i da ne znaš što bi uopće mogao popraviti otvarajući kućište.

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Problem sa externim diskom

Prijatelj mi je imao sličnu situaciju i nisu mu priznali garanciju, jer je otvorio kućište od vanjskog hard diska. Nije pomoglo niti to što svake godine od te trgovine njegova firma kupi veće količine opreme (disk je bio u vlasništvu firme).

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Problem sa externim diskom

Najbolje da cura ode, malo molećivi pogled i to sve, pa ćemo vidit. ;)

Još je i odvjetnica, ne može škoditi. ;)

 

@klimama - vidiš, kod nas u firmi važi pravilo da ukoliko se bilo kakva oprema (diskovi, računala...) šalje na servis, podaci se moraju MAKNUTI pod obavezno.

Sad ti meni reci, kako da tvoj prijatelj pokuša izvući podatke ako ne pokuša otvoriti disk i staviti ga u drugo kućište ili računalo, a da se drži pravila koje zahtijeva zaštitu podataka firme? Mislim da je trebao na tu foru pokušati izvući garanciju, jer disk je disk, kućište je kućište, i jedno nema veze sa drugim.

Poruka je uređivana zadnji put pon 31.8.2009 12:07 (Dilbert).
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Problem sa externim diskom

Ima jedna fora koju je relativno lako izvest i vecina ducana pada na to...

Ovi eksterni diskovi cesto imaju unutra najobicnije Seagate/Maxtor/WD diskove koji se mogu kupiti odvojeno u bilo kojem informatickom ducanu.

E sad, kupis isti ovakav disk kakav ti se pokvaril u bilo kojem ducanu i nakon recimo tjedan dana dodjes reklamirat onaj stari disk koji ti je krepal sa racunom od novog diska koji si kupil. Naravno ovo vrijedi samo ako ducan NEMA serijske brojeve na racunima... Ako napravis to imat ces 2 ispravna diska za cijenu jednog, po meni odlicna solucija bolje nego da ostanes samo s jednim pokvarenim diskom bez garancije, a i firma u kojoj si reklamiral takodjer nece bit u minusu jer ce njima proizvodjac tak i tak zamijenit taj disk.. Osmijeh

Nadam se da si skuzil kak to ide, ja sam to izvel vec par puta i svaki put upali Namigiva

Naravno to napravis u slucaju da ti odbiju garanciju....

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Problem sa externim diskom

ch33ta, iskreno, ja sam jedan od onih koji ne vole muljati (to me upravo sad i jebe, pa najvjerojatnije ni neću moći ostvariti garanciju, iako nisma ni luk jeo ni luk mirisao). :)

Ali fora je dobra, samo ima jednu manu - na ambalaži diska obično piše i njegov serijski broj. Dućani u pravilu traže uz povrat oštećene robe i originalnu ambalažu. USporedbom serijskih brojeva lako se vidi da nešto ne štima. ;)

15 godina
neaktivan
offline
RE: Problem sa externim diskom
Dilbert kaže...

ch33ta, iskreno, ja sam jedan od onih koji ne vole muljati (to me upravo sad i jebe, pa najvjerojatnije ni neću moći ostvariti garanciju, iako nisma ni luk jeo ni luk mirisao). :)

Ali fora je dobra, samo ima jednu manu - na ambalaži diska obično piše i njegov serijski broj. Dućani u pravilu traže uz povrat oštećene robe i originalnu ambalažu. USporedbom serijskih brojeva lako se vidi da nešto ne štima. ;)

  Ma ovisi od ducana do ducana, u Vemilu recimo te traze samo racun i jamstveni, a sad vise nemaju ni serijske brojeve na racunima... A i mozes rec da si bacil ambalazu, za to ti ne mogu uskratit garanciju ;)   Najbolje je to izvest u nekoj vecoj firmi, tipa Vemil, HGSpot i sl. oni se ne zamaraju sa sitnicama jer imaju tak i tak milijun reklamacija..   :)

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice