Hej, imam pitanje.
Zanima me dali je ovo opcenito ispravan nacin programiranja i korištenja objekata?
Unaprijed hvala.
#include <iostream>
#include <stdlib.h>
#include <cmath>
#define PI 3.14
using namespace std;
class prizma
{
public: void oplosje()
{
system("CLS");
float oplosje_Prizme,B,P= 0;
cout <<"Oplosje prizme"<<endl;
cout <<"B:"; cin >> B;
cout <<"P:"; cin >> P;
oplosje_Prizme = 2*B+P;
cout <<"O: " << oplosje_Prizme<<endl;
}
public: void volumen()
{
system("CLS");
float volumen_Prizme,B,V= 0;
cout <<"Volumen prizme"<<endl;
cout <<"B:"; cin >> B;
cout <<"V:"; cin >> V;
volumen_Prizme = B*V;
cout <<"V: " << volumen_Prizme<<endl;
}
};
class valjak
{
public: void oplosje()
{
system("CLS");
float oplosje_Valjka,R,V= 0;
cout <<"Oplosje valjka"<<endl;
cout <<"R:"; cin >> R;
cout <<"V:"; cin >> V;
oplosje_Valjka = 2*R*PI*(R+V);
cout <<"O: " << oplosje_Valjka<<endl;
}
public: void volumen()
{
system("CLS");
float volumen_Valjka,R,V= 0;
cout <<"Volumen valjka"<<endl;
cout <<"R:"; cin >> R;
cout <<"V:"; cin >> V;
volumen_Valjka = pow(R,2)*PI*V;
cout <<"O: " << volumen_Valjka<<endl;
}
};
int izbor()
{
int izbor,izbor1 = 0;
cout <<"1. prizma"<<endl;
cout <<"2. valjak" << endl;
cout << endl;
cout << "Unesi broj: "; cin >> izbor;
cout << endl;
switch(izbor)
{
case 1:
cout <<"1. oplosje" << endl;
cout << "2. volumen" << endl;
cout << endl;
cout << "Unesi broj: "; cin >> izbor1;
if (izbor1 == 1){return 1;}
else {return 2;}
break;
case 2:
cout <<"1. oplosje" << endl;
cout << "2. volumen" << endl;
cout << endl;
cout << "Unesi broj: "; cin >> izbor1;
cout << endl;
if (izbor1 == 1){ return 3;}
else {return 4;}
break;
}
}
int main()
{
valjak _valjak;
prizma _prizma;
switch(izbor())
{
case 1:
_prizma.oplosje();
break;
case 2:
_prizma.volumen();
break;
case 3:
_valjak.oplosje();
break;
case 4:
_valjak.volumen();
break;
default:
exit(1);
}
system("PAUSE");
return 0;
}