C++ download

poruka: 14
|
čitano: 14.820
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
C++ download

Cua sam za taj program da je najbolje krenit od njega. Pa zanima me koju verziju da skinem nasao sam preko googlea Visual C++ 2008 Express Edition. Da li ima neka druga bolja ili tako nesto.  Ja sam pocetnik u pocetnicima tako da sam mislio malo po tutorijalima to radit. Zelia bi pocet od samog pocetka. Od najjednostavnijeg programa. Cuo sam jos za C,pa C++ itd... al iskreno ja nean pojma sta to znaci. Jedino u cemu sam ikad radia je bia Qbasic. 

Spirit...
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.7.2009 14:06 (Neutral).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
C++ download

Prvo, C++ nije program nego programski jezik (osnovna greška kod svih početnika). Od C++a krenuti nije lagano, jer je to jedan velik i kompleksan jezik. Pitanje je sad koliki si početnik. Radio si u QBasicu, al šta? Osnovni ispis u konzoli, varijable, petlje? Moja preporuka je da kreneš od nekog lakog jezika, tipa Basic, pa da njega dobro naučiš. Kasnije onda lagano pređeš na C++, jer osnovnu programersku logiku već imaš. A kad C++ savladaš, sve ti je otvoreno. Ako se pitaš koja je razlika između C i C++, C++ je objektno orijentirani jezik, do je C proceduralni. Znam da ti to ništa ne govori, al mene je, kad sam počeo, zanimalo (i isto mi taj odgovor nije ništa govorio) XD

Što se tiče IDEa u kojem ćeš raditi (IDE je program u koji pišeš kod i u kojem ga kompajliraš (pretvaraš kod u izvršnu datoteku)), za C++ su najpopularniji Visual C++ Express Edition i Dev-C++. Ja bi ti, za početak, preporučio Dev-C++ (besplatan je).

Neka me netko nadopuni ako sam nešto zaboravio.

2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
C++ download