C++ api za grafiku

poruka: 28
|
čitano: 5.997
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
C++ api za grafiku

bok svima.

evo opet imam problem. više pitanje. dakle, potreban mi je api (jel se tako zove?) s kojim bih mogao prikazivati grafiku u c++. nešto jednostavno za naučit. znam za sfml ali on je više MULTImedijski api (multi!), usto imam i problema sa instaliranjem istog. ja samo želim nešto što će crtati crte, pixele i takve oblike, i volio bih da npr neki jpg može pokazati (neku sliku). znate, kao sprite. to je to. i ako imate tutoriala za taj api, samo dajte.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
RE: C++ api za grafiku

DX? OGL?

Operation Flashpoint
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku
Weky kaže...

DX? OGL?

ma daj molim te! rekao sam jednastavno, lako za naučit. čitaj malo!

17 godina
neaktivan
offline
C++ api za grafiku

pogledaj ovdje

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku
nadimak888 kaže...

pogledaj ovdje

zaista neželim direct x, pa nemože bit da je to najednostavnije!

15 godina
online
C++ api za grafiku
Znanje je moć!
 
0 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
C++ api za grafiku

pa osim dx imaš recimo Windows GDI

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd145203%28v=VS.85%29.aspx

 

kad je teško kliknut evo ti link

Moj PC  
0 0 hvala 2
15 godina
odjavljen
offline
RE: C++ api za grafiku
King of Games kaže...

bok svima.

evo opet imam problem. više pitanje. dakle, potreban mi je api (jel se tako zove?) s kojim bih mogao prikazivati grafiku u c++. nešto jednostavno za naučit. znam za sfml ali on je više MULTImedijski api (multi!), usto imam i problema sa instaliranjem istog. ja samo želim nešto što će crtati crte, pixele i takve oblike, i volio bih da npr neki jpg može pokazati (neku sliku). znate, kao sprite. to je to. i ako imate tutoriala za taj api, samo dajte.

Uci open gl i napravi postenu igru za linux. Ma bit ces bog na cijelom forumu, ako ne i šire...

Pinky je zakon... I ♥ π
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku
captain_soap_McTawish kaže...

 

skinu sam knjigu pa ću proučit

 

nadimak888 kaže...

pa osim dx imaš recimo Windows GDI

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd145203%28v=VS.85%29.aspx

 

kad je teško kliknut evo ti link

 

nemoraš se ljutit Osmijeh

mislio sam da je samo za dx

15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku

SDL je jako jednostavan, ali on ti se pored grafike takoder bavi i ostalom multimediom kao i SMFL. Kada radis sa 2D grafikom u biti radis sa memorijskim spremistima i samo kopiras u glavni spremnik koji potom saljes na iscrtavanje.

 

Da bi koristio SDL samo trebas koristiti sdl.h header, linkati sa sdl bibliotekom, te imati sdl.dll dinamicku biblioteku u folderu kompajliranog programa.

Pathogenic fundamentals clearly indicate that homogenous populations are most vulnerable.
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku
rustweaver kaže...

SDL je jako jednostavan, ali on ti se pored grafike takoder bavi i ostalom multimediom kao i SMFL. Kada radis sa 2D grafikom u biti radis sa memorijskim spremistima i samo kopiras u glavni spremnik koji potom saljes na iscrtavanje.

 

Da bi koristio SDL samo trebas koristiti sdl.h header, linkati sa sdl bibliotekom, te imati sdl.dll dinamicku biblioteku u folderu kompajliranog programa.

hvala, ali cuo sam (u enteru (rip)) da je sfml brži i jednostavniji. šta ti misliš?

15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku
King of Games kaže...

hvala, ali cuo sam (u enteru (rip)) da je sfml brži i jednostavniji. šta ti misliš?

Koliko ja znam SFML je pisan u C++, a ja ne volim bas C++, C mi je puno drazi, tako da SMFL nisam ni isprobavao. Po mom skromnom misljenju razlike u perfomansama izmedu te dvije biblioteke su minimalne i najveca je razlika u nacinima na koji rade. Nekome ce bolje sjesti SDL API a nekome objektno orjentirani SFML API.

Pathogenic fundamentals clearly indicate that homogenous populations are most vulnerable.
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku

hvala! 

17 godina
offline
RE: C++ api za grafiku

Ako radis 2D igru za windowse, Windows GDI+ je vjerojatno najjednostavniji. Nije bas pretjerano brz jer ne koristi hw akceleraciju, ali je jako jednostavan za ono sto si trazio (ucitavanje slike, crtanje na ekran, crtanje linija, tocaka, poligona, itd...). Obrati paznju na "+" jer je ogromna razlika izmedju GDIja i GDI+. I ne trebas nis posebno instalirat za njega (ako vec imas Visual Studio).

 

 

 

Think locally, act globally...
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.10.2010 21:20 (SupremeCommander).
15 godina
odjavljen
offline
RE: C++ api za grafiku
King of Games kaže...

ma daj molim te! rekao sam jednastavno, lako za naučit. čitaj malo!

  Nakon ovakvog odgovora nadam se da ga nikada neces ni dobiti.

Operation Flashpoint
15 godina
neaktivan
offline
C++ api za grafiku

samo jedno brzo pitanje: zašto ovdje nema include i lib foldera? da koristim one u mingw-u?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku
King of Games kaže...

samo jedno brzo pitanje: zašto ovdje nema include i lib foldera? da koristim one u mingw-u?

Jel ti to verzija Code::Blocksa koja ne dolazi u paketu sa MinGW-om?

 

Lib i include podfolderi se nalaze u mingw folderu, dakle da. Koristi njih.

Pathogenic fundamentals clearly indicate that homogenous populations are most vulnerable.
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.10.2010 21:40 (rustweaver).
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku

ok!

15 godina
neaktivan
offline
C++ api za grafiku

odlučio sam se za gdi+, vidim da u codeblocksu ima opcije kad me pita u novom projektu ima i gdi+ (tamo gdje je command aplication, win aplication itd itd.). jel je to dosta za razvoj? ne treba mi onda ni header od gdi+-a?

Poruka je uređivana zadnji put pet 29.10.2010 16:35 (King of Games).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku

Gdje ti vidis GDI+ projekt? ja imam samo GTK+

Pathogenic fundamentals clearly indicate that homogenous populations are most vulnerable.
16 godina
neaktivan
offline
C++ api za grafiku
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku
rustweaver kaže...

Gdje ti vidis GDI+ projekt? ja imam samo GTK+

 

a da, stvarno Sramim se imaju slično ime jbt

Tom69 kaže...

 staro...

15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku

Gle staro/prokusano, pogledaj prvo ovo i ovo prije nego ga samo tako otpises.

Pathogenic fundamentals clearly indicate that homogenous populations are most vulnerable.
16 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku
King of Games kaže...
Tom69 kaže...

 staro...

Baš zato što je staro može se pronaći mnoštvo tutorijala i dokumentacija je kak spada.

14 godina
neaktivan
offline
C++ api za grafiku
Pa i sam cpp je star ko mumija ...Jbt nemres nes opljuvavat na ime 'starosti'
<<Karlovačko>>
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
C++ api za grafiku

ma sve ja to kužim, ali ja se mjerim po enteru. tamo vam je neki lik pitao što mu je najjednostavnije te najbolje od api-ja za igre. odgovorili su da je allegro strara klasa, da je on bio u funkciji dok je još atari bio ps3, a od sdl-a i sfml-a da je sfml jednostavniji, te malčice brži. zato govorim, nebi inače.

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.11.2010 15:33 (King of Games).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
C++ api za grafiku

PowerVR , sve ostalo zaboravi ! 

 

 

http://www.basketballhoopjam.com
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: C++ api za grafiku

PowerVR je proizvodac grafickih cipova pa valjda mislis na neki njihov proprietary API. Ili ja nesto propustam?

Pathogenic fundamentals clearly indicate that homogenous populations are most vulnerable.
Poruka je uređivana zadnji put čet 4.11.2010 14:10 (rustweaver).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice