Zanima me jel ovo dobar jezik za ucenje, jer cito sam nesto i meni se ceni da je dobar za pocetnike...ev sad sam skino FreeBASIC i treba mi par tutova dobri pa ako netko zna...thx
Ovako ću ti reči...
Učio sam Basic u školi i to punih 8 god. Basic je jezik ako hočeš se igrati. Ako misliš ozbiljo se pozabaviti programiranjem i naučiti pravilno programirati, počni sa nekim Objektno-orijentiranim jezikom kao npr. Delphi, C# ili Java, može i VB.NET.
Delphi je jaaako dobar jezik ali kako se kreče, izgleda da če ga ugasit. Osobno smatram da bi ti VB.NET ili C# bili pametan izbor.
nije da sam neki programer, basic je ok za početak.
ali preporučujem c++. To je klasika, na njemu dosta ljudi počne, i ima hrpa tutoriala za njega
evo štosan linkić; http://www.tutorijali.net/
Ovako ću ti reči...
Učio sam Basic u školi i to punih 8 god. Basic je jezik ako hočeš se igrati. Ako misliš ozbiljo se pozabaviti programiranjem i naučiti pravilno programirati, počni sa nekim Objektno-orijentiranim jezikom kao npr. Delphi, C# ili Java, može i VB.NET.
Delphi je jaaako dobar jezik ali kako se kreče, izgleda da če ga ugasit. Osobno smatram da bi ti VB.NET ili C# bili pametan izbor.
BASIC je lagan za naučiti, ima jednostavnu sintaksu, i to su mu vjerovatno glavne prednosti.
Ako već misliš raditi sa BASIC-om, preporučujem ti softver RealBasic, iz razloga što ima multiplatformski kompajler, drugim riječima, napišeš neki soft i kompajliraš ga za Windowse, OS X i Linux....
Ovako ću ti reči...
u basicu nemozes napraviti neki dobar program to ti je bezveze, bolje uci c,vb ili c++
QBasic je jezik za pocetnike, jako dobar za "orijentaciju", tj. za opcenito shvacanje programiranja.
Poslije toga mozes preci na Pascal, s obzirom da je i on jako jednostavan, ali opet jako mocan i funkcionalan.
Nece ti dugo trebati da naucis ta dva programska jezika, pa vrlo brzo mozes prijeci na nesto naprednije, kao sto su C# ili Java.