Survarium

poruka: 94
|
čitano: 23.941
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Survarium

Danas na FB grupi od S.T.A.L.K.E.R -a čitam o ovoj F2P igri koju radi Vostok games.

http://www.vostokgames.com

Tko je Vostok Games?

 "Our company appeared in March 2012 in Kiev. Ten years earlier, when at GSC Game World we started developing the renowned S.T.A.L.K.E.R. game series and continued working on it until December 2011 when the studio was unexpectedly shut down and the S.T.A.L.K.E.R. 2 project – frozen. We did not reach agreement with the rights owner regarding the use of S.T.A.L.K.E.R. brand, that’s why we made the decision to move forward as an independent studio with a new project. That day became our starting point for Vostok Games."

 

Koliko mi se čini Stalker 2 je na čekanju a dotad radi se na Survarium.  Jedino što ima od nove igre jest concept art.

Tužan dan izgleda za S.T.A.L.K.E.R fanove.

 

EDIT: This just in:

"The live Q&A with me and Oleg Yavorsky will take place tomorrow at 18:00 GMT+2 on the Survarium facebook and twitter pages."

www.facebook.com/survarium
www.twitter.com/vostokgames

 

EDIT 2:

"The concept of Survarium is a next evolution step for the idea of S.T.A.L.K.E.R. we’ve been working on for the last ten years, said project lead Ruslan Didenko. "Survarium will go way further forcing mankind to fight for survival not only within the closed area of Chernobyl zone, but also far beyond."

Survarium is set for release sometime near the end 2013 for PC. Posted above is the game's first concept artwork."

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011 / - / beta.bassfeverfm.com - / http://www.universe-hosting.com/
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.4.2012 18:53 (dj_renny).
Moj PC  
6 0 hvala 4
14 godina
neaktivan
offline
Survarium

Ma gdje su iskopali MMO? Jebo ih MMO i to još free to play.

RIP Stalker.

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Survarium
Ne mozes vjerovat.. bas sam si neki dan zamisljao kak bi bilo hebeno kad bi se napravio neki stalker MMO. Nekak sam si to zamisljao ko stalker free roam samo da umjesto NPC budu pravi igraci. Samo nezz kak bi respawn izgledao.

Steta sto su prekinuli rad na stalkeru 2. jedina igra kojoj sam se veselio.
I steta sto su izgubili licencu na stalker.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Survarium
Cheezl kaže...
Ne mozes vjerovat.. bas sam si neki dan zamisljao kak bi bilo hebeno kad bi se napravio neki stalker MMO. Nekak sam si to zamisljao ko stalker free roam samo da umjesto NPC budu pravi igraci. Samo nezz kak bi respawn izgledao.

Steta sto su prekinuli rad na stalkeru 2. jedina igra kojoj sam se veselio.
I steta sto su izgubili licencu na stalker.

Postoji već MMO u svijetu stalkera samo na ruskom je jeziku trenutno...Ubrzo bi trebala stići EN verzija...

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011 / - / beta.bassfeverfm.com - / http://www.universe-hosting.com/
12 godina
offline
Survarium

Ingame slike.

Aut vincere, aut mori!
 
2 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Evo vidim malo se priča o nadolazećoj igri, vijest je par dana stara, al malo da dignem temu:

http://www.hcl.hr/vijesti-survarium-otkrio-prvu-frakciju-i-vlastiti-engine-7321-17.html

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Stigla prva slika anomalije. (twitter)

LINK

 

Evo još par slika od prije ako netko nije vidio.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 10.10.2012 20:59 (Cheezl).
Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Feedback developera na nekoliko postavljenih pitanja (17.10.);

LINK

twitter LINK

 

Ugl, ciljaju na realnost, ali ne na hardcore simulaciju (Ne moraš čistiti oružije i sl. ali će se ipak kvarit)

 

 

Evo i FAQ od prije, ima puno zanimljivih pitanja koja podosta otkrivaju o gameplayu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Evo i drugi community feedback (20.10.).

Twitter LINK

 

Priča se o:

-Raznim skillovima koji su dostupni igraču

-Varanju (neće bit IP bana, ali neće nikako moći vratiti stari account)

-Radiju, kao chat sustavu (mogućnost chata s nepoznatim do 10 metara, ili preko radija za veće udeljenosti, a radio bi ili sami napravili ili masno platili. Ugl koliko sam skužio odbili su ideju, iako mi se čini genijalna)

-Klanovima, clan leaderima (nemaju planove za leadera)

-Attachmentima za oružja (scope, suppresor, laser)

-Klasama

-Ranjavanju (ranjavanje određenog dijela tijela)

...

itd.

 

Ugl ima dosta zanimljivih pitanja i odgovora. Neke ideje su stvarno dobre, ali devovi kažu da se ne slažu s njihovim, odnosno da su to drugačije isplanirali. Pokušavaju naći neku granicu između igrivosti i simulacije...

Dobro je što ovako pristupaju fanovima, barem jednom tjedno nešto objave na twitteru.

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 20.10.2012 18:29 (Cheezl).
Moj PC  
0 0 hvala 1
12 godina
offline
Survarium

To bi i bilo dobro samo da nije f2p... Ako bi igra bila odlična onda bi radije platio 25 eura nego da svaka "budala" ima pristup igri i kvarit drugom zabavu kad mu je dosadno. Svaka f2p igra boluje od toga...

Aut vincere, aut mori!
 
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Pozdrav!

Evo stigao novi Meet The Team.

Upoznajemo Alexey Sytyanova, glavnog dizajnera i pisca u Vostok Gamesu.

 

Vostok je i prije pisao o svojim zaposlenicima, dosta zanimljiva skupinica.

Više čitajte na službenoj stranici.

 

Btw, Vostok traži povećanje followera na twitteru. Ako itko ima twitter acc, podržite malo devove, ak ništa drugo samo se pretplatite na njih. Vostok Games Twitter

Retweetajte par zadnjih vijesti. Dodajte i mene ak vas zanima Survarium :) acc na pm.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Survarium

Tema preseljena u podforum "PC Igre".

Twitter - @danny_hr | Raptr - dannyhr | Xfire - dannyhr | Steam - danny_hr | XBL - DannyHR
 
2 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Re: Survarium

Samo da zbog MP-a ne oslabe engine. U Stalkeru je engine (X-ray) korak do savršenstva što se tiče realnosti, i zato muči i najveće hardverske zvijeri. 

 

Stoga vjerujem da će pribjeći nekoj vrsti optimizacije ''zamagljivanjem'' - nešto što uspješno (i gotovo neprimjetno) koristi i razvikani pokretač Frostbite.

 

Bilo kako bilo, veselim se ovoj F2P igri i svakako ću je isprobati! 

 

dodatak:

 

Sad sam malo pogledao i pročitao najave - kažu da će igra biti DX11 ''only'' (grafičke min. 512 Mb plus min. 2Gb rama-a)... Sam koncept igre je jako zanimljiv, a ovo - jaki hardverski zahtjevi - još intrigantnije... Survarium bi lako mogao postati VELIKI HIT!

 

Ako se budu držali Stalker ''postulata''...

 

DODATAK DRUGI I POSLJEDNJI:

 

Sad sam tek ovo vidio na službenim stranicama:The game is developed with new proprietary Vostok Engine technology and is planned for release on PC by the end of 2013.

 

Tada će već ovi zahtjevi biti normalni... Inače, igra će vjerojatno izaći tek 2014. a do tada će se vjerojatno ipak završiti Stalker 2 pa će ovo možda biti njen MP... ne bi me čudilo - ovo više liči kao na neki revolt i raskol unutar GSC-a. Mislim da će razum prevladati (iak, kad su Slaveni u pitanju, nikad ne znaš...) i da će nastaviti raditi na Stalkeru 2. 

 

Iz Hrvatske, s ljubavlju
Poruka je uređivana zadnji put uto 30.10.2012 0:01 (Danyel).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Survarium
dj_renny kaže...

Danas na FB grupi od S.T.A.L.K.E.R -a čitam o ovoj F2P igri koju radi Vostok games.

http://www.vostokgames.com

Tko je Vostok Games?

 "Our company appeared in March 2012 in Kiev. Ten years earlier, when at GSC Game World we started developing the renowned S.T.A.L.K.E.R. game series and continued working on it until December 2011 when the studio was unexpectedly shut down and the S.T.A.L.K.E.R. 2 project – frozen. We did not reach agreement with the rights owner regarding the use of S.T.A.L.K.E.R. brand, that’s why we made the decision to move forward as an independent studio with a new project. That day became our starting point for Vostok Games."

 

Koliko mi se čini Stalker 2 je na čekanju a dotad radi se na Survarium.  Jedino što ima od nove igre jest concept art.

Tužan dan izgleda za S.T.A.L.K.E.R fanove.

 

EDIT: This just in:

"The live Q&A with me and Oleg Yavorsky will take place tomorrow at 18:00 GMT+2 on the Survarium facebook and twitter pages."

www.facebook.com/survarium
www.twitter.com/vostokgames

 

EDIT 2:

"The concept of Survarium is a next evolution step for the idea of S.T.A.L.K.E.R. we’ve been working on for the last ten years, said project lead Ruslan Didenko. "Survarium will go way further forcing mankind to fight for survival not only within the closed area of Chernobyl zone, but also far beyond."

Survarium is set for release sometime near the end 2013 for PC. Posted above is the game's first concept artwork."

Ali, tko je zaustavio razvoj Stalkera 2 - spominju se neka autorska prava? Studio koji ga je napravio mora nekoga pitati za autorska prava da bi napravili nastavak.. WTF?

 

O čemu se tu zapravo radi?

Iz Hrvatske, s ljubavlju
15 godina
neaktivan
offline
Re: Survarium
Danyel kaže...

Ali, tko je zaustavio razvoj Stalkera 2 - spominju se neka autorska prava? Studio koji ga je napravio mora nekoga pitati za autorska prava da bi napravili nastavak.. WTF?

 

O čemu se tu zapravo radi?

Vlasnik stalker licence Sergej Grigorovič nije bio zadovoljan razvojem igre, pa je, koliko sam ja uspio skužiti, zadržao prava za knjige i filmove a za igru se ne zna. Bila su neka nagađanja da je prodao licencu Bethesdi, što se najiskrenije nadam da nije istina.

 

Jer pazi, nisu tvorci igre osnovali stalker, oni su ga samo izradili. Gore navedena pi*ka posjeduje licencu, i naravno, morao je mnogim fanovima upropastiti dan, iako je sam STALKER 2 bio dulje vremena u razvoju.

 

Nova nada nam je Survarium, koji kako i sam kažeš, izgleda jako zanimljivo. Minimumalni zahtjevi su relativno visoki. Uzmi u obzir da bi igra trebala izać pred kraj 2013. godine, što znači da će tada standardi bit malo veći.

Par slika već imaš, pogledaj videe gore, naveo sam ih par. Grafika izgleda iznenađujuće za f2p mmofps igru.

 

 

 

MALI UPDATE:

Vostok organizira Cosplay natjecanje.

Tema je scavanger. Top 3 natjecatelja osvajaju pristup ranom testiranju igre. Važno je da natjecatelji dobro poznaju engleski ili ruski.

Znači treba postati fotografiju na Vostokov zid na facebooku. Više informacija u gornjem linku.

Pa ajmo scavangeri! Ima dosta creepy, napuštenih lokacija u RH. Fino se obucite i šta bude bude. :)

 

12 godina
offline
Re: Survarium
Cheezl kaže...

Vlasnik stalker licence Sergej Grigorovič nije bio zadovoljan razvojem igre, pa je, koliko sam ja uspio skužiti, zadržao prava za knjige i filmove a za igru se ne zna. Bila su neka nagađanja da je prodao licencu Bethesdi, što se najiskrenije nadam da nije istina.

 

Jer pazi, nisu tvorci igre osnovali stalker, oni su ga samo izradili. Gore navedena pi*ka posjeduje licencu, i naravno, morao je mnogim fanovima upropastiti dan, iako je sam STALKER 2 bio dulje vremena u razvoju.

I dalje mi je žao što Stalker 2 neće izaći. Glavno da se šrotovi od igara redovno izbacuju, pljuc.

Nomen est omen.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Survarium
Et_Tu_Brute? kaže...
Cheezl kaže...

Vlasnik stalker licence Sergej Grigorovič nije bio zadovoljan razvojem igre, pa je, koliko sam ja uspio skužiti, zadržao prava za knjige i filmove a za igru se ne zna. Bila su neka nagađanja da je prodao licencu Bethesdi, što se najiskrenije nadam da nije istina.

 

Jer pazi, nisu tvorci igre osnovali stalker, oni su ga samo izradili. Gore navedena pi*ka posjeduje licencu, i naravno, morao je mnogim fanovima upropastiti dan, iako je sam STALKER 2 bio dulje vremena u razvoju.

I dalje mi je žao što Stalker 2 neće izaći. Glavno da se šrotovi od igara redovno izbacuju, pljuc.

Ajde, barem Metro malo popravlja situaciju :-))

Iz Hrvatske, s ljubavlju
12 godina
offline
Re: Survarium
Danyel kaže...

Ajde, barem Metro malo popravlja situaciju :-))

Ma Metro je odlična igra, ali to je linearna igra. Nemogu se uopće uspoređivati.

Nomen est omen.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Survarium
Et_Tu_Brute? kaže...
Danyel kaže...

Ajde, barem Metro malo popravlja situaciju :-))

Ma Metro je odlična igra, ali to je linearna igra. Nemogu se uopće uspoređivati.

Bez obzira na to, nemam uopće dojam linearnosti - ali je grafikom, pričom i atmosferom jako blizu Stalkeru, a to je ono što volim.

 

Zapravo, nemam ništa protiv linearnosti - samo želim što više načina za dolaženje do cilja. I ako je to sve popraćeno dobrom atmosferom i pričom, kao u Metrou, onda nemam nikakvih zamjerki.

A previše ''slobode'' može izazvati suprotni efekt - posvemašnju konfuziju i gubitak interesa, kao što se desilo sa Oblivionom (zanimiljiv, odgovarajući naziv).

Iz Hrvatske, s ljubavlju
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.11.2012 22:10 (Danyel).
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Metro je genijalna igra, upravo ju završio prije jedno tjedan dana.

Atmosfera je nenadj*biva! Linearnost me ni u jednom trenutku nije zasmetala jer nije tako isforsirana. Prešao sam igru stealth putem i svaku situaciju se da na više načina proći. Nije da te igra drži za ruku kao neke druge.

 

Inače, ako se itko sjeća, u jednom dijelu u knjižnici NPC malo browsa knjige i naiđe na "Roadside picnic", i baci komentar tipa: "Hmm, that sounds farmilliar". Dio developera Metroa je došao iz GSC-a, koji je tada radio na STALKERU, a tema i radnja STALKERA je usko povezana sa spomenutom knjigom. Eto mala zanimljivost vezana uz Vostok. :)

 

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Mali update;

U vezi cosplaya, ekipa je stvarno ozbiljno to shvatila i ima odličnih entryja. (Facebook link)

 

 

Slijedi Community Feedback #3:

Facebook link

TwitLonger link

 

Pogledajte gore za #1 i #2 community feedback, puno otkrivaju o samoj ideji igre.

 

Par stvari mi se ne sviđa. Izgleda da neće ić na onaj "in-game" pristup.

Jedan  lik je predložio ideju da naprave barove gdje se može pričati o raznim raidovima, avanturama i sl. Oni su ga fino odbrusili, kao da će sve biti u meniju u lobbyju. Nije mi fora taj lobby, bolje da su to implementirali unutar same igre.

 

Nešto mi se čini da više idu na "casual approach", tako neke fora sitnice koje bi jako pridonosili atmosferi, jednostavno ne žele implementirati. Al ajde, možda ubace kasnije, jer ipak žele razvijati igru nakon izlaska, nešto ala Minecraft.

 

Evo tog prijedloga:

2. Chat in the bar! (among the real players) Where you can talk to them about a raid on mutants or just talk about life (bar shouldn't bethe one in the entire zone, and a few, but not very much)

At startup all the social functions will be available through the game lobby.

 

Onda ne žele staviti PDA, koji bi po meni bio idealni in-game menu, za chat i sve ostalo.

 

I prije su pričali o karmi. Kao agresivne igrače će ubaciti s agresivnim igračima, a mirne s mirnim i sl. ovisno o postupcima. Sad kažu da ne žele nikakvu "mitsku" karmu. wtf?

 

Fora je što nema granice za skillove, mogu se svi skillovi razviti, ali će za to trebati puno vremena.

 

Pročitajte ostatak, ima zanimljivih prijedloga i pitanja.

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Završio je "Battle of the Communities". Koja god zajednica (engleska ili ruska) baci više lajkova na status Survariuma, dobije novu fotku iz "School" lokacije.

 

Ugl, pobjedili su Rusi, 1354 glasa naspram 758 engleskih.

 

FOTKA

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Vostok je updejtao FAQ. U često postavljenim pitanjima se otkriva puno o samom konceptu igre i gameplaya, pa malo pročitajte ako vas zanima. Novi su označeni sa "new".

Survarium FAQ

Par novosti ako vam se neda čitat:

-Bit će day/night cycle, ali se sezone neće mijenjati.

Q: Can we use a weapon picked up in a battle?
A: Yes you can but only within the current mission.

Ne kužim ovo s misijama, pa šta nije bolje neki free roam ubacit, ala Day Z.

Q: Will the player be able to buy personal "stripes" for himself and his clan?
A: We plan to create a tool to design the stripes, where each player can create their own logo from the components. Some components will be available initially, some - issued for achievements and feats. Some - just bought. ^

Q: What about camouflage clothing?
A: There are various types of body armor; some have a bonus to disguise. ^

Q: Is the system of body damage realistic? For example, it's harder to hold the gun with a bullet through the hand, and you move slowly when your leg is wounded.
A: A system of damaged body parts is planned, we'll see how well it is received in the playtest, and then we will make the final decision about it. ^

Q: Will there be a ‘time limit’ on sprinting/running?
A: Yes. ^

Q: Will carried weight have an impact on the player’s movement?
A: We're planning that. ^

Q: If a player has to be hide in the grass, will he be able to go prone?
A: We haven't made a final decision about that yet. ^

Poruka je uređivana zadnji put pon 12.11.2012 20:55 (Cheezl).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Intervju s developerom Oleg Yavorskyjem o propastu GSC-a i S.T.A.L.K.E.R.-a 2, te osnutku Vostok gamesa i Survariuma: INTERVIEW

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Survarium
Cheezl kaže...

Intervju s developerom Oleg Yavorskyjem o propastu GSC-a i S.T.A.L.K.E.R.-a 2, te osnutku Vostok gamesa i Survariuma: INTERVIEW

 Samo nek se potrude ispraviti onu glupost, neumiranje protivnika ni kad popije 6-7 metaka u prsa kao u pojedinim dijelovima Stalkera...

Iz Hrvatske, s ljubavlju
14 godina
odjavljen
offline
Survarium

DayZ je mnogo toga pokrenuo ;) Nadam se da će biti i okej rezultata na kraju svega, kada nove igre dođu na tržište

Ove godine sam mislio provest perje kod bake na selu, ali mislit i srat nije isto, pa mi mama nije dopustila jer je babu prošle godine proždro vuk, te se prerušijo u baku, ali to je već druga priča
Moj PC  
0 2 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Survarium

Prijatelju nema ti ova igra previše veze s day-z. Ona je posljedica raspada studija koji je radio S.T.A.L.K.E.R. igre. Preživaljvanje je uvjek bio dio stalkera.

 

Evo ekipa is Vostoka ide u posjet Černobilu, pretpostavljam zbog inspiracije za igru i sl.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Survarium

Vostok Games Developer's Diary #1

First chapter of developer's video diary by Vostok Games,

the new studio formed by S.T.A.L.K.E.R. 2 developers.

Vostok Games Developer's Diary #2

This is the second official developer's diary video

highlighting the development progress of the Survarium game project.

 The diary covers key game components, including the storyline,

atmosphere, game character and the planned in-game playable modes.

Vostok Games Developer's Diary #3

This is the third official developer's diary video highlighting the

development progress of the Survarium game project.

 The diary discloses Scavengers faction, Rudnya in-game level

and some key features of Vostok Engine, the technology behind the game.

Campfire Talk. Developer's Diary Bonus

 

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 2.12.2012 15:43 (tunder).
Moj PC  
2 0 hvala 2
15 godina
neaktivan
offline
Survarium
Poruka je uređivana zadnji put čet 27.12.2012 11:13 (Cheezl).
Moj PC  
0 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Survarium

Vostok Games Developer's Diary #4

The new diary reveals the background story of the

Black Market faction, demonstrates the School location

and highlights the system of combat and weapons in the game.

Moj PC  
2 0 hvala 2
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice