Pišite sva Vaša iskustva sa prodavačima kako bi imali uvid kako tko posluje
i od koga je sigurno kupovati.
bazzar.hr
Pišite sva Vaša iskustva sa prodavačima kako bi imali uvid kako tko posluje
i od koga je sigurno kupovati.
bazzar.hr
IZBJEGAVATI BAZZAR.HR U ŠIROKOM LUKU
1. Treba ima 7 dana da potvrde naruđbu, i onda jos 7 da pošalju proizvod.
2. Support im je katastrofa i na odgovor se čeka par dana.
3. Velika marža, uvijek popusti.
5. Nabavljaju robu iz kine loše kvalitete i nabijaju veliku maržu.
Ja sam kupio autic na akumulator, marka TOYZ.
Najgore iskustvo u zivotu. Pola žica nije bilo spojeno, zadnja osovina pleše pa sam morao selotepom lijepiti. Na plastici se vidi da je loša kvaliteta. Bolje je kvalitete igračka iz PEPKA za 8 kuna.
Na kutiji proizvoda imaju dobavljaca koji ima GMAIL.
ZNAČI, BAZZAR.HR nije trgovina, to su indijanci koji naručuju robu s ALI EXPRESSA i dilaju dalje po velikim cijenama.
Lp
Moje iskustvo s bazzar.hr nije baš nešto, dvije samo narudžbe do sada, prva je bila ok, ali sporo do bola, reko ajde možda se nešto izjalovilo, pa se odužilo. Nekidan naručio nešto i opet ista priča, tjedan dana muk s njihove strane, nemaš pojma što se događa. Upravo stornirao narudžbu, neće me više vidjeti, i još našao na drugom mjestu povoljniju ponudu.
Kupovina preko Bazzar.hr je visoko rizična !!!
Ako naručite dvije stvari i platite, jedna vam se ne isporuči uz obrazloženje da je kriva dostavna služba!
Mene su svježe presvukli, ne isporučivši kompletnu narudžbu vrijednosti cca. 1500,00 kn.
Nakon višednevnog dopisivanja i kontaktiranja Bazzar korisničke podrške shvatio sam da plaćeno nikada neću dobiti.
Lopovska posla!!! Oprez!!!
Evo ja se navlacim sa njima skoro mjesec dana. Narucio sam kacigu koja je imala tvornicki neispravan mehanizam. Rekli su mi da je vratim i da ce na dijagnostiku. Provjerim preko trackinga da li je to stiglo. Doslo je i treci dan nista ne javljaju. Kontaktiram podrsku i kazu da su prosljedili prodavacu i da ce poslati novu kacigu. Tokom dva tjedna kacige nigdje. Pitam opet podrsku sto je s time i kazu da je prodavac naveo da je rok isporuke 9-17 radnih dana. Doslovno prodavac stigne uzat robu na Amazonu ili Ebayu i poslati je kupcu u tom roku. Sedamnaesti dan ispada sad u ponedjeljak. Bas me zanima sta ce reci na to kada ih kontaktiram i kazem da posiljka jos nije predana kurirskoj sluzbi i kako misle da ce stici u ponedjeljak? Ja bi njih tamo sve najradje prijavio nekome ali neznam kome. Vrijednost robe je 1300kn...
EDIT: Evo napokon dobio povrat novaca kada su shvatili da prodavac nije u stanju rijestiti novu kacigu ili im je prevelika zafrkancija oko nabave.