Bazzar oglasnik - Iskustva

poruka: 5
|
čitano: 12.380
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Bazzar oglasnik - Iskustva

Pišite sva Vaša iskustva sa prodavačima kako bi imali uvid kako tko posluje

i od koga je sigurno kupovati. {#}

 

bazzar.hr

Što hladnije to bolje...
11 godina
neaktivan
offline
Re: Bazzar oglasnik - Iskustva

IZBJEGAVATI BAZZAR.HR U ŠIROKOM LUKU

1. Treba ima 7 dana da potvrde naruđbu, i onda jos 7 da pošalju proizvod.
2. Support im je katastrofa i na odgovor se čeka par dana.
3. Velika marža, uvijek popusti.
5. Nabavljaju robu iz kine loše kvalitete i nabijaju veliku maržu.

Ja sam kupio autic na akumulator, marka TOYZ.
Najgore iskustvo u zivotu. Pola žica nije bilo spojeno, zadnja osovina pleše pa sam morao selotepom lijepiti. Na plastici se vidi da je loša kvaliteta. Bolje je kvalitete igračka iz PEPKA za 8 kuna.

Na kutiji proizvoda imaju dobavljaca koji ima GMAIL.

ZNAČI, BAZZAR.HR nije trgovina, to su indijanci koji naručuju robu s ALI EXPRESSA i dilaju dalje po velikim cijenama.

Lp

Poruka je uređivana zadnji put sub 26.12.2020 19:06 (butkoS3).
10 godina
neaktivan
offline
Bazzar oglasnik - Iskustva

Moje iskustvo s bazzar.hr nije baš nešto, dvije samo narudžbe do sada, prva je bila ok, ali sporo do bola, reko ajde možda se nešto izjalovilo, pa se odužilo. Nekidan naručio nešto i opet ista priča, tjedan dana muk s njihove strane, nemaš pojma što se događa. Upravo stornirao narudžbu, neće me više vidjeti, i još našao na drugom mjestu povoljniju ponudu.

2 godine
neaktivan
offline
Bazzar oglasnik - Iskustva

Kupovina preko Bazzar.hr je visoko rizična !!!

Ako naručite dvije stvari i platite, jedna vam se ne isporuči uz obrazloženje da je kriva dostavna služba!

Mene su svježe presvukli, ne isporučivši kompletnu narudžbu vrijednosti cca. 1500,00 kn.

Nakon višednevnog dopisivanja i kontaktiranja Bazzar korisničke podrške shvatio sam da plaćeno nikada neću dobiti.

Lopovska posla!!!  Oprez!!!

14 godina
offline
Bazzar oglasnik - Iskustva

Evo ja se navlacim sa njima skoro mjesec dana. Narucio sam kacigu koja je imala tvornicki neispravan mehanizam. Rekli su mi da je vratim i da ce na dijagnostiku. Provjerim preko trackinga da li je to stiglo. Doslo je i treci dan nista ne javljaju. Kontaktiram podrsku i kazu da su prosljedili prodavacu i da ce poslati novu kacigu. Tokom dva tjedna kacige nigdje. Pitam opet podrsku sto je s time i kazu da je prodavac naveo da je rok isporuke 9-17 radnih dana. Doslovno prodavac stigne uzat robu na Amazonu ili Ebayu i poslati je kupcu u tom roku. Sedamnaesti dan ispada sad u ponedjeljak. Bas me zanima sta ce reci na to kada ih kontaktiram i kazem da posiljka jos nije predana kurirskoj sluzbi i kako misle da ce stici u ponedjeljak? Ja bi njih tamo sve najradje prijavio nekome ali neznam kome. Vrijednost robe je 1300kn...

 

EDIT: Evo napokon dobio povrat novaca kada su shvatili da prodavac nije u stanju rijestiti novu kacigu ili im je prevelika zafrkancija oko nabave.

Poruka je uređivana zadnji put pet 7.1.2022 22:32 (Sideswipe).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice