Mobitel sa servisa

poruka: 11
|
čitano: 5.380
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Mobitel sa servisa

Želio bih vas pitati za savjet... Nedavno sam obnovio pretplatu, te sam se tom prilikom "počastio" novim Samsung mobitelom za 1kn. Nažalost, pokazalo se da je mob. pokvaren, imao je problema sa osvjetljenjem, pa sam ga stoga dao na servis gdje su mi izvadili cijelu prednu ploču, senzor + ekran, te ih oboje zamijenili novima.

 

Moje pitanje glasi, da li je takav mob. OK za korištenje, koliko takvi mobiteli traju? Jer znam iz iskustva da kad se jednom odvoje ekran od kućišta, kad se skine ono nekakvo ljepilo koje ih tvornički drži zajedno, stvari više nikada nisu iste. Vlaga i prašina ulaze unutra, i na kraju uređaj ima hrpu problema! Pomalo ironično, ali baš sam nedavno gledao filmić na YT, upute kako odvojiti ekran od kućišta, pa mi je pao mrak na oči kad sam vidio ozbiljnost problema! 

 

Moj nije S3, ali su relativno slični, znači stvar je više-manje ista... Uz sve navedeno, da li mi se isplati zadržati ga ili prodati preko oglasa, s obzirom da je nekorišten, te imam garanciju?

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.1.2014 15:24 (Trekkie4).
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mobitel sa servisa
Trekkie4 kaže...

Želio bih vas pitati za savjet... Nedavno sam obnovio pretplatu, te sam se tom prilikom "počastio" novim Samsung mobitelom za 1kn. Nažalost, pokazalo se da je mob. pokvaren, imao je problema sa osvjetljenjem, pa sam ga stoga dao na servis gdje su mi izvadili cijelu prednu ploču, senzor + ekran, te ih oboje zamijenili novima.

 

Moje pitanje glasi, da li je takav mob. OK za korištenje, koliko takvi mobiteli traju? Jer znam iz iskustva da kad se jednom odvoje ekran od kućišta, kad se skine ono nekakvo ljepilo koje ih tvornički drži zajedno, stvari više nikada nisu iste. Vlaga i prašina ulaze unutra, i na kraju uređaj ima hrpu problema! Pomalo ironično, ali baš sam nedavno gledao filmić na YT, upute kako odvojiti ekran od kućišta, pa mi je pao mrak na oči kad sam vidio ozbiljnost problema! 

 

Moj nije S3, ali su relativno slični, znači stvar je više-manje ista... Uz sve navedeno, da li mi se isplati zadržati ga ili prodati preko oglasa, s obzirom da je nekorišten, te imam garanciju?

Nadam se da si ga dao na servis u kojem ti vrijedi garancija, ako da mislim da nemaš problema jer ako ti opet neš rikne - imaš garanciju. Ako si ga dao na servis di ti ne vrijedi ta garancija,onda se možešj fučkat ako ti ne radi.

Listen, this is no set of rules. I'm not tellin' you what to do, all I'm saying is I'm bringing up of three things that are like, so important to the world, I don't have to find as much importance in.
17 godina
offline
Mobitel sa servisa

A nakon koliko vremena se uređaj pokvario? Jer ako je u prvih tjedan dana tj. ako je imao grešku pri kupovini, imaš pravo na novi novcati uređaj, dakle ne na popravljani ili na povrat novca.

 

Meni je isto glupo što su počeli tak sklapat uređaje, dobro da ih ne počnu varit...

 

Zar nije bolje uređaj zašarafat i složit tak da se u slučaju kvara lako i što jeftinije može popravit??? Koja je prednost ovakvog unibody kučišta? 1-2mm tanje nego što bi bilo inače ili što???

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.1.2014 15:32 (lllnuclearlll).
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Mobitel sa servisa

Dao sam ga u službeni servis Europa Trade-a, tzv. "Brzi Servis" na Trgu hrvatskih velikana. Znači, garancija sve pokriva...

 

A mob. je kupljen negdje sredinom 12. mjeseca, i nije nikad prije bio korišten! Potpuno nov uređaj, nije padao i/ili imao bilo kakvih problema. Čini se da je ovo tvornički defekt, ili neki problem koji je nastao u transportu. Da budem iskren, nadao sam se novom uređaju, zamjeni ali to se nije dogodilo. Zato me i zanima što napraviti sa takvim mobitelom, da li mi se uopće isplati koristiti ga ili odmah oglasiti i prodati preko oglasa.

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Mobitel sa servisa

u svakom slucaju preporucam da odes tamo i napises zahtjev za novim uređajem..

bilo je par situacija za koje znam da jednostavno nisu to ti mobiteli nakon servisa, tvoje pravo je da ukoliko je servis veci od 50% cijene mobitela trazis novi aparat na kojeg dobivas novu garanciju od tog dana kojeg si ga pokupio..

samo da napomenem, u vipu neces dobit zamjenu ukoliko ne naglasis da hoces novi uređaj (govorim iz iskustva)

Umro je Einstein, umro je Newton, ni ja se ne osjećam baš najbolje.. :(
Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 20:19 (LUNAT1C).
 
1 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Mobitel sa servisa

Hvala na informaciji, ovo je stvarno zanimljivo... Jučer sam poslao email Europa Trade-u, gdje sam rekao da sam nezadovoljan, te sam rekao da su me trebali pitati za suglasnost, želim li uopće takav popravak (potpuno novog) uređaja ili zamjenu za novi. Mislim da to isto budem napomenuo osobno, kod preuzimanja uređaja u utorak (još ga nemam kod sebe)

 

Inače, mobitel je kupljen u Tele2, a riječ je o Galaxy Core modelu... Isti takav u VIP-u (samo uređaj) košta 3.500Kn, provjerio sam cijenu. Stoga me njihov potez (i ponašanje) još više čudi...

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 23:12 (Trekkie4).
17 godina
offline
Mobitel sa servisa

Nisi mi odgovorio na pitanje. Koliko je mobitel bio star kad si ga odnio na servis?

 

A uređaj po primitku detaljno pregledaj, ako ima kakvog oštećenja/lufta/klimavosti ne uzimaj ga i ne potpisuj ništa...

 

Ne znam kakav je EuropaTrade servis, nadam se samo da su bolji od Agrama i Mobisa...

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2014 23:57 (lllnuclearlll).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Mobitel sa servisa

Pa rekao sam da nije prošlo ni mjesec dana od kad je kupljen... Oko 2 tjedna. Sjedio je na polici i trebao biti poklon za ispod bora, a na Božić sam ga prvi put aktivirao.

17 godina
offline
Re: Mobitel sa servisa
Trekkie4 kaže...

Pa rekao sam da nije prošlo ni mjesec dana od kad je kupljen... Oko 2 tjedna. Sjedio je na polici i trebao biti poklon za ispod bora, a na Božić sam ga prvi put aktivirao.

a jbg. trebao si odmah otvoriti i provjeriti uređaj. Mislim da se ne kvalificiraš baš za dobivanje novog ako se ovaj može popraviti jer to vrijedi jedino ak ga vratiš u par dana nakon kupnje... Al probaj, možda uspiješ...

Poruka je uređivana zadnji put pon 6.1.2014 0:12 (lllnuclearlll).
13 godina
neaktivan
offline
Mobitel sa servisa

Nažalost si u pravu, istina... Mama si je kupila istog, i s njezinim nikakvih problema! A da budem iskren, kupujem (i produžujem pretplatu) već godinama i NIKAD prije nisam imao sličnih problema, tako da sam igrao na sigurno - i izgubio :(

 

Budem svejedno nazvao Tele2 u utorak i pitao ih što i kako dalje... Stvarno ne bih želio imati novi mobitel koji je pečen pištoljem za vrući zrak, i kojem su trgali dijelove, samo zato da bi ih mogli opet zalijepiti. Čak i ako sad radi OK!

 

 

Eto, napokon imam mobitel kod sebe... Na papiru piše da su zamijenili LCD, iako moram priznati da nemam pojma kakve veze ima LCD sa osvjetljenjem tipki za "back" i "menu"... Sve ostalo izgleda uredno izvana, a za ono unutra ne želim ni pomisliti! Garancija vrijedi 2 godine, tako da u slučaju novog kvara budem išao natrag i gnjavio {#}

Poruka je uređivana zadnji put uto 7.1.2014 19:38 (Trekkie4).
 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Mobitel sa servisa

pozz dobio sam mobitel galaxy s4 iz canade ali imam snjim problem odneo sam ga na otkodiranje i kada su ga otkodirali rekli su mi da slusalica i mikrofon ne radi ,

a preko vibera radi sve normalno pa mi je to malo cudno  molim za nekakvu pomoc  mobitel je i337 verzije

unaprjed hvala

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice