SSH i Proxy na Linux masini

poruka: 8
|
čitano: 4.534
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan

Pozdrav svima,

Zelio bih na jednu masinu instalirati SSH i Proxy server koju bih spojio na ADSL internet i koristio je za browsanje interneta sa udaljene lokacije (putem SSH-a) koristeci program kao sto je Putty. Na internetu postoji dosta clanaka o tome ali su veoma sturi i meni, koji sam relativno laik kada je linux setup u pitanju, predstavlja problem da to sve podesim sam. Na internetu se spominje OpenSSH i Squid kao najbolje rjesenje.

Naisao sam i na neka "spakovana" rjesenja kao sto je pfSense ali sam sumnjicav kada su u pitanju njegove performanse.

Nije mi mnogo bitno koja linux (UNIX) distribucija bi se trebala koristiti, buduci da kao laik ne znam sve te razlike izmedju njih - bitno mi je samo da radi i da radi tako da jedino usko grlo po pitanju brzine bude sama brzina interneta na koji ce masina biti spojena, tj. da instalirano linux/unix rjesenje ne bude kamen spoticanja po pitanju brzine.

Zato Vas, cijenjeni forumasi, pitam - koju linux/unix distribuciju da instaliram?

Jos jednom da napomenem - jedina funkcija pomenute masine bila bi da se preko nje koristi internet sa udaljene lokacije - druge funkcije mi za sada ne trebaju - sve u sluzbu brzine izvodjenja zadanog zadatka.

Sve vas molim za pomoc, jako mi je bitno da slozim tu masinu.

Unaprijed zahvaljujem svim dobronamjernim ljudima na pomoci.

TeraFlops
Poruka je uređivana zadnji put sub 27.2.2010 12:14 (Teraflops).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: SSH i Proxy na Linux masini