Linux na USB

poruka: 5
|
čitano: 2.309
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
Linux na USB

Naime stavio sam linux na USB od 8GB. Zanima me sada kako linux omoguciti i jeli se uopce moye da pamti podatke. Naime totalni sam pocetnik za linux i stavio sam najnoviju verziju ubuntua 10.10. Htio bi da instaliram programe i drivere da oni ostanu zauvijek instalirani kao na windowsima. Prvenstveno sam presao na linux zbog brzeg rada a jedino sto radim idem na internet i za to ce biti koristena Opera a i gledanje filmova. Obicno za filmove na windosima sam sibnio klite codec pack i svaki format otvara pa me zanima moze te li mi preporuciti kakav program.

Naime ako ovo ne mogu izvest na USB onda cu ih instalirat na hdd ali nadam se da mogu ali definitivno bih volio prici na linux.

Naime cijela svrha linuxa mi je da bude prijenosan i da na bilo koji komp koji ga stavim radi i on ce radit pa mi je prioritet napraviti linuxe po mojim zeljama a onda cemo dalje lako.

Poruka je uređivana zadnji put pet 3.12.2010 17:42 (Duje00).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Linux na USB

Rijesio Problem sa tkz pamcenjem linuxsa sve valja. Ima li koja preporuka za program za gledanje svih vrsta filmova.

Da je bilo malo citat a da nisam lin sve bih nasao za ovo linux spremanje podataka

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
RE: Linux na USB
Duje00 kaže...

Rijesio Problem sa tkz pamcenjem linuxsa sve valja. Ima li koja preporuka za program za gledanje svih vrsta filmova.

Da je bilo malo citat a da nisam lin sve bih nasao za ovo linux spremanje podataka

meni je najbolji i najstabilniji program za gledanje jest VLC, imaš ga u repozitoriju. Za čitanje titlova moras samo uklučiti u postavkama

početnici ili napredni posjetite wiki.open.hr ili www.linuxzasve.com i naučit čete više o linuxu
17 godina
neaktivan