Suchflex.com svojim korisnicima također nudi mogućnost plaćanja za korištenje njihovih kompjuterskih resursa i u funkciji je već nekoliko mjeseci (za razliku od Golema koji je još u pre-alpha fazi). CPU resursi se koriste za BOINC i monetizirani su kroz Gridcoin kriptovalutu, a GPU resursi se koriste za rudarenje različitih Proof-of-Work kriptovaluta, ovisno o cijeni istih na tržištu.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
malo po malo pa se desit fore da poslodavac isplaćuje plaću u nekoj od tih valuta a da zaposlenici to mogu iskoristiti samo u određenim trgovinama. nešto kao kad radnike konzuma plaćaju s bonovima za konzum...
Neznam kako ce to funkcionirat, resursi, a ne valuta. Bas sta se tice primjera sa renderiranjem slika - nece. Postoje takvi servisi vec dulji niz godina (za pravu valutu) i u praksi mi se nisu pokazali korisni. To je posao za koji uvijek postoji rok, jedini razlog placanja vanjsog servisa je brzina. Jedna 3d scena sa svim materijalima, teksturama, proxi-ima itd + cijela skupina pluginova koristena uz bazican software na kraju rezultiraju problemima kod renderiranja u oblaku. Da neidem u detalje to rezultira da je na kraju uvijek brze to zrerndat doma na kanti. Nisu samo moja iskustva nego i kolega koje se bave istim.
To je posao za koji uvijek postoji rok, jedini razlog placanja vanjsog servisa je brzina. Jedna 3d scena sa svim materijalima, teksturama, proxi-ima itd + cijela skupina pluginova koristena uz bazican software na kraju rezultiraju problemima kod renderiranja u oblaku. Da neidem u detalje to rezultira da je na kraju uvijek brze to zrerndat doma na kanti. Nisu samo moja iskustva nego i kolega koje se bave istim.
Samo bih te minimalno ispravio, ovo gore u žutom, izbacio bih ovaj uvijek. Ne znam gdje si/ste rendali, ali imam frenda koji živi od modeliranja, i prodaje istog; kad je frka panika modeli vise manje idu na rendu na meni nepoznatu farmu u Ukrajinu. Ne moze doma toliko brzo rendat da se postavi na zadnje noge, razlika u cijeni struja+amortizacija opreme vs Ukrajina postoji; ali nije toliko velika (Ukrajina je uvijek skuplja). Doma renda na 8 Xeona na 4 SRVa + sckt2011 WS (nabrajam samo da ne ispadne da mislis da covjek renda na svom WSu ;) )
Samo bih te minimalno ispravio, ovo gore u žutom, izbacio bih ovaj uvijek. Ne znam gdje si/ste rendali, ali imam frenda koji živi od modeliranja, i prodaje istog; kad je frka panika modeli vise manje idu na rendu na meni nepoznatu farmu u Ukrajinu. Ne moze doma toliko brzo rendat da se postavi na zadnje noge, razlika u cijeni struja+amortizacija opreme vs Ukrajina postoji; ali nije toliko velika (Ukrajina je uvijek skuplja). Doma renda na 8 Xeona na 4 SRVa + sckt2011 WS (nabrajam samo da ne ispadne da mislis da covjek renda na svom WSu ;) )
Hehe, ispravljas njega i onda napises krivo sta ti frend radi.
Ako zivi od MODELIRANJA onda mu renderfarma uopce netreba ;). Moze biti frka panika kolko hoce i render farma mu nece pomoci oko modeliranja jer oni rade usluzno rendering a ne modeling :).
Hehe, ispravljas njega i onda napises krivo sta ti frend radi.
Ako zivi od MODELIRANJA onda mu renderfarma uopce netreba ;). Moze biti frka panika kolko hoce i render farma mu nece pomoci oko modeliranja jer oni rade usluzno rendering a ne modeling :).
Da ti samo znas koliko ti se puta trebalo stucati jer smo te spominjali, tebe i tvoje 5GHz 2500k nodeove ili sto vec bjese :) Čovjek modelira, izrenda te isporucuje gotov proizvod. Da modelira, ali i renduje! I pomaze mu ukrajinska farma Pogotovo kad imas usera koji ti na gotovom poslu kaze da bi on samo "da se ovo zamijeni crvenim umjesto plavim, ma tebi je to 10 min"
Da ti samo znas koliko ti se puta trebalo stucati jer smo te spominjali, tebe i tvoje 5GHz 2500k nodeove ili sto vec bjese :)
Osli su i5 nodovi davno na bubanj, neki dan sma prodao i drugi i7 renderslave, sad sam samo Xeon oprema kod mene :).
Osli su i5 nodovi davno na bubanj, neki dan sma prodao i drugi i7 renderslave, sad sam samo Xeon oprema kod mene :).
Ne brini se, drzim te na jednom oku na PCEXu ti mineru jedan!
drugari... dinosaurusi nadam se da se ne ljutite na titlu :) ali batalite CPU rendering.
GPU rendering zakon.
prije par godina rendali smo 30 min animirani filmic jedan u staroj mojoj firmi.
6 dual xeona macine i dodali jos tatadnjih 15 komada i5 masina i przile non stop.
danas, sa 4 render compa, svaki sa 4 GPU rendam nekoliko proijekata odjednom bez problema.
Otprilike odnosi su izmedju 4 i 10 puta brzi rendering sa grafikama nego sa CPU.
Tako da ako hocete ustede.. pocnete od render engina :)
drugari... dinosaurusi nadam se da se ne ljutite na titlu :) ali batalite CPU rendering.
GPU rendering zakon.
prije par godina rendali smo 30 min animirani filmic jedan u staroj mojoj firmi.
6 dual xeona macine i dodali jos tatadnjih 15 komada i5 masina i przile non stop.
danas, sa 4 render compa, svaki sa 4 GPU rendam nekoliko proijekata odjednom bez problema.
Otprilike odnosi su izmedju 4 i 10 puta brzi rendering sa grafikama nego sa CPU.
Tako da ako hocete ustede.. pocnete od render engina :)
Nije bas sve tako crno/bijelo, ima stvari koje su i dalje brze na CPU jer se lakse tweaka/fejka neke stvari, imam scena gdje mi GPU render duze traje ucitavnje scene/frejma u grafe nego render frjema tako da tu i dalje rendam sa CPUovima a i neke stvir rkad scena postane jako velika nestane sve u Vram pa ni "Out of core rendering" ne pomaze previs ejer usporava s eloading sa diska/sysmte RAMa.....itd. itd....
Ja sam sad na 60:40% za GPU rendering u mojim projektima.
Recimo exterijeri su mi 10x brzi na GPU render ali interijerima sa unbiased render engineom treba dosta vremena za iscisitit noise pa i sa 4 dobre grafe neide puno brze naspram procesora ali procesori trose manje struje u toj prici i tako to. Ima tu jos dosta faktora :).
Redshift je biased rendered tako da je us tvari najbolje od oba svijeta :)
Nedavno sam bnas rendao neka skladista sa gomilom stvari unutra.
8 kadrova par razlicitih skladista pa natrpana stolice kaucebvi tiako te gluposti.
377 frejmova svaki shot.
Arnold na 5930k na 4.4 Ghz renda oko 4min po frejmu
Redshift sa 2x 1070 renda za 12 sec frejm.
Tako da je matematika bila otprilike:
4 CPU: 5960x, 2x 5930k i 3930k rendaring arnoldom renda oko 6 sati
4 ta ista compa samo GPU rendering, renda sa dve grafike po frejmu, 8 frejmova odjednom: gotovo za 30 min po kadru.
Rado ti mogu testirati neku scenu koju kod tebe GPu renda sporije od CPU pa da bas vidim o cemu se radi :)
Jer jos nisam naisao na projekat koji CPU renda brze
Redshift je biased rendered tako da je us tvari najbolje od oba svijeta :)
Nedavno sam bnas rendao neka skladista sa gomilom stvari unutra.
8 kadrova par razlicitih skladista pa natrpana stolice kaucebvi tiako te gluposti.
377 frejmova svaki shot.
Arnold na 5930k na 4.4 Ghz renda oko 4min po frejmu
Redshift sa 2x 1070 renda za 12 sec frejm.
Tako da je matematika bila otprilike:
4 CPU: 5960x, 2x 5930k i 3930k rendaring arnoldom renda oko 6 sati
4 ta ista compa samo GPU rendering, renda sa dve grafike po frejmu, 8 frejmova odjednom: gotovo za 30 min po kadru.
Rado ti mogu testirati neku scenu koju kod tebe GPu renda sporije od CPU pa da bas vidim o cemu se radi :)
Jer jos nisam naisao na projekat koji CPU renda brze
Arnold ti nije najbolji test za interijere (probo, tetirao i bio dio Beta testera oko godinu dan ai vidio niej to za moj posao a i oni sami ga reklamirjau za VFX i slicno a ne za Arch-Viz, jendostnao je pre spor za interijere) tako da usporedba sa time i nije bas neki reprezentativni primjerak :).
Zato ti ta tvoja usporedba ima tolike razlike. Ja native LW render engine mogu isto twekati do mile vlje jer je biased ali poant akod biased enginea (tako i kod Redshifta) je da degradiras kvalietu/proceisranje i sve s tim svim tweakovima (naspram unbiased enginea).
Probaj Coronu CPU render engine koji raid super brzo a vvrhunska kvaliteta.
Mogu i ja u octaneu izrendait interijer za 10 segindi a mogu i za 30 minuta isto taj frame. Da ne vidis/vidim ovaj od 30 minuta sa PT/PMC kernelom bio bi sasvim zadovoljan izgledom DL krenela (brza Biased verzija) ali kad vidis/znas da moze izgledait relanije i bolje onda Biased (DL kernel) mi nije tolko "napet" ;).
Uglavnom osli smo od teme, sorry admini.
Ajmo nazad na Altcoine :D.
da mogli bi smo zaglibiti u rendering i to dovoljno das e pravi posebna tema :)
no nazad na ovu temu.
iskreno sve ove virtuelne valute su realno oslikavale i stvarni zivot sobzirom kako se prave.
ovi koji kopaju u principu rijetko kad sta su zaradjivali, najvece pare su radili standardno ovi kojiu kupe i poslije prodaju skuplje.
tako da iskreno ko se ne misli baciti u ekonomiju digitalnih valuta preprodaju i te fazone.. bolje se mani kopanja i toga. :)
previse ulaganja, previse troskova, jako malen povrat.