Dragan i nargila, lice sve govori! :)
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ne vidim zašto hrvatska nebi bila među "early adopterima" UHD jer Full HD i HD smo ionako preskočili a nešto se mora početi kretati u pravom smjeru... i onda se probudim i vidim realnost: hrvatska čeka da druge zemlje pređu na UHD i da bace full HD tehnoloogiju da bi je naši mogli reciklirati. Kada u razvijenom svijetu ljudi budu ušli u holodek mi ćemo imati UHD program na TVu.
Svaka čast na međunarodnoj zapaženosti, ali da su organizatori dali prevesti i pročitali 2360 raznoraznih plus dvostruko više njemačkih članaka, a sve to samo zato da bi popunili prostor na jednom powerpoint slajdu... kao što je rekao Sagan, extraordinary claims require extraordinary evidence.
pa kud baš u Turskoj?! osobito poslije Erdoganovih "ujdurmi" i "merifetluka"...
Svaka čast na međunarodnoj zapaženosti, ali da su organizatori dali prevesti i pročitali 2360 raznoraznih plus dvostruko više njemačkih članaka, a sve to samo zato da bi popunili prostor na jednom powerpoint slajdu... kao što je rekao Sagan, extraordinary claims require extraordinary evidence.
Ovo je legitimna sumnja i zaslužuje objašnjenje. Messe Berlin ima, kao organizator jednog od dva najveća tech showa na svijetu (drugi je CES) ogromnu, gotovo nezamislivu PR mašineriju (ima je i CES). Ulažu u PR milijune eura jer je medijski odjek ono što sajam čini živim i zbog čega raste. Godišnje organiziraju dvadesetak sajmova, no IFA je uvjerljivo najveći i najprihodovniji i dobar dio prihoda ulažu u PR. Dio tog ulaganja ide u stvaranje clippinga svega što se na čitavom svijetu objavio o sajmu i stvaranje adreme najutjecajnijih tech novinara u svakoj državi. Koliko god zvuči nevjerojatno, oni doista prevode sve te tisuće medijskih objava i doista ih analiziraju i doista gledaju jesu li ti te objave rezultirale porastom broja posjetitelja ili izlagača iz dotične zemlje. Moguće je, međutim, da su Bug izabrali random-metodom za ovu prezentaciju, ali i dalje je, barem meni, to, kako ti kažeš, extraordinary...
pa kud baš u Turskoj?! osobito poslije Erdoganovih "ujdurmi" i "merifetluka"...
Dobro ti je pitanje! U Turskoj zato jer su iz Turske neki od najvećih izlagača na IFA-i: Grunding, Vestel i TLC - sve redom proizvođači ekrana (i televizora) koji tvornice nemaju u Kini, nego zbilja u Turskoj. Zvuči čudno, no Turska je, poslije Kine, najveći svjetski proizvođač ekrana, a samim time i televizora. Tko ima doma Samsung, LG, Sony ili neki od tih premium brendova, vjerovatno je ekran njegovog TV-a proizveden u Kini. Tko ima Grunding, Philips ili C-brendove tipa Quadro ili Vivax, gotovo sigurno ima ekran made in Turkey. Ima tu još faktora ne manje bitnih - u Turskoj je (barem ovdje u Antalyji) sada +30 po danu, neopisivo je ugodno, a hotel je za normalnu cijenu bolesno luxuzan. Kako rekoh u odgovoru iznad ovog - PR mašinerija IFA-e ništa ne prepušta slučaju. Glede Erdogana - kajaznam, meni Twitter i Internet rade savršeno, WiFi je mukte apsolutno svugdje, a 4G signala ima i u najvećim zabitima. Eh, da nam je ovakav Internet (i ovakvu razinu turistučke ponude) u Hrvatskoj. Nek nam daju tog Erdogana i uzmu si ovog našeg, ja se ne bih bunio...
A kakva su ženke? Jesu pokrivene i nedostupne, ili se može upecati nekaj?