Niš ne valja, do splita bi put trajao 10 sati.
Teslinim Modelom 3 prešli gotovo 1.000 kilometara
- poruka: 82
- |
- čitano: 17.788
- |
- moderatori:
vincimus
Prosjecna brzina manja od 40km/h je jos uvijek puno visa od prosjecne gradske stani/kreni brzine. Netko tko zivi u predgradju i radi na rubu grada mozda bi i mogao navuci tu kilometrazu ako pazljvo vozi, ostali koji zive i rade u gradu, sumnjam.
Sta nemaju u Americi kaznu za objesnu voznju?
Nije to ništa. Moje golf dizlo...
Nije to ništa. Moje golf dizlo...
pa činjenica je da sad imamo parametre za usporedbu i da će svaki dizelaš a i dobar dio benzinaca s punim tankom prijeći barem jednako ako ne i dvostruko više km uz trostruko veću (dizel) ili dvostruko veću (benzin) brzinu. pritom je cijena vozila jednako tako parametar koji će se, barem većina, uzeti u obzir. prema tome, hu d fak kerz za nekakve rekorde? moj auto nije trošio ništa kad je bio parkiran u dvorištu i još je prolazio 1675 km/h, odn. 465 m/s. čak i postrance, jer je bio okrenut prema sjeveru.
eh, da: za razliku od ovoga, taj se auto mogao kupiti i dobiti odmah, kao što se može i većina navedenih iznad u postu.
i eto još jednog
Kada konačno naprave bateriju da može prijeći 1000 km sa jednim punjenjem pri prosječnoj brzini 90 kmh, to će biti pothvat. Inače meni moj hyundo na svom računalu izbacuje prosječnu brzinu 48 kmh, što znači da bih ja sa trojkom trebao prijeći oko 800-850 km. To mi je dovoljno za skoro mjesec dana za odlazak na posao i nazad. Sa 66kWh potrošnjom pri nižoj tarifi to je oko 33 kune. Sada na gorivo trošim oko 400 kuna mjesečno (vozim se na plin, benzin je bio oko 900 kuna).
Kada konačno naprave bateriju da može prijeći 1000 km sa jednim punjenjem pri prosječnoj brzini 90 kmh, to će biti pothvat. Inače meni moj hyundo na svom računalu izbacuje prosječnu brzinu 48 kmh, što znači da bih ja sa trojkom trebao prijeći oko 800-850 km. To mi je dovoljno za skoro mjesec dana za odlazak na posao i nazad. Sa 66kWh potrošnjom pri nižoj tarifi to je oko 33 kune. Sada na gorivo trošim oko 400 kuna mjesečno (vozim se na plin, benzin je bio oko 900 kuna).
Svakih nekoliko godina se udaljenost s jednim punjenjem udvostručuje (odokativna metoda). Za 5 do 10 godina će vjerojatno biti i 1000km. Jedino što neznam tko prelazi 1000km svaki dan. Ako mi to treba nekoliko puta godišnje posudit ću za te prilike od susjeda kadeta, a on će biti sretan što će se tada voziti s mojim za nikakve novce.
Kada konačno naprave bateriju da može prijeći 1000 km sa jednim punjenjem pri prosječnoj brzini 90 kmh, to će biti pothvat. Inače meni moj hyundo na svom računalu izbacuje prosječnu brzinu 48 kmh, što znači da bih ja sa trojkom trebao prijeći oko 800-850 km. To mi je dovoljno za skoro mjesec dana za odlazak na posao i nazad. Sa 66kWh potrošnjom pri nižoj tarifi to je oko 33 kune. Sada na gorivo trošim oko 400 kuna mjesečno (vozim se na plin, benzin je bio oko 900 kuna).
Svjesan si da te prosječne brzine nemaju baš puno veze i da tako ne možeš računati? Po gradu ti je prosječna brzina cca 40kmh pa opet potrošiš duplo od nekoga ko vozi 100kmh na otvorenoj cesti.
Kad si došao do financija onda u matematiku uvrsti i cijenu vozila te infrastrukture koja bi ti omogućila punjenje.
Kada konačno naprave bateriju da može prijeći 1000 km sa jednim punjenjem pri prosječnoj brzini 90 kmh, to će biti pothvat. Inače meni moj hyundo na svom računalu izbacuje prosječnu brzinu 48 kmh, što znači da bih ja sa trojkom trebao prijeći oko 800-850 km. To mi je dovoljno za skoro mjesec dana za odlazak na posao i nazad. Sa 66kWh potrošnjom pri nižoj tarifi to je oko 33 kune. Sada na gorivo trošim oko 400 kuna mjesečno (vozim se na plin, benzin je bio oko 900 kuna).
Svjesan si da te prosječne brzine nemaju baš puno veze i da tako ne možeš računati? Po gradu ti je prosječna brzina cca 40kmh pa opet potrošiš duplo od nekoga ko vozi 100kmh na otvorenoj cesti.
Kad si došao do financija onda u matematiku uvrsti i cijenu vozila te infrastrukture koja bi ti omogućila punjenje.
Sa klasičnim autom. Hibrid ili električni, razlike su znatno manje.
Svakih nekoliko godina se udaljenost s jednim punjenjem udvostručuje (odokativna metoda).
Zanimljiv naziv za izvlačenje tvrdnje iz gu*ice...
Jel ovo bilo niza stranu?
Sa klasičnim autom. Hibrid ili električni, razlike su znatno manje.
Onda je pogotovo besmisleno uvrštavati u istu jednadžbu.
Da, razlika je manja zbog visokog okretnog momenta ali i dalje je ogromna a i razlika u masi dosta toga kompenzira Zakoni fizike. Za ubrzavanje je potrebno najviše energije. Za održavanje brzine najmanje. Podaci o prosječnom, gradskom, dometu na autocesti....za model 3 su dostupni.
Mislim da je kod postavljanja rekorda u potrošnji s dizelašem prosječna potrošnja bila oko 1.6 litara. Što to znači nekome za svakodnevnu vožnju? Ništa.
Svakih nekoliko godina se udaljenost s jednim punjenjem udvostručuje (odokativna metoda).
Zanimljiv naziv za izvlačenje tvrdnje iz gu*ice...
Uh, ovo nije ni iz guzice!
Ako gledamo samo zadnjih 10 godina razvoja, s pretpostavkom da je na početku domet bio 10km, danas bi s jednim punjenjem napravili četiri kruga oko zemaljske kugle :)
Svjesan si da te prosječne brzine nemaju baš puno veze i da tako ne možeš računati? Po gradu ti je prosječna brzina cca 40kmh pa opet potrošiš duplo od nekoga ko vozi 100kmh na otvorenoj cesti.
Kad si došao do financija onda u matematiku uvrsti i cijenu vozila te infrastrukture koja bi ti omogućila punjenje.
Mozda s ICE autom. Elektricni je tu puno manje varijabilan, em po gradu ne moras nijednom stisnut kocnicu nego sve nazad u bateriju, em kad stoji u guzvi ne trosi.
Pri tom je na kraju vožnje riknula baterija (ne da se više napuniti)...
https://gizmodo.com/tesla-model-3-sets-record-distance-on-a-single-charge-1826367596
Skoro 1000 km ako se vozis sporo ko s kravama bez klime. Fun times!
električnim autićima mjesto je u lunaparku.
Kada konačno naprave bateriju da može prijeći 1000 km sa jednim punjenjem pri prosječnoj brzini 90 kmh, to će biti pothvat. Inače meni moj hyundo na svom računalu izbacuje prosječnu brzinu 48 kmh, što znači da bih ja sa trojkom trebao prijeći oko 800-850 km. To mi je dovoljno za skoro mjesec dana za odlazak na posao i nazad. Sa 66kWh potrošnjom pri nižoj tarifi to je oko 33 kune. Sada na gorivo trošim oko 400 kuna mjesečno (vozim se na plin, benzin je bio oko 900 kuna).
Lik predje 400 km mjesecno, ali bi elektricni auto koji ima bateriju za 1.000 km jedno punjenje 😂😂😂😂 Pa sta ne pricekas da bude baterija od 4.800 km da punis samo za Bozic?
Pri tom je na kraju vožnje riknula baterija (ne da se više napuniti)...
https://gizmodo.com/tesla-model-3-sets-record-distance-on-a-single-charge-1826367596
Tesla je poznata po pouzdanosti tako da me ne čudi naročito
Pri tom je na kraju vožnje riknula baterija (ne da se više napuniti)...
https://gizmodo.com/tesla-model-3-sets-record-distance-on-a-single-charge-1826367596
Pa ti obaraj rekorde bajo moj...
Ako se ne vozi sa skuterom onda s 400 kn ne moze proci 850-900 km po gradu. Kad rjesavas osnovnoskolske matematicke zadatke procitas zadatak do kraja ;)
A ako trosi 400 kn mjesecno to takodjer znaci da nije isao na put sa svojim autom nikada, pa ni tada, tako da mu rent-a-car ne treba.
Pri tom je na kraju vožnje riknula baterija (ne da se više napuniti)...
https://gizmodo.com/tesla-model-3-sets-record-distance-on-a-single-charge-1826367596
Pa ti obaraj rekorde bajo moj...
"Pa ti obaraj rekorde s Teslom" ... Ona gore Octavia nakon obaranja rekorda ide kao i prvih 700 000 km svog života
Ako se ne vozi sa skuterom onda s 400 kn ne moze proci 850-900 km po gradu. Kad rjesavas osnovnoskolske matematicke zadatke procitas zadatak do kraja ;)
A ako trosi 400 kn mjesecno to takodjer znaci da nije isao na put sa svojim autom nikada, pa ni tada, tako da mu rent-a-car ne treba.
Pročitaj i ti do kraja, pa ćeš vidjeti da priča o cijeni PLINA.
Odlazak na put je izvanredan trošak i ako nemaš neku rutu koju periodički ideš u pravilnim razmacima (primjerice, odlazak na selo), onda je ne možeš računati na mjesečnoj bazi (možeš eventualno na godišnjoj okvirno koliko putuješ).
Tesla je za commuting overkill, a imati takav auto bez da možeš otići s njim na put na kojem nećeš morati plan puta podrediti punjenju je ludost. Da ne radim mjesečno 500 km van grada, već odlazim rjeđe na dulji put, radije bih imao manji gradski EV i uzimao rent-a-car za putovanja.
Zoki, nisi dobro čitao. Pređem oko 850 - 1000km mjesečno (samo posao, bez ostaloga), a naravno da bih ja i bilo koji drugi koji žele električni auto voljeli da nas baterija ne sputava svojim malim dometom.
Kada konačno naprave bateriju da može prijeći 1000 km sa jednim punjenjem pri prosječnoj brzini 90 kmh, to će biti pothvat. Inače meni moj hyundo na svom računalu izbacuje prosječnu brzinu 48 kmh, što znači da bih ja sa trojkom trebao prijeći oko 800-850 km. To mi je dovoljno za skoro mjesec dana za odlazak na posao i nazad. Sa 66kWh potrošnjom pri nižoj tarifi to je oko 33 kune. Sada na gorivo trošim oko 400 kuna mjesečno (vozim se na plin, benzin je bio oko 900 kuna).
Svjesan si da te prosječne brzine nemaju baš puno veze i da tako ne možeš računati? Po gradu ti je prosječna brzina cca 40kmh pa opet potrošiš duplo od nekoga ko vozi 100kmh na otvorenoj cesti.
Kad si došao do financija onda u matematiku uvrsti i cijenu vozila te infrastrukture koja bi ti omogućila punjenje.
Al se svi volite hvatati za detalje. Pa nisam pravio detaljnu analizu troškova, samo onako otprilike. Normalno je da su sada električnia automobili i infrastruktura jako skupi, ali nadam se da će se to u neko dogledno vrijeme izmijeniti.
Sa klasičnim autom. Hibrid ili električni, razlike su znatno manje.
Onda je pogotovo besmisleno uvrštavati u istu jednadžbu.
Da, razlika je manja zbog visokog okretnog momenta ali i dalje je ogromna a i razlika u masi dosta toga kompenzira Zakoni fizike. Za ubrzavanje je potrebno najviše energije. Za održavanje brzine najmanje. Podaci o prosječnom, gradskom, dometu na autocesti....za model 3 su dostupni.
Mislim da je kod postavljanja rekorda u potrošnji s dizelašem prosječna potrošnja bila oko 1.6 litara. Što to znači nekome za svakodnevnu vožnju? Ništa.
Razlika kod električnog vozila ili hibrida je u ReGen-u i nedostatku praznog hoda. Naime, ICE troši 0,5 - 0,8 litara po satu za prazan hod, to je oko 5 kW dok strujaš može trošiti 0,5 kW u praznom hodu na pogon klime i to je to. Ako računamo da je prosječna ostvarena brzina u gradskoj vožnji između 30 i 40 km/h, onda je potrošnja ICE-a na prazan hod 3,33 sata po 0,5 do 0,8 litara ili 1,5 do 2,4 litre goriva za ništa - spremnost da se zavrti kad stisneš pedalu. Ugrubo i krajnje pojednostavljeno, ali tu nastaju gubici u gradskoj vožnji. Drugi dio je kad motor ostvaruje koristan rad vjerojatno nije u optimalnom radnom režimu - mjenjač, diferencijal, krivi okretaji - često su automobili najefikasniji na 55 ili 60 km/h i slično, a tom brzinom se ne vozimo dovoljno dugo.
Zoki, nisi dobro čitao. Pređem oko 850 - 1000km mjesečno (samo posao, bez ostaloga), a naravno da bih ja i bilo koji drugi koji žele električni auto voljeli da nas baterija ne sputava svojim malim dometom.
Ako prodjes 850-1000 km mjesecno, to je 30-tak dnevno, stvarno ne vidim problem u dometu elektricnog auta kod tebe? Razumijem da te smeta visoka pocetna cijena, ali gle, ljudi kupuju BMW 1 za 35.000 eura pa ih ne smeta. Tesla 3 barem sama vozi.