S postojećih 400+ su bolji od svih ostalih zajedno*
*brzi punjači
S postojećih 400+ su bolji od svih ostalih zajedno*
*brzi punjači
Postoji li standard medu punjacima/uticnicama ili su napravili isto sranje kao i s kucnim uticnicama?
Pretpostavljam da se na superchargere mogu puniti samo Tesle ili je free for all?
Koje prodavanje magle dokonim bogatašima.
Taj svemirskiuberturbomegasvemoćnisuperpunjač ™ puni bateriju do pola za 30 minuta, a do vrha za sat i 20.
Sad nastavite u revijalnom tonu.
Koje prodavanje magle dokonim bogatašima.
Taj svemirskiuberturbomegasvemoćnisuperpunjač ™ puni bateriju do pola za 30 minuta, a do vrha za sat i 20.
Sad nastavite u revijalnom tonu.
Nije ni tolko puno.
Pa za besposlene domaćice i mamine sinove je taman.
Možda čak i prebrzo, jer treba popit 3 kapućina, pojest ekološki kozji mladi sir na prepečencu od integralne riže sa specijalne farme iz Tajlanda i popit 0.33L kristalne vode iz svetog izvora u francuskim Alpama.
"po cijeloj Europi" "100 komada"
Mala je ta Europa.
Postoji li standard medu punjacima/uticnicama ili su napravili isto sranje kao i s kucnim uticnicama?
Pretpostavljam da se na superchargere mogu puniti samo Tesle ili je free for all?
Standardi postoje, ali ih se Tesla ne drži i na superchargerima mogu i smiju tankati samo Tesle. Free nije već dugo ni za koga, to su ukinuli još 2017.
Postoji li standard medu punjacima/uticnicama ili su napravili isto sranje kao i s kucnim uticnicama?
Pretpostavljam da se na superchargere mogu puniti samo Tesle ili je free for all?
Standardi postoje, ali ih se Tesla ne drži i na superchargerima mogu i smiju tankati samo Tesle. Free nije već dugo ni za koga, to su ukinuli još 2017.
Model 3 u EU dolazi s CCS portom, mijenjaju konektor na superchargerima. što se tiče standarda, Superchargeri od 145 kW su već bili korišteni dok se ostatak svijeta pokušavao dogovoriti koji standard bi imali za 50 kW. I još se nisu dogovorili jer Japan forsisa Chademo, kina nešto treće, a EU je pak na CCS-u službeno, dok je neslužbeno chademo na svakom koraku. Čak i EU prevladavajući CCS ima drugi problem - stotine firmi koje postavljaju svoje punjače i svaka ima svoj sustav naplate. Tesla nema takvih briga...
Baš vidio neki dan ima ih 5-6 na onoj benzinskoj na rotoru kada se izađe za Rugvicu...baš Tesla supercharger.
Nisam ovaj puta probao, kažu da ta struja ne odgovara za Opel Corsu C
Postoji li standard medu punjacima/uticnicama ili su napravili isto sranje kao i s kucnim uticnicama?
Pretpostavljam da se na superchargere mogu puniti samo Tesle ili je free for all?
Je.
Postoji.
Na EU tržište dolazi s CSS konektorom, a koji je standard za EU tržište apropo punjača, konektora i "punionica" električnih automobila.
Više o dotičnom CSS konektoru tute.
Zanimljivo, cini se da je CCS u Europi dobio rat, u USA je jos neodluceno, a zadnji potezi Japana i Kine (posredno i Indije) ipak u prvi plan stavljaju CHAdeMO.
https://www.electrive.com/2018/12/19/china-and-japan-give-details-of-new-charging-standard/
https://spectrum.ieee.org/energywise/transportation/efficiency/a-global-charging-standard-for-evs
Cini se da je izgubljena prilika za jedinstvenim globalnim standardom. Jedno je sigurno - ljudska glupost, ludost i tvrdoglavost ostaju jedina konstanta u svijetu.
i...buke benzica i dizela...
prije neki dan sam vozio polupijan baciklo i neki električni me skoro ubio...nisam uopće čuo da dolazi...
neka im stave nekakve zujalice da ih čujem...
i...buke benzica i dizela...
prije neki dan sam vozio polupijan baciklo i neki električni me skoro ubio...nisam uopće čuo da dolazi...
neka im stave nekakve zujalice da ih čujem...
Hm, možda je u ovome problem?
mogao si skontati šalu, no nisi a možda i jesi...
ipak, postoji realan problem "besčujnosti" tih čudnih vozila....
osjetit ćeš jednom.....
narcisoidni momče.... (problem a ne vrlina)
vjerojatno si shvatio o čemu zborim.
Na plin se kuha, na dizel se ore, a na benzinu se vozi
Zašto bi itko dao itijedan svoje patente u autoindustriji Tesli da bi koristili njihov punjač? Nema nikakve pohlepe, samo standardne korporacijske politike. Nije da je taj njihov punjač jedini valjani i da su ostali retardirani složiti jednaku ili bolju tehnologiju(dokazano je naravno su ostali u stanju sklepati bolju tehnologiju).
A političari se u sve mješaju, reklo bi se ko i vegeta. I naravno da će prednost u Americi imati Teslin punjač, na istoku tehnologije koje zastupaju Nissan i ostali dalekoistočni proizvođači a po EU će u bilokakvim regulativama prednost imati tehnologije koje primarno zastupaju Europski(bolje rečeno Njemački proizvođači). I to je također sasvim logičan razvoj događaja. Pa nije lud švabo dat prednost nekakvoj američkoj firmi koja se zadnjih par godina igra pravljenja auta kad doma u dvorištu ima 3 najpoznatija premium brenda, 1 praktički najbolji sportsko-premium-luxury brend i 1 poprilično dobar kvalitetan brend za široke mase. Od toga su 3 od tih 5 brendova jedna korporacija.
Na plin se kuha, na dizel se ore, a na benzinu se vozi
...a na struju se rudare kriptovalute!
Na plin se kuha, na dizel se ore, a na benzinu se vozi
...a na struju se rudare kriptovalute!
Čini mi se da se to polako gasi, biti će više struje za autiće. I kod mobitela je bilo 100 različitih punjača, danas su samo 2, međusobno kompatibilna (micro usb i usb c), pa će tako jednoga dana i električne punionice biti standardizirane.
Puno zujiš, a malo meda daješ.
Sve je već napisano i nema potrebe ponavljati.
Još jedna rak rana el.automobila je njihovo 'superbrzopunjenje' do pola za pola ure.
Još malo, pa će se u gepeku nosati veliki 'power bank' kao i za pametne mobitele.