HD-Multimedia reklamacija

poruka: 3
|
čitano: 2.019
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
2 godine
offline
HD-Multimedia reklamacija iskustvo

U ovoj trgovini sam imao apsolutno najgore iskustvo s reklamacijom. Inače objasnim točno koji je kvar itd. i trgovine ili proizvođači to riješe bez probleme. Imam FiiO E10K Type C koji je nakon godinu dana vrlo dobrog rada počeo imati problem da ako ne pritisnem jack slušalica prema gore da onda samo pola slušalica radi. Naravno poslao sam trgovini poruku i objasnio sve što treba kako bi mi popravili pojačalo ili zamijenili. Kad sam prvi put poslao poruku su mi rekli da pokušam očistit konektor itd jer je možda nešto unutra itd, to same napravio, nije pomoglo (logično) i probao sam različite usb-ove da vidim je li do toga (nije), pa su mi rekli da pošaljem na servis što ja nisam htio jer zakonski oni moraju to riješiti o svojem trošku. Pošaljem im opet poruku nakon nekoliko dana te su mi pokušavali prodati priču kako ja moram o svojem trošku to poslati i kako bi to bilo "bezveze komplicirano" za mene (lol), ipak su posustali pa su poslali GLS (ok za sad). Prođe nekoliko dana i GLS je došao po to. Čekam danima hoće li mi poslati poruku, poruke nema, nakon tjedan dana čekanja (od slanja, ne od zadnje poruke) im šaljem poruku i pitam kad mogu očekivati proizvod nazad, oni meni odgovore "javit ćemo kad bude gotovo" i nećete povjerovat oni nakon par sati meni jave kako su našli kvar i da je kvar bio u usb kablu koji nije sjedio dobro te da su ga zamijenali pa će poslat pojačalo isti dan ili sljedeći. To mi je bilo vrlo čudno jer kad bi usb bio problem onda uopće ne bi bilo signala, a ne samo polovično (imao sam problema s usbom na ovom pojačalu prije al bi skroz izgubio signal te bi se moralo resetirati, ali to nema nikakve veze s ovim). Dođe meni pojačalo sljedeći dan, probam ga odmah i nećete vjerovati kvar nije otklonjen (ko bi rekao, inače uopće mi nisu dali drugi usb jer je bio potpuno identičan i identično zapakiran kad sam ga poslao). Nakon nekoliko dana dopisivanja nisu htjeli priznati da usb nije u kvaru i da zapravo poprave uređaj, iako usb nema nikakve veze s problemom koji imam. Nakraju sam otvorio sam pojačalo i vidio da na 2 od 4-6 kontakta na konektoru za slušalice je lem pukao i da zato ne radi kako treba (da su zapravo otvorili pojačalo i oni bi vidjeli da je to problem). Poslao sam im sliku onoga što sam našao (velika greška s moje strane, ali ionako se ništa ne bi promijenilo) te naravno da oni i dalje tvrde da je usb u krivu, čak je lik tvrdio da su moje slušalice u kvaru (u prvoj sam poruci rekao da su u redu) i još kao da mu ih pošaljem pa da provjeri💀💀💀 . Najsmješnija star je da kad sam im ostavio "lošu" recenziju na facebook stranici (koju nitko ni ne čita), i jedan komentar o svom iskustvu na instagramu, su me blokirali na obe stranice (lol).

 

Ne znam kakva su bila iskustva drugih, ali meni je ovo bilo doslovno najgore reklamacijsko iskustvo koje sam ikad doživio.

 

Bar me ovo naučilo finu lekciju da više nikad ne kupujem skuplju elektroniku u Hrvatskoj.

Poruka je uređivana zadnji put čet 11.4.2024 18:23 (Brooks).
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: HD-Multimedia reklamacija iskustvo

Ja uzeo kod njih Fiio K3 prije 2 mjeseca, znači mogu uplatiti misu

Nego, jesi na kraju sam popravio tj. zalemio?

Some people are like clouds. When they disappear, it’s a beautiful day.
Poruka je uređivana zadnji put čet 11.4.2024 18:41 (vrinho).
2 godine
offline
Re: HD-Multimedia reklamacija iskustvo

Ma popravit cu sam bez problema, doslovno samo treba mrvica lema da se spoje pinovi i kontakti na ploci. Mogao sam to popravit i bez da šaljem (mislio sam da je kvar puno gori prije nego što sam otvorio pojačalo), ali ako imam jamstvo zašto bi ja popravljao kad je njihova dužnost. Još fora meni lik kaže zašto nisam sam zalemio kad sam našao problem 💀💀💀.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice