Canosa - iskustva

poruka: 4
|
čitano: 793
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
22 mjeseca
offline
Canosa - iskustva

Pošto vidim da nema teme za ovu trgovinu (ima na drugom podforumu, stara 4 godine s 5 postova), evo da ju pokrenem.

 

Naručio sam fotoaparat kod njih 4. 5., plaćeno pa naručeno (bit će kroz 2-3 tjedna)

18. 5. šaljem upit, čisto da provjerim šta ima

21. 5. nakon što nema odgovora, javljam im se opet, da bi mi osoba javila da je "kolegica na godišnjem", al ajde, druga će provjeriti

22. mi odgovaraju da će fotoaparat biti na EUROPSKOM skladištu 4. 6.!

3 tjedna nakon originalne narudžbe oni javljaju (na moj kontakt, ne samoinicijativno) da će aparat doći otad 2 tjedna (total 5 tjedana) na EU skladište!

Tada će biti poslan prema njima, a potom prema meni

 

Javljam im da mi to ne odgovara i kako želim otkaz narudžbe. 

 

Otad (već puna 2 tjedna) mi jednostavno ignoriraju mailove hahah 

 

Poništio bih narudžbu putem weba, ali webshop im je srednja žalost tako da se nemre kreirati narudžba nego putem maila. 

Poslao sam 2 maila, u razmaku od 4 dana, da im dam prostora za odgovor. Trgovinu na Bundeku sam zvao više puta, tamo ekipa blage nema uopće o čem pričam (navodno fizička trgovina nema veze s webom, čitaj dalje).

 

Idem pogledati Google reviewove, možda stvarno imaju gužvu i ja sam crna ovca, kad ono... urnebes. Ima se što i vidjeti: iskustva redom ili ko moje. Ignoriranje mailova, kašnjenje isporuke, prevare s cijenama, poništenje narudžbi zbog ostavljanja Google recenzija,  reklamacije na nezainteresirane, nekulturne prodavače u fizičkoj trgovini. 

 

Da napomenem, te objave sežu od par godina unatrag, pa sve do prije 3 tjedna. 

 

Ni palo mi na pamet nije da poznata trgovina poput Canose, koja prodaje profi opremu po artiklu u tisućama kuna, može biti neprofesionalna ili zavlačiti na ovaj način. 

Cilj mi je da se o ovome čuje kako bi se ljudi oboružali strpljenjem i bili oprezni prije ulaska u biznis s njima. 

 

Doduše, znam koja su mi prava pa se ne brinem previše, ali ovo je jedno veliko natezanje već sad, vjerujem da će oni napraviti što im je u moći da me obmane i otežaju proces. Smiješno je da netko s takvom nišom (službeni su uvoznik i distributer za hrpu foto opreme, po mnogočemu jedinstveni kod nas tako da kupci često nemaju izbora) potroši silni potencijal i bude budala koja bahatošću ide suzbijati kupce, umjesto da uživa u jedinstvenoj poziciji koju ima. 

 

Prilažem par sličnih iskustava drugih ljudi (zanimljivo da ljudima pišu kako "oni u evidenciji nemaju tu osobu" kako bi diskreditirali te recenzije). E pa imam iznenađenje za vas: ako izgleda ko drek i smrdi ko drek, sigurno nije buket cvijeća. 

 

Ima li tko sličnih iskustava s njima i kako ste to riješili?

 
0 0 hvala 0
8 tjedana
protjeran
offline
Canosa - iskustva

Ta ekipa koja tamo radi neznaju osnove, kamoli kako fotoaparat izgleda, zadnja trgovina u koju cu otici i kupiti nesto od foto opreme. Zdanja scena isao s frendom po tracker za astrofotografiju, covjek nema pojma o cemu pricam

Poruka je uređivana zadnji put čet 4.6.2020 18:25 (Deda666).
 
0 0 hvala 0
22 mjeseca
offline
Canosa - iskustva

Katastrofa. Sreća pa je EU otvoreno tržište, prije par godina kad sam se više bavio fotkanjem, Fuji objektive sam naručivao iz UK, a dodatne za fotić s fotoklik.si. Al ovaj amaterizam nisam očekivao eto, još kad pogledaš da se isti problemi s Canosom ponavljaju već godinama, čudi me da još uvijek posluju

 
1 0 hvala 0
4 godine
offline
Canosa - iskustva

Ja ih izbjegavam

Tema sa iskustvima ljudi
http://fotozine.org/?knjiga=forum&poglavlje=407&list=18242

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Moj PC  
0 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice