Upute za instalaciju
1. download physx sdk, klik na link
http://developer.download.nvidia.com/PhysX/2.8.1/PhysX_2.8.1_SDK_Core.msi
2. 3ds max plugin
http://www.megaupload.com/?d=TA9Y5LO8
(uploadano na megaupload zato jer odsad se treba registrirat na nvidija stranici da bi mogli skinut plugin, prije nije bila potrebna registracija )
3. U maxu kliknite na "čekić" skroz desno, ako je ko na slici onda je to to
http://img94.imageshack.us/img94/7964/maxx1.jpg
Mini tutorijal XD
1. Nabacjte neke objekte, i 1 box za podlogu.
2. Sve objekte konvertirati u Editable Mesh ***
3. Označiti neki objekt (ili više njih) , te desno u panelu kliknuti na Make Physical / Edit. Za box stavite Static Rigid Body a za ostale objekte Dynamic Rigid Body.
Klik na "Add Selected".
4. To je to :D , sad možete pregledat animaciju klikom na "Continuous".
Malo će vam se učinit da objekti presporo padaju.... treba povećat gravitaciju (klik na Physx parameters). Default je -9.81, ja sam stavil -50 :D i cini mi se da je tak najbolje.
Have fun!
btw. Evo jedna moja animacija, na brzinu
http://img268.imageshack.us/img268/6750/autooooooooooooo.mp4
P:S ako netko skuzi kak namjestit "Cloth" nek se javi!!