NVIDIA Physx 3DS Max Plugin

poruka: 1
|
čitano: 3.147
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
NVIDIA Physx 3DS Max Plugin

Upute za instalaciju

 

1. download physx sdk, klik na link

http://developer.download.nvidia.com/PhysX/2.8.1/PhysX_2.8.1_SDK_Core.msi

 

2. 3ds max plugin

http://www.megaupload.com/?d=TA9Y5LO8 

 

(uploadano na megaupload zato jer odsad se treba registrirat na nvidija stranici da bi mogli skinut plugin, prije nije bila potrebna registracija )

 

3. U maxu kliknite na "čekić" skroz desno, ako je ko na slici onda je to to

http://img94.imageshack.us/img94/7964/maxx1.jpg

 

 

 

Mini tutorijal XD

 

1. Nabacjte neke objekte, i 1 box za podlogu.

2. Sve objekte konvertirati u Editable Mesh ***

3. Označiti neki objekt (ili više njih) , te desno u panelu kliknuti na Make Physical / Edit. Za box stavite Static Rigid Body a za ostale objekte Dynamic Rigid Body.

    Klik na "Add Selected".

4. To je to :D , sad možete pregledat animaciju klikom na "Continuous".

 

 

Malo će vam se učinit da objekti presporo padaju.... treba povećat gravitaciju (klik na Physx parameters). Default je -9.81, ja sam stavil -50 :D i cini mi se da je tak najbolje.

 

Have fun!

 

 

btw. Evo jedna moja animacija, na brzinu Smijeh

http://img268.imageshack.us/img268/6750/autooooooooooooo.mp4

 

 

P:S ako netko skuzi kak namjestit "Cloth" nek se javi!!

Moj PC  
1 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice