Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!

poruka: 12
|
čitano: 1.944
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!

Imam grafu SAPPHIRE AMD Radeon R9 280X Dual-X OC 3G i ventilatori se slabo vrte i onda grafa prikazuje temperaturu oko 95,96 stupnjeva. Jedan od ventilatora se konstantno cuje kao da "plastika udara u plastiku". Da li je moguce napraviti reklamaciju graficke radi ventilatora.Zahvaljujem na odgovorima.Poz.

Uvijek Vaš nikad svoj.
Poruka je uređivana zadnji put uto 18.11.2014 12:47 (Mentor).
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!

Naravno, odnesi na servis pa neka ju pregledaju.

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!

Nemaju sta oni gledati - trazi novu graficku karticu.

http://www.pohrani.com/f/3u/Cz/1dNwXcAB/da4119b2e120d975a661ecb0.jpg
Moj PC  
1 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!
lGRACINA kaže...

Nemaju sta oni gledati - trazi novu graficku karticu.

S takvim stavom u servisu neces daleko doci. Nit si pitao koliko je stara grafa, koji je datum kupnje, ima li garanciju ... nego odmah da decko trazi novu i to tako bezobrazno.

*dobitnik i7-4790K!
11 godina
neaktivan
offline
Re: Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!
Bastardo kaže...
lGRACINA kaže...

Nemaju sta oni gledati - trazi novu graficku karticu.

S takvim stavom u servisu neces daleko doci. Nit si pitao koliko je stara grafa, koji je datum kupnje, ima li garanciju ... nego odmah da decko trazi novu i to tako bezobrazno.

Od kud ti znaš kakva je moja komunikacija pa predpostavljaš da je bezobrazno, naivici prave predpostavke tako da nebudi naivan, a što se tiče stava - to je jedini stav - ako dođeš sa pravim stavom, pristojo, normalno i detaljno objsniš ekipi u čemu je problem i u uz to im kažeš da si već kontaktirao službenog dobavljača i službenog predstavnika za Republiku Hrvatsku te da si ih upznao sa imenom prodavaonice u kojoj si kupio komponentu, te u prodavaonici daješ print maila u kojem ti službeni zastupnik ''obečaje u najkraćem mogućem roku zamjenu komponente'' tada ćeš vidjeti kako to sve brzo i ljepo ide - tako da molim te nemoj pravit naivne predpostavke o mom ''bezobraznom'' pristupu.

 

http://www.pohrani.com/f/3u/Cz/1dNwXcAB/da4119b2e120d975a661ecb0.jpg
Poruka je uređivana zadnji put uto 18.11.2014 16:55 (lGRACINA).
16 godina
offline
Re: Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!
lGRACINA kaže...
Bastardo kaže...
lGRACINA kaže...

Nemaju sta oni gledati - trazi novu graficku karticu.

S takvim stavom u servisu neces daleko doci. Nit si pitao koliko je stara grafa, koji je datum kupnje, ima li garanciju ... nego odmah da decko trazi novu i to tako bezobrazno.

Od kud ti znaš kakva je moja komunikacija pa predpostavljaš da je bezobrazno, naivici prave predpostavke tako da nebudi naivan, a što se tiče stava - to je jedini stav - ako dođeš sa pravim stavom, pristojo, normalno i detaljno objsniš ekipi u čemu je problem i u uz to im kažeš da si već kontaktirao službenog dobavljača i službenog predstavnika za Republiku Hrvatsku te da si ih upznao sa imenom prodavaonice u kojoj si kupio komponentu, te u prodavaonici daješ print maila u kojem ti službeni zastupnik ''obečaje u najkraćem mogućem roku zamjenu komponente'' tada ćeš vidjeti kako to sve brzo i ljepo ide - tako da molim te nemoj pravit naivne predpostavke o mom ''bezobraznom'' pristupu.

 

I sve to ti ništa ne mora značiti, jer ako su tebi rekli jedno njima mogu reći drugo.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!
Old Iggy kaže...

I sve to ti ništa ne mora značiti, jer ako su tebi rekli jedno njima mogu reći drugo.

Kad kažeš u trgovini da si već kontaktirao službenog zastupnika gdje si tražio novu komponentu i da su ti odbrili da će biti zamjena komponente onda nema price o servisu.

Dobivaš novu i to je to, još pošalješ po koji mail i sve se ubrzava, govorim iz iskustva, jer su po tim servisima spori do bola, bio sam i vidi a i frend mi je radio to tako da znam.

http://www.pohrani.com/f/3u/Cz/1dNwXcAB/da4119b2e120d975a661ecb0.jpg
16 godina
offline
Re: Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!
lGRACINA kaže...
Old Iggy kaže...

I sve to ti ništa ne mora značiti, jer ako su tebi rekli jedno njima mogu reći drugo.

Kad kažeš u trgovini da si već kontaktirao službenog zastupnika gdje si tražio novu komponentu i da su ti odbrili da će biti zamjena komponente onda nema price o servisu.

Dobivaš novu i to je to, još pošalješ po koji mail i sve se ubrzava, govorim iz iskustva, jer su po tim servisima spori do bola, bio sam i vidi a i frend mi je radio to tako da znam.

Trgovina uopće nije morala nabaviti robu preko tog službenog zastupnika, makar bio samo jedan u RH.

Isto tako, trgovina uopće ne mora imati pravo zamjene uređaja. To niti je njen posao niti problem. Uzme taj papir, kaže "aha" i baci ga u smeće. To trgovini nije nikakav dokument.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!
Old Iggy kaže...
lGRACINA kaže...
Old Iggy kaže...

I sve to ti ništa ne mora značiti, jer ako su tebi rekli jedno njima mogu reći drugo.

Kad kažeš u trgovini da si već kontaktirao službenog zastupnika gdje si tražio novu komponentu i da su ti odbrili da će biti zamjena komponente onda nema price o servisu.

Dobivaš novu i to je to, još pošalješ po koji mail i sve se ubrzava, govorim iz iskustva, jer su po tim servisima spori do bola, bio sam i vidi a i frend mi je radio to tako da znam.

Trgovina uopće nije morala nabaviti robu preko tog službenog zastupnika, makar bio samo jedan u RH.

Isto tako, trgovina uopće ne mora imati pravo zamjene uređaja. To niti je njen posao niti problem. Uzme taj papir, kaže "aha" i baci ga u smeće. To trgovini nije nikakav dokument.

Onda po tom pravilu ako si u takvoj trgovini kupio grafu i grafa ti rikne u garantnom roku, a ne moze se popraviti ti pusis totalno????...Ne bih rekao da je to bas tako...iako se ne bih ni cudio da je kakvih sve trgovina i zakona kod nas ima..

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.11.2014 21:36 (Kalmageddon).
15 godina
offline
Re: Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!

Moraju ti ju naravno zamjenit ako se neda popravit ali ako je moguci popravak nemoraju.

[ Xfire: slickman25 ] [ Steam: ryou229 ] [ Battle.net: exzzy#2808 ] [ EUNE:exzzy ]
16 godina
offline
Re: Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!
Kalmageddon kaže...
Old Iggy kaže...

Trgovina uopće nije morala nabaviti robu preko tog službenog zastupnika, makar bio samo jedan u RH.

Isto tako, trgovina uopće ne mora imati pravo zamjene uređaja. To niti je njen posao niti problem. Uzme taj papir, kaže "aha" i baci ga u smeće. To trgovini nije nikakav dokument.

Onda po tom pravilu ako si u takvoj trgovini kupio grafu i grafa ti rikne u garantnom roku, a ne moze se popraviti ti pusis totalno????...Ne bih rekao da je to bas tako...iako se ne bih ni cudio da je kakvih sve trgovina i zakona kod nas ima..

Zašto bi "pušio"?

Jedna stvar je popraviti u jamstvenom roku (što su dužni), drugo je izvlačiti mailove raznih distributera, uvoznika i slično. A rješavanje problema ima tisuće varijanti, odmah davanje drugog uređaja iz trgovine (posebno skupljeg) je jako rijetko izvedivo.

Ono što kao kupac možeš je prijaviti problem trgovcu, iliti reklamirati robu. Nakon toga treba pričekati njegov postupak - nekad je to dobivanje odmah druge robe (obično ako je nešto jeftinije ili iz trgovčevog direktnog asortimana), a nekad čekanje na servise i cjelokupni dugotrajni postupak.

9 godina
neaktivan
offline
Grafa i ventilator reklamacija ili ne ?!

Ako ti garancija za grafičku još uvijek vrijedi, kontaktiraj trgovinu mailom i reci im kakav problem imaš, i da ćeš im poslat grafičku, opišeš na jedan papirić problem i staviš u kutiju i sa svim što si dobio uz grafičku pošalješ, dalje je njihova briga.

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice