Panasonic Lumix TZ10

poruka: 10
|
čitano: 10.622
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Panasonic Lumix TZ10
kupujem novi fotic,inace sam amater u fotografiji,pa primam sve prijedloge i sugestije :) nekako me privukao ovaj zbog HD snimanja,25mm ultra-sirokokutnog objektiva i 12x zoom...
isplati li se kupiti ovaj aparat za 3000kn? mislim da je cijena malo prenapuhana s obzirom da se za tu cijenu vec mogu kupiti i Eos 350D i 1000D...

 

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Panasonic Lumix TZ10

definitivno je puno love za jednog kompakta. ne znam još kompakta čiji se senzor i kvaliteta fotografija može mjeriti s jednim slr-om. pa čak i onima iz entry level klase.

 

a gle, hd video - to lijepo zvuči, ali u praksi je to sasvim nešto drugačije. jer, taj hd video zauzima puno mjesta na memorijskim karticama, puno mjesta na hard diskovima, a sam po sebi nije lagan za obradu, jer ti ipak treba malo jači procesor koji će ga obrađivati. tu je još i problem stabilizacija snimke na takvom fotoaparatu, jer aparat je malen i lagan i svako pomjeranje ima efekt na tu snimku. ako te zanima video snimanje, predlažem da si nabaviš neku mini dv kameru, jer mini dvd kazete su jako jeftine, a možeš ih čuvati dugo vremena i pregledavati kad god hoćeš, bez da sadržaj kazete prebacuješ na pc.

 

da, za 3000 kuna možeš kupiti 1000d ili npr 350d, s time da bih ja 350d odmah isključio s tog popisa. jer ima malen display, nema spot mjerenje, veliki šum pri većim iso postavkama...sve u svemu to je već star fotić..a 1000d -- kada sam ga držao u ruci imao sam osjećaj kao da držim neku dječju igračku..

 

ako možeš kako nagrebati za neki polovni 450d (ako si ljubitelj canona) to bi ti već bila puno bolja opcija. ja imam 450d, služi mi kao dodatni fotić (jer mi ga je bilo žao prodavati) i s njim sam napravio stvarno dobrih fotki..