Rabljeno:
do 50000kn
do 100000kn - Mazda miata mx5, Lexus SC430
do 200000kn
do 500000kn
Novo:
do 50000kn
do 100000kn
do 200000kn
do 500000kn
500000kn+ - Lexus lc500
Rabljeno:
do 50000kn
do 100000kn - Mazda miata mx5, Lexus SC430
do 200000kn
do 500000kn
Novo:
do 50000kn
do 100000kn
do 200000kn
do 500000kn
500000kn+ - Lexus lc500
Ni jedan ni po koju cijenu. Kabriolete treba zakonom zabraniti.
Uvijek se sjetim jedne scene, siječanj / januar i bijesni BMW kabriolet njemačkih registarskih oznaka sa podignutim krovom, a unutra momčina u zimskoj jakni i sa kapom na glavi...
To si uzmi neki rabljeni kao vikend automobil, jer za dnevne voznje je nepraktican.
Dvosjed recimo, Mazda MX-5 Miata sa rucnim mjenjacem je veoma zabavna za voziti.
Ako zelis nesto veliko, prostrano i luksuzno, onda Lexus LC500.
A ako zelis ustedjeti, potrazi SC430, jos ih ima u super stanju,
prava mala zvjer - proslo ljeto sam pikirao jednu za 11.000€, 53.000km,
trebalo ju je odozdola urediti jer je imala dosta hrdje, al kako sam dosta love ulozio
u nesto drugo, odustao sam, i sad mi je cak zao, jer takvu vise necu naci.
Ni jedan ni po koju cijenu. Kabriolete treba zakonom zabraniti.
Uvijek se sjetim jedne scene, siječanj / januar i bijesni BMW kabriolet njemačkih registarskih oznaka sa podignutim krovom, a unutra momčina u zimskoj jakni i sa kapom na glavi...
Pa to je vikend auto za vozikat malu po ljetu. Zimi se vozi nesto ozbiljno i prakticno.
To si uzmi neki rabljeni kao vikend automobil, jer za dnevne voznje je nepraktican.
Dvosjed recimo, Mazda MX-5 Miata sa rucnim mjenjacem je veoma zabavna za voziti.
Ako zelis nesto veliko, prostrano i luksuzno, onda Lexus LC500.
A ako zelis ustedjeti, potrazi SC430, jos ih ima u super stanju,
prava mala zvjer - proslo ljeto sam pikirao jednu za 11.000€, 53.000km,
trebalo ju je odozdola urediti jer je imala dosta hrdje, al kako sam dosta love ulozio
u nesto drugo, odustao sam, i sad mi je cak zao, jer takvu vise necu naci.
Pa tocno to... MX-5 mi se dopada tak za vikend igrackicu, vidim da se nac za cca 70k kunica po njuskalu.
lc500 cista pornjava, al to je kategorija 500k+ meni se cini
Da, MX-5 je relativno povoljan i jednostavan automobil,
imas ga sa soft-topom i hard-topom, a moj savjet je hard-top,
duze traje, ne rastegne se i ne popuca, te lopovi ne mogu samo tako
nozem rasparati krov i pokrasti te.
Od 2015. je nova generacija, idu od 13.000€ pa nadalje. Rucni mjenjac je pouzdan
i startan, automatik je trom i nece ti biti zabavan, te voli crknut nakon 160.000km.
Sebi bi uzeo ovakvu sa tvrdim krovom i rucnim mjenjacem, al baba bi me objesila za jaja
kad bi joj rekao da moram jos dodatno placati garazu za trece vozilo:
Da, MX-5 je relativno povoljan i jednostavan automobil,
imas ga sa soft-topom i hard-topom, a moj savjet je hard-top,
duze traje, ne rastegne se i ne popuca, te lopovi ne mogu samo tako
nozem rasparati krov i pokrasti te.
Od 2015. je nova generacija, idu od 13.000€ pa nadalje. Rucni mjenjac je pouzdan
i startan, automatik je trom i nece ti biti zabavan, te voli crknut nakon 160.000km.
Sebi bi uzeo ovakvu sa tvrdim krovom i rucnim mjenjacem, al baba bi me objesila za jaja
kad bi joj rekao da moram jos dodatno placati garazu za trece vozilo:
https://www.autoscout24.at/angebote/mazda-mx-5-rf-2-0-luxury-benzin-rot-270f2a8e-946d-4b11-a1e9-0ab92e8b0b2d
Meni osobno automatik na sportskom autu do odredjene snage nema smisla. Pa pola zabave je u saltanju :P
Drugo kada ti pila ima 500+ pa ti kompjuter mora pomagati voziti to cudo.
Ma automatik je za dnevno vozilo, da ne drljis po gradu 100 puta prva neutral prva druga prva druga prva neutral prva...
Kuzis, semafori i guzve, rucni mjenjac je patnja, kad na 5km imas vise saltanja nego na 105km otvorene voznje.
Al vikendom kad vozis van grada, nekud na izlet, onda ti je svejedno, vise izvuces iz rucnog mjenjaca.
Plus u gradu sa CVT-om ili eCVT-om izvuces manju potrosnju nego sa rucnim, pa je to dodatni plus.