Zanima me koje su Vase preporuke za auta do 4000€ i svakako Vasa iskustva. Voljela bih mali auto da ga mogu lakse parkirati, ali svakako i da manje trosi.
Hvala! :D
Smart....
Pa sa ovim dodatnim informacijama pitanje ti ima smisla. Ono prvo je jedino moglo dobiti odgovor tipa crveni i sl ;)
Velicina kod zena je relativan pojam pa ne znamo sta je tebi malo ;)
grande punto
Smart....
It is not a Smart move at all!!!!!!!!!
Mali auto koji manje trosi. Ima li manjeg koji manje trosi? ;)
Mali auto koji manje trosi. Ima li manjeg koji manje trosi? ;)
Osobno imam Renault Megane 1.5 dCi 2006. godina sa 258.000 km i sa prosječnom potrošnjom od 4.2l/100 km, godišnje radim oko 25.000 km i auto radi kao bebica. Auto je karavan naspram Smarta, a potrošnja je malo veća. No dobro.
Na njezino pitanje preporučio bi ti Clio 1.5 dCi - npr. LINK. Taj Clio još manje troši nego moj Megane, a odličan auto. Osobno imao sam i Clio i radio je savršeno, samo redovni servisi i vozi bez brige. To je naravno moje iskustvo i naravno pristran sam na Renault aute jer ih već jedno desetljeće vozim i nikada me nisu razočarali, naravno netko ne mora imati takova iskustva, ali Clio je stvarno dobar izbor za mali gradski auto uz pristupačnu cijenu i relativno niske troškove održavanja, te malu potrišnju goriva.
Taj isti motor (1.5dCi) ugrađuje i Mercedes u A i B klasu.
Mali auto koji manje trosi. Ima li manjeg koji manje trosi? ;)
Osobno imam Renault Megane 1.5 dCi 2006. godina sa 258.000 km i sa prosječnom potrošnjom od 4.2l/100 km, godišnje radim oko 25.000 km i auto radi kao bebica. Auto je karavan naspram Smarta, a potrošnja je malo veća. No dobro.
Na njezino pitanje preporučio bi ti Clio 1.5 dCi - npr. LINK. Taj Clio još manje troši nego moj Megane, a odličan auto. Osobno imao sam i Clio i radio je savršeno, samo redovni servisi i vozi bez brige. To je naravno moje iskustvo i naravno pristran sam na Renault aute jer ih već jedno desetljeće vozim i nikada me nisu razočarali, naravno netko ne mora imati takova iskustva, ali Clio je stvarno dobar izbor za mali gradski auto uz pristupačnu cijenu i relativno niske troškove održavanja, te malu potrišnju goriva.
Taj isti motor (1.5dCi) ugrađuje i Mercedes u A i B klasu.
Odakle ti ovaj podatak????
Mali auto koji manje trosi. Ima li manjeg koji manje trosi? ;)
Osobno imam Renault Megane 1.5 dCi 2006. godina sa 258.000 km i sa prosječnom potrošnjom od 4.2l/100 km, godišnje radim oko 25.000 km i auto radi kao bebica. Auto je karavan naspram Smarta, a potrošnja je malo veća. No dobro.
Na njezino pitanje preporučio bi ti Clio 1.5 dCi - npr. LINK. Taj Clio još manje troši nego moj Megane, a odličan auto. Osobno imao sam i Clio i radio je savršeno, samo redovni servisi i vozi bez brige. To je naravno moje iskustvo i naravno pristran sam na Renault aute jer ih već jedno desetljeće vozim i nikada me nisu razočarali, naravno netko ne mora imati takova iskustva, ali Clio je stvarno dobar izbor za mali gradski auto uz pristupačnu cijenu i relativno niske troškove održavanja, te malu potrišnju goriva.
Taj isti motor (1.5dCi) ugrađuje i Mercedes u A i B klasu.
Odakle ti ovaj podatak????
Sorry ispusti sam i C klasu, najbolje vidi drugi link.
To se vec zna par godina.
To se vec zna par godina.
Radio sam u Mercedes-Benz ovlastenom zastupniku do 2002 do 2007 godine kao prodavac vozila i imao sam insajderske informacije i tada su se ugradjivali iskljucivo vlastiti motori i poprilicno mi je nevjerovatno da mercedes uzem renoov motor i ubaci ga unutra. Ovaj teksk mi objasnjava pravo stanje stvari i to je ok. OD renoa tu nema skoro nista....
"Renault-Nissan-Dacia motori koji se koriste u Mercedes-Benz automobilima prerađeni su iz temelja. U suštini od Renaultovog motora koristi se blok, dok su elementi poput radilice, zamašnjaka, bregaste osovine i koljenastog vratila, kao i elektroničke upravljačke jedinice motora i ECO START/STOP sustava izrađeni u Mercedesu. Odnosno Renaultov motor dolazi u Mercedesov proizvodni pogon u Bremenu gdje se rastavlja, te se potom nanovo slažu dijelovi koji odgovaraju specifikacijama Mercedes-Benza."
To su lazi da se superiorni vozac svabe ne bih osjecao manje vrijedan sto ima motor od francuza, koriste cisti renault motor bez ikakvih modifikacija.
To se vec zna par godina.
Radio sam u Mercedes-Benz ovlastenom zastupniku do 2002 do 2007 godine kao prodavac vozila i imao sam insajderske informacije i tada su se ugradjivali iskljucivo vlastiti motori i poprilicno mi je nevjerovatno da mercedes uzem renoov motor i ubaci ga unutra. Ovaj teksk mi objasnjava pravo stanje stvari i to je ok. OD renoa tu nema skoro nista....
"Renault-Nissan-Dacia motori koji se koriste u Mercedes-Benz automobilima prerađeni su iz temelja. U suštini od Renaultovog motora koristi se blok, dok su elementi poput radilice, zamašnjaka, bregaste osovine i koljenastog vratila, kao i elektroničke upravljačke jedinice motora i ECO START/STOP sustava izrađeni u Mercedesu. Odnosno Renaultov motor dolazi u Mercedesov proizvodni pogon u Bremenu gdje se rastavlja, te se potom nanovo slažu dijelovi koji odgovaraju specifikacijama Mercedes-Benza."
Gle ajmo biti realni, zar ti misliš da oni kupe kompletni motor od Renaulta i onda ostave blok i daju sve svoje djelove (znači ekonomske isplativosti za taj potez nema - eto ja kao ekonomist ti to kažem). Moguće je da neke djelove promjene, ali da ostaje samo blok, to su priče za malu djecu. To je samo PR da se kupci Mercedesa smire pošto ih izrazito iritira podatak da imaju Renault motor u svojoj Meci.
I eto rasprave..
Nađi do 4k eura neku seat ibizu dizelaša
Ovisi od godisnje kilometraze, dizeli su vecinom skloniji kvarovima od benzinaca.
Gle ajmo biti realni, zar ti misliš da oni kupe kompletni motor od Renaulta i onda ostave blok i daju sve svoje djelove (znači ekonomske isplativosti za taj potez nema - eto ja kao ekonomist ti to kažem). Moguće je da neke djelove promjene, ali da ostaje samo blok, to su priče za malu djecu. To je samo PR da se kupci Mercedesa smire pošto ih izrazito iritira podatak da imaju Renault motor u svojoj Meci.
Ajd ne lupaj gluposti. Nemoj misliti da je prosjecan kupac MB onaj sa balkana.....
Ne ostaje samo blok sigurno jer blok je najlakse i najjeftinije napraviti. Prije ce biti da se rade u istoj fabrici ali da se neke stvari ne stavljaju iste tipa dizne bregasta i koljenasto i ECU. Isto kao sto se sprinter i crafter rade u istoj fabrici sto ne znaci da su identicni.... Uostalom sjeca li se iko reklame za onaj terenac koji je koristi navodno mercedesove motore. I dodje nama taj terenac na servis i kaze mercedesov motor kad ono jeste dizajn mercedesa a proizvodnja ko zna gdje.... Lanac skinuo zube lancanika kao da je plastelin. AJd to dozivi na MBu....
Gle ajmo biti realni, zar ti misliš da oni kupe kompletni motor od Renaulta i onda ostave blok i daju sve svoje djelove (znači ekonomske isplativosti za taj potez nema - eto ja kao ekonomist ti to kažem). Moguće je da neke djelove promjene, ali da ostaje samo blok, to su priče za malu djecu. To je samo PR da se kupci Mercedesa smire pošto ih izrazito iritira podatak da imaju Renault motor u svojoj Meci.
Ajd ne lupaj gluposti. Nemoj misliti da je prosjecan kupac MB onaj sa balkana.....
Ne ostaje samo blok sigurno jer blok je najlakse i najjeftinije napraviti. Prije ce biti da se rade u istoj fabrici ali da se neke stvari ne stavljaju iste tipa dizne bregasta i koljenasto i ECU. Isto kao sto se sprinter i crafter rade u istoj fabrici sto ne znaci da su identicni.... Uostalom sjeca li se iko reklame za onaj terenac koji je koristi navodno mercedesove motore. I dodje nama taj terenac na servis i kaze mercedesov motor kad ono jeste dizajn mercedesa a proizvodnja ko zna gdje.... Lanac skinuo zube lancanika kao da je plastelin. AJd to dozivi na MBu....
Ne nego prosječni kupac Mercedesa (kao i ti) niti ne zna da se od 2013. godine u Mercedese A, B i C klase ugrađuju Renault motori koje "navodno" Mercedes kompletno prepravi sa svojim dijelovima motora jer mu je to tako "isplativije" nego da proizvede i stavlja vlastite motore
Otišli smo kompletno
P.S. Sorry i žao mi je ako te uznemirava činjenica da su u određenim klasama Mercedesa Renault motori. Ako su vlasnicima firme Mercedes ti motori dobri i pouzdani, onda bi valjda i kupcima trebali biti dobri pošto Mercedes odabire samo najbolje (tako kažu), a ako te smeta to onda odaberi drugu marku vozila.
Ne nego prosječni kupac Mercedesa (kao i ti) niti ne zna da se od 2013. godine u Mercedese A, B i C klase ugrađuju Renault motori koje "navodno" Mercedes kompletno prepravi sa svojim dijelovima motora jer mu je to tako "isplativije" nego da proizvede i stavlja vlastite motore
Otišli smo kompletno
P.S. Sorry i žao mi je ako te uznemirava činjenica da su u određenim klasama Mercedesa Renault motori. Ako su vlasnicima firme Mercedes ti motori dobri i pouzdani, onda bi valjda i kupcima trebali biti dobri pošto Mercedes odabire samo najbolje (tako kažu), a ako te smeta to onda odaberi drugu marku vozila.
Ne znam s kim se raspravljas....Ja ne znam jer ne kupujem MB niti radim tamo pa zasto bih znao.... Dok sam radio znao sam ja puno vise nista ne brini a i danas imam pristup svakoj informaciji koja je dstupna ovlastenom predstavniku pa ako me bude interesovalo vrlo lako saznam ;)
Mene ne uznemirava nikakav renoov motor jer su to dobri motori a mb ih sigurno ne ugradjuje napamet i na nevidjeno... Imao sam priliku vidjeti kako velike kompanije rade i tu se ne radi nista napemt i na povjerenje.....Imao sam priliku biti i u sloveniji u renovoj fabrici i zavrsnu kontrolu je radio francuz i dok on ne odobri auto ne izlazi van a sad je jos strozije.
Poenta moje price o prosjecnom kupcu i jeste da prosjecnog kupca to nije briga i da niti zna niti ga interesuje ko proizvodi motor dok ima garanciju MB-a....
Prvo da ti bude jasno da manji motor ne trosi uvijek manje .... Pogotovo kod benzinaca je to izrazeno. Drugo baci na papir koliko godisnje prelazis pa vidi kolio te u stvari kosta ta razlika u potrosnji....
Fabia s plinom! :D
Servisi bi trebalo biti smiješno jeftini, a ni ne bi ih trebamo biti puno :)
Samo, ove nove su jako štedljive, ne znam koje motor imaju one starije koje se mogu kupiti za 4000Eura.
Pogledaj Renault Twingo. Imao sam GT verziju benzinca (100KS) i bio je odličan. Ima mali gepek ali je kabina komotna. Ima ih na njuškalu oko 4.000 EUR nekoliko. Do 10.000km godišnje dizel se uglavnom ne isplati ali kod rabljenih je to relativno pogotovo ako se dobro cjenkaš. Ako je benzinac, 75KS je puno bolji izbor od onog sa 60KS a turbo benzinac je bombon ali je veća vjerojatnost da ga je netko već dobro izvozao :-)
E da, samo provjeri kilometražu jer u oglasu ne piše. Moj je imao 80.000km kad sam ga prodao i bio je u odličnom stanju. Prednost ovog u odnosu na slabije verzije je i što ima bolju opremu - automatsku klimu, felge itd. Mana je što nešto više troši ali je s tom snagom auto vrlo brz i zabavan.
Twingač izgleda super, a vjerujem i da valja. Kod kuće imam starog Twinga iz 1998. (benzinac 1,2) i auto dan danas ide bez problema i bez nekih velikih servisa. Auto je idealan za grad i udoban od naprijed, ali odozada mogu sjesti samo sitne osobe, pa to treba uzeti u obzir i k tome da je gepek stvarno mali.
Kode mene su zadnja sjedala bila na šinama (to je dodatna oprema) tako da je bilo mjesta za odrasle osobe, dječje sjedalice itd. Treba isprobati kako je bez tih šina.