Mercedes i Porsche u problemima: carine i kinesko

poruka: 11
|
čitano: 5.121
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Mercedes i Porsche u problemima: carine i kinesko ".
17 godina
offline
Mercedes i Porsche u problemima: carine i kinesko

Nemaju konkurentne proizvode a ono kaj i nekaj valja je 100% skuplje i losije od Kineskog proizvoda. Zaspali su i sad puse radi toga. Pogledajte ove nove EV modele od Mercedesa, to su kineski auti ispod haube i jedino kaj je iz Njemacke je dizajn. Porsche opce nem komentiral jer sam vec par put napisal da propadaju pa se ljudi smijali. Opce ne vidim nacina da se izvuku jer vecinu komponenti kupuju od Kineza i ne mozes konkurirat nekome ko ti prodaje djelove. Nije to telefon koji svake dvije godine kupis na pretplatu pa niti ne poznas da placas. To su auti za 50, 60, 70k, 100k+ i samo zagrizeni ljubitelji premium marki budu ostali a sve ostalo bude pojela konkurencija iz Kine.

 

Najveci problem bude kad Kinezi izgrade tvornice u EU i pocnu masovno ali masovno prodavat aute u EU koji su bolji te jeftiniji. Za sad sve ide "na kapaljku" i jos uvijek nisu mainstream. Kad Zeekr, Xpeng, Li Auto, Geely, Chery i rest budu mainstream u EU onda je game over. Trenutno samo BYD ozbiljno gradi i radi u EU, a ostali ne stizu jer nemaju dovoljno love te nisu u stanju zasitit Azijsko trziste.

 

Googlajte Zeekr X7, Xiaomi YU7 i Xpeng G7 pa usporedite sa EU proizvodima. 

Brzi su, brze se pune, imaju veci prtljaznik, bolji infotainment onak sto puta, ljepsi dizajn i kvalitetnije materijale u interijeru od Porschea i Mercedesa, a kostaju manje.

 
0 7 hvala 0
4 godine
suspendiran
offline
Mercedes i Porsche u problemima: carine i kinesko

Porsche propada?vjerovatno najveci statusni simbol u autoindustriji 
2024 samo kod nas ih je prodano preko 300.
Lupetaš a nevidis dalje od tog kineskog ev skaja

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Mercedes i Porsche u problemima: carine i kinesko

Propadso ili ne, naivno je misliti da su neki nedodirljivi i da ne mogu propasti, nebitno kolko prodas ako ti je profit na kraju nikakav.

Ne bi bili ni prvi ni zadnji koji su propali.

Kako god, iducih 5 godina bude turbulentno u auto industriji, lista glavnih igraca se bude poprilicno izmjenila.

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Mercedes i Porsche u problemima: carine i kine
NEW_MAN kaže...

Nemaju konkurentne proizvode a ono kaj i nekaj valja je 100% skuplje i losije od Kineskog proizvoda. Zaspali su i sad puse radi toga.

meni je fascinanto kak su kineski auti postali benchmark za ista preko noci.

na temelju cega? slika i videa sa jutjuba?

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
17 godina
offline
Re: Mercedes i Porsche u problemima: carine i kine
nixass kaže...
NEW_MAN kaže...

Nemaju konkurentne proizvode a ono kaj i nekaj valja je 100% skuplje i losije od Kineskog proizvoda. Zaspali su i sad puse radi toga.

meni je fascinanto kak su kineski auti postali benchmark za ista preko noci.

na temelju cega? slika i videa sa jutjuba?

 Na temelju benchmarka. Pa googlaj malo kaj pise struka. CEO od Forda, VAG, Stellantisa, svega i svih govore da imaju losije aute. Upali google pa googlaj malo.

17 godina
offline
Re: Mercedes i Porsche u problemima: carine i kine

Ključna stvar je trajektorija kojom idu EU proizvođači a kojom kineski.

1. EU više manje prodaje iste automobile danas kao i prije 20 godina. Promjene izvana maske, iznutra dodaju ekrane i to je to...

2. Kinezi u 20 godina su u automobilskoj industriji od ničega (smijali su im se ljudi kad na autosajmovima slikaju aute s ravnalima pa da ih doma što brže iskopiraju) došli do toliko proizvodnih i razvojnih linija da ih nije ni briga kako im se zovu brandovi. Pa pogledajte im razvojni proces: uzmu postojeći auto, razmonitraju ga, prvi put bez razumijevanja bezobrazno iskopiraju, s vremenom shvate kako što radi i što unaprijediti. Nikako ne podržavam to kopiranje no s inženjerske strane vjerojatno imaju strahovito strmu krivulju učenja, kojom brzinom idu u unaprijeđenju proizvoda to je čudo...ako ovako nastave bojim se da je pitanje vremena kada će im se svi aspekti u proizvodnji posložiti da će biti naprosto suludo kupiti europski auto... Jako mi je zanimljivo bilo vidjeti u jednom intervjuu koliko respekta Musk ima prema kineskim proizvođačima auta.

 

 

 

 

17 godina
offline
Re: Mercedes i Porsche u problemima: carine i kine
Toni P kaže...

Ključna stvar je trajektorija kojom idu EU proizvođači a kojom kineski.

1. EU više manje prodaje iste automobile danas kao i prije 20 godina. Promjene izvana maske, iznutra dodaju ekrane i to je to...

2. Kinezi u 20 godina su u automobilskoj industriji od ničega (smijali su im se ljudi kad na autosajmovima slikaju aute s ravnalima pa da ih doma što brže iskopiraju) došli do toliko proizvodnih i razvojnih linija da ih nije ni briga kako im se zovu brandovi. Pa pogledajte im razvojni proces: uzmu postojeći auto, razmonitraju ga, prvi put bez razumijevanja bezobrazno iskopiraju, s vremenom shvate kako što radi i što unaprijediti. Nikako ne podržavam to kopiranje no s inženjerske strane vjerojatno imaju strahovito strmu krivulju učenja, kojom brzinom idu u unaprijeđenju proizvoda to je čudo...ako ovako nastave bojim se da je pitanje vremena kada će im se svi aspekti u proizvodnji posložiti da će biti naprosto suludo kupiti europski auto... Jako mi je zanimljivo bilo vidjeti u jednom intervjuu koliko respekta Musk ima prema kineskim proizvođačima auta.

 

 

 

 

 Ne samo Musk nego svi zivi, CEO od Forda si je kupil Xiaomi auto i odusevljen je. Ferrari si je kupil Xiaomi auto da vide kak se rade elektricni auti. Svi zivi imaju najslosiju godinu ispred sebe i ovo je tek pocetak. Juzna Amerika, Afrika, Azija, Australija i cijeli onaj kraj planete je bez dodatnih carina. Tam su svi osim Kineza do 2030. bankrot.

 

Der operative Gewinn des Sportwagenbauers Porsche ist im zweiten Quartal in den Keller gerauscht. Die Zuffenhausener verdienten im Autogeschäft - also ohne Finanzdienstleistungen gerechnet - nur noch 154 Millionen Euro nach rund 1,7 Milliarden ein Jahr zuvor. Das ist ein Minus von knapp 91 Prozent.

 

Mercedes-Benz on Wednesday reported a sharp decline in its half-year profit, falling by more than half compared to the same period last year.

The German carmaker's group net income dropped 55.8% from about €6.1 billion ($7 billion) to around €2.7 billion.

 

Stellantis experienced a significant profit decline in the first half of 2025, reporting a €2.3 billion net loss, compared to a €5.6 billion profit in the same period of 2024.

 

Volkswagen experienced a significant profit decline in the first quarter of 2025, with operating profit dropping by 37% to €2.87 billion.

 

BMW Group’s half-year financial results are in—and while profits are down, they’re not down nearly as much as some expected. After Mercedes posted a staggering 55.8% drop and Audi came in with a 37.5% decline, a sharp downturn for BMW seemed inevitable. Instead, the company reported a profit of €4.015 billion for the first half of 2025, a 29% drop compared to last year.

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.8.2025 9:45 (NEW_MAN).
17 godina
offline
Re: Mercedes i Porsche u problemima: carine i kine
NEW_MAN kaže...

 

 Ne samo Musk nego svi zivi, CEO od Forda si je kupil Xiaomi auto i odusevljen je. Ferrari si je kupil Xiaomi auto da vide kak se rade elektricni auti. Svi zivi imaju najslosiju godinu ispred sebe i ovo je tek pocetak. Juzna Amerika, Afrika, Azija, Australija i cijeli onaj kraj planete je bez dodatnih carina. Tam su svi osim Kineza do 2030. bankrot.

 ako mislis da se ovo ne radi zadnjih 100 godina onda ne znam.. dobrodosao u svijet auto industrije.

ferrari kupio xiaomi da vide kak se rade el auti lol

jel to onaj xiaomi koji ima kocnice od dizanog tijesta?

 

nitko ne kontrira cinjenicu da ce kinezi shiftati cijeli auto market, al treba rasclaniti o cemu se prica ovdje.

kinezi nemaju apsolutno nikakav track record da bi ih se stavljalo sa etaboliranim proizvodjacima po pitanju dugorocnog (ne)zadovoljstva kupaca, dostupnosti servisne mreze, 2nd hand marketa kod preprodaje.

ovdje ih se stavlja ravnopravno pa cak i uzdize iznad kompletne postojece auto industrije, slicno se radilo (i jos se radi) sa teslom.

gledam onog lika Autogefuhl na jutjubu.. neki videi su mu gotovo lizanje kineske guzice a lik nije ni sjeo u auto lol, samo hoda oko njega. i pita se "jel su mercedes i bmw ugrozeni?"

chill out.

 

 

> Mercedes-Benz on Wednesday reported a sharp decline in its half-year profit, falling by more than half compared to the same period last year.

The German carmaker's group net income dropped 55.8% from about €6.1 billion ($7 billion) to around €2.7 billion.

 

Stellantis experienced a significant profit decline in the first half of 2025, reporting a €2.3 billion net loss, compared to a €5.6 billion profit in the same period of 2024.

 

Volkswagen experienced a significant profit decline in the first quarter of 2025, with operating profit dropping by 37% to €2.87 billion.

 

BMW Group’s half-year financial results are in—and while profits are down, they’re not down nearly as much as some expected. After Mercedes posted a staggering 55.8% drop and Audi came in with a 37.5% decline, a sharp downturn for BMW seemed inevitable. Instead, the company reported a profit of €4.015 billion for the first half of 2025, a 29% drop compared to last year.

 

 

ove brojke su tocne ali ti ih stavljas bez ikakvog konteksta i u biti razumijevanja.

jel ti to radis relaciju izmedju pada prodaje i dolaska kineza? ili cinjenice da ih kinezi satraju na njihovom domacem trzistu sa kojeg su uglavnom dolazili lijepe brojke u zadnjih 20 godina, i sad se to mijenja?

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.8.2025 11:35 (nixass).
16 godina
offline
Re: Mercedes i Porsche u problemima: carine i kine
nixass kaže...
NEW_MAN kaže...

 

 Ne samo Musk nego svi zivi, CEO od Forda si je kupil Xiaomi auto i odusevljen je. Ferrari si je kupil Xiaomi auto da vide kak se rade elektricni auti. Svi zivi imaju najslosiju godinu ispred sebe i ovo je tek pocetak. Juzna Amerika, Afrika, Azija, Australija i cijeli onaj kraj planete je bez dodatnih carina. Tam su svi osim Kineza do 2030. bankrot.

 ako mislis da se ovo ne radi zadnjih 100 godina onda ne znam.. dobrodosao u svijet auto industrije.

ferrari kupio xiaomi da vide kak se rade el auti lol

jel to onaj xiaomi koji ima kocnice od dizanog tijesta?

 

nitko ne kontrira cinjenicu da ce kinezi shiftati cijeli auto market, al treba rasclaniti o cemu se prica ovdje.

kinezi nemaju apsolutno nikakav track record da bi ih se stavljalo sa etaboliranim proizvodjacima po pitanju dugorocnog (ne)zadovoljstva kupaca, dostupnosti servisne mreze, 2nd hand marketa kod preprodaje.

ovdje ih se stavlja ravnopravno pa cak i uzdize iznad kompletne postojece auto industrije, slicno se radilo (i jos se radi) sa teslom.

gledam onog lika Autogefuhl na jutjubu.. neki videi su mu gotovo lizanje kineske guzice a lik nije ni sjeo u auto lol, samo hoda oko njega. i pita se "jel su mercedes i bmw ugrozeni?"

chill out.

 

 

> Mercedes-Benz on Wednesday reported a sharp decline in its half-year profit, falling by more than half compared to the same period last year.

The German carmaker's group net income dropped 55.8% from about €6.1 billion ($7 billion) to around €2.7 billion.

 

Stellantis experienced a significant profit decline in the first half of 2025, reporting a €2.3 billion net loss, compared to a €5.6 billion profit in the same period of 2024.

 

Volkswagen experienced a significant profit decline in the first quarter of 2025, with operating profit dropping by 37% to €2.87 billion.

 

BMW Group’s half-year financial results are in—and while profits are down, they’re not down nearly as much as some expected. After Mercedes posted a staggering 55.8% drop and Audi came in with a 37.5% decline, a sharp downturn for BMW seemed inevitable. Instead, the company reported a profit of €4.015 billion for the first half of 2025, a 29% drop compared to last year.

 

 

ove brojke su tocne ali ti ih stavljas bez ikakvog konteksta i u biti razumijevanja.

jel ti to radis relaciju izmedju pada prodaje i dolaska kineza? ili cinjenice da ih kinezi satraju na njihovom domacem trzistu sa kojeg su uglavnom dolazili lijepe brojke u zadnjih 20 godina, i sad se to mijenja?

 Ha ha, ma o cem ti pricas , kvaliteznim i pouzdanim brandovima ? 🤣

Za bmw od preko 100k€ ssm cekao godinu i po da odrade servisnu akciju zamjene hladnjaka ispusnih plinova, toliko o dostupnosti, bilo kakav servis se ceka tjednima ili mjesecima, a slicno je i kod ostalih.

Nakon servisne akcije sam vozio auto nekoliko puta u drugi setvis dok nisu skuzili sto su ovi u ovlastenom zasrali na tako rutinskom poslu, jos razmisljam da li mi se zezati s tuzbom.

Toliko o pouzdanosti branda, a pricamo o bmwu. 
Kakvi ce bir kinezi, vidjet cemo, imaju po 6-8 g jamstva.

stari brandovi, pogotovo eu, godinama zivjeli na staroj slavi i uvaljivali facift pod nove generacije i svaku sitnicu i opremu  debelo i precjenjeno naplacivali. I sad kad kinezi nude isto za pola love i prekticki sva vozila vec dolaze potpuno opremljena ili imas par sitnica ako zelis nadoplatiti, sad se svi cude padu prodaje eu vozila i pokusavaju carinama spasiti sto se moze.

Srecom dosao je kraj toj praksi, prije nisi imao opcije morao si debelo platiti ako si zelio neku opremu ili malo luksuza, sad kinezi to nude za daleko razumnije iznose. Ko i dalje zeli placat znacku na hrpi plastike, slobodno. Ja cu dobro izvagati kome dati lovu i sto dobijem za to.

Sad bar imamo izbora.

A kinezi su tek krenuli, byd uskoro otvara tvornicu u Madarskoj, Bojim se da ovaj pad prodaje je tek pocetak sto ce snaci eu proizvodace.

Ljudi zele pristupacna vozila, nor Dacia ce dobro prodaje. I sad kad kinez za tu lovu ponudi nesto sto se luksuza tice slicno bmw/audi/mercedesu, ljudi ce vrlo brzo prestati gledati da je to kinez. 

17 godina
offline
Re: Mercedes i Porsche u problemima: carine i kine
Pixel kaže...

anegdotalni primjer nije dokaz nicega, dobro pogledaj zbog cega je svjetski supply chain u kurcu unazad 5 godina, nije sigurno BMW-ovom odlukom.

npr moj bmw od ~35k eura (10 godina star) nema nijedan problem, no to ne znaci da cu opet kupit bmw.

imao sam 3-4 opoziva sa njim i nikad nisam cekao dijelove.

 

> Kakvi ce bir kinezi, vidjet cemo, imaju po 6-8 g jamstva.

upravo o tome se radi.

vidjet cemo, do tada nek rade i sute, a ne usporedjivanje sa top modelima legacy proizvodjaca, mada tu krivim i medije koji

 

> morao si debelo platiti ako si zelio neku opremu ili malo luksuza, sad kinezi to nude za daleko razumnije iznose

povrsinski jednokratni luksuz ima svoju (nisku) cijenu

 

> byd uskoro otvara tvornicu u Madarskoj, Bojim se da ovaj pad prodaje je tek pocetak sto ce snaci eu proizvodace.

kineski auti proizvedeni u kini sa razlogom imaju nisku cijenu, isto kao sto i zapadnjacki auti proizvedeni u kini isto tako imaju 50-60-70% nizu cijenu nego kod nas.

BYD SEALION 7 u osnovnoj konfiguraciji u njemackoj kosta 50k eura, SEAL je 47k, SEAL U je 43k...

bome jeftino :) a sad dodaj na to proizvodnju u EU..

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
16 godina
offline
Re: Mercedes i Porsche u problemima: carine i kine
nixass kaže...
Pixel kaže...

anegdotalni primjer nije dokaz nicega, dobro pogledaj zbog cega je svjetski supply chain u kurcu unazad 5 godina, nije sigurno BMW-ovom odlukom.

npr moj bmw od ~35k eura (10 godina star) nema nijedan problem, no to ne znaci da cu opet kupit bmw.

imao sam 3-4 opoziva sa njim i nikad nisam cekao dijelove.

 

> Kakvi ce bir kinezi, vidjet cemo, imaju po 6-8 g jamstva.

upravo o tome se radi.

vidjet cemo, do tada nek rade i sute, a ne usporedjivanje sa top modelima legacy proizvodjaca, mada tu krivim i medije koji

 

> morao si debelo platiti ako si zelio neku opremu ili malo luksuza, sad kinezi to nude za daleko razumnije iznose

povrsinski jednokratni luksuz ima svoju (nisku) cijenu

 

> byd uskoro otvara tvornicu u Madarskoj, Bojim se da ovaj pad prodaje je tek pocetak sto ce snaci eu proizvodace.

kineski auti proizvedeni u kini sa razlogom imaju nisku cijenu, isto kao sto i zapadnjacki auti proizvedeni u kini isto tako imaju 50-60-70% nizu cijenu nego kod nas.

BYD SEALION 7 u osnovnoj konfiguraciji u njemackoj kosta 50k eura, SEAL je 47k, SEAL U je 43k...

bome jeftino :) a sad dodaj na to proizvodnju u EU..

 Nisu nikakve anegdote, ima hrpa primjera, i nije bio problem samo nabava dijelova nego i servis koji nije u stanju to odraditi na vrijeme.

Tako da se i za eu vozila mora cekati servis, ne samo za kineza.


imam puno pravo usporedivati byd s bilo kojim ostalim , nisu od jucer, proizvode i prodaju vozila vise nego ovi drugi zajedno, to sto nisu bili prisutni na nasem trzistu ne znaci da su losiji. Zasto bi sutili i radili, ikaju ev i baterije japrednije od eu konkurencije.

 

povrsinski liksuz ? Niska cijena ? A dobro si me nasmijao, aj odi kupi novi bmw s tom opremom pa reci da je taj povrsinski luksuz jeftin, zasto vozis starog onda ?  Pa taj tvoj jeftin luksuz nam godinama debelo naplacuju.


i kod nas je sealion 7 50k , trenutno je toliko u najjacem paketu.  Odi sjedni u njega, pregledaj ga malo, pa sjedni u bmwa, budi iskren i reci koji je kvalitetnije slozen. 
A kod nas kosta i dalje relativno povoljno (jer konkurencija s tom opremom ide i duplo vise)  cak i s carinama koje su nabili i transportom i marzama trgovaca. 

Aj odi u hr salone i vidi sto dobis za 50k , smijurija.  Odradio sam to sve i zaista nisam zelio kineza, ali kad sve isprobas pitas se ko je tu lud, i zasto bi srugima iskrcao viseove za losiji proizvod. Ja znackice na haubi vise necu placati ako znackicu ne prati kvaliteta, stara slava me vise ne zanima. 

 

 

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice