Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko poz

poruka: 13
|
čitano: 3.517
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko poz".
17 godina
offline
Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko poz

Na leasing dusu dalo. Fora autek.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
NEW_MAN kaže...

Na leasing dusu dalo. Fora autek.

 26 tisuća eura za žblj dongfeng box premium (vrhunsko ime) mini automobil zavidne tradicije. Fora.

Nadglednik dina
14 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko

Ne kužim to spominjanje tradicije. Koji proizvođač "običnih" auta, znači ne govorimo o Porscheu i Ferrariju, trenutno proizvodi aute koji su iole vezani za i drže se nekakve tradicije tog proizvođača? Možda Škoda i Volvo, iako je i to nategnuto.

17 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
Entry Point kaže...
NEW_MAN kaže...

Na leasing dusu dalo. Fora autek.

 26 tisuća eura za žblj dongfeng box premium (vrhunsko ime) mini automobil zavidne tradicije. Fora.

 Dongfeng Motor Corporation Ltd. Founded in 1969. Samo zato jer nikad nisi cul za brand ne znaci da je od jucer. Isto tako da je i od jucer, negdi se mora poceti. Rimac je od prekjucer pa oce dva milijuna eura za svoj auto.

Kaj ti mislis da su oni auto prekjucer poceli proizvoditi od djelova sa Temu? Djelovi kod auta su standardizirani vec desetljecima i oni su samo dizajnirali "kuciste" te ugradili komponente koje se koriste u stotinama drugih modela. 

EU ima jedan jedini auto koji je u tom cijenovnom razredu te je dimenzijama slican ovom autu. Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.

Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.

9 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
TibzzX kaže...

Ne kužim to spominjanje tradicije. Koji proizvođač "običnih" auta, znači ne govorimo o Porscheu i Ferrariju, trenutno proizvodi aute koji su iole vezani za i drže se nekakve tradicije tog proizvođača? Možda Škoda i Volvo, iako je i to nategnuto.

 pa apsolutno vecina

tradicija je u ovom slucaju know-how koji su razvijali, pa neki cak i stoljeće

NEW_MAN kaže...
Entry Point kaže...
NEW_MAN kaže...

Na leasing dusu dalo. Fora autek.

 26 tisuća eura za žblj dongfeng box premium (vrhunsko ime) mini automobil zavidne tradicije. Fora.

 Dongfeng Motor Corporation Ltd. Founded in 1969. Samo zato jer nikad nisi cul za brand ne znaci da je od jucer. Isto tako da je i od jucer, negdi se mora poceti. Rimac je od prekjucer pa oce dva milijuna eura za svoj auto.

Kaj ti mislis da su oni auto prekjucer poceli proizvoditi od djelova sa Temu? Djelovi kod auta su standardizirani vec desetljecima i oni su samo dizajnirali "kuciste" te ugradili komponente koje se koriste u stotinama drugih modela. 

EU ima jedan jedini auto koji je u tom cijenovnom razredu te je dimenzijama slican ovom autu. Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.

Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.

 Da traži on 2 milijuna eura, al niko ih ne da 


postoji razlog zasto vecina europljana (zapadnog svijeta) nije cula za Dogfeng, a to je jer su u odnosu na europske proizvođace kanta 

Poruka je uređivana zadnji put uto 24.6.2025 7:34 (sporttest).
17 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
sporttest kaže...
TibzzX kaže...

Ne kužim to spominjanje tradicije. Koji proizvođač "običnih" auta, znači ne govorimo o Porscheu i Ferrariju, trenutno proizvodi aute koji su iole vezani za i drže se nekakve tradicije tog proizvođača? Možda Škoda i Volvo, iako je i to nategnuto.

 pa apsolutno vecina

tradicija je u ovom slucaju know-how koji su razvijali, pa neki cak i stoljeće

NEW_MAN kaže...
Entry Point kaže...
NEW_MAN kaže...

Na leasing dusu dalo. Fora autek.

 26 tisuća eura za žblj dongfeng box premium (vrhunsko ime) mini automobil zavidne tradicije. Fora.

 Dongfeng Motor Corporation Ltd. Founded in 1969. Samo zato jer nikad nisi cul za brand ne znaci da je od jucer. Isto tako da je i od jucer, negdi se mora poceti. Rimac je od prekjucer pa oce dva milijuna eura za svoj auto.

Kaj ti mislis da su oni auto prekjucer poceli proizvoditi od djelova sa Temu? Djelovi kod auta su standardizirani vec desetljecima i oni su samo dizajnirali "kuciste" te ugradili komponente koje se koriste u stotinama drugih modela. 

EU ima jedan jedini auto koji je u tom cijenovnom razredu te je dimenzijama slican ovom autu. Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.

Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.

 Da traži on 2 milijuna eura, al niko ih ne da 


postoji razlog zasto vecina europljana (zapadnog svijeta) nije cula za Dogfeng, a to je jer su u odnosu na europske proizvođace kanta 

 To znas iz iskustva i jer si vozil neki Dongfeng auto? Jesi opce kad sjedio u nekom kineskom autu? Moja iskustva sa npr. BYD i Leapmotor su obrnuta od tvog razmisljanja. EU auti su u ovom slucaju kante.

11 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
NEW_MAN kaže...

Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.

Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.

 Ni jedan ne vrijedi te novce. Bio to ČungaLunga Premium Kita, Citroen C3, Tesla, kurac palac. Takva mala govna sa štrot materijalim (mada i skuplji modeli pate od toga) da vrijede 25-30 tisuća eura. Jesu li ljudi postali oduzeti u glavi da im je okej davat takve novce za ovo?! Ili im je opran mozak kompletno.

 

3-5 godina star Mercedes CLA AMG sa 100-150tsk košta toliko, a vozit će puno duže nego ove električne prevare.

 

Dajte ljudi koristite glavu.

Nadglednik dina
13 godina
online
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko

Sve je držalo vodu dok nisi CLA spomenuo. To govno ne bi smjelo imati ništa iznad Dačijine značke, kamoli Mercedesovu. Sramota totalna koja nema veze ni s Mercedesom niti bi taj interijer trebao biti u autu iznad 20k e. Doduše, Mercedesov interijer i u skupljim autima nije za pohvalu, tako da je to možda feature sad. 

 

Nisam nešto za kineze iako je ženina prijateljica uzela opremom nakrcani Starray i to je baš bomba auto, a trajnost će se pokazati s vremenom. 

14 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
sporttest kaže...

 pa apsolutno vecina

tradicija je u ovom slucaju know-how koji su razvijali, pa neki cak i stoljeće 

 Ma koji know how, pa većina proizvođača je nazadovala a ne napredovala. Sjedni u Golf 8, pa u Golf 6, unutar dvije generacijesu napravili ne korak nego masivni skok unazad. Auti se proizvode sve jeftinije i štedi se gdje god se stigne, za to ti ne treba nikakav know how. Ista stvar s mehanikom, jel ti treba know how da dijeliš motor s 10 drugih proizvođača?

 

To me uvijek sjeti onog videa gdje lik drži remen na kojem je Mercedes logo, zapakiran u karton s Renault logom, koji potom instalira na Nissan. Kakav mrtvi know how i tradicija, bitna je štednja i ništa drugo.

15 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
Entry Point kaže...
NEW_MAN kaže...

Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.

Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.

 Ni jedan ne vrijedi te novce. Bio to ČungaLunga Premium Kita, Citroen C3, Tesla, kurac palac. Takva mala govna sa štrot materijalim (mada i skuplji modeli pate od toga) da vrijede 25-30 tisuća eura. Jesu li ljudi postali oduzeti u glavi da im je okej davat takve novce za ovo?! Ili im je opran mozak kompletno.

 

3-5 godina star Mercedes CLA AMG sa 100-150tsk košta toliko, a vozit će puno duže nego ove električne prevare.

 

Dajte ljudi koristite glavu.

 OK, dakle kreneš logično i racionalno i onda....

 

zapizdiš u stilu Arvat od Stoljeća Sedmog - nemoš' ga maknit od Mercedesa, brate to je avto, žena is sela, krava iz sela do, avto iz Nemačku....

Ju je je? Je ju je!
11 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
Stric_Jura kaže...

 OK, dakle kreneš logično i racionalno i onda....

 

zapizdiš u stilu Arvat od Stoljeća Sedmog - nemoš' ga maknit od Mercedesa, brate to je avto, žena is sela, krava iz sela do, avto iz Nemačku....

 Ma primjer samo, mogao sam staviti bilo koju drugu marku i model. Nema veze. Činjenica je da će Merdžo gurat daleko duže nego premium box (još uvijek mi je presmješno ime).

Nadglednik dina
Poruka je uređivana zadnji put uto 24.6.2025 13:53 (Entry Point).
11 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
TibzzX kaže...

 Ma koji know how, pa većina proizvođača je nazadovala a ne napredovala. Sjedni u Golf 8, pa u Golf 6, unutar dvije generacijesu napravili ne korak nego masivni skok unazad. Auti se proizvode sve jeftinije i štedi se gdje god se stigne, za to ti ne treba nikakav know how. Ista stvar s mehanikom, jel ti treba know how da dijeliš motor s 10 drugih proizvođača?

 

To me uvijek sjeti onog videa gdje lik drži remen na kojem je Mercedes logo, zapakiran u karton s Renault logom, koji potom instalira na Nissan. Kakav mrtvi know how i tradicija, bitna je štednja i ništa drugo.

 Sjedneš u bilo koji Golf, isti k***  Ne znam odakle na balkanu ideja da je Golf ikad bio kvalitetan automobil.

 

 

Nadglednik dina
9 godina
offline
Re: Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko
Entry Point kaže...
TibzzX kaže...

 Ma koji know how, pa većina proizvođača je nazadovala a ne napredovala. Sjedni u Golf 8, pa u Golf 6, unutar dvije generacijesu napravili ne korak nego masivni skok unazad. Auti se proizvode sve jeftinije i štedi se gdje god se stigne, za to ti ne treba nikakav know how. Ista stvar s mehanikom, jel ti treba know how da dijeliš motor s 10 drugih proizvođača?

 

To me uvijek sjeti onog videa gdje lik drži remen na kojem je Mercedes logo, zapakiran u karton s Renault logom, koji potom instalira na Nissan. Kakav mrtvi know how i tradicija, bitna je štednja i ništa drugo.

 Sjedneš u bilo koji Golf, isti k***  Ne znam odakle na balkanu ideja da je Golf ikad bio kvalitetan automobil.

 

 

 ako usporedimo ostale aute u klasi, za njih je avion 
njemu su konkurencija c4, 308 itd.
vozio sam vjerovatno svaki automobil iz te klase te nažalost posjedovao 308, katastrofa

nemam golf, al moram priznati da je golf za sve te automobile premium, pogotovo nakon što odvrte 100k km

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice