Na leasing dusu dalo. Fora autek.
Dongfeng Box Premium: Automobil koji je veliko poz
- poruka: 13
- |
- čitano: 3.517
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Na leasing dusu dalo. Fora autek.
26 tisuća eura za žblj dongfeng box premium (vrhunsko ime) mini automobil zavidne tradicije. Fora.
Ne kužim to spominjanje tradicije. Koji proizvođač "običnih" auta, znači ne govorimo o Porscheu i Ferrariju, trenutno proizvodi aute koji su iole vezani za i drže se nekakve tradicije tog proizvođača? Možda Škoda i Volvo, iako je i to nategnuto.
Na leasing dusu dalo. Fora autek.
26 tisuća eura za žblj dongfeng box premium (vrhunsko ime) mini automobil zavidne tradicije. Fora.
Dongfeng Motor Corporation Ltd. Founded in 1969. Samo zato jer nikad nisi cul za brand ne znaci da je od jucer. Isto tako da je i od jucer, negdi se mora poceti. Rimac je od prekjucer pa oce dva milijuna eura za svoj auto.
Kaj ti mislis da su oni auto prekjucer poceli proizvoditi od djelova sa Temu? Djelovi kod auta su standardizirani vec desetljecima i oni su samo dizajnirali "kuciste" te ugradili komponente koje se koriste u stotinama drugih modela.
EU ima jedan jedini auto koji je u tom cijenovnom razredu te je dimenzijama slican ovom autu. Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.
Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.
Ne kužim to spominjanje tradicije. Koji proizvođač "običnih" auta, znači ne govorimo o Porscheu i Ferrariju, trenutno proizvodi aute koji su iole vezani za i drže se nekakve tradicije tog proizvođača? Možda Škoda i Volvo, iako je i to nategnuto.
pa apsolutno vecina
tradicija je u ovom slucaju know-how koji su razvijali, pa neki cak i stoljeće
Na leasing dusu dalo. Fora autek.
26 tisuća eura za žblj dongfeng box premium (vrhunsko ime) mini automobil zavidne tradicije. Fora.
Dongfeng Motor Corporation Ltd. Founded in 1969. Samo zato jer nikad nisi cul za brand ne znaci da je od jucer. Isto tako da je i od jucer, negdi se mora poceti. Rimac je od prekjucer pa oce dva milijuna eura za svoj auto.
Kaj ti mislis da su oni auto prekjucer poceli proizvoditi od djelova sa Temu? Djelovi kod auta su standardizirani vec desetljecima i oni su samo dizajnirali "kuciste" te ugradili komponente koje se koriste u stotinama drugih modela.
EU ima jedan jedini auto koji je u tom cijenovnom razredu te je dimenzijama slican ovom autu. Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.
Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.
Da traži on 2 milijuna eura, al niko ih ne da
postoji razlog zasto vecina europljana (zapadnog svijeta) nije cula za Dogfeng, a to je jer su u odnosu na europske proizvođace kanta
Ne kužim to spominjanje tradicije. Koji proizvođač "običnih" auta, znači ne govorimo o Porscheu i Ferrariju, trenutno proizvodi aute koji su iole vezani za i drže se nekakve tradicije tog proizvođača? Možda Škoda i Volvo, iako je i to nategnuto.
pa apsolutno vecina
tradicija je u ovom slucaju know-how koji su razvijali, pa neki cak i stoljeće
Na leasing dusu dalo. Fora autek.
26 tisuća eura za žblj dongfeng box premium (vrhunsko ime) mini automobil zavidne tradicije. Fora.
Dongfeng Motor Corporation Ltd. Founded in 1969. Samo zato jer nikad nisi cul za brand ne znaci da je od jucer. Isto tako da je i od jucer, negdi se mora poceti. Rimac je od prekjucer pa oce dva milijuna eura za svoj auto.
Kaj ti mislis da su oni auto prekjucer poceli proizvoditi od djelova sa Temu? Djelovi kod auta su standardizirani vec desetljecima i oni su samo dizajnirali "kuciste" te ugradili komponente koje se koriste u stotinama drugih modela.
EU ima jedan jedini auto koji je u tom cijenovnom razredu te je dimenzijama slican ovom autu. Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.
Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.
Da traži on 2 milijuna eura, al niko ih ne da
postoji razlog zasto vecina europljana (zapadnog svijeta) nije cula za Dogfeng, a to je jer su u odnosu na europske proizvođace kanta
To znas iz iskustva i jer si vozil neki Dongfeng auto? Jesi opce kad sjedio u nekom kineskom autu? Moja iskustva sa npr. BYD i Leapmotor su obrnuta od tvog razmisljanja. EU auti su u ovom slucaju kante.
Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.
Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.
Ni jedan ne vrijedi te novce. Bio to ČungaLunga Premium Kita, Citroen C3, Tesla, kurac palac. Takva mala govna sa štrot materijalim (mada i skuplji modeli pate od toga) da vrijede 25-30 tisuća eura. Jesu li ljudi postali oduzeti u glavi da im je okej davat takve novce za ovo?! Ili im je opran mozak kompletno.
3-5 godina star Mercedes CLA AMG sa 100-150tsk košta toliko, a vozit će puno duže nego ove električne prevare.
Dajte ljudi koristite glavu.
Sve je držalo vodu dok nisi CLA spomenuo. To govno ne bi smjelo imati ništa iznad Dačijine značke, kamoli Mercedesovu. Sramota totalna koja nema veze ni s Mercedesom niti bi taj interijer trebao biti u autu iznad 20k e. Doduše, Mercedesov interijer i u skupljim autima nije za pohvalu, tako da je to možda feature sad.
Nisam nešto za kineze iako je ženina prijateljica uzela opremom nakrcani Starray i to je baš bomba auto, a trajnost će se pokazati s vremenom.
pa apsolutno vecina
tradicija je u ovom slucaju know-how koji su razvijali, pa neki cak i stoljeće
Ma koji know how, pa većina proizvođača je nazadovala a ne napredovala. Sjedni u Golf 8, pa u Golf 6, unutar dvije generacijesu napravili ne korak nego masivni skok unazad. Auti se proizvode sve jeftinije i štedi se gdje god se stigne, za to ti ne treba nikakav know how. Ista stvar s mehanikom, jel ti treba know how da dijeliš motor s 10 drugih proizvođača?
To me uvijek sjeti onog videa gdje lik drži remen na kojem je Mercedes logo, zapakiran u karton s Renault logom, koji potom instalira na Nissan. Kakav mrtvi know how i tradicija, bitna je štednja i ništa drugo.
Citroen e-C3 je po dimenzijama i bateriji jako slican auto. Koji je bolji? Ne znam, ali znam da su EV modeli od Stellantisa problematicni i da je bilo masu problema sa njima.
Nisu Kinezi vesla sisali. Vide da EU nema konkurentan proizvod pa stavljaju cijene koje oce jer mogu.
Ni jedan ne vrijedi te novce. Bio to ČungaLunga Premium Kita, Citroen C3, Tesla, kurac palac. Takva mala govna sa štrot materijalim (mada i skuplji modeli pate od toga) da vrijede 25-30 tisuća eura. Jesu li ljudi postali oduzeti u glavi da im je okej davat takve novce za ovo?! Ili im je opran mozak kompletno.
3-5 godina star Mercedes CLA AMG sa 100-150tsk košta toliko, a vozit će puno duže nego ove električne prevare.
Dajte ljudi koristite glavu.
OK, dakle kreneš logično i racionalno i onda....
zapizdiš u stilu Arvat od Stoljeća Sedmog - nemoš' ga maknit od Mercedesa, brate to je avto, žena is sela, krava iz sela do, avto iz Nemačku....
OK, dakle kreneš logično i racionalno i onda....
zapizdiš u stilu Arvat od Stoljeća Sedmog - nemoš' ga maknit od Mercedesa, brate to je avto, žena is sela, krava iz sela do, avto iz Nemačku....
Ma primjer samo, mogao sam staviti bilo koju drugu marku i model. Nema veze. Činjenica je da će Merdžo gurat daleko duže nego premium box (još uvijek mi je presmješno ime).
Ma koji know how, pa većina proizvođača je nazadovala a ne napredovala. Sjedni u Golf 8, pa u Golf 6, unutar dvije generacijesu napravili ne korak nego masivni skok unazad. Auti se proizvode sve jeftinije i štedi se gdje god se stigne, za to ti ne treba nikakav know how. Ista stvar s mehanikom, jel ti treba know how da dijeliš motor s 10 drugih proizvođača?
To me uvijek sjeti onog videa gdje lik drži remen na kojem je Mercedes logo, zapakiran u karton s Renault logom, koji potom instalira na Nissan. Kakav mrtvi know how i tradicija, bitna je štednja i ništa drugo.
Sjedneš u bilo koji Golf, isti k*** Ne znam odakle na balkanu ideja da je Golf ikad bio kvalitetan automobil.
Ma koji know how, pa većina proizvođača je nazadovala a ne napredovala. Sjedni u Golf 8, pa u Golf 6, unutar dvije generacijesu napravili ne korak nego masivni skok unazad. Auti se proizvode sve jeftinije i štedi se gdje god se stigne, za to ti ne treba nikakav know how. Ista stvar s mehanikom, jel ti treba know how da dijeliš motor s 10 drugih proizvođača?
To me uvijek sjeti onog videa gdje lik drži remen na kojem je Mercedes logo, zapakiran u karton s Renault logom, koji potom instalira na Nissan. Kakav mrtvi know how i tradicija, bitna je štednja i ništa drugo.
Sjedneš u bilo koji Golf, isti k*** Ne znam odakle na balkanu ideja da je Golf ikad bio kvalitetan automobil.
ako usporedimo ostale aute u klasi, za njih je avion
njemu su konkurencija c4, 308 itd.
vozio sam vjerovatno svaki automobil iz te klase te nažalost posjedovao 308, katastrofa
nemam golf, al moram priznati da je golf za sve te automobile premium, pogotovo nakon što odvrte 100k km